Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εφόσον οι επιδόσεις σε ικανοποιούν δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με δυναμομέτρηση. Η πίεση που βλέπεις είναι αναμενόμενη και λογική γιά την απόδοση αυτή. Τα σημαντικά θέματα που έθεσες και χρήζουν μεγάλη ανάλυση αλλόυ είναι οι επικαθίσεις και η ανάρτηση. Το μέν πρώτο είναι πρόβλημα που δύσκολα αντιμετωπίζεται , όσο γιά το δεύτερο πράγματι η ανάρτηση χρειάζεται άμεσα βελτίωση. Η εργοστασιακή ανάρτηση ταιριάζει σε οικογενειακό αυτοκίνητο π.χ. 80 ίππων οδηγούμενο πολύ συντηρητικά.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Με αφορμή το ποστ του Άλεξ, για τα χλμ στην τρίτη, πρέπει να πω επίσης ότι με την αλλαγή των ελαστικών σε 195/50/16 και τον προγραμματισμό μέσω Forscan, έχω πλέον σχεδόν 100% ακριβή ένδειξη στο ταχύμετρο. Μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω φώτο ότι τα χλμ σύμφωνα με το gps είναι 151.2, και συμβαδίζει με το κατράν:

IMG_1242s.jpg


Το αναφέρω αυτό, γιατί όπως έχω πει και σε άλλο ποστ, το καντράν του fiesta παραείναι αισιόδοξο. Στο δικό μου με τα 195/45/16, είχε πάνω από 13-15 χλμ διαφορά σε σχέση με τα χλμ από το GPS. Στο βιντεάκι που είχα ποστάρει, κανονικά ένα νορμάλ κοντέρ θα έδειχνε +10 χλμ τουλάχιστον σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών.

Τελικά μέτρησα 3η κοντά στον κόφτη και έχω 167.4 πραγματικά χλμ. Το οποίο πιθανότατα να ήταν 180 κοντερίσια αν είχα τα παλιά λάστιχα.
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
αυτο ηθελα να στο πω Νεκταριε , να αλλαξεις τα λαστιχα στο forscan γιατι αλλαζει και καπως ο εγκεφαλοσ με τα χλμ αλλα για ακομα μια φορα εισαι πολυ μπροστα :)  καθολου ασχημα !  θα θελα να συναντηθουμε μια φορα να δουμε απο περιεργια πως πανε  ! παρεπιπτοντως , ηρθανε κεραιες και καμερα ! αυριο θα σου στειλω photos !
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ωραία!!! Περιμένω update!

Καλά σε σχέση με το πως θα πάνε τα αμάξια μας, δεν νομίζω να υπάρχει επαφή με το δικό σου. Απλά, παρόλα αυτά είμαι ευχαριστημένος από το μέχρι τώρα αποτέλεσμα. Εσύ όμως έχεις φτιάξει πραγματικό εργαλείο  AR15firing. Που να είχες ξεκινήσει και με το ST να δω τι παπάδες θα έκανες..
 

Pakwel

New member
Dec 30, 2016
74
0
0
31
Αθήνα
Αυτο το forse κατι το χρειαζομαι και εγω για να κλειδωνουν  οι ρημαδοπορτες αυτοματα γιατί τις ξεχναω συνεχεια. Παντα η ακυρη τοποθετηση μου δεν χαλαω την συνεχεια. Η απορια μου τωρα ειναι το σαζμαν μας γιατί λογικα ιδιο εχω και εγω μεχρι ποσα Nmροπης αντεχει;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Nexus δεν θέλω να σε ξενερώσω αλλά θα το πω γιατί το έμαθα...
Την εγκατάσταση την έκανες στο γνωστό συνεργείο στην Αμφιθέας...
Το κιτ που έβαλε άλλο μέλος δεν είναι τα άλογα που έλεγε η συγκεκριμένη εταιρία.Το έψαξε και βρήκαν ότι τα άλογα αυτά που τάζει δεν βγαίνουν γιατί το πρόγραμμα δεν είναι της εταιρίας αλλά του ίδιου του μηχανικού...

Για μένα όμως από την στιγμή που αγοράζεις ένα κιτ που δηλώνει κάποια πράγματα και έχεις δώσει και κάποια λεφτά για αυτό....θα απαιτούσα να τα σω όλα....
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
τι εννοεις scorpion? οτι σεν του περασε το προγραμμα της mt αλλα καποιο δικο του ;;
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Scorpion, μάλλον αναφέρεσαι σε άλλο αμάξι. Στο συγκεκριμένο συνεργείο το μόνο που έκαναν στο δικό μου αμάξι ήταν η εγκατάσταση του intercooler. Όλο το κιτ το έχω αγοράσει μόνος μου απευθείας από την mountune, και τα πάντα τα έχω κάνει εγκατάσταση μόνος μου, εκτός του ic. Έχω το mtune με το mr165, και το έχω περάσει μόνος μου, οπότε σίγουρα φοράω το σωστό πρόγραμμα.

