Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
NOSPA
Αγαπητε μονο με τα πραγματα που εχεις ,το κατοσταρι το μοτερ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 160 σε καμια περιπτωση,εκτος και αν η πιεση της τουρμπινας αισιως περασει το 1,8 bar.
Πραγμα αδυνατο γιατι θα ειχε σπασει ηδη το μοτερ.
Με revo ,και οσα εχεις σε πραγματα ,χωρις εξατμιση ,και χωρις αλλα ιντερκουλερ μολις μετα βιας θα ειναι 125-130 αλογα.
Τα αυτοκινητα της m-sport στην αγγλια σε επιπεδο R2 φτανουν με ενα καρο πραγματα και σφηρηλατα εμβολα τα 170 αλογακια ,και τωρα τελευταια με αλλαγες στο καπακι καταφεραν
να δουν τα 180 αλογακια.
Αυτα μπορεις εφ οσον πηγαινεις Αγγλια να τα επιβεβαιωσεις.
Σημειωσε οτι το μοτερ των 100 ιππων στην Αγγλια η m-sport -D-MAX ΔΕΝ ΤΑ
ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΩΣΗ.
Αυτα απλα για ενημερωση.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Επιβεβαιωμένο από Mountune και Rica, η διαφορά μεταξύ 100 και 125 είναι η φτερωτή (για την ακρίβεια το υλικό της), και η διαφορά 125 με 140 είναι η φλάντζα κεφαλής. Προφανώς η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ των εκδόσεων είναι οι χάρτες.
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Αγαπητε KARBY οπως θα διαβασες ανεφερα πως η επισημη ρεβο δηλωνει ποσα αλογα πηρε το αμαξι και επισης δεν με πολυκαιει να μαθω ποσα ακριβως ειναι γιατι ειμαι ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα! Οριστε και το λινκ της επισημης ρεβο http://www.revotechnik.com/product-details/software/ford/fiesta-mk7-2008-/215/stage-1/ . Εχω διαβασει και αλλες σου απαντησεις και εχω καταλαβει οτι εχεις παρα πολυ καλες γνωσεις επι του θεματος οποτε ναι μπορει το αμαξι να ειναι 135 αλογα αλλα και παλι ειναι πολυ καλυτερο απο πριν και μακαρι να παραμεινει απροβληματιστο οπως εδω και 45.000 χιλιομετρα!
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
παιδια η 40hp διαφορα δεν παιζει να ειναι καν μονο στους χαρτες σιγουρα εχει το 140 πιο ενησχυμενα μεροι και ειναι πιο ευέλικτο το να φτασει τα 160 που λετε παρα το 100. που μου φαινετε και τρελο απο μονο προγραμμα 60 hp.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Τα μπλοκ και τα καπάκια μηχανής είναι τα ίδια βάση πλαισίων.
Δεν δίνει η ford κομμάτια κομμάτια για να πεις ότι αλλάζουν
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
scorpion said:
Nospa το έχεις δυναμονετρήσει καθόλου;

Οχι δεν το εχω δυναμομετρησει ακομα θελω να του βαλω και την εξατμιση και τοτε θα το παω να δω ποσα αλογα εχει φτασει.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
nospa said:
Οχι δεν το εχω δυναμομετρησει ακομα θελω να του βαλω και την εξατμιση και τοτε θα το παω να δω ποσα αλογα εχει φτασει.
Για μένα,αφού ασχολήσε  με την βελτίωση καλό θα ήταν να μετράς για να βλέπεις το πριν και το μετά.Όχι για να λες πόσα άλογα είσαι αλλά για να βλέπεις το πως λειτουργεί το αυτοκίνητο
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Μιας και φοράω το MR165 εδώ και λίγες μέρες, είπα να μοιραστώ τις πρώτες εντυπώσεις μου από το πρόγραμμα.
Η μεγαλύτερη λοιπόν διαφορά σε σχέση με το MP135 που είχα πριν, είναι στις 3 πρώτες ταχύτητες, όπου το μοτέρ ανεβάζει στροφές πολύ γρήγορα και με μεγαλύτερη αμεσότητα. Είναι φανερό ότι τώρα δεν υπάρχει πλέον ο κόφτης ροπής στην 1-2. Επίσης ο κόφτης στροφών έχει μετατοπιστεί στις περίπου 6800 στροφές. Το καλό είναι ότι το πρόγραμμα δουλεύει εντελώς γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα, και χωρίς να κάνει κοιλιά ή κοψίματα σε όλο το εύρος των στροφών.Είναι σαν να οδηγάς ένα καλό ατμοσφαιρικό αμάξι.
Στα αρνητικά τώρα, θα έλεγα ότι σε καμία περίπτωση δεν απέκτησε το αμάξι 165 άλογα. Όσες φορές το πάτησα, μου έδωσε την αίσθηση ότι το πολύ να είχα κερδίσει 20 άλογα σε σχέση με τα 135 που ήμουν πριν. Κάνοντας μια πρόχειρη μέτρηση μέσω torque, ο maf έδειξε μέγιστη τιμή τα 121g/s το οποίο διαιρώντας το με το 0.8 μας δίνει μια εκτίμηση γύρω στα 151PS. Η τουρμπίνα επίσης, δουλεύει στα 1.3 bar, που νομίζω ότι είναι πιο χαμηλά σε σύγκριση με άλλα προγράμματα.
Θέλω να του δώσω λίγο χρόνο ακόμα, να κάνει το adaptation ο εγκέφαλος και θα το πάω για μια δυναμομέτρηση να δω πόσο ακριβώς είναι, αλλά δεν περιμένω να δω κάτι παραπάνω από 150-155 άλογα. Προσωπικά, δεν με νοιάζει τόσο το απόλυτο νούμερο, καθώς είμαι πλέον πολύ ευχαριστημένος από το πως πάει το αμάξι.
Επίσης, σαν συμβουλή σε όποιον θέλει να το φτάσει 150+ άλογα το αμάξι, θα έλεγα πριν ακόμα κάνει την αναβάθμιση να αλλάξει τα φρένα/ανάρτηση. Θεωρώ ότι τα φρένα του ST είναι το μίνιμουμ απαραίτητο για να μπορείς να σταματήσεις το αμάξι μιας και τα χλμ τα πιάνει πλέον πολύ πιο γρήγορα και ότι η ανάρτηση, τουλάχιστον του titanium, είναι εντελώς ανεπαρκής για να διαχειριστεί την δύναμη του αμαξιού. Οπότε το επόμενο που προσωπικά θα πρέπει να αλλάξω είναι η ανάρτηση, μιας και έχω ήδη τα φρένα.
Σε γενικές γραμμές λοιπόν, θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και ελπίζω να αποδειχθεί αξιόπιστο. Νομίζω όμως ότι δεν είναι για κάποιον που κυνηγάει τα απόλυτα νούμερα. Ελπίζω τουλάχιστον, η Mountune να είχε στο μυαλό της και την αξιοπιστία όταν έφτιαχνε το πρόγραμμα.
Μια φώτο και από τις μετρήσεις που έκανα:

IMG_1240s.jpg


και ένα μικρό video δείχνοντας μια επιτάχυνση με 2-3:

[youtube]cpQJYjKje9E[/youtube]
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Φαντάζομαι κατι παραπάνω από 160, αλλά δεν το πρόσεξα να σου πω αλήθεια Αλέξη. Στο βιντέακι, είχα κόψει πριν τον κόφτη, και γενικά δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να πατήσω όπως θα ήθελα. 4η, δεν την εχω πατήσει ακόμα να φανταστείς.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1486158447[/time]
Άλεξ, εσύ τι πιέσεις δουλεύεις?
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
σαν μαμα 3η κοφτη πρεπει να ησουν στα 170 απο μαμα , εμενα με το revo ειναι στα 180 πλεον. Φαντασου προχθες το πατησα μετα απο τοσο καιρο! δυστηχως με το iphone χρειαζομαι wifi οdb για να το δω και με το forscan  ο μαλακας δεν ασχοληθηκα να τα δω ακομα... :(

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1486158466[/time]
δωσε σιγουρα λιγο χρονο να προσαρμοστει το αμαξι, θα δεις και αλλη διαφορα στα νουμερα
 

mitsos895

Newbie
Σεπτ. 9, 2015
8
0
0
Θεσσαλονίκη
Φίλε nexus καλορίζικη η μόντα με το MR165 και εύχομαι πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα! Το μόνο που μένει να δούμε είναι η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ως κάτοχος Focus 1.0 ετοιμάζομαι και εγώ για ένα remap και ίσως προτιμήσω την revo. Απ'όσο μου έχουν πει παιδιά με fiesta 1.0 με revo stage 1 το αμάξι δουλεύει σταθερή 1.3 και over 1.5. Είχα την τύχη να μπω και στο αμάξι του Άλεξ για μια γρήγορη βόλτα και πραγματικά το αμάξι είναι αλλού! ( Άλεξ αν θυμάσαι  είχαμε συναντηθεί πέρυσι στην αντιπροσωπεία στην Θεσ/νίκη). Θα σας κρατάω ενήμερους για οποιαδήποτε βελτίωση σχετικά με τον 1.0άρη έστω και σε focus.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
φιλαρακι πολυ ωραιο και πραγματικα να εχεις ξέγνοιαστα χιλιομετρα. πολυ ωραιο και δυνατο φαινεται. πληροφοριακα , γιατι οι ταχυτητες σας φτανουν στον θεο για να κοφτιασουν?
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Μου φαίνεται ότι όντως η revo θα είναι καλύτερη σε σχέση με την mountune. Δεν ξέρω τι γίνεται όμως με την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Εμένα μου φαίνεται ότι η mountune έχει επιλέξει πιο ήπιες θυθμίσεις, δεν θα έπρεπε όμως να το πουλάει για 165άλογα το πρόγραμμα. Επιφυλάσσομαι βέβαια μην έχω καμιά απώλεια από κανένα κολάρο, η θέλει ακόμα χρόνο να κάνει adaptation ο εγκέφαλος. Επίσης δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι ήδη το μοτέρ από πλευράς επικαθίσεων. Κοντεύει τα 50k και αν κρίνω από το audi, σε αυτά τα χλμ είχε μαζέψει ήδη αρκετή καρβουνίλα.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1486158475[/time]
thodoris_fiesta said:
φιλαρακι πολυ ωραιο και πραγματικα να εχεις ξέγνοιαστα χιλιομετρα. πολυ ωραιο και δυνατο φαινεται. πληροφοριακα , γιατι οι ταχυτητες σας φτανουν στον θεο για να κοφτιασουν?

Γενικά τα προγράμματα, μετατοπίζουν και τον κόφτη πιο ψηλά! Εμένα αν είδα καλά πρέπει να φτάνει 6800 τώρα.
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
και στη revo εκει ειναι Νεκταριε !Θυμαμαι Δημητρη!
 

Pakwel

New member
Dec 30, 2016
74
0
0
31
Αθήνα
Καλοριζικα και καλοταξιδα τα αλογατα σου. Ως γνωστόν εχω τις ακυρες απορίες στα ακυρα τοπικ οποτε για να μην χαλασω την συνήθεια ερωτω αν υπαρχει αξιοπιστο obd για να συνδεθεί με το iphone μονο για να βλεπω πιεσεις θερμοκρασιες κλπ. Γιατί ειδα οτι εχεις ταμπλετ οποτε ειπα οτι το εχεις ψαξει.

Στο αλλο θεμα. Η revo σε οσα αμαξια την εχω δουλεψει δινει μεγαλες εως πολυ μεγαλες πιεσεις στην τουρμπινα. Οποτε το βαθος χρονου σε αξιοπιστια μειώνεται κατα την αποψη μου εαν εισαι λιγο κυνηγός. Ενδεικτικά στο κλιο μου σηκωνε μαμα οβερ 1.8 και 1.5 σταθερα. Με ρεβο πιασαμε τα 130 αλογα με σταθερο 1.8 και οβερ 2.1. Ντιζελ βεβαια. Στο εβο του ξαδερφου το ιδιο με τις πιεσεις.  Παρόλα αυτα σε ενα λογικο stage1 δεν νομιζω να υπαρξεο θεμα. Η μονη μου ένσταση ειναι το ιντερκουλερ μας το οποιο μου μοιαζει μικιο. Και της mountume δεν μπυ γεμιζει το ματι σαν μεγεθπς
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Χα χα  :D Γέλασα με την ¨Άκυρη¨ ερώτηση...! Για iphone δεν έχω να σου προτείνω κάποιο αξιόπιστο obd, γιατί δουλεύω σε android. Χρησιμοποιώ αυτό εδώ που θεωρώ ότι είναι πολύ καλό http://www.obdlink.com/mxbt/

Το ιντερκούλερ πάντως της mountune δεν είναι τόσο μικρό:

0DD4BEAA-74D5-4AD1-8A94-308577687AAC_zpsodnuhng0.jpg
 

Pakwel

New member
Dec 30, 2016
74
0
0
31
Αθήνα
Γιαντα 165 αλογα το λεω βαση του προγραμματος τους. Βεβαια σε αχεση με το μαμα ειναι μεγαλυτερο. Μπορω να πω δεν του φαινοταν μπραβο του. Τα αξιζει τα λεφτα του αχαχα

Με βλεπω για καμια οθονιτσα depo πολυλειτουργική αχαχα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread