NOSPA
Αγαπητε μονο με τα πραγματα που εχεις ,το κατοσταρι το μοτερ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 160 σε καμια περιπτωση,εκτος και αν η πιεση της τουρμπινας αισιως περασει το 1,8 bar.
Πραγμα αδυνατο γιατι θα ειχε σπασει ηδη το μοτερ.
Με revo ,και οσα εχεις σε πραγματα ,χωρις εξατμιση ,και χωρις αλλα ιντερκουλερ μολις μετα βιας θα ειναι 125-130 αλογα.
Τα αυτοκινητα της m-sport στην αγγλια σε επιπεδο R2 φτανουν με ενα καρο πραγματα και σφηρηλατα εμβολα τα 170 αλογακια ,και τωρα τελευταια με αλλαγες στο καπακι καταφεραν
να δουν τα 180 αλογακια.
Αυτα μπορεις εφ οσον πηγαινεις Αγγλια να τα επιβεβαιωσεις.
Σημειωσε οτι το μοτερ των 100 ιππων στην Αγγλια η m-sport -D-MAX ΔΕΝ ΤΑ
ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΩΣΗ.
Αυτα απλα για ενημερωση.
Αγαπητε μονο με τα πραγματα που εχεις ,το κατοσταρι το μοτερ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 160 σε καμια περιπτωση,εκτος και αν η πιεση της τουρμπινας αισιως περασει το 1,8 bar.
Πραγμα αδυνατο γιατι θα ειχε σπασει ηδη το μοτερ.
Με revo ,και οσα εχεις σε πραγματα ,χωρις εξατμιση ,και χωρις αλλα ιντερκουλερ μολις μετα βιας θα ειναι 125-130 αλογα.
Τα αυτοκινητα της m-sport στην αγγλια σε επιπεδο R2 φτανουν με ενα καρο πραγματα και σφηρηλατα εμβολα τα 170 αλογακια ,και τωρα τελευταια με αλλαγες στο καπακι καταφεραν
να δουν τα 180 αλογακια.
Αυτα μπορεις εφ οσον πηγαινεις Αγγλια να τα επιβεβαιωσεις.
Σημειωσε οτι το μοτερ των 100 ιππων στην Αγγλια η m-sport -D-MAX ΔΕΝ ΤΑ
ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΩΣΗ.
Αυτα απλα για ενημερωση.