Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

gaaragr

Original poster
Member
Mar 27, 2013
121
0
16
Ας μαζεψουμε εδω ολες τις προτάσεις ή βελτιώσεις που εχουνε να κάνουνε σε σχέση με τον ecoboost που εχουν τα καινουργια fiestakia !
Αρχικά εγω ήθελα να ρωτήσω πέρα απο το ecu remap τι αλλο μπορουμε να κάνουμε!
Αν και δεν ειμαι και πολυ ειδικος η εισαγωγη του μου φαινεται μια χαρα και δεν ξέρω αν μπορει να μπει κάτι αλλο!
Απο χώρο εχει μπολικο οπως δειχνει και η εισαγωγη γινεται απο μπροστα !
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Κάνε υπομονή γιατί το αμαξάκι είναι new και δεν έχουν βγει ακόμα προτάσεις. Τσέκαρε το site της pumaspeed καθώς εκεί θα δεις τι έχει για το  AR15firing σου.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
gaaragr said:
Ας μαζεψουμε εδω ολες τις προτάσεις ή βελτιώσεις που εχουνε να κάνουνε σε σχέση με τον ecoboost που εχουν τα καινουργια fiestakia !
Αρχικά εγω ήθελα να ρωτήσω πέρα απο το ecu remap τι αλλο μπορουμε να κάνουμε!
Αν και δεν ειμαι και πολυ ειδικος η εισαγωγη του μου φαινεται μια χαρα και δεν ξέρω αν μπορει να μπει κάτι αλλο!
Απο χώρο εχει μπολικο οπως δειχνει και η εισαγωγη γινεται απο μπροστα !

Όλα τα turbo έχουν στανταρ βελτιωσεις αμα καταλαβεις τι τουρμπίνα φοράνε.

Απο φτηνά πραγματα η λύση εξατμιση, φίλτρο θα δωσει 10-15 άλογα σίγουρα, ίσως και παραπάνω.
Το πρόγραμμα πιθανόν να δώσει ροπή παραπάνω και όχι τόσο άλογα, μιας και η ΚΚΚ ΚΡ39 μαμα τουρμπίνα είναι ήδη πολύ μικρή για 16αρι μοτερ. Συνεπώς η λύση πρόγραμμα-φίλτρο εξάτμιση θα δώσει περιπου 210 και κάτι άλογα και αρκετα μεγαλύτερη ροπή.

Το καλό είναι οτι στο ecoboost η πολλαπλή ΔΕΝ είναι ενσωματωμένη με την τουρμπίνα και έτσι ταιριάζει "κουτι" μια μεγαλύτερη τουρμπίνα της ΚΚΚ με τρίγωνο πλακάκι πολλαπλής-τουρμπίνας. Τρίγωνο πλακάκι έχει τόσο η Κ03 (μοτερ 20VT 150 και 180 άλογα, η οποία είναι σίγουρα αρκετα μεγαλύτερη απο την KP39), αλλα και η ΚΟ4 (ακόμα μεγαλύτερη απο την Κ03) απο το προηγούμενο S3. ταιριάζει επίσις η Κ04 η μικρή που βαζανε στα 1.8 turbo VAG, την οποία σίγουρα κάπου θα βρείτε μεταχειρισμένη μιας και πολλοί που έκαναν την αναβάθμιση της μικρής ΚΟ4 προχώρησαν σε τοποθέτηση μεγαλύτερης τουρμπίνας.

φυσικά για να τοποθετηθεί η κ03 ή κ04 με τρίγωνο πλακάκι πολλαπλής τουρμπίνας, θα πρέπει να φτιαχτεί νέο downpipe και να τροποποιηθούν οι μαμα παροχές νερου και λαδιού της τουρμπίνας.

με μια της προκοπής κ04 και το σωστό πρόγραμμα, εξατμιση 70 χιλστ και ελέυθερο καταλύτη, δεν βλέπω το λόγο γιατι να μην βγαλει το fiestaki 250-260 αλογα, με stock μοτερ.

οπως και να χει όποια Κ03 ή Κ04 με τρίγωνο πλακάκι βρείτε, στειλτε μου τα νουμερα με πμ και θα σας πω για πόσα άλογα θα βγεί. και φυσικά εφόσν δεν είστε σίγουροι για την λειτουργικότητά της, πρέπει να της κάνετε ένα σερβις πριν την βάλετε, το οποίο κοστίζει περίπου 150 ευρω.

θα θεωρούσα λογικό ένα κόστος για αγορά και τοποθέτηση της κ03 ή κ04 ώς εξής:

Τουρμπίνα: 150 ευρω
Σερβις τουρμπίνας 150 ευρω
νεο downpipe: 200 ευρω
τοποθετηση τουρμπίνας, downpipe, σωληνώσεων, κλπ: 100 ευρω.
προγραμμα με ρυθμιση dyno: 450 ευρω
Υπολοιπη εξατμιση 70χιλστ: 400 ευρω
καταλύτης συρματινος: 300 ευρω.

Αν προχωρησετε σε μεγαλύτερη τουρμπίνα καλό είναι να αλλαχθεί και το ιντερκουλερ με κάτι μεγαλύτερο.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Τα παιδιά μιλάνε πιο πολυ για το 1,0άρι μιας και το 16αρι ακόμα 2-3 θα το χουνε πάρει :p. Για το ST εχω δει οτι ήδη εχουν παρει γραμμη οι βελτιώσεις του και προχωράνε ακάθεκτοι, τώρα για πρόγραμμα ας περάσει λίγος καιρός  :)
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Εκτός του ότι όντως μιλάνε για 1.0άρι, αν ήταν να κάνω κάποια βελτίωση στην τουρμπίνα τόσο νωρίς, θα την έκανα υβρίδιο. Ούτε στην αντιπροσωπία θα καταλάβουν κάτι ούτε κανένας για να έχεις θέματα εγγυήσεις κτλπ, και από την στιγμή που είναι ΚΚΚ σίγουρα θα μπάινουν και φτερωτές από κάποια μεγαλύτερη.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
και υβριδιο γινεται αλλα θελει προσοχή απο τον τουρμπινά, καλή ευθυγραμιση της τουρμπίνας, μεγαλη προσοχή απο τον τορναδόρο που θα φαει την πλάκα έδρασης του κομπρέσορα και το αλουμίνιο, κλπ. Είναι μια διαδικασία που υπάρχουν πολλοί κινδυνοι για την τουρμπίνα  γί' αυτο δεν την προτιμώ συνήθως, μιας και τα αποτελέσματα εφοσον κρατησεις το μαμα αλουμίνιο δεν είναι το ίδιο θεαματικά με το να μπει μια κ04-023 που στο 1.5 μπαρ μπορει να δειξει και 280 στο 16αρι.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Ναι αλλά το κοστος ειναι πολυ μικρότερο και δεν χρειάζεται να πειράξεις τπτ απο το αμάξι.
Δεν είναι τοσο τραγικά τα πράματα με το υβρίδιο.  Οσα ξερω μια χαρα δουλευουν ειτε απο Αθήνα ειτε απο κρητη.
 

tasos18_gr

New member
Apr 27, 2013
53
0
6
34
Ptolemaida
gaaragr said:
Ας μαζεψουμε εδω ολες τις προτάσεις ή βελτιώσεις που εχουνε να κάνουνε σε σχέση με τον ecoboost που εχουν τα καινουργια fiestakia !
Αρχικά εγω ήθελα να ρωτήσω πέρα απο το ecu remap τι αλλο μπορουμε να κάνουμε!
Αν και δεν ειμαι και πολυ ειδικος η εισαγωγη του μου φαινεται μια χαρα και δεν ξέρω αν μπορει να μπει κάτι αλλο!
Απο χώρο εχει μπολικο οπως δειχνει και η εισαγωγη γινεται απο μπροστα !
Μπορείς να κάνεις like στην σελίδα της pumaspeed στο facebook και να δεις!Έχει βγει test car 1.000 σε βιντεάκι!Προς το παρόν δεν εχουν βγει πολλά πράγματα στον τομέα της βελτίωσης παρά ένα ελαφρύ ECU remap +εξάτμιση +φίλτρο και ανεβάζει τα άλογα κατα 20~ περίπου!
 

lefteriskri

Member
Jun 12, 2013
222
0
0
32
Αιγαλεω
Φιλε ion απο που εισαι?εγω που εχω το χιλιαρακι αυτο πηγα και ρωτησα για εξατμιση χειροποιητη παντα και μ ειπε 130 με μονη μπουκα απο πισω και 150 με διπλη.Αυτος ειναι στο περιστερι.Μου ειπε επισης οτι θα την δωκημασουμε κιολας και αν θελω και αλλο ηχο θα μου την φτιαξει.ενταξει ας μην περιμενεις κανενα εξοπραγματικο ηχο.Ενα μπασακι ωραιο θα εχει παντως.Γενικα τα τουρμπο τον σβηνουν τον ηχο της εξατμισης.δεν ειναι σαν τα ατμοσφαιρικα
 

ion

Rookie
Apr 11, 2013
11
0
0
31
lefteriskri said:
Φιλε ion απο που εισαι?εγω που εχω το χιλιαρακι αυτο πηγα και ρωτησα για εξατμιση χειροποιητη παντα και μ ειπε 130 με μονη μπουκα απο πισω και 150 με διπλη.Αυτος ειναι στο περιστερι.Μου ειπε επισης οτι θα την δωκημασουμε κιολας και αν θελω και αλλο ηχο θα μου την φτιαξει.ενταξει ας μην περιμενεις κανενα εξοπραγματικο ηχο.Ενα μπασακι ωραιο θα εχει παντως.Γενικα τα τουρμπο τον σβηνουν τον ηχο της εξατμισης.δεν ειναι σαν τα ατμοσφαιρικα

Ναι βασικά να βελτιωθεί λίγο ο ήχος,αλλα μην είναι και κανά μπουρί από πίσω....Τίποτα άλλο πέρα από χειροποίητο έχεις ακούσει?
 
Καλό είναι όταν γίνουν τέτοιες μετατροπές (που μόνο βελτίωση δεν είναι) καλό είναι να κρατηθεί το μαμά καζανάκι για να μπορεί να ξανά μπει στην θέση του. Μην αναρωτηθείτε και αν αλλάξουν τα    νούμερα σε κατανάλωση.
 

ion

Rookie
Apr 11, 2013
11
0
0
31
χμ..αν άλλαζα όλη την εξάτμιση θα είχα κάποιο κέρδος? ή γενικά πολύ κακό για το τίποτα? Η αλήθεια είναι πως και γω για το τελικό πιστεύω, ότι το βάζεις περισσότερο για τον θόρυβο αλλά πίστευα ότι θα προσέφερε και μία καλύτερη εκτόνωση. Λες από ένα τελικό να επηρεαστεί και η κατανάλωση?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν πολυ-αξίζει να αλλάξεις μόνο το τελικό. Εκτός κι αν το κάνεις μόνο για περισσότερο θόρυβο. Εγώ είχα για μια περίοδο ελεύθερο ανοξείδωτο αλλά το ξήλωσα και ξαναέβαλα το εργοστασιακό γιατί μου έπαιρνε το κεφάλι. Στο θέμα κατανάλωση δεν είχα παρατηρήσει κάποια διαφορά, τα ίδια έκαιγε πάνω-κάτω.
 
Εργοστασιακά είναι όλα ισορροπημένα κατά κάποιο τρόπο. Χειροποίητες "πατέντες" χωρίς μελέτη ποτέ δεν ωφέλησαν..παρά μόνο προξένησαν δυσλειτουργίες.  Για ολόκληρη την εξάτμιση πας αλλού που δεν νομίζω να συμφέρει...και σίγουρα μιλάμε για αυτοκίνητο που σίγουρα θα μετονομαστεί σε πειραματόζωο μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα!  
Ίσως κερδίσεις σε θόρυβο και σίγουρα σε καμία κλήση από την τροχαία....
 

ion

Rookie
Apr 11, 2013
11
0
0
31
οκ σας ευχαριστώ! Θα κάτσω να το σκεφτώ ακόμα λοιπόν....να μην έχω και κανένα θέμα με την εγγύηση τώρα που είναι καινούριο...θα πάρουμε και καμία ιδέα από το εξωτερικό και βλέπουμε. :)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread