gaaragr said:
Ας μαζεψουμε εδω ολες τις προτάσεις ή βελτιώσεις που εχουνε να κάνουνε σε σχέση με τον ecoboost που εχουν τα καινουργια fiestakia !
Αρχικά εγω ήθελα να ρωτήσω πέρα απο το ecu remap τι αλλο μπορουμε να κάνουμε!
Αν και δεν ειμαι και πολυ ειδικος η εισαγωγη του μου φαινεται μια χαρα και δεν ξέρω αν μπορει να μπει κάτι αλλο!
Απο χώρο εχει μπολικο οπως δειχνει και η εισαγωγη γινεται απο μπροστα !
Όλα τα turbo έχουν στανταρ βελτιωσεις αμα καταλαβεις τι τουρμπίνα φοράνε.
Απο φτηνά πραγματα η λύση εξατμιση, φίλτρο θα δωσει 10-15 άλογα σίγουρα, ίσως και παραπάνω.
Το πρόγραμμα πιθανόν να δώσει ροπή παραπάνω και όχι τόσο άλογα, μιας και η ΚΚΚ ΚΡ39 μαμα τουρμπίνα είναι ήδη πολύ μικρή για 16αρι μοτερ. Συνεπώς η λύση πρόγραμμα-φίλτρο εξάτμιση θα δώσει περιπου 210 και κάτι άλογα και αρκετα μεγαλύτερη ροπή.
Το καλό είναι οτι στο ecoboost η πολλαπλή ΔΕΝ είναι ενσωματωμένη με την τουρμπίνα και έτσι ταιριάζει "κουτι" μια μεγαλύτερη τουρμπίνα της ΚΚΚ με τρίγωνο πλακάκι πολλαπλής-τουρμπίνας. Τρίγωνο πλακάκι έχει τόσο η Κ03 (μοτερ 20VT 150 και 180 άλογα, η οποία είναι σίγουρα αρκετα μεγαλύτερη απο την KP39), αλλα και η ΚΟ4 (ακόμα μεγαλύτερη απο την Κ03) απο το προηγούμενο S3. ταιριάζει επίσις η Κ04 η μικρή που βαζανε στα 1.8 turbo VAG, την οποία σίγουρα κάπου θα βρείτε μεταχειρισμένη μιας και πολλοί που έκαναν την αναβάθμιση της μικρής ΚΟ4 προχώρησαν σε τοποθέτηση μεγαλύτερης τουρμπίνας.
φυσικά για να τοποθετηθεί η κ03 ή κ04 με τρίγωνο πλακάκι πολλαπλής τουρμπίνας, θα πρέπει να φτιαχτεί νέο downpipe και να τροποποιηθούν οι μαμα παροχές νερου και λαδιού της τουρμπίνας.
με μια της προκοπής κ04 και το σωστό πρόγραμμα, εξατμιση 70 χιλστ και ελέυθερο καταλύτη, δεν βλέπω το λόγο γιατι να μην βγαλει το fiestaki 250-260 αλογα, με stock μοτερ.
οπως και να χει όποια Κ03 ή Κ04 με τρίγωνο πλακάκι βρείτε, στειλτε μου τα νουμερα με πμ και θα σας πω για πόσα άλογα θα βγεί. και φυσικά εφόσν δεν είστε σίγουροι για την λειτουργικότητά της, πρέπει να της κάνετε ένα σερβις πριν την βάλετε, το οποίο κοστίζει περίπου 150 ευρω.
θα θεωρούσα λογικό ένα κόστος για αγορά και τοποθέτηση της κ03 ή κ04 ώς εξής:
Τουρμπίνα: 150 ευρω
Σερβις τουρμπίνας 150 ευρω
νεο downpipe: 200 ευρω
τοποθετηση τουρμπίνας, downpipe, σωληνώσεων, κλπ: 100 ευρω.
προγραμμα με ρυθμιση dyno: 450 ευρω
Υπολοιπη εξατμιση 70χιλστ: 400 ευρω
καταλύτης συρματινος: 300 ευρω.
Αν προχωρησετε σε μεγαλύτερη τουρμπίνα καλό είναι να αλλαχθεί και το ιντερκουλερ με κάτι μεγαλύτερο.