Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Για το 100αρι, δυστυχώς δεν βγάζει τίποτε η mountune. Θα πρότεινα revo.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Γιωργος79 said:
Καλημερα στην παρεα, θα ηθελα την βοηθεια σας με  το αυτοκινητο μου, ειμαι κατοχος ford fiesta titanium ecoboost 100 hp, θα ηθελα καποια βελτιωση ιπποδυναμης γυρω στα 40 με 50 hp οχι περισσοτερο γτ τον κινητηρα που κουβαλαει δεν ειναι για πολλα πολλα! τι μου προτεινετε? μην στοιχησει βεβαια και ο κουκος αηδονι :)

Mountune για το 100αρι δεν υπάρχει, Rica αν θες "εγγύηση", και μετά έχουμε Revo, Chiptronic κλπ
 
Oct 10, 2015
122
4
19
Ευχαριστω για την βοηθεια, μπηκα στο σιτε της Rica ειδα οτι για ford fiesta 100 dinei αναβαθμιση 140, επειδη δεν πολυ ξερω.... τι ακριβως αναβαθμιση ειναι αυτη? ο εγκεφαλος? εξατμιση? τι τοποθετουνε στο αυτοκινητο? την εχει κανει καποιοσ απο σας την αναβαθμιση αυτη? αξιζει? πολλες ερωτησεις ε?? :)
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Γράφουν όλοι ακριβώς τι περιλαμβάνει η κάθε αναβάθμιση. Το ίδιο ισχύει και σε όλα τα sites, Mountune, Revo κλπ. Όπου είναι μόνο remap, το γράφουν, όπου χρειάζεται και κάποιο hardware, γράφουν τι *πρέπει* να αλλάξεις και τι *καλό θα ήταν* να αλλάξεις.

Κατά 99% τα λεγόμενα Stage1 είναι απλό remap, δηλαδή επαναπρογραμματισμός. Άντε και κανά φιλτράκι στο μαμά κουτί και ένα τελικό για να ακούς ήχο. Τα λεγόμενα Stage2 συνήθως απαιτούν full εξάτμιση, βελτιωμένες πολλαπλές, σωληνώσεις και -σε ακραίες περιπτώσεις turbo- καλύτερα ICs. Και αυτά όμως παραμένουν περιφερειακά. Αλλά τα Stage3 είναι βαριές μετατροπές, άλλες τουρμπίνες, ανοίγονται τα μοτέρ για άλλα σωθικά κλπ.

Κάνε μια βόλτα από τα σχετικά threads στο forum για να δεις ποιοι έχουν βάλει ποιο remap ή πακέτο, και τι εντυπώσεις είχαν.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Ανεβάζει 40-50 άλογα το 1000άρι μόνο με πρόγραμμα?
 

Qverde

Newbie
Aug 31, 2016
5
0
0
για το πρόγραμμα  της CAR CENTER στην αμφιθεας έχει κανείς άποψη;;;;

και εγώ  με 100αρι είμαι και ψήνομαι για κάτι καλύτερο...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
akiz90 said:
Ανεβάζει 40-50 άλογα το 1000άρι μόνο με πρόγραμμα?
Ναι.Γιατί αυτοί που προγραμματίζουν βάζουν τους χάρτες του 125hp και μετά το πειράζουν λίγο για να πάνε στα 140hp
Είναι εύκολα αυτά τα τουρμπο γενικά...Και εγώ που μπήκα σε αυτή την κατηγορία και για αρχή άλλαξα ένα απλό φίλτρο κν είδα διαφορά άμεση....ενώ στην ατμόσφαιρα....άστο καλύτερα..
Qverde said:
για το πρόγραμμα  της CAR CENTER στην αμφιθεας έχει κανείς άποψη;;;;

και εγώ  με 100αρι είμαι και ψήνομαι για κάτι καλύτερο...

Πιο από όλα τα προγράμματα της car center?
 

Qverde

Newbie
Aug 31, 2016
5
0
0
scorpion said:
Πιο από όλα τα προγράμματα της car center?

στην αρχή με μπέρδεψες λίγο αλλά κατάλαβα ότι είναι αντιπρόσωπος πολλών οίκων βελτίωσης.

για κάτι απλό ψάχνομαι κοντά στα 140 χωρίς πολλά πολλά....

απλά με ενδιαφέρει η γνώμη των φίλων για την ποιότητα δουλείας....
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
ως καινουργιος κατοχος και εγω του fiesta st line 140 αρχισα να κοιταω να βρω βελτιωτικους οικους, σε οποιον και να εχω παει και να εχω μιλησει δεν εχουν τιποτα για το αμαξι μου και το πολυ πολυ που μου υποσχονται ειναι 5-6 ιππους παραπανω, για τοσα λιγα αλογα δεν το σκεφτομαι καν να χασω τα 8 χρονια εγγυήσεις. ξερετε αν παιζει τιποτα αλλο για πιο μετα για εισαγωγη εξαγωγη , σκαστρα και σε τι ιππους παιζουμε? ευχαριστω πολυ ολους :D
 

Astral

Member
Σεπτ. 1, 2012
143
0
0
33
Αθηνα
Νομιζω ειναι λιγο νωρις για να βγαλουν κατι σωστο και να αποδιδει πανω στο αμαξι σου..τωρα βγηκε το μοντελο οποτε θα παρει λιγο χρονο νομιζω..
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Καλησπερα.
Νομιζω οτι το 140 ειναι αρκετα τουμπανιασμενο απο το εργοστασιο.
Η παραπανω δυναμη θελει πολλα λεφτα για ενα αποτελεσμα μεχρι τα 170 αλογα που φθανει επισημα το μοτερ αυτο.
Στην κατηγορια r2 που τρεχει εξω φτιαγμενο απο την d-max που ειναι η επισημη ομαδα εξεληξεων της ford  μεχρι 180 ιππους εχει φθασει οριο.
Το σημαντικο της υποθεσης ειναι οτι στα 170 και τα 180 αλογα δινει καθε 30 ωρες αγωνιστικης οδηγησης λυσιμο και δεσιμο του κινητηρα απο την αρχη.
Δεν υπαρχει αξιοπιστια στα μοτερ πανω απο 160 αλογα.
Ο mountune που δινει 165 με πολλα πραγματα  για να εχει μια αξιοπιστια στοιχειωδη ,δινει
για το προγραμμα τηλεχειρισμο να ενεργοποιουνται οι γρηγορες ρυθμισεις ,γιατι συνιστα το αυτοκινητο να μην το σκιζουμε συνεχεια με την ιπποδυναμη που δινει με ολα τα προηγουμενα πραγματα.
Κλεινωντας να πω οτι το μοτερ το 140 κατα καιρους εχει παρουσιασει προβληματα
οταν πεσει σε χερια καννιβαλλων που τα ζοριζουν.
Θελουν πολυ προσοχη στα καταλληλα λαδια αλλα και μια προλυπτικη αλλαγη των κολλαρων
του I.C ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΜΜΙΣΙΑ ειναι για τα μπαζα και μπορουν να αποβουν καταστροφικα.
Και τελος το ψυγειο λαδιου βρισκεται σε λαθος σημειο και αν κανεις ειναι καννιβαλος και σκιζει το αυτοκινητο το 5-20 λαδι που δινει η μαμμα εταιρεια κουναει μαντηλι και το μοτερ το πρωτο που κανει ειναι να ανεβαζει θερμοκρσιες και να στολαρει ψηλα.
Γιαυτο προσοχη με το 140 μοτερ και καλλιτερα καποιος να το αφησει ησυχο.
Τωρα αν δεν του φθανει η δυναμη καλλιτερα να αλλαξει αυτοκινητο.
Χιλιαρακι ειναι και χιλαιρακι θα μεινει.
Η καλλιτερη λυση για το 140 αν επιμενει ειναι.
Νορμαλ το μοτερ και αλλαγη κολλαρων και ic του monttune  που ειναι ενα εξαιρετικο
ιντερκουλερ αλουμηνενιο στη θεση του εργοστασιακου.
Βεβαια θα αυξηθει το lag στο πατε ασε αλλα μετα δεν καταλαβαινει τιποτα απο ζορισματα.
Αυτα ολα χωρις προγραμμα και περιργα αλλα κολπα,ουτε καν εξατμηση γιατι μετα παμε
αλλου.

Ελπιζω να βοηθησα.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
KARBY said:
Καλησπερα.
Νομιζω οτι το 140 ειναι αρκετα τουμπανιασμενο απο το εργοστασιο.
Η παραπανω δυναμη θελει πολλα λεφτα για ενα αποτελεσμα μεχρι τα 170 αλογα που φθανει επισημα το μοτερ αυτο.
Στην κατηγορια r2 που τρεχει εξω φτιαγμενο απο την d-max που ειναι η επισημη ομαδα εξεληξεων της ford  μεχρι 180 ιππους εχει φθασει οριο.
Το σημαντικο της υποθεσης ειναι οτι στα 170 και τα 180 αλογα δινει καθε 30 ωρες αγωνιστικης οδηγησης λυσιμο και δεσιμο του κινητηρα απο την αρχη.
Δεν υπαρχει αξιοπιστια στα μοτερ πανω απο 160 αλογα.
Ο mountune που δινει 165 με πολλα πραγματα  για να εχει μια αξιοπιστια στοιχειωδη ,δινει
για το προγραμμα τηλεχειρισμο να ενεργοποιουνται οι γρηγορες ρυθμισεις ,γιατι συνιστα το αυτοκινητο να μην το σκιζουμε συνεχεια με την ιπποδυναμη που δινει με ολα τα προηγουμενα πραγματα.
Κλεινωντας να πω οτι το μοτερ το 140 κατα καιρους εχει παρουσιασει προβληματα
οταν πεσει σε χερια καννιβαλλων που τα ζοριζουν.
Θελουν πολυ προσοχη στα καταλληλα λαδια αλλα και μια προλυπτικη αλλαγη των κολλαρων
του I.C ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΜΜΙΣΙΑ ειναι για τα μπαζα και μπορουν να αποβουν καταστροφικα.
Και τελος το ψυγειο λαδιου βρισκεται σε λαθος σημειο και αν κανεις ειναι καννιβαλος και σκιζει το αυτοκινητο το 5-20 λαδι που δινει η μαμμα εταιρεια κουναει μαντηλι και το μοτερ το πρωτο που κανει ειναι να ανεβαζει θερμοκρσιες και να στολαρει ψηλα.
Γιαυτο προσοχη με το 140 μοτερ και καλλιτερα καποιος να το αφησει ησυχο.
Τωρα αν δεν του φθανει η δυναμη καλλιτερα να αλλαξει αυτοκινητο.
Χιλιαρακι ειναι και χιλαιρακι θα μεινει.
Η καλλιτερη λυση για το 140 αν επιμενει ειναι.
Νορμαλ το μοτερ και αλλαγη κολλαρων και ic του monttune  που ειναι ενα εξαιρετικο
ιντερκουλερ αλουμηνενιο στη θεση του εργοστασιακου.
Βεβαια θα αυξηθει το lag στο πατε ασε αλλα μετα δεν καταλαβαινει τιποτα απο ζορισματα.
Αυτα ολα χωρις προγραμμα και περιργα αλλα κολπα,ουτε καν εξατμηση γιατι μετα παμε
αλλου.

Ελπιζω να βοηθησα.
βοηθησες και με το παραπανω φιλαρακι μου και σε ευχαριστω πολυ, οχι οτι τα αλογα ειναι ασχημα, δεν ειπα ποτε κατι τετοιο. ακομα και με 5 και 60 χιλιομετρα το αμαξι ανεβαζει για πλακα τα χιλιομετρα, δεν το εχω ζορισει κιολας γιατι βρησκομαι σε περιοδο στρωσηματος, σκεφτομουν για κανενα φιλτρακι αρχικα και κανενα τελικο για να ακουστη λιγο πιο αγριο, μετα καμια σκαστρα να ακουμε λιγο το τουρμπακι, αλλα ολα αυτα ροπη θα δωσουν μονο , αλλα παιδια αληθεια , ειναι ωραια στιμενο το αμαξι.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
thodoris_fiesta said:
βοηθησες και με το παραπανω φιλαρακι μου και σε ευχαριστω πολυ, οχι οτι τα αλογα ειναι ασχημα, δεν ειπα ποτε κατι τετοιο. ακομα και με 5 και 60 χιλιομετρα το αμαξι ανεβαζει για πλακα τα χιλιομετρα, δεν το εχω ζορισει κιολας γιατι βρησκομαι σε περιοδο στρωσηματος, σκεφτομουν για κανενα φιλτρακι αρχικα και κανενα τελικο για να ακουστη λιγο πιο αγριο, μετα καμια σκαστρα να ακουμε λιγο το τουρμπακι, αλλα ολα αυτα ροπη θα δωσουν μονο , αλλα παιδια αληθεια , ειναι ωραια στιμενο το αμαξι.

Το 1.0ΕΒ, ειδικά στην έκδοση με τα 140 άτια, είναι περίπου στο όριο μιας σωστής εργοστασιακής ρύθμισης. Οτιδήποτε πάνω από τα 145-150 άλογα αρχίζει και έχει θεματάκια, καλό θα ήταν να αποφευχθούν τέτοιες οριακές ρυθμίσεις. Όχι τουλάχιστον χωρίς να γίνουν και οι λοιπές απαραίτητες αναβαθμίσεις (όχι μόνο remap δηλαδή).

Η σκάστρα δεν δίνει τίποτα, ειδικά αν βάλεις ανοιχτού τύπου (vta, Vent-to-Atmosphere) θα χάσεις σε άσε-πάτα, καθώς το boosted charge δεν θα επανεισάγεται στην εισαγωγή αλλά θα διαφεύγει στον αέρα, και άρα σε κάθε αλλαγή ή άσε-πάτα θα χάνεις πίεση και θα πρέπει να περιμένεις μερικά msec να ξανασυμπιέσει η τουρμπίνα. Φίλτρο και τελικό δεν θα σου δώσουν τίποτα σημαντικό από πλευράς απόδοσης, κυρίως έχουν επίδραση στο ακουστικό κομμάτι, όπως λες και εσύ....
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
The Ace said:
Το 1.0ΕΒ, ειδικά στην έκδοση με τα 140 άτια, είναι περίπου στο όριο μιας σωστής εργοστασιακής ρύθμισης. Οτιδήποτε πάνω από τα 145-150 άλογα αρχίζει και έχει θεματάκια, καλό θα ήταν να αποφευχθούν τέτοιες οριακές ρυθμίσεις. Όχι τουλάχιστον χωρίς να γίνουν και οι λοιπές απαραίτητες αναβαθμίσεις (όχι μόνο remap δηλαδή).

Η σκάστρα δεν δίνει τίποτα, ειδικά αν βάλεις ανοιχτού τύπου (vta, Vent-to-Atmosphere) θα χάσεις σε άσε-πάτα, καθώς το boosted charge δεν θα επανεισάγεται στην εισαγωγή αλλά θα διαφεύγει στον αέρα, και άρα σε κάθε αλλαγή ή άσε-πάτα θα χάνεις πίεση και θα πρέπει να περιμένεις μερικά msec να ξανασυμπιέσει η τουρμπίνα. Φίλτρο και τελικό δεν θα σου δώσουν τίποτα σημαντικό από πλευράς απόδοσης, κυρίως έχουν επίδραση στο ακουστικό κομμάτι, όπως λες και εσύ....
δεν ειναι και πολυ σχετικος με τις αναβαθμισεις περαν απο ενα πρωτο φουλ σταδιο με φιλτρα εξατμησεις.... αλλα πως δικιολογεις οτι ενας βελτιωτικος οικος σαν την revo δεινει για μονο πρωτο σταδιο 165 αλογα μονο με προγραμμα , αν δεν το ειχαν δοκιμασει δεν θα το εβγαζαν πιστευω ...... δεν το λεω ουτε για να κρινω ουτε τιποτα αλλα στο εξωτερικο εχουμε δει ο 1,0 να φτανει τα 205-210. οχι για καθημερινη χρηση αλλα ναι εφτασε..... την γνωμη σου θελω!!!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ο βελτιωτικός οίκος πρέπει να "βελτιώσει" οπωσδήποτε, αλλιώς πως θα πουλήσει ? Άρα και τα super-τσιτωμένα από το εργοστάσιο A45AMG ή Focus RS να τους πας, θα το βελτιώσουν, έστω και λίγο. Μην ξεχνάμε ότι, όσο τσιτωμένο και αν είναι ένα μοτέρ από τον κατασκευαστή, πάντα πρέπει να τηρεί προδιαγραφές ρύπων, θορύβου, να έχει κάποιο minimum επίπεδο ευχρηστίας, να διαρκεί τουλάχιστον xyz χλμ χωρίς σοβαρές βλάβες κλπ. Ο βελτιωτής και ο ιδιοκτήτης που θέλει να βελτιώσει, δεν νοιάζεται τόσο για αυτές τις παραμέτρους, οπότε πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

Γι'αυτό λέω ότι τα 140-145 για τον 1.0ΕΒ είναι μια χαρά για εργοστασιακό setup, και τα 155-165 από τους διαφόρους οίκους (Rica, Revo κλπ) είναι επίσης λογικές βελτιώσεις. Απλά μπορεί να έχει τα θέματα που αναφέρω πιο πριν, δηλαδή θα χάσει σε αξιοπιστία και αντοχή (λόγω θερμοκρασιών), μπορεί να έχει θέματα θορύβου ή εκπομπών ρύπων (λόγω καταλυτών ή εξατμίσεων) κλπ.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Για να βγάζει το αμάξι με πρόγραμμα και φίλτρο 165hp δείχνει ότι είναι πιεσμένο.
Παρατήρησε το εξής
Το 1.0cc με τα 100hp με το 1.0cc με τα 125Hp αλλάζει η χαρτογράφηση.Με πρόγραμμα πήγαιναν στα 145hp
Mετά έβγαλε η Ford το 1.0cc με 140Hp.Λίγοι θα ασχοληθούν να βάλουν πρόγραμμα για να πάρουν 5-7hp
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Καλησπερα παιδια. Εγω παντως  που εχω βαλει προγραμμα της ρεβο σταδιο 1ο εδω και ενα χρονο δεν εχω δει κανενα προβλημα, δεν μου εχει σηκωσει ποτε θερμοκρασια και μιλαμε για ενα αμαξι το οποιο καλαοκαιρι το περασε Ελλαδα λαγονησι μερια (αρα λιγο σκισιμο :p ) και μετα το πηρα οδικως Αγγλια (2 φορες). Ειμαι προς το παρων παραπανω απο ευχαριστημενος και απο τη δουλεια της ρεβο και απο τον κινητηρα. Εχω αλλαξει βεβαια σωληνωσεις, φιλτρο και βαλβιδα. Επομενο βημα εξατμιση της Cobra sports non reasonated.

PS ολες οι αλλαγες γινανε στην Αγγλια και το αμαξι ηταν με τα 100 αλογα titanium.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
nospa said:
Καλησπερα παιδια. Εγω παντως  που εχω βαλει προγραμμα της ρεβο σταδιο 1ο εδω και ενα χρονο δεν εχω δει κανενα προβλημα, δεν μου εχει σηκωσει ποτε θερμοκρασια και μιλαμε για ενα αμαξι το οποιο καλαοκαιρι το περασε Ελλαδα λαγονησι μερια (αρα λιγο σκισιμο :p ) και μετα το πηρα οδικως Αγγλια (2 φορες). Ειμαι προς το παρων παραπανω απο ευχαριστημενος και απο τη δουλεια της ρεβο και απο τον κινητηρα. Εχω αλλαξει βεβαια σωληνωσεις, φιλτρο και βαλβιδα. Επομενο βημα εξατμιση της Cobra sports non reasonated.

PS ολες οι αλλαγες γινανε στην Αγγλια και το αμαξι ηταν με τα 100 αλογα titanium.
ποσα αλογα σου πηρε φιλε μου?
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Tα παιδια απο τη Revo μου ειπανε οτι ειναι γυρω στα 165-170 αλογα, λογω οτι το κανανε και tune στα 98/99 ron. Τωρα ακριβως ποσα ειναι δεν ξερω δεν το εχω παει σε δυναμομετρο αλλα να σου πω την αληθεια δεν με πολυ καιει γιατι το συναισθημα που μου προσφερει πια το αμαξι δεν εχει καμια σχεση με πριν μα καμια! Μακαρι να μην μου βγαλει κανενα προβληματ μιας και σκεφτομαι να το παω stage 2 σε λιγο καιρο!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread