κοιτωντας λίγο καλύτερα το μκ7 (επειδή έτυχε να λύσω εναν χταποδοκαταλύτη απο μκ7 1.6 winkwink), βλέπω οτι το μκ7 γενικά είναι καλύτερο απο το μκ6 στα μηχανικά του μέρη (απο πλευρας χωροταξίας), και κυρίως έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο πίσω για τουρμπίνα. Απο την άλλη, πλέον υπάρχουν προγραμματιστες που φτιαχνουν τουρμπο με μαμα εγκεφαλο και 4 μεγαλύτερα μπεκ (το μονο που χρειαζεται είναι ένα voltage clamp για να μήν διαβαζει την υπερπίεση ο εγκέφαλος).
Εαν καποιος ψαχτεί πολύ και βρει φτηνά όλα τα ανταλλακτικά μόνος του (τουρμπίνα, ιντερκουλερ, μπεκ, πυρομετρο, κλπ, μπορει να φτιαξει ενα πολύ σβελτο αμάξι, το οποίο με τουρμπίνα παροχής τουλαχιστον 28 lb/min (απο Κ04 και άνω) μπορει να βγαζει μόνιμα 200 άλογα στο 0.5 και αν θελει για καμια κοντρίτσα να το ανεβαζει στα 230-240 στο 0.8. Νόμίζω οτι λόγω διαφοράς τιμής απο το να έχεις το ST είναι προτιμότερο να έχεις ένα low cost τουρμπο..
Το σίγουρο είναι οτι θα πηγαίνει καλύτερα απο το ST, μιας και αυτο φοράει τουρμπινέτο.