Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Εμένα μου αρέσουν τα σκυλιά και τυχαίνει να έχω αδυναμία στα σταφύλια…. tease

[tt]Εδώ βελτιώνω το κασόνι τι να λέμε τώρα[/tt] doh
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
παιδια επεσε το ματι μου σε ενα πολυ ωραιο forum στη Μαλαισια oi οποιοι βαζουν στα ΜΚ7 Κιτ μηχανικου κομπρεσσορα με τη μετατροπη overall να κοστιζει μολις 3000ευρω. Το διαβαζω και θα γραψω τα τις 1ες πληροφοριες μολις καταλαβω ακριβως τι παιζει. απο μια πρωτη ματια μιλαμε για plug n play καταστασεις και εγγυημενα αποτελεσματα.!
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Ταιλανδη, μαλαισια και περιξ δεν θα τα εμπιστευομουν παντως. Γιατι και σε μας ανακοινωναν κατι νουμερα για κλειστα μοτερ διαστημικα που στην πραξη αποδειχθηκαν φουμαρα.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ο μηχανικος κομπρεσσορας κανει πολυ συγκεκριμενη δουλεια και επειδη εχω δουλεψει σε 1-2 project με κομπρεσσορες σου λεω πως εχει πολλες δυνατοτητες και συνηθως τα νουμερα που λενε ειναι αληθινα κ για αυτο το ανεφερα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εξαρταται κυριως απο το ειδος και το μεγεθος (παροχη) του κομπρεσσορα.

οι καλυτεροι είναι οι rotrex, μετά το χάος.

εγω αν εβαζα κομπρεσορα, θα βαζα μονο rotrex. Οι jackson εχουν περιεργη λειτουργία, όπως και γενικά οι τύπου roots...  

οι περισσοτεροι που βαζουν κομπρεσσορα την πατανε ως προς το μεγεθος, δηλαδη τους βγαινει μικροσκοπικός, με παροχή ελαχιστη.

o rotrex c30-64 ή 74 είναι οκ για μοτερ 1600 με νορμλ στροφαρισμα. ότι μικροτερο, είναι περιττο.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
για αυτο σας λεω καντε λιγο υπομονη το project ειναι με κιτ της rotrex και οσο το διαβαζω τοσο καλυτερο γινεται στη πορεια.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Ο rotrex ειναι απιθανος αν θες να κρατησεις την ατμοσφαιρικη λειτουργια του αυτοκινητου.
Σε αλλες περιπτωσεις απλα υστερει.
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
επειδή μου αρεσουν αυτά που διαβαζω και επειδή μου αρεσει αυτό που ειπε ο Ακης να κρατησεις την ατμοσφαιρικη λειτουργια του κινητηρα και επειδή είμαι ασχετος από ροτρεξ και τούρμπο.
ένα τετοιο κιτ που λες τουρμπομανιακ:
http://www.ccr-racing.dk/shop/supercharger-bolt-on-225p.html

το βρισκω ακριβα?ειναι ετσι όπως το λενε bolt on?χρειαζεται κατι άλλο?
αν δεν θελω να πειραξω διατομή εξάτμισης η εξατμιση είναι όπως στο ατμοσφαιρικο η πρεπει να αλλαξω κατι άλλο?
δουλευει και ο ροτρεξ με πιεσεις όπως το τούρμπο η εχει καποια άλλη λειτοργεια?
την ροπη θα την βγαζει απότομα από χααμηλα και μετα θα πεφτει η εχει άλλη λειτουργεια?
και το πιο σημαντικο.ενα φτιαγμενο ατμοσφαιρικο με εκκεντρα και 11,5 συμπιεση τι θα πρεπει να αλλαξει για να δουλεψει σωστα?πρεπει να αλλαξω συμπιεση?κατι άλλο?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
o c15-60 ειναι οκ για την περιπτωση σου

αν το κιτ δινει 160 σε 1.4 16V , υπολογισε 180 τουλαχιστον στην περιπτωση σου (οποτε είναι οριακές οι μπιέλες σου)

με τοσο ψηλη συμπιεση, θελει συνεχεια καλή κατοσταρα, μπουζι με μικρότερο διακενο και πιθανον μπιελες, αναλόγως της δυναμης που θα βγαλει (πανω απο 190 θέλει σίγουρα). Αν βγαλει μεχρι 170 αντεχει και έτσι, αλλα με λογικό ζορισμα, παντα με καλή κατοσταρα και φυσικά κορυφαία λάδια και βαλβολίνες.

το καλό είναι οτι με την παροχη που εχει ο κομπρεσσορας (περιπου 30 lb/min μεγιστη) στο μελλον και εφόσον βαλεις και καλές μπιέλες, με καταληλες τροχαλίες μπορει να βγαλει και πανω απο 200 άλογα.  

μπορεις βεβαια να παιξεις με τις τροχαλίες και να ρυθμισεις την πιεση όσο θέλεις (καθε πόντο που μεγαλώνει η διαμετρος της τροχαλίας είναι περίπου 0.25 μπαρ λιγότερο). Το κιτ απο την μανα του φαινεται να έχει τροχαλία για 0.6 μπαρ οποτε και πιθανον θα αντεξει όπως είναι αντε και με μισο ποντο μεγαλύτερη τροχαλία (για 0.45 μπαρ)...

χρειαζεσαι επισις εξατμιση 60αρα τουλάχιστον μετα το χταπόδι. Αν εχεις τωρα 55αρα μπορεις να την κρατησεις οριακά.  Χταπόδι μπορεις να κρατησεις το δικό σου, δεν εχει προβλημα.

αν εβαζα το κιτ, θα φορουσα μια φλαντζουλα κεφαλής 1,5 ποντο πιο παχια για συμπίεση 10:1, μπιελες και τροχαλίες για 0.8-1.0 μπαρ, με αποδοση πάνω απο 200 άλογα.

και φυσικά το κιτ δεν εχει προγραμμα στον εγκεφαλο, οποτε θελει 5ο μπεκ ή 4 μεγαλυτερα και προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο.

η τιμη του κιτ έίναι καλή και μονο δισκο θα χρειαστεις, προγραμμα, πιθανόν μπιέλες (αν κρατησεις την τροχαλια που δινει το κιτ) και φυσικα εξατμιση αν η δικια σου είναι μικρότερη απο 55
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αυτή η μετατροπή να φανταστώ είναι εφικτή και για μκ6; redface
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ε, ναι. Αλλά εγώ κολλάω στο πρόγραμμα, εκτός κι αν πας σε λύση 5ου μπεκ.

Έβλεπα σε βιντεάκι στο youtube έναν ασιάτη που έβαλε τον rotrex σε 1.4 mk7 το οποίο εκεί βγάζει από το εργοστάσιο 80 hp. 5000 δολάρια έγραψε ότι του κόστισε όλο το παραμύθι και περιλάμβανε εκτός από τον κομπρέσορ και τη βάση του, το intercooler, τις σωληνώσεις, 5ο μπεκ και extra εγκεφαλάκι διαχείρισης καυσίμου. Έβγαλε στο 0.4 125 hp αν θυμάμαι καλά (σαν 1.6 ti-vct δηλαδή). Θα ψάξω και το link (δεν το βρίσκω τώρα)...
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αντι για 5 μπεκ δεν ειναι καλύτερα 4 μεγαλύτερα; Να φανταστώ πως για την συγκεκριμένη μετατροπή θα ήταν καλό να υπήρχε και ένας άγραφος μέσα ε; Μπεκ από ST αρκούν για αυτή την μετατροπή είτε για 1,4 είτε για 1,6;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν νομίζω ότι είναι θέμα των μπεκ μόνο, αλλά του προγραμματισμού του εργοστασιακού εγκεφάλου που θα πρέπει να τα διαχειριστεί. Πάμε δηλαδή στη συζήτηση των προηγούμενων σελίδων.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kostg said:
Ε, ναι. Αλλά εγώ κολλάω στο πρόγραμμα, εκτός κι αν πας σε λύση 5ου μπεκ.

Έβλεπα σε βιντεάκι στο youtube έναν ασιάτη που έβαλε τον rotrex σε 1.4 mk7 το οποίο εκεί βγάζει από το εργοστάσιο 80 hp. 5000 δολάρια έγραψε ότι του κόστισε όλο το παραμύθι και περιλάμβανε εκτός από τον κομπρέσορ και τη βάση του, το intercooler, τις σωληνώσεις, 5ο μπεκ και extra εγκεφαλάκι διαχείρισης καυσίμου. Έβγαλε στο 0.4 125 hp αν θυμάμαι καλά (σαν 1.6 ti-vct δηλαδή). Θα ψάξω και το link (δεν το βρίσκω τώρα)...

με τοσα λεφτα, καλύτερα να βαλεις κορμο απο 1.6 tivct με κεφαλή απο το 1.4.

παλι θα χεις περιπου 125 άλογα, αλλα με κοστος περιπου 1.5 χιλιάρικο μαζι με το προγραμμα.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ο Ασιατης που λεει ο Κωστας το 1.4 to δουλευει 0.6 bar και εχει δειξει 142 αλογα με μαμα μοτερ.Ειναι ο ιδιος που εχει φτιαξει και το αντιστοιχο ΜΚ7 1.6 με αποδοση 170 αλογα με τα ιδια specs. 3600ευρω για full κομπρεσσορατη μετατροπη καινουργια και με αυτα τα αποτελεσματα που δειχνει(εχω δει και τις δυναμομετρησεις) ειναι best value for money. δεν εχω βρει χρονο να γραψω ακομα , εχω μαζεψει το υλικο αλλα και τις φωτο απο το project του αλλα θελω να καταλαβω 2-3 πραγματα αναφορικα με τη διαχειρηση γιατι και αυτος εχει παει σε 5ο Μπεκ... :mad: του εστειλα ενα mail ρωτωντας καποια πραγματα αλλα δεν εχει απαντησει.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Riordian said:
Αυτή η μετατροπή να φανταστώ είναι εφικτή και για μκ6; redface

αυτη η μετατροπη ειναι εφικτη σε ολα τα αμαξια!Ο κομπρεσσορας ειναι πιο αξιοπιστος απο το turbo για μενα και εχει περισσοτερα benefits παρα drawbacks.αν οδηγησεις σωστο αμαξι set up με κομπρεσσορα θα αλλαξεις φιλοσοφια για τη ζωη και το tuning.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
κατα την γνωμη μου κομπρεσσορας και τουρμπο εχουν τα υπερ και τα κατα τους, εξαρταται τι θελει ο καθενας.

ο κομπρεσσορας εχει πιο ομαλή λειτουργια και λιγοτερο λαγκ απο το τουρμπο, αλλα όλα τα αλλα ειναι υπερ του τουρμπο (κοστος, ρυθμισιμότητα, ευκολία επισκευής) και πλεον οι καινουργιες τουρμπινες με διπλο ρουλεμαν και billet (σφυρηλατες) φτερωτες πλησιαζουν παρα πολύ στην ομαλότητα του κομπρεσσορα.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Ο μυθος των billet φτερων

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/Garrett_Fully_Machined_Compressor_Wheels#.U7kXuqNRW2c
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread