fiestavt said:
Εγω διαφωνω καθετα με τετοιου ειδους μετατροπη.
1)το κοστος σιγουρα δεν θα ειναι 2500 ουτε καν 5000 αν θελεις να κανεις σωστη δουλεια.
2)χανεις το αμαξι σου για ενα ευλογο χρονικο διαστημα (εκτως και αν εχεις αλλο)
3)Δεν υπαρχει ακομα υποδομη καλη στην εξελιξη των εν λογο μοτερ.
4)Να το κανεις μονο σου DIY ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις την στιγμη που δεν εισαι του χωρου,σιγουρα μια πατατια θα την κανεις και τοτε θα ειναι αργα....
5)Πρεπει να εχεις αφθονο χρονο για χασιμο.....
6)Προγραμμα θα βρεις του Αγιου Ποτε
7)Θες επεμβασεις και στο στησιμο ,μπλοκε,αναρτηση,φρενα αλλα λεφτα εκει....
Με λιγα λογια αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα,την ευχερεια να αποχωριστεις το αμαξι σου,να εισαι με το φοβο μια ζωη μην κανει μπουμ και τολμησεις το εγχειρημα να απευθυνθεις σε καποιον επαγγελματια του χωρου να κανει σωστα τη δουλεια.
1)2500 με μεταχειρισμενα, προσωπικα προτιμω καινουργια, μεχρι 4-4500 θα παει στη χειροτερη..
2)Ναι για ενα ΣΚ που θα κατσεις με 2 φιλους να το φτιαξεις η για 12 ωρες που θελει ενας καλος μηχανικος (πχ Μαλλιαρης στην Πατρα
3)Δεν εχει κατι διαφορετικο απο τα αλλα, ενα μοτερ ειναι
4)Εχουμε ηδη φτιαξει 2 με τους φιλους μου, δεν ισχυει αυτο που λες, τα πραγματα ειναι πολυ απλα, σκεψου οτι ο καθε κιτσος μηχανικος ξερει να βαζει τουρμπο κιτ..
5)2 μερες για το lanning και 2 μερες για το φτιαξιμο τι απειρο χρονο για χασιμο..
6)5ο μπεκ στη χειροτερη
7)Αυτα ετσι κι αλλιως τα κανουν ολοι χωρις να τουρμπισουν.. Κι εσυ τα φορας αυτα εκτος απο μπλοκε νομιζω χωρις να εχεις τουρμπισει, οτι μετατροπη και να κανεις αυτα θα τα βαλεις..
Κι οταν τουρμπισεις μετα εισαι σε αλλο επιπεδο.. Στην τελικη εσυ με τοσα που εχεις δωσει και εχουν παει στραφι θα ειχες κανει πολυ καλυτερα πραγματα..
ChrisFrou με toyota  4a-ge 20v blacktop, 1.6 τετραπεταλουδο 170 ps.. 8417 ειχε γραψει το Apexi μου για την ακριβεια αλλα δεν εχω τη φωτο στο λαπτοπ.. Υποψιν, ΜΑΜΑ μοτερ, οχι μετατροπες, εργοστασιακη αξιοπιστια..