Συμφωνώ με αυτό που λες ότι, από την στιγμή που πουλάει η mountune ένα πρόγραμμα που λέει οτι βγάζει 165ps, δεν θα πρέπει να βγάζει 150 πχ. Θα περιμένω λίγο να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος και θα κάνω μια δυναμομέτρηση να δω πόσα βγάζει πραγματικά, και μετά θα επικοινωνήσω με την mountune απευθείας αν υπάρχει θέμα.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1486329674[/time]
Και για του λόγου τo αληθές:

IMG_1244s.jpg


IMG_1243s.jpg
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
aleks said:
τι εννοεις scorpion? οτι σεν του περασε το προγραμμα της mt αλλα καποιο δικο του ;;
Ναι  Aleks


Nexus δεν ήξερα αν είχες αυτή την δυνατότητα αλλά με αφορμή την νέα σου βελτίωση το ανέφερα.Αφού.μιλάς κατεθείαν με την εταιρία μίλα μαζί τους μήπως με κάποιο τρόπο το διορθώσουν
Πήγε μέτρησέ το κιόλας να δουν τις καμπύλες σου
 

FROGY

Rookie
Jun 20, 2015
19
0
0
Καλοταξιδο το νεο πρόγραμμα!!
Πραγμαρικα εχεις κανει τρελη δουλεια στο αμαξι!!
Στο δικο μου με revo κανει καποια σκαμπανεβασματα...το αποδιδω στο μικρο ic...
Ελπιζω καποια στιγμη να δουμε απο κοντα τις διαφορες
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Thanks Frogy, εμείς τα είδαμε και από κοντά τα αμαξάκια μας   :) ..! Και εσένα σούπερ είναι το αμαξάκι, απροβλημάτιστα χλμ να έχεις, και ναι νομίζω ότι θέλεις οπωσδήποτε IC! Εγώ πάλι όμως νομίζω ότι έχω κάπου θέμα, γιατί κανονικά θα έπρεπε να δουλεύει 1.5 over με 1.4 σταθερή, και ύστερα από πολλές μετρήσεις μόνο σε μία περίπτωση τις είδα αυτές τις πιέσεις. Συνήθως βλέπω να το παλεύει να κρατήσει 1.4 και στις περισσότερες φορές δουλεύει σταθερά 1.3. Η που χάνω από κάνα κολάρο, η πρέπει να το ψάξω περαιτέρω. Θα κάνουμε μια δοκιμή μαζί, αφού δω τις πιέσεις που πρέπει.
 

FROGY

Rookie
Jun 20, 2015
19
0
0
Φυσικα!
Να ξερεις θα χρειαστω σιγουρα τα φωτα σου σε καποια πραγματακια γιατι το χεις ψαξει παρα πολυ το ολο θεμα!
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
nexus said:
Μιας και φοράω το MR165 εδώ και λίγες μέρες, είπα να μοιραστώ τις πρώτες εντυπώσεις μου από το πρόγραμμα.
Η μεγαλύτερη λοιπόν διαφορά σε σχέση με το MP135 που είχα πριν, είναι στις 3 πρώτες ταχύτητες, όπου το μοτέρ ανεβάζει στροφές πολύ γρήγορα και με μεγαλύτερη αμεσότητα. Είναι φανερό ότι τώρα δεν υπάρχει πλέον ο κόφτης ροπής στην 1-2. Επίσης ο κόφτης στροφών έχει μετατοπιστεί στις περίπου 6800 στροφές. Το καλό είναι ότι το πρόγραμμα δουλεύει εντελώς γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα, και χωρίς να κάνει κοιλιά ή κοψίματα σε όλο το εύρος των στροφών.Είναι σαν να οδηγάς ένα καλό ατμοσφαιρικό αμάξι.
Στα αρνητικά τώρα, θα έλεγα ότι σε καμία περίπτωση δεν απέκτησε το αμάξι 165 άλογα. Όσες φορές το πάτησα, μου έδωσε την αίσθηση ότι το πολύ να είχα κερδίσει 20 άλογα σε σχέση με τα 135 που ήμουν πριν. Κάνοντας μια πρόχειρη μέτρηση μέσω torque, ο maf έδειξε μέγιστη τιμή τα 121g/s το οποίο διαιρώντας το με το 0.8 μας δίνει μια εκτίμηση γύρω στα 151PS. Η τουρμπίνα επίσης, δουλεύει στα 1.3 bar, που νομίζω ότι είναι πιο χαμηλά σε σύγκριση με άλλα προγράμματα.
Θέλω να του δώσω λίγο χρόνο ακόμα, να κάνει το adaptation ο εγκέφαλος και θα το πάω για μια δυναμομέτρηση να δω πόσο ακριβώς είναι, αλλά δεν περιμένω να δω κάτι παραπάνω από 150-155 άλογα. Προσωπικά, δεν με νοιάζει τόσο το απόλυτο νούμερο, καθώς είμαι πλέον πολύ ευχαριστημένος από το πως πάει το αμάξι.
Επίσης, σαν συμβουλή σε όποιον θέλει να το φτάσει 150+ άλογα το αμάξι, θα έλεγα πριν ακόμα κάνει την αναβάθμιση να αλλάξει τα φρένα/ανάρτηση. Θεωρώ ότι τα φρένα του ST είναι το μίνιμουμ απαραίτητο για να μπορείς να σταματήσεις το αμάξι μιας και τα χλμ τα πιάνει πλέον πολύ πιο γρήγορα και ότι η ανάρτηση, τουλάχιστον του titanium, είναι εντελώς ανεπαρκής για να διαχειριστεί την δύναμη του αμαξιού. Οπότε το επόμενο που προσωπικά θα πρέπει να αλλάξω είναι η ανάρτηση, μιας και έχω ήδη τα φρένα.
Σε γενικές γραμμές λοιπόν, θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και ελπίζω να αποδειχθεί αξιόπιστο. Νομίζω όμως ότι δεν είναι για κάποιον που κυνηγάει τα απόλυτα νούμερα. Ελπίζω τουλάχιστον, η Mountune να είχε στο μυαλό της και την αξιοπιστία όταν έφτιαχνε το πρόγραμμα.
Μια φώτο και από τις μετρήσεις που έκανα:

IMG_1240s.jpg


και ένα μικρό video δείχνοντας μια επιτάχυνση με 2-3:

[youtube]cpQJYjKje9E[/youtube]
Μετα απο 3 μηνες κοντα τι εχεις να μας σχολιασεις για το mr165? αξιοπιστο? οικονομικο?δυνατο?
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Το μόνο που έχω να πω, προς το παρόν, είναι ότι δεν έχω κανένα απολύτως μηχανικό πρόβλημα, έχει πέσει λίγο η κατανάλωση όταν δεν το πατάω, και είναι αρκετά πιο δυνατό από τα 135ps που είχα πριν, αλλά δεν πιστεύω με την καμία ότι βγάζει 165 άλογα. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την συνολική απόδοση, αλλά όχι και από το κόστος του συγκεκριμένου πακέτου από την mountune. Γενικά θα συνιστούσα σε όποιον θέλει να αναβαθμίσει την απόδοση του κινητήρα, να κοιτάξει άλλες λύσεις, οι οποίες είναι και πολύ πιο οικονομικές. Απλά δεν ξέρω τι επιπτώσεις μπορεί να έχουν όλα αυτά τα προγράμματα που κυκλοφορούν για τον 1.0 σε βάθος χρόνου.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
μαλλον η πρωτη σου κουβεντα παιζιε να τα λεει ολα, μαλλον την αξιοπιστια πληρωσες τοσο ακριβα. αλλα αφου μετραει και δουλευε το συνολο το εχουμε και εμεις στο μυαλο μας το mr εστο και σιγα σιγα κομματι κομματι.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Κοίτα για την αξιοπιστία, θα χρειαστούν αρκετά χλμ ακόμα για να βγάλει κάποιος ασφαλή συμπεράσματα. Σίγουρα δεν είναι τσιτωμένο το mr165 (δουλεύει 1.3 bar, επιβεβαιωμένο από ΜΤ), οπότε θέλω να πιστεύω ότι το έχουν ρυθμίσει και με γνώμονα την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου το πρόγραμμα.
Έχω διαβάσει για ουκ ολίγα τσιτωμένα 1.0 να έχουν σπάσει, οπότε προσωπικά έψαχνα για την όσο γίνεται περισσότερο αξιόπιστη λύση χωρίς απαραίτητα να με νοιάζει το μέγιστο νούμερο. Προς το παρόν λοιπόν, είμαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο πρόγραμμα και, φτου φτου, δεν έχω κανένα πρόβλημα στα περίπου 9000χλμ που το έχω τώρα πάνω. Αλλά, γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να το πουλάνε τουλάχιστον 500 ευρώ κάτω το συγκεκριμένο πακέτο.
Για να μην παρεξηγηθώ, σίγουρα υπάρχουν και άλλες λύσεις που βγάζουν περισσότερα άλογα, κοστίζουν φθηνότερα, και επίσης δεν έχουν σπάσει μοτέρ. Μην βγει το συμπέρασμα πχ ότι με revo θα σπάσεις σώνει και καλά το μοτέρ επειδή μπορεί να είναι πιο πιεσμένο.
Το θέμα είναι να δούμε μετά από 50,000-80,000χλμ τι θα έχουν βγάλει όλα τα τσιπαρισμένα 1.0! Προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι όσον αφορά την αξιοπιστία του χιλιάρη σε βάθος χρόνου, παρότι προς το παρόν το δικό μου, δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1493722357[/time]
Να προσθέσω επίσης ότι όταν είχα τραβήξει το συγκεκριμένο βίντεο, είχα στο φιλτροκούτι το μαμά χάρτινο φίλτρο και 95αρα βενζίνη. Όταν ξαναδοκίμασα το Κ&Ν φίλτρο, παρότι όσες φορές το είχα δοκιμάσει στο παρελθόν δεν είχα θετικά αποτελέσματα, διαπίστωσα ότι με το mr165 έχει αρκετή διαφορά. Προφανώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα το λαμβάνει όντως υπόψιν του το φίλτρο.
Επίσης σε επικοινωνία που είχα με την ΜΤ, μου τόνισαν ότι το πρόγραμμα είναι φτιαγμένο για 100αρα, και όντως έχει αρκετή διαφορά στην απόδοση με 100αρα σε σχέση με την 95αρα.
Απλά να έχει στο μυαλό του όποιος θέλει να βάλει το mr165, ότι θα πρέπει να βάζει και 100αρα βενζίνη, κάτι το οποίο δεν αναφέρουν πουθενά στο site της mountune.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
Η αληθεια ειναι οτι η mt ειναι απο τις πιο αξιπιστες στην μετατροπες που κανει και οπως δειχνουν και τα αλλα mr και του fiesta st και του focus και αλλων μοντελων ειναι αρκετα ήπιες η ρυθμισεις χωρις κυνδινο αξιοπιστιας λογο αρκετον αλλαγων περιφεριακων .οπως ανεφερες η revo δηλωνει μονο με προγραμμα 170 max με 100αρα. σιγουρα πιεσμενο και αυτο αλλα και δοκιμασμενο. η απλη λογικη λεει οτι καλα τα 170 με προγραμμα αλλα αμα δεν βαλεις και κανενα αξιοπιστο περιφεριακο η αξιοπιστια θα ειναι μικροτερη. με τα λεφτα που εδωσες πηγαινες και στην Pumaspeed με  "180 " αλογα και οκ με μικρη διαφορα προς τα ππανω στα χρηματα.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Το μόνο που με χαλάει με το mr165, είναι τα λεφτά που δίνεις για το αποτέλεσμα που παίρνεις. Αν ήταν πιο φτηνό, θα το συνιστούσα με κλειστά τα μάτια.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Παιδες εχετε λιγο μπερδευτει.
Οταν ενας 1000 φτανει να βγαλει τοσα αλογακια ,ειναι πολυ φυσιολογικο να παιζει το βασικοτερο
ολων η αξιοπιστια.
Οταν λοιπον πληρωνεις το M.T για το προγραμμα  του και τα περιφεριακα του ,πληρωνεις ενα τεραστιο κομματι την μελετη που εχει κανει γιαυτο που προσφερει .
Πληρωνεις για την λειτουργικοτητα αλλα και το plug and play.
Το μοτερ αυτο στην εκδοση 180  της D-MAC ΔΗΛΑΔΗ ΤΗς M-SPORT ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ ΖΩΗς 30 ΩΡΕς ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Και φυσικα ανοιγμενο με σφυρηλατα  και με ενα σκασμο πραγματα.
Γιαυτο λοιπον τα σοβαρα μαγαζια-βελτιωτες προστατευουν την φημη τους με καλα προιοντα και μελετημενα.
Αυτο πληρωνει καποιος.
Παραδειγμα το i.c toy. mountune ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟς ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
Νομιζω οτι δεν πρεπει να βλεπουμε ποιος ειναι ο φθηνοτερος με τα περισσοτερα αλογα.
Ξερω προγραμματιστες που θα το πηγαιναν στα 200 αλογα με λιγα λεφτα.
Και τ εγινε?
Στην πρωτη κοντρα ,το πρωτο ζορι σε ανηφορα με ζεστη,ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΑΝΤΗΛΙ.
Τι να το κανεις?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread