Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Εχω αρχίσει ήδη να ψάχνω το πώς θα τουρμπιστεί το μκ7.

Το 14αρι με τα 96 άλογα μπορει να γίνει ακριβώς όπως το δικό μου, όλα καινουργια γύρω στα 5000 και με ψαξιμο μεταχειρισμένα κανα 2500.

Το 16αρι φαινομενικά είναι πιο πολύπλοκο, θα ψάξω να δω τι γινεται με τους εγκεφάλους και στην πορεία θα ενημερώνω το τόπικ.
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
   Mια  αφελης  ερωτηση.

   Το  ΜΚ ( 1,2 ,...7 ),  τι  ακριβως  σημαινει ?
 

vouts

Hero Member
May 10, 2010
2,196
3
38
33
Peiraeus
Την ιδια απορια ειχα και εγω...Καποιος εκτος του club μου ειπε οτι ειναι απο την λεξη MarK που ειναι στα αγγλικα ο βαθμος...Δηλαδη η κατηγορια...Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει...



Για το 1,25 θα βγει τιποτα περι τουρμπισμου???
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ολα τα μοντελα που βγηκαν μετα το 2009 ανηκουν στην κατηγορια μκ7.
μονταλα φιεστα μεταξυ 2002 - 2008 ανκηκουν στην κατηγορια mk6

αναλογα την χρονολογια παραγωγης σντιστιχιζεται σε καποιο μκ...
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Το 1.25 απο οτι ξερω εχει αλουμινενιο κορμο οποτε δυσκολο να αντεξει σε τουρμπο εφαρμογες..
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Νίκο και το 1.6 έχει. Σίγουρα δεν θα είναι για πολλές πιέσεις και καταπονήσεις!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Το 1.25 απο οτι ξερω εχει αλουμινενιο κορμο οποτε δυσκολο να αντεξει σε τουρμπο εφαρμογες..

Όλα τα σίγμα έχουν αλουμινένιο κορμό....

Έχει αντεξει ο κορμός μέχρι και 1.5 μπαρ και 280 άλογα...

Λοιπόν εκτος απο το TiVCT (το οποίο δεν το χω ψάξει ακόμα), ΟΛΑ τουρμπίζονται. Προγραμμα προς το παρόν εγκεφαλάκι με 5ο Μπεκ και στο μέλλον dastek.

Θα βγάλω ένα άρθρο στο οποίο θα λέω αυτα που προτείνω να αρχίσετε να μαζευετε σιγα σιγα. Πρέπει όμως σε κάποια συνάντιση μέρα να δω καποια πράγματα σε ένα ΜΚ7 (που θα βάλουμε το ιντερκούλερ, το ψυγείο λαδιού κλπ).

Η μετατροπή έτσι όπως θα την πώ θα είναι τόσο ευκολη που το μόνο που θα κάνετε στον μηχανικό είναι να βάλετε μια φλάντζα και ένα δίσκο πλατό. Προυποθέτει βέβαια τρέξιμο απο την μεριά σας αλλα το κόστος θα σας βγεί γύρω στα 2000 - 2500 χιλιάρικα.

είναι και παιδια με πολύ καλες γνωσεις εδώ σιγά σιγά θα βρούμε την άκρη.

Έτσι όπως θα σας περιγράψω έχω φτιάξει το δικό μου και ένα daewoo lanos 1.4 8V... Πιστεύω οτι θα δουλέψει και σε σας...
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Οταν ηταν να παρω το πρωτο μου αμαξι το 2003 σκεφτομουν να παρω το ΜΚ4 και να το τουρμπισω και ολοι μου λεγανε αυτο, ακομα και εξωτερικο που το ειχα ψαξει, ειδικα για το ΜΚ4 μου λεγανε οτι δεν αντεχει ο κορμος.. Δεν το ψαξα παραπανω γιατι δεν ηθελα τρεχαματα τοτε.. Αμα αντεχουν τα υπολοιπα ομως, λογικα θα αντεχει κι αυτο.. ΜΚ4 1.25 turbo 150 αλογακια στο 0.8 θα ειναι απιστευτο..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Οταν ηταν να παρω το πρωτο μου αμαξι το 2003 σκεφτομουν να παρω το ΜΚ4 και να το τουρμπισω και ολοι μου λεγανε αυτο, ακομα και εξωτερικο που το ειχα ψαξει, ειδικα για το ΜΚ4 μου λεγανε οτι δεν αντεχει ο κορμος.. Δεν το ψαξα παραπανω γιατι δεν ηθελα τρεχαματα τοτε.. Αμα αντεχουν τα υπολοιπα ομως, λογικα θα αντεχει κι αυτο.. ΜΚ4 1.25 turbo 150 αλογακια στο 0.8 θα ειναι απιστευτο..


Επειδή είναι λίγα τα κυβικά δεν αξίζει να χαλασεις τρελά λεφτά. Πιστευω θα πηγαίνει καλα

Το lanos που χει 75 άλογα (το γνωστο 75 οκταβάλβιδο απο το κόρσα) με μεγάλη Τ2, ιντερκούλερ απο VAG 1.8Τ, 0.6 μπαρ και 55 χιλ εξατμιση (ζυγίζει 1000 κιλά), έριχνε 2 καρότσες σε ραλι 16V με σκούπα εξάτμιση. Τοτε το λάνος μας είχε κοστίσει 2000 με πυρόμετρο, χωρίς την φλάντζα (Έχει 9:1 μαμα το μοτερ αυτο..., σα να λεει τουρμπισε με...) Μάλιστα επειδή δεν ρίξαμε συμπίεση είχα στείλει τον εγκέφαλο τότε σε ένα φίλο να μου κατεβάσει λίγο το αβανς. Το αμαξακι δούλευε μια χαρά εδω και 3 χρόνια και απλώς αυτός που το χε τα έβγαλε όλα για να περάσει κτέο  ??? ??? ::) ::) ::)
 

vouts

Hero Member
May 10, 2010
2,196
3
38
33
Peiraeus
Ισως σε δυο χρονακια το επιχειρησω... ::)  Το θεμα ειναι οτι πρεπει να ξερω με σιγουρια αν σηκωνει turbo πανω του...Γιατι αλλιως........ ;D
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Εγω διαφωνω καθετα με τετοιου ειδους μετατροπη.

1)το κοστος σιγουρα δεν θα ειναι 2500 ουτε καν 5000 αν θελεις να κανεις σωστη δουλεια.
2)χανεις το αμαξι σου για ενα ευλογο χρονικο διαστημα (εκτως και αν εχεις αλλο)
3)Δεν υπαρχει ακομα υποδομη καλη στην εξελιξη των εν λογο μοτερ.
4)Να το κανεις μονο σου DIY ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις την στιγμη που δεν εισαι του χωρου,σιγουρα μια πατατια θα την κανεις και τοτε θα ειναι αργα....
5)Πρεπει να εχεις αφθονο χρονο για χασιμο.....
6)Προγραμμα θα βρεις του Αγιου Ποτε
7)Θες επεμβασεις και στο στησιμο ,μπλοκε,αναρτηση,φρενα αλλα λεφτα εκει....

Με λιγα λογια αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα,την ευχερεια να αποχωριστεις το αμαξι σου,να εισαι με το φοβο μια ζωη μην κανει μπουμ και τολμησεις το εγχειρημα να απευθυνθεις σε καποιον επαγγελματια του χωρου να κανει σωστα τη δουλεια.
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
και εγω διαφωνω καθετα σε μια τετοιου ειδους μετατροπη !!εγω πιστευω το καλυτερο ειναι : τετραπεταλουδο, ροικη, ανεβασμα συμπιεσης, σφυρηλατα, καφροι εκκεντροφοροι, βαλβιδες, ελατηρια βαλβιδων και μετα 9000 στροφες και φυγαμε γυρω στα 200 θα ειναι πιστευω το 1,6 με αυτα!τι λετε? ;D
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Λεμε οτι θα σου ρθει το τουρμπακι με τα 160 και θα σου ριξει 88 κολωνες.. Λεμε επισης οτι θα ζεσταινεις το λαδι σου 3 φορες πιο γρηγορα και επισης λεμε οτι αν σε πετυχει το τουρμπακι σε αναβαση η θα σου ριξει 200 κολωνες η θα στροφαρεις στις 9 που λες για να το φτασεις και μεσα σε κανα 10λεπτο με το λαδι στους 150 και τα νερα στους 110 θα παιξει αυτοματα στο mp3 player η Παπαριζου - Πυροτεχνηματα..

Τα υψηλοστροφα αυτοκινητα ειναι ωραια σαν αισθηση και ηχο αλλα ειναι πολλα τα θεματα που σε απασχολουν και φυσικα δεν αποδιδουν οπως τα τουρμπο που παιζουν σε καθε κατασταση καλα..

