Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Καλησπέρα στην παρέα ! Μπήκε και η Puma με την μαμα πεταλουδα μου, έχω και άλλη μια πεταλούδα από Fiesta MK6 1.6 η οποία είναι ανοιγμένη στα 50 χιλιοστα αλλά θα την βάλω όταν πάω για πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο καθώς μου είπε ο φίλος που μου την έδωσε ότι θα μου κάνει προβλήματα με το μαμα προγραμμα. Επισης καταφερα και εβαλα την χοάνη μου στο πιο σωστό σημείο πιστεύω καθώς και στο σημείο του κατασκευαστή είναι αλλά και δεν σπρώχνει τοσο τα κολάρα όσο και τα σωληνάκια των υποπιέσεων.

Αρχικά ο ήχος του μοτέρ αγρίεψε λιγουλάκι , όσο αφορά την διαφορά που παρατήρησα έχω την εντύπωση ότι τόσο στα χαμηλά από τις 1000 στροφες με τριτη σε ευθεια δηλαδη στο πατημα του γκαζιου οι στροφές ανεβαίνουν πιο γρήγορα , το ίδιο και στα ψηλά από 4500 μεχρι κοφτη που δοκιμασα με κανα δυο πατήματα οι στροφές ανεβαίνουν πολυ πιο γρήγορα. Οι μεσαιες μου ισως να επεσαν λιγο δηλαδή με τριτη στις 3 χιλ μεχρι 4 χιλ εκει που είχα ένα μπαμ νομιζω δεν το έχω τοσο αισθητά οσο πριν.. στην ουσία έγινε πιο γραμμικό . Σίγουρα ο προγραμματισμός που σκοπεύω να κάνω αργότερα θα παίξει σημαντικό ρόλο για την τελική εικόνα και απόδοση ! Δεν θέλω να το πιέσω άλλο στην παρουσα φάση μέχρι να μπει το προγραμμα. Αυτό που θα κάνω είναι να βάλω ένα όργανο μέτρησης AFR μέσα στον αεραγωγό του οδηγού στα αριστερά για να έχω εικόνα στην αναλογία αέρα μείγματος να ξέρω πως να το πατάω προσωρινά.

Αυτά !! Ανεβάζω και φωτός και όποιος θέλει ρωτάει η προτείνει ότι νομίζει καλύτερο. 17xxx










 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread