Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις Karby, άλλωστε γιαυτό επέλεξα να πληρώσω παραπάνω και να διαλέξω την mountune. Απλά ελπίζω το αμαξάκι να συνεχίσει να δουλεύει απροβλημάτιστα για πολλά χλμ ακόμα, ώστε να γίνει και κάποια απόσβεση του έξτρα κόστους απόκτησης του προγράμματος. 
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Και θα δουλευει αψογα και θα κανεις αποσβεση να εισαι σιγουρος.
Αρκει να το φροντιζεις με καλα αναλωσιμα και ποιοτικη βενζινη.
Αλλωστε και τα νορμαλ μοτερ το ιδιο θελουν.
Και προς θεου να μην ανακατεψεις αλλα παρελκομενα στο κιτ του m.t .
Εφ οσον εχεις παρει σειρα εκει ,εκει και να συνεχισεις.
Να το χαιρεσαι.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
KARBY έχεις άποψη για αυτή την μινι αναβάθμιση; http://www.pumaspeed.co.uk/product-MAXD-Remap---Fiesta-10-125bhp-OEM-upgrade_16595.jsp
Από άποψη αξιοπιστίας κυρίως...
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Δεν θα την ελεγα και μινι αναβαθμιση με τετοια αποδοση.
Απο οτι διαβασα στο τεχνικο ενχειριδιο που δινει στο pdf μου φαινονται αρκετα εως πολυ σοβαροι.
Τα πραγματα που εχουν στημενα στις φωτο ειναι οτι καλλιτερο εχει να επιδειξει η Αγγλικη
βοιομηχανια μετατροπων.
Η εισαγωγη ειναι λιγο παρατολμη για την Ελλαδα ,ετσι οπως ειναι με την φιλτροχοανη λαδιου,αλλα
αλλαζει και το map sensor για να κανει συνολικα την χαρτογραφηση.
Η υβριδικη τουρμπινα που δινει ειναι απο τις καλλιτερες ,για να ανεβασει ελαχιστα την πιεση
χωρις να πιεσει την μικρη μαμμισα την οποια την αλλαζει.
Αυτο για να χρησιμοποιησει τα ιδια μπεκ -χρονισμο κινητηρα.
Τελος παντων μου φαινεται και κρινω οτι ειναι ψαγμενο κιτ και κατα συνεπεια
και αξιοπιστο.
Δεν θα το ελεγα ακριβο,με τοσα πραγματα.
Οι αλλαγες του mountune ειναι αλλης φιλοσοφιας και προσεγγισης.
Θα προτιμουσα την εκδοση με τα 166 αλογα ποιο ολοκληρωμενη και ακινδυνη.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Όχι. Δεν περιλαμβάνει κάποια φιλτροχοάνη από ότι είδα. Μόνο το remap το εργοστασιακό αν εννοεί με το ΟΕΜ. Δηλαδή από τα 100 στα 125 άλογα. Θέλω απλά το κατι παραπάνω στη ροπή που εχει το 125αρι.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
tomasss said:
Όχι. Δεν περιλαμβάνει κάποια φιλτροχοάνη από ότι είδα. Μόνο το remap το εργοστασιακό αν εννοεί με το ΟΕΜ. Δηλαδή από τα 100 στα 125 άλογα. Θέλω απλά το κατι παραπάνω στη ροπή που εχει το 125αρι.

Απλή "εργοστασιακή" αναβάθμιση με τους χάρτες τους 125αριου είναι, το κάνουν όλοι -πλην Mountune- και το μοτεράκι αντέχει μια χαρά. Όπως λες, μόνο το χάρτη αλλάζουν, τα υπόλοιπα είναι το σύνολο των ανταλλακτικών που προσφέρουν για το εν λόγω μοτέρ.

Η διαφορά μεταξύ 100 και 125 δεν είναι μόνο η ροπή, ανεβάζει πιο ψηλά, αφήνει τη τουρμπίνα να σπουλάρει πιο ελεύθερα (σε σχέση με το πολύ πνιγμένο stock 100HP), και οι διαφορές σε χρόνους είναι της τάξης των δευτερολέπτων. Δεν θα την έλεγα καθόλου μικρή τη διαφορά, αντιθέτως όμως θα τη χαρακτήριζα άκρως απαραίτητη για το 100αρι....
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Και πώς το περνάνε την νέα χαρτογράφηση; Την στέλνουν Ελλάδα, αλλά σε τι μορφή;
 
May 4, 2017
21
0
0
26
Καλησπέρα και από εμένα ...σε εμένα μου είπαν για αυτό εδώ http://www.pumaspeed.co.uk/product-Ford-Fiesta-10T-Ecoboost-150-bhp-Power-Upgrade_16285.jsp
Τι λέτε ?
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
http://www.pumaspeed.co.uk/saved/files/2015_140PS_1.0_ecoboost_Pumaspeed_Upgrade_Price_List_2015.pdf αραγε τα 215 ειναι αρκετα?  giggle  AR15firing
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
αμα το συγκεκριμενο προτζεκτ ισχυει και ειναι και σχετικα αξιοπιστα για αρκετα χιλιομετρα, θα ηταν πραγματικα κατηγοριας st και πανω.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
215 αλογα στο λιτρο αποδοση ειναι μαλλον τρελλο.
Σαν να μιλαμε για διλιτρο με 330 και παει λεγοντας.
Θα μου πεις το Α 45 amg  εχει 380 στο διλιτρο,για αυτο και σπανε παρ ολο οτι ειναι
και απο το εργοστασιο.
Εδω ομως εχουμε ενα τρικιλυνδρο κινητηρα υποτετραγωνο και χωρις αντιβαρα ισσοροποιας
στο στροφαλο που εχουν τα αλλα τρικιλυνδρα γιαυτο και θελουν και ειδικα λαδια.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ .
Για εμενα οποιος πηγαινει πανω απο τα 150 το πολυ ρυσκαρει το μοτερ του.
Εδω τα εργοστασιακα 140 αρια και εχουν θεματα αξιοπιστιας αν πεσουν σε καννιβαλο.
Τα 140 αν τους πιεις το αιμα σε μια στριφτερη διαδρομη  στο πρωτο τεταρτο
ανεβαζουν θερμοκρασιες και θελουν ξεκουραση.
ΔΕΝ ΛΕΕΙ.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1494168039[/time]
Ξεχασα να γραψω κατι σημαντικο.
Στην μεγαλη αυξηση ιπποδυναμης το αγωνιστικο τμημα της μαμμας εταιρειας εκτος απο τα γνωστα καλουδια που αλλαζει στο αυτοκινητο-μπιελες -κουζινετα στροφαλου-οδηγους βαλβιδων-φλατζα κεφαλης ,κρινει ακρως απαραιτητο να αλλαξει και ολο το συστημα της τρομπας λαδιου και την διαχειρηση της .Γιατι για οσους δεν ξερουν πολλες φορες η τρομπα λαδιου στα νορμαλ ειναι κατασκευασμενη να ρυθμιζει την ποσοστητα του λαδιου που στελνει αλλα και την περιστροφη της,αυτο για οικονομια καυσιμου και καλλιτερη αποδοση στις περισσοτερες στροφες.
Αυτο λοιπον το συστημα το καταργει μαζι με το καρτερ λαδιου οπου εκει τοποθετειται
ξηρο καρτερ με τρομπα πιεσης παροχης εκτος της τρομπας τροφοδοσιας ελαιου παντα.
Αυτα λοιπον συμβαινουν στα 180 ιππακια ΟΧΙ ΣΤΑ 200 ΦΕΥΓΑ?
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
φιλε μου μηχανικος δεν ειμαι για να σου πω οτι οκ καταλαβαινω τα παντα εχεις δικιο, απλα πιστευω οτι τα 215 οπως και γραφεται οτι φτανει το 1,0 σιγουρα θα ειναι δοκιμασμενο και οπως φαινετε η puma το πουλαει και με εγγυηση που παει να πει οτι δουλευει ,για ποσο? κανεις δεν ξερει πραγματικα . φυσιολογικα καποιος θα βρεθει τρελος να δοκιμασει τετοιες αλλαγες και καποια στιγμη θα το δουμε . απλα πιστευω ως εταιρια δεν πεταξε 10 πραγματα πανω και ειπε οκ δουλευουν  ασ το πουλησουμε.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
tomasss said:
Και πώς το περνάνε την νέα χαρτογράφηση; Την στέλνουν Ελλάδα, αλλά σε τι μορφή;

Είτε σε παραπέμπουν στον έλληνα dealer (για Ford τα περισσότερα τα έχει συγκεκριμένος και πολύ γνωστός), είτε αγοράζεις μαζί και το απαραίτητο flasher (μια OBD συσκευή που μπορεί να γράψει σε όλη την ECU). Το δεύτερο είναι πιο ακριβό, πρέπει να ξέρεις 2-3 βασικά πράγματα, αλλά σε αφήνει να πειράξεις πιο πολλές ρυθμίσεις, αν και εφόσον έχεις το κατάλληλο software.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread