Γιωργος79 said:Καλημερα στην παρεα, θα ηθελα την βοηθεια σας με το αυτοκινητο μου, ειμαι κατοχος ford fiesta titanium ecoboost 100 hp, θα ηθελα καποια βελτιωση ιπποδυναμης γυρω στα 40 με 50 hp οχι περισσοτερο γτ τον κινητηρα που κουβαλαει δεν ειναι για πολλα πολλα! τι μου προτεινετε? μην στοιχησει βεβαια και ο κουκος αηδονι
Ναι.Γιατί αυτοί που προγραμματίζουν βάζουν τους χάρτες του 125hp και μετά το πειράζουν λίγο για να πάνε στα 140hpakiz90 said:Ανεβάζει 40-50 άλογα το 1000άρι μόνο με πρόγραμμα?
Qverde said:για το πρόγραμμα της CAR CENTER στην αμφιθεας έχει κανείς άποψη;;;;
και εγώ με 100αρι είμαι και ψήνομαι για κάτι καλύτερο...
scorpion said:Πιο από όλα τα προγράμματα της car center?
βοηθησες και με το παραπανω φιλαρακι μου και σε ευχαριστω πολυ, οχι οτι τα αλογα ειναι ασχημα, δεν ειπα ποτε κατι τετοιο. ακομα και με 5 και 60 χιλιομετρα το αμαξι ανεβαζει για πλακα τα χιλιομετρα, δεν το εχω ζορισει κιολας γιατι βρησκομαι σε περιοδο στρωσηματος, σκεφτομουν για κανενα φιλτρακι αρχικα και κανενα τελικο για να ακουστη λιγο πιο αγριο, μετα καμια σκαστρα να ακουμε λιγο το τουρμπακι, αλλα ολα αυτα ροπη θα δωσουν μονο , αλλα παιδια αληθεια , ειναι ωραια στιμενο το αμαξι.KARBY said:Καλησπερα.
Νομιζω οτι το 140 ειναι αρκετα τουμπανιασμενο απο το εργοστασιο.
Η παραπανω δυναμη θελει πολλα λεφτα για ενα αποτελεσμα μεχρι τα 170 αλογα που φθανει επισημα το μοτερ αυτο.
Στην κατηγορια r2 που τρεχει εξω φτιαγμενο απο την d-max που ειναι η επισημη ομαδα εξεληξεων της ford μεχρι 180 ιππους εχει φθασει οριο.
Το σημαντικο της υποθεσης ειναι οτι στα 170 και τα 180 αλογα δινει καθε 30 ωρες αγωνιστικης οδηγησης λυσιμο και δεσιμο του κινητηρα απο την αρχη.
Δεν υπαρχει αξιοπιστια στα μοτερ πανω απο 160 αλογα.
Ο mountune που δινει 165 με πολλα πραγματα για να εχει μια αξιοπιστια στοιχειωδη ,δινει
για το προγραμμα τηλεχειρισμο να ενεργοποιουνται οι γρηγορες ρυθμισεις ,γιατι συνιστα το αυτοκινητο να μην το σκιζουμε συνεχεια με την ιπποδυναμη που δινει με ολα τα προηγουμενα πραγματα.
Κλεινωντας να πω οτι το μοτερ το 140 κατα καιρους εχει παρουσιασει προβληματα
οταν πεσει σε χερια καννιβαλλων που τα ζοριζουν.
Θελουν πολυ προσοχη στα καταλληλα λαδια αλλα και μια προλυπτικη αλλαγη των κολλαρων
του I.C ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΜΜΙΣΙΑ ειναι για τα μπαζα και μπορουν να αποβουν καταστροφικα.
Και τελος το ψυγειο λαδιου βρισκεται σε λαθος σημειο και αν κανεις ειναι καννιβαλος και σκιζει το αυτοκινητο το 5-20 λαδι που δινει η μαμμα εταιρεια κουναει μαντηλι και το μοτερ το πρωτο που κανει ειναι να ανεβαζει θερμοκρσιες και να στολαρει ψηλα.
Γιαυτο προσοχη με το 140 μοτερ και καλλιτερα καποιος να το αφησει ησυχο.
Τωρα αν δεν του φθανει η δυναμη καλλιτερα να αλλαξει αυτοκινητο.
Χιλιαρακι ειναι και χιλαιρακι θα μεινει.
Η καλλιτερη λυση για το 140 αν επιμενει ειναι.
Νορμαλ το μοτερ και αλλαγη κολλαρων και ic του monttune που ειναι ενα εξαιρετικο
ιντερκουλερ αλουμηνενιο στη θεση του εργοστασιακου.
Βεβαια θα αυξηθει το lag στο πατε ασε αλλα μετα δεν καταλαβαινει τιποτα απο ζορισματα.
Αυτα ολα χωρις προγραμμα και περιργα αλλα κολπα,ουτε καν εξατμηση γιατι μετα παμε
αλλου.
Ελπιζω να βοηθησα.
thodoris_fiesta said:βοηθησες και με το παραπανω φιλαρακι μου και σε ευχαριστω πολυ, οχι οτι τα αλογα ειναι ασχημα, δεν ειπα ποτε κατι τετοιο. ακομα και με 5 και 60 χιλιομετρα το αμαξι ανεβαζει για πλακα τα χιλιομετρα, δεν το εχω ζορισει κιολας γιατι βρησκομαι σε περιοδο στρωσηματος, σκεφτομουν για κανενα φιλτρακι αρχικα και κανενα τελικο για να ακουστη λιγο πιο αγριο, μετα καμια σκαστρα να ακουμε λιγο το τουρμπακι, αλλα ολα αυτα ροπη θα δωσουν μονο , αλλα παιδια αληθεια , ειναι ωραια στιμενο το αμαξι.
δεν ειναι και πολυ σχετικος με τις αναβαθμισεις περαν απο ενα πρωτο φουλ σταδιο με φιλτρα εξατμησεις.... αλλα πως δικιολογεις οτι ενας βελτιωτικος οικος σαν την revo δεινει για μονο πρωτο σταδιο 165 αλογα μονο με προγραμμα , αν δεν το ειχαν δοκιμασει δεν θα το εβγαζαν πιστευω ...... δεν το λεω ουτε για να κρινω ουτε τιποτα αλλα στο εξωτερικο εχουμε δει ο 1,0 να φτανει τα 205-210. οχι για καθημερινη χρηση αλλα ναι εφτασε..... την γνωμη σου θελω!!!The Ace said:Το 1.0ΕΒ, ειδικά στην έκδοση με τα 140 άτια, είναι περίπου στο όριο μιας σωστής εργοστασιακής ρύθμισης. Οτιδήποτε πάνω από τα 145-150 άλογα αρχίζει και έχει θεματάκια, καλό θα ήταν να αποφευχθούν τέτοιες οριακές ρυθμίσεις. Όχι τουλάχιστον χωρίς να γίνουν και οι λοιπές απαραίτητες αναβαθμίσεις (όχι μόνο remap δηλαδή).
Η σκάστρα δεν δίνει τίποτα, ειδικά αν βάλεις ανοιχτού τύπου (vta, Vent-to-Atmosphere) θα χάσεις σε άσε-πάτα, καθώς το boosted charge δεν θα επανεισάγεται στην εισαγωγή αλλά θα διαφεύγει στον αέρα, και άρα σε κάθε αλλαγή ή άσε-πάτα θα χάνεις πίεση και θα πρέπει να περιμένεις μερικά msec να ξανασυμπιέσει η τουρμπίνα. Φίλτρο και τελικό δεν θα σου δώσουν τίποτα σημαντικό από πλευράς απόδοσης, κυρίως έχουν επίδραση στο ακουστικό κομμάτι, όπως λες και εσύ....
ποσα αλογα σου πηρε φιλε μου?nospa said:Καλησπερα παιδια. Εγω παντως που εχω βαλει προγραμμα της ρεβο σταδιο 1ο εδω και ενα χρονο δεν εχω δει κανενα προβλημα, δεν μου εχει σηκωσει ποτε θερμοκρασια και μιλαμε για ενα αμαξι το οποιο καλαοκαιρι το περασε Ελλαδα λαγονησι μερια (αρα λιγο σκισιμο ) και μετα το πηρα οδικως Αγγλια (2 φορες). Ειμαι προς το παρων παραπανω απο ευχαριστημενος και απο τη δουλεια της ρεβο και απο τον κινητηρα. Εχω αλλαξει βεβαια σωληνωσεις, φιλτρο και βαλβιδα. Επομενο βημα εξατμιση της Cobra sports non reasonated.
PS ολες οι αλλαγες γινανε στην Αγγλια και το αμαξι ηταν με τα 100 αλογα titanium.