Καλησπέρα , πήγα άφησα το αυτοκίνητο στην car center να περάσουν τα αρχεία που μου είπαν, τους είπα να γίνει έλεγχος και στα μπεκ . Λογικά αύριο θα το πάρω , όταν έχω κάποιο νέο σχετικά με το τι άλλαξε στο αμάξι θα ενημερώσω.
Καλησπέρα geo mk8, σήμερα είχα νέα ενημέρωση:
1) Κάθε Πέμπτη οι αντιπροσωπείες κάνουν τηλεδιάσκεψη, εκεί αναφέρονται νέα προβλήματα και πιθανές λύσεις.
Την προηγούμενη Πέμπτη είχαν ενημέρωση για το πρόβλημα oil dilution/αραίωση λαδιού και ζητήθηκε να δηλώσουν αν θέλουν το data logger το οποίο θα δωθεί σε αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.
Η ford Στάθης δήλωσε συμμετοχή στην εν λόγο ενέργεια/καμπάνια.
2) Η ford Στάθης έλαβε email για το data logger πληροφορίες για την διαδικασία/ενημέρωση πελάτη.
3) Χθές Δευτέρα όντως 2 άτομα απο την ford Στάθης μαζί με πολλούς άλλους απο όλη την Ελλάδα βρήσκονται στην car center για σεμινάριο.
Ο ένας απο τους δύο είναι ο Στέλιος απο την ford Στάθης ο οποίος είναι ιδιοκτήτης/αρχιμηχανικός και γνωρίζει για το data logger αλλά ποτέ δεν ρωτήθηκε απο την car center για το αυτοκίνητο σου και είναι ο άνθρωπος που ενημέρωσε εμένα προσωπικά για το data logger.
Ποιό το νοήμα να τον ρωτήσουν για κάτι που είδη έχουν ενημερωθεί;
4) Δέν υπάρχει γραπτά-εντολή εργασίας για το αυτοκίνητο σου με πρόβλημα αραίωση λαδιού/πετρέλαια στο κάρτε/oil dilution, μήπως το ανέφερες προφορικά και δεν έχει γραφτεί σε εντολή εργασίας;
Μήπως έτσι εξηγείται οτι η car center δεν ασχολήθηκε με το data logger;
5) Αρχείο που να λύνει το πρόβλημα προσωρινά δέν υπάρχει αλλά ούτε και κάποιο καινούργιο updata pcm.
Αν υπήρχε θα το είχαν όλες οι αντιπροσωπειες και όχι μόνο η car center.
Τι ακριβώς θα κάνουν στο όχημα σου; Το εν λόγο αρχείο είναι γνήσιο ford ή κάποιο downgrade pcm απο κάποιο backup που έκαναν με άλλο τρόπο μόνο και μόνο για να δουλέψει το start-stop;