Το χειροτερο απο ολα ειναι οτι μεχρι να φτασεις ψηλα (5+) βαριεσαι τη ζωη σου και στις στροφες θα χρειαστει να πεσεις και κατω απο 4 σε πολλες περιπτωσεις.. Η ροπη τους λειπει οχι η δυναμη.. Εσυ ακους τον ηχο και τρελαινεσαι, ρωτα κι εμας που στροφαραμε 8400 για 2 χρονια καθε μερα.. Ωραιο αλλα δεν κανει για ολα.. Για πιστα ομως το προτιμω 1000 φορες!
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
8400??? με τι αν επιτρεπεται?:) γουσταρω να ακουω στροφαρισμα ψηλα και ειδικα vtec ειναι το κατι αλλο σαν αισθηση!!!!:) βεβαια τα δικα μας στροφαρουν μεχρι 6670 ....μουφα :( :p
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
fiestavt said:
Εγω διαφωνω καθετα με τετοιου ειδους μετατροπη.

1)το κοστος σιγουρα δεν θα ειναι 2500 ουτε καν 5000 αν θελεις να κανεις σωστη δουλεια.
2)χανεις το αμαξι σου για ενα ευλογο χρονικο διαστημα (εκτως και αν εχεις αλλο)
3)Δεν υπαρχει ακομα υποδομη καλη στην εξελιξη των εν λογο μοτερ.
4)Να το κανεις μονο σου DIY ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις την στιγμη που δεν εισαι του χωρου,σιγουρα μια πατατια θα την κανεις και τοτε θα ειναι αργα....
5)Πρεπει να εχεις αφθονο χρονο για χασιμο.....
6)Προγραμμα θα βρεις του Αγιου Ποτε
7)Θες επεμβασεις και στο στησιμο ,μπλοκε,αναρτηση,φρενα αλλα λεφτα εκει....

Με λιγα λογια αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα,την ευχερεια να αποχωριστεις το αμαξι σου,να εισαι με το φοβο μια ζωη μην κανει μπουμ και τολμησεις το εγχειρημα να απευθυνθεις σε καποιον επαγγελματια του χωρου να κανει σωστα τη δουλεια.

1)2500 με μεταχειρισμενα, προσωπικα προτιμω καινουργια, μεχρι 4-4500 θα παει στη χειροτερη..
2)Ναι για ενα ΣΚ που θα κατσεις με 2 φιλους να το φτιαξεις η για 12 ωρες που θελει ενας καλος μηχανικος (πχ Μαλλιαρης στην Πατρα
3)Δεν εχει κατι διαφορετικο απο τα αλλα, ενα μοτερ ειναι
4)Εχουμε ηδη φτιαξει 2 με τους φιλους μου, δεν ισχυει αυτο που λες, τα πραγματα ειναι πολυ απλα, σκεψου οτι ο καθε κιτσος μηχανικος ξερει να βαζει τουρμπο κιτ..
5)2 μερες για το lanning και 2 μερες για το φτιαξιμο τι απειρο χρονο για χασιμο..
6)5ο μπεκ στη χειροτερη
7)Αυτα ετσι κι αλλιως τα κανουν ολοι χωρις να τουρμπισουν.. Κι εσυ τα φορας αυτα εκτος απο μπλοκε νομιζω χωρις να εχεις τουρμπισει, οτι μετατροπη και να κανεις αυτα θα τα βαλεις..

Κι οταν τουρμπισεις μετα εισαι σε αλλο επιπεδο.. Στην τελικη εσυ με τοσα που εχεις δωσει και εχουν παει στραφι θα ειχες κανει πολυ καλυτερα πραγματα..

ChrisFrou με toyota  4a-ge 20v blacktop, 1.6 τετραπεταλουδο 170 ps.. 8417 ειχε γραψει το Apexi μου για την ακριβεια αλλα δεν εχω τη φωτο στο λαπτοπ.. Υποψιν, ΜΑΜΑ μοτερ, οχι μετατροπες, εργοστασιακη αξιοπιστια..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Nitroking said:
Κι οταν τουρμπισεις μετα εισαι σε αλλο επιπεδο.. Στην τελικη εσυ με τοσα που εχεις δωσει και εχουν παει στραφι θα ειχες κανει πολυ καλυτερα πραγματα..
Ενταξει δεν εχω δωσει και ενα σκασμο λ7....Μια εξατμηση 60αρα φορεσα παλαιοτερα κιτ μαζι με φιλτρο 1100 ευρω κομπλε την οποια πουλησα μαζι με τα φιλτρα 700 και 1500 που μου πηγε ο Αφρικαν....με χαρτες απο Καρανικολα κτλπ.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread