Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ChrisFrou said:
επισης στην αποδοση ειναι πολυ πιο μπροστα το τουρμπο απο τον κομπρεσσορα ειδικα τον ροτρεξ

σε αποδοση καλυτερο το turbo που "ανοιγει" απο τις 3000 και ψοφαει στις 5500 σε σχεση με το κομπρεσσορα που "ανοιγει" απο το 0 μεχρι τους κοφτες full γραμμικα.; που το διαβασες αυτο;
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Χμ, χημικη βελτιωση σε πιανω αδιαβαστο. Δεν ισχυει αυτο που λες.

Σαν efficiency αν θυμαμαι καλα και τα 2 παιζουν 70 με 80%.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
να με πιασεις αδιαβαστο λιγο δυσκολο...το efficiency που ισχυριζεσαι ισχυει και "κλινει" υπερ του κομπρεσσορα το προοδευτικο φασμα λειτουργιας αλλαζει. Γραμμικη εκτονωση!το γραφω...

ο κομπρεσορας πετυχαινει αυξημενη ροπη σε σχεση με το turbo σε ολο το φασμα των στροφων του κινητηρα.Ανιτθετως ο σαλιγκαρος είναι ισχυρός σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών αλλά στις υψηλές “κρεμάει”.  ο κομπρεσορας στο μονο που υστερει ειναι στην καταναλωση του καυσιμου λογο οτι το "σωμα" εντινει τις τριβες καθως μείωνει τηn ωφέλιμη ισχύ του κινητήρα λογο της αρχης λειτουργιας του. Επισης δεν υπαρχει το προβλημα του lug της υστερησης δηλ. του κινητηρα. Για την πολυπλοκοτητα δεν θα αναφερθω καθως θεωρω πολυ πιο απλοιοκο το κυκλωμα κομπρεσορα απο το αντιστοιχο του turbo.

υπαρχει και η λυση του κομπρεσορα με σαλιγκαρο μαζι!το εχουμε κανει σε ibiza '99 με μοτερ απο corrado..μετα δεν καθεται τιποτα διπλα σου εκτος απο το Columbia σε full throtle.

γουστα ειναι αυτα αλλοι θελουν το turbo αλλοι το κομπρεσορα!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
η τουρμπινα, ψοφαει ψηλα οταν ειναι μικρη.

αλλος ενας μυθος απο την ελλαδα, επειδη οι βελτιωτες συνηθως δεν ξερουν να επιλέγουν τουρμπίνα.

πχ βαλε μια GTX2860 σε 1600 και αν ψοφαει πουθενα μεχρι τις 9000, στην κανω δωρο!!  :D

η συγκεκριμενη, φορτωνει απο τις 2500 κι όλας, εχει ελαχιστο λαγκ... και έχει και μεγιστη παροχη 400 άλογα σε 1600 κυβικά. Τι να πει ο κομπρέσσορας ύστερα?
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Ξεκιναμε απ το εξης. Που βλεπεις συνεχεια τουρμπινες να πεθαινουν μετα τις 5500?
Ακομα και K03s σε vag(φουλ ροπη απ τις 1800 αν θυμαμαι καλα οπως ελεγαν τοτε στις φυλλαδες) με σταθερη πιεση χωρις οβερ τα αλογα τα βγαζουν ψηλα κοντα στον κοφτη. Επειδη ομως ολα παιζουν με οβερ 1.6 ωστε να ειναι τερμα γεματα στις μεσαιες και στο κοφτη πεφτουν στο 0.8 λογικο ειναι να δεις την ροπη να ειναι σαν χασιμο 1000μετρων και οπως ειπε και ο turbo μανιακ συνηθως οταν πεσει μικρη ψηλα θα αρχισει να κρεμαει.

Οπως και με την τουρμπίνα ετσι και με τον κομπρεσορα αναλογα τι θα επιλεξεις σε αλλες στροφες θα εχεις δυναμη και αλλού θα "τερματιζει". Ο ροτρεξ ειναι γραμμικος σε φαση αηδιας. Οι κοχλιοτοι ομως οχι.


Οσο για το efficiency, μην κλεινει και ρπος την τουρμπίνα που δεν καταναλωνει εργο απ τον στροφαλο ;)
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Αν σταθηκες στα νουμερα που εγραψα προς τερψη τις συγκρισης που ηθελα να κανω ωστε να δειξω τη διαφορα απλα σου λεω πως ειναι τυχαια κ δεν ανταποκρινονται στη πραγματικοτητα!αλλα αφου θες νουμερα να βρω να τα παραθεςω για να συνεχιςει σε βαθος η κουβεντα.

επισης εδω αναφερομαστε σε μετατροπες οποτε το να αναφερεις εργοστασιακα νουμερα και καταστασεις για vag δεν ειναι relevant καθολου!γιατι απλα δεν μπορεις σε κατασταση μετατροπης να πετυχεις εργοστασιακα αποτελεσματα.επισης το εργοστασιο δεν ξερει τι ειναι το 5ο μπεκ...οποτε stick to the plan.
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
εγω μιλαω καθαρα (και με χειροπιαστα παραδειγματα ) πρακτικα πως στον δρομο σε αποδοση (αξιοπιστια δεν γνωριζω) ειναι πολυ μπροστα το τουρμπο! και συγκεκριμενα με δυο χοντα fn2 το ενα τουρμπο στα 350 αλογα και το αλλο ροτρεξ στα 420 πανε μαζι ! δηλαδη δυο ιδια αμαξια στα ιδια αλογα το ενα ροτρεξ και το αλλο τουρμπο ειναι πολυ μπροστα το τουρμπο ! μιλαω μονο για ροτρεξ και οχι ας πουμε ενα κομπρεσορα jackson ο οποιος ειναι πολυ πιο γραμμικος, δεν το συζηταμε, απο τον ροτρεξ στα χοντα τουλαχιστον !
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
λογικο μου ακουγετε ο rotrex σου δινει απλα γραμικοτητα στο να εχεις ενα δυνατο αυτοκινητο all time με σχετικη συμπεριφορα ατμοσφαιρας. τωρα οτι ψοφαει ψηλα η τουρμπινα ειναι σχετικο. οτι επιλεγεις παιρνεις.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
καταρχην η κουβεντα ξεκινησε απο την αξιοπιστια και το ποσο ευκολοτερο ειναι να μπεις σε διαδικασια μετατροπης κομπρεσορα vs turbo σε κατασταση Value For Money. Μετα το γυρισαμε στην αποδοση,μετα την αποδοση τη κανουν τα vag και τα honda και απλα η συζητηση doesn't make sense..πιαστε ενα "κορμο" για το τι θελετε να διαξιφιστουμε(με τη καλη εννοια) και πειτε μου!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
δεν τακωνομαστε την αποψη μας λεμε!Δεν καταλαβαινω πως εκ λαμβανεις κατι αντιθετο!η κουβεντα κινητε σε κοσμια πλαισια απο ολους..κ δεν εχει ξεφυγει επ' ουδενι.
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
δεν ειπα οτι τσακωνεστε αλλωστε τη λεξη διαξιφισμος δεν την ανεφερα εγω πρωτος
η κουβεντα δεν εχει ξεφυγει σε καμια περιπτωση, το θεμα ομως πηγε περιπατο απο το mk 7 Τurbo φτασαμε στο turbo vs compressor
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
εγω την ανεφερα και ξεκαθαρα εγραψα "με τη καλη εννοια"!Ανοιξτε ενα thread turbo vs Compressor να μην χαλαμε και το νημα...
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Αν μπει το τουρμπο που φοράνε τα fiesta diesel θα υπάρχει πρόβλημα;
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
Το turbaki που φοράει το diesel είναι πολύ μικρό , δε θα κερδίσεις κάτι!
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
turbomaniac επειδή εισαι ψαγμένος θελω να με βοηθήσεις σε κατι.
επειδη ο rotrex μου βγαινει αρκετα ακριβα αρχισα το χαξιμο για τα τούρμπο.
ειδα και την απιστευτη ροπη του AN7 και αλλαξα αποψη.
την τουρμπινα την εχω ετοιμη από έναν φιλο.ειναι από Subaru wrx  tdκατι μου ειπε δεν θυμαμαι ακριβως.
με βαση τι κριτηριο διαλεγω το ιντερκουλερ?εκτως από το χωροταξιακο.
σκαστρα φανταζομαι μπορω να βαλω ότι θελω?
πολλαπλη εισαγωγή εχω από 16αρη.πως βλέπεις αν κανει...?
αν βαλω μπεκ μεγαλύτερα που υπαρχει λυση θα μπορει να προγραμματιστεί η θελλει 5ο μπεκ?
στα τουρμπατα θελει και downpipe και χταποδι?
στο μοτερ είναι μεσα όλα καινουρια και με σκληρα ελατήρια και retainers.
εκτως από τα σφυρηλατα πιστονια-μπιελες τι άλλο χρειαζεται το μοτερ?
εκτως από όλα τα κολαρα τι άλλο ακομα θα χρειαστεί εκτως από εξατμιση-προγραμμα?

δεν ξερω μεχρι ποσα αλογα μπορει να φτασει η συγκεκριμενη τουρμπινα αλλα εγω θα ηθελα να την δουλεψω λιγο παραπανω από 200 αλογα.με καλυπτει,αν καταλαβες ποια τουρμπινα λεω
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
mpoukou22 said:
turbomaniac επειδή εισαι ψαγμένος θελω να με βοηθήσεις σε κατι.
επειδη ο rotrex μου βγαινει αρκετα ακριβα αρχισα το χαξιμο για τα τούρμπο.
ειδα και την απιστευτη ροπη του AN7 και αλλαξα αποψη.
την τουρμπινα την εχω ετοιμη από έναν φιλο.ειναι από Subaru wrx  tdκατι μου ειπε δεν θυμαμαι ακριβως.
με βαση τι κριτηριο διαλεγω το ιντερκουλερ?εκτως από το χωροταξιακο.
σκαστρα φανταζομαι μπορω να βαλω ότι θελω?
πολλαπλη εισαγωγή εχω από 16αρη.πως βλέπεις αν κανει...?
αν βαλω μπεκ μεγαλύτερα που υπαρχει λυση θα μπορει να προγραμματιστεί η θελλει 5ο μπεκ?
στα τουρμπατα θελει και downpipe και χταποδι?
στο μοτερ είναι μεσα όλα καινουρια και με σκληρα ελατήρια και retainers.
εκτως από τα σφυρηλατα πιστονια-μπιελες τι άλλο χρειαζεται το μοτερ?
εκτως από όλα τα κολαρα τι άλλο ακομα θα χρειαστεί εκτως από εξατμιση-προγραμμα?

δεν ξερω μεχρι ποσα αλογα μπορει να φτασει η συγκεκριμενη τουρμπινα αλλα εγω θα ηθελα να την δουλεψω λιγο παραπανω από 200 αλογα.με καλυπτει,αν καταλαβες ποια τουρμπινα λεω
Ενα κινεζικο κουλερ που να λεει παροχη μεχρι 300-350 αλογα ειναι αρκετο για τα 200.
Θα χρειαστεις χταποδι για την τουρμπινα και downpipe για να το ενωσεις με την υπολοιπη εξατμιση.
Απο κει και περα για να βγαλεις αντίστοιχη ροπη οπως εμενα θα πρεπει να παρεις εναν μπουστ κοντρολερ για να ρυυμισεις την πιεση με βαση τις στροφες. Αν και με σταθερη πιεση να παιξεις μιας και εισαι δυνατο ατμοσφαιρικο αρα και αρκετα ροικο μοτερ με μεγαλο overlap σε σχεση με ενα τουρμπατο παλι δυναμη ψηλα θα εχεις με οχι ιδιαιτερη ροπη χαμηλα.

Αν η τουρμπινα που εχεις ειναι σαν την δικια μου(td04l) σκεψου στο 0.7 εγω εχω περιπου πλεον 220-230 αλογα και στο 1.2 περιπου 260-270 οπου και εχει τερματισει.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Αναλογα την χρονολογια μπορει να εχει tf035, td04, td04l και δεν ξερω αν φορανε αλλες τωρα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread