mexico said:
Ο Γιάννης έχει και focus μοτέρ οπότε πως είναι δοκιμασμένη η λύση ? Focus κινητήρας με focus πολλαπλή . Το μκ7 βγάζει 95 περίπου άλογα το μκ6 82 το μκ7 δεν κάνει και κοιλιά σε δυναμομετρηση ενώ το μκ6 ακόμα και με πολλαπλή από 1.6 μκ6 ναι μεν παίρνει άλογα γιατί το έχουμε δεί τη φοράω κιόλας αλλά κάνει και αυτή κοιλιά λόγου κακού σχεδιασμού . έχουμε το μκ7 να έχει μαμά + 12 με 13 άλογα πάνω και τα βγάζει μέχρι το κόφτη βέβαια μπορεί να έχει κ πεταλούδα μεγαλύτερη αλλά αυτό μπορεί να το κάνω και εγώ και ένα μκ6 που παίρνει 7 άλογα με μκ6 πολλαπλή στις μεσαίες και ψηλά 4 αλλά κάπου ενδιάμεσα κάνει κοιλια πάλι. Με λίγα λόγια ένα μκ6 πρώτο στάδιο + πολλαπλή βγάζει 95 -98 άλογα με χάλια διάγραμμα δύναμης ενώ ένα μκ7 με μόνο φίλτρο εξάτμιση ξεπερνάει τα 102 και το διάγραμμα δύναμης είναι μέρα με τη νύχτα με το μκ6 . Λογικά μόνο η πολλαπλή κάνει τη διαφορά εκτός αν φοράει άλλα έκκεντρα . Μια δοκιμή όμως θα με πείσει
Δεν υπάρχει mk7 1.4 που να μπορει να βγαλει μέγιστη δυναμη πανω απο τουλάχιστον 6000σαλ(στην καλύτερη αυτες οι στροφες)
Τουλάχιστον οσα εχω δει εγω βελτιωμενα και μη δεν το εχουν καταφέρει!
Μην ξεχασουμε αυτα που ξερουμε,δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν 13 αλογα διαφορα και αυτη την διαφορα να την κανει μονο η πολλαπλή και η πεταλουδα....ουτε μια στο εκατομμύριο!Σίγουρα εχουν εντελως διαφορετικη κεφαλή που συμπεριλαμβάνει και το ψεκασμα και δεν ξερω απο κορμό τι γίνετε;;;διαδρομη,κύλινδρος κτλ
Αν εχεις καποιο παράδειγμα απο δυναμομετρηση ενος μκ7 1.4 να μας δειξεις θα ηθελα να το δω!
Τωρα αν βαλεις εσυ την πολλαπλή του μκ7 οντως μπορει να δεις κερδος στο διάγραμμα στα ψηλα αλλα και παλι μετα τις 6000σαλ το διαγραμμα θα εχει καθοδική πορεία!Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να δεις κερδος απο τις 4500σαλ εως τον κοφτη εως και 3 αντε 4 άλογα!(Τεραστιο κερδος)
Φιλικα τα γραφω και οχι με δόση ειρωνείας!!!