Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ποιο δοχειο αναθυμιασεων λες
λογικα λες την pcv που ειναι κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης
δεν νομιζω να βρισκει
παντως επρεπε να παρεις πολλαπλη απο focus μκ1 1.6 με ενα πλακακι στην πεταλουδα ειναι σιγουρα πολυ καλυτερη απο την 1.6 fiesta
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Ίσως αυτό να είναι και του focus καλή είναι αλλα του mk7 στα δυναμομετρα και βγάζανε τη δύναμη μέχρι το κόφτη  ενώ του focus δε ξέρω
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
mexico said:
Ίσως αυτό να είναι και του focus καλή είναι αλλα του mk7 στα δυναμομετρα και βγάζανε τη δύναμη μέχρι το κόφτη  ενώ του focus δε ξέρω

Φιλε δεν εχει να κανει τοσο με την πολλαπλή αυτο γιατι τα mk7 1200cc και 1400cc μετα  τις 5900σαλ αρχίζουν και "χωλαινουν" γιατι δεν εχουν μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφορων!
Αποψη μου ειναι να πας σε δοκιμασμένη λύση που ειναι απο φοκους που εχει κανει και ο Γιαννης!
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Ο Γιάννης έχει  και focus μοτέρ οπότε πως είναι δοκιμασμένη η λύση ? Focus κινητήρας με focus πολλαπλή . Το μκ7 βγάζει 95 περίπου άλογα το μκ6 82  το μκ7 δεν κάνει και κοιλιά σε δυναμομετρηση ενώ το μκ6 ακόμα και με πολλαπλή από 1.6 μκ6 ναι μεν παίρνει άλογα γιατί το έχουμε δεί τη φοράω κιόλας αλλά κάνει και αυτή κοιλιά λόγου κακού σχεδιασμού . έχουμε το μκ7  να έχει μαμά + 12 με 13 άλογα πάνω και τα βγάζει μέχρι το κόφτη βέβαια μπορεί να έχει κ πεταλούδα μεγαλύτερη αλλά αυτό μπορεί να  το κάνω και εγώ  και ένα μκ6 που παίρνει 7 άλογα με μκ6 πολλαπλή στις μεσαίες και ψηλά 4 αλλά κάπου ενδιάμεσα κάνει κοιλια πάλι. Με λίγα λόγια ένα μκ6 πρώτο στάδιο + πολλαπλή βγάζει 95 -98 άλογα με χάλια διάγραμμα δύναμης ενώ ένα μκ7 με μόνο φίλτρο εξάτμιση ξεπερνάει τα 102 και το διάγραμμα δύναμης είναι μέρα με τη νύχτα με το μκ6 . Λογικά μόνο η πολλαπλή κάνει τη διαφορά εκτός αν φοράει άλλα έκκεντρα . Μια δοκιμή όμως θα με πείσει
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
η διαφορα ειναι οτι εγω εχω το κινητηρα του focus 1.6 που ειναι το ιδιο με του fiesta 1.6
ο εγκεφαλος ειναι απο 1.6 fiesta
εβαλα πρωτα την εισαγωγη απο το 1.6 fiesta και μετα την εισαγωγη απο το focus
και ειδα μεγαλη διαφορα σε ροπη απο στις μεσαιες και σε στροφαρισμα μετα τις 5500
για αυτο λεω οτι σιγουρα ειναι καλυτερη η εισαγωγη απο το focus
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
του focus 1.6 mk6 πρέπει όντως να είναι λιγο καλύτερη απο το φιετα μκ6, αλλα απο του φιεστα μκ7 οχι, κατα τη γνώμη μου.

Για τα κουτια αναθμιάσεων δε ξερω, αλλα δε θα ναι δα και σπουδαίο πράγμα, φαντάζομαι.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
mexico said:
Ο Γιάννης έχει  και focus μοτέρ οπότε πως είναι δοκιμασμένη η λύση ? Focus κινητήρας με focus πολλαπλή . Το μκ7 βγάζει 95 περίπου άλογα το μκ6 82  το μκ7 δεν κάνει και κοιλιά σε δυναμομετρηση ενώ το μκ6 ακόμα και με πολλαπλή από 1.6 μκ6 ναι μεν παίρνει άλογα γιατί το έχουμε δεί τη φοράω κιόλας αλλά κάνει και αυτή κοιλιά λόγου κακού σχεδιασμού . έχουμε το μκ7   να έχει μαμά + 12 με 13 άλογα πάνω και τα βγάζει μέχρι το κόφτη βέβαια μπορεί να έχει κ πεταλούδα μεγαλύτερη αλλά αυτό μπορεί να  το κάνω και εγώ  και ένα μκ6 που παίρνει 7 άλογα με μκ6 πολλαπλή στις μεσαίες και ψηλά 4 αλλά κάπου ενδιάμεσα κάνει κοιλια πάλι. Με λίγα λόγια ένα μκ6 πρώτο στάδιο + πολλαπλή βγάζει 95 -98 άλογα με χάλια διάγραμμα δύναμης ενώ ένα μκ7 με μόνο φίλτρο εξάτμιση ξεπερνάει τα 102 και το διάγραμμα δύναμης είναι μέρα με τη νύχτα με το μκ6 . Λογικά μόνο η πολλαπλή κάνει τη διαφορά εκτός αν φοράει άλλα έκκεντρα . Μια δοκιμή όμως θα με πείσει

Δεν υπάρχει mk7 1.4 που να μπορει να βγαλει μέγιστη δυναμη πανω απο τουλάχιστον 6000σαλ(στην καλύτερη αυτες οι στροφες)
Τουλάχιστον οσα εχω δει εγω βελτιωμενα και μη δεν το εχουν καταφέρει!
Μην ξεχασουμε αυτα που ξερουμε,δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν 13 αλογα διαφορα και αυτη την διαφορα να την κανει μονο η πολλαπλή και η πεταλουδα....ουτε μια στο εκατομμύριο!Σίγουρα εχουν εντελως διαφορετικη κεφαλή που συμπεριλαμβάνει και το ψεκασμα και δεν ξερω απο κορμό τι γίνετε;;;διαδρομη,κύλινδρος κτλ
Αν εχεις καποιο παράδειγμα απο δυναμομετρηση ενος μκ7 1.4 να μας δειξεις θα ηθελα να το δω!
Τωρα αν βαλεις εσυ την πολλαπλή του μκ7 οντως μπορει να δεις κερδος στο διάγραμμα στα ψηλα αλλα και παλι μετα τις 6000σαλ το διαγραμμα θα εχει καθοδική πορεία!Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να δεις κερδος απο τις 4500σαλ εως τον κοφτη εως και 3 αντε 4 άλογα!(Τεραστιο κερδος)
Φιλικα τα γραφω και οχι με δόση ειρωνείας!!!
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Συμφωνώ δεν είμαι ονειροπόλος και ξέρω . Οι κινητήρες δεν έχουν καμία διαφορά . Οι διαφορές είναι στη πολλαπλή πεταλούδα και εξάτμιση και πουθενά αλλού η piper δίνει τα ίδια έκκεντρα για μκ6 και μκ7 1.4 .αν ψάξεις στις δυναμομετρησεις θα τα δεις τα μκ7 . Όπως και να έχει η πολλαπλή του μκ6 είναι ότι να ναι εγώ την έχω αλλάξει με 1.6 επίσης κ η εξαγωγής είναι ότι να ναι την οποία και έχω αλλάξει οπότε δε βλέπω το λόγο βάζοντας πολλαπλή από μκ7 να μη δω αύξηση και ίδια δύναμη με μκ7  . γιατί αυτό που θέλω να κάνω. Είναι να μη κάνει αυτή τη κοιλιά που κάνουν όλα τα μκ6 .και μαζί με το πρόγραμμα που φοράω ίσως δω και 4 με 5 πάνω από μκ7 αυτό θέλω να πετύχω καλύτερη καμπύλη γιατί τα άλογα μπορεί να είναι είδη 95 . Πχ δες του scorpion που πάει η κοιλιά μόλις βάζει πολλαπλή πούμα καμία σχέση σαν μέγιστη δύναμη μπορεί να πήρε 4 πx σε κάποιες στροφές πήρε 10 πχ και εκεί που έκανε κοιλιά τη γέμισε . αυτό που θέλω να κάνω και τίποτα άλλο είναι καλύτερη καμπύλη για να δουλέψει και το πρόγραμμα καλύτερα και αν το πετύχω θα είναι μόνο με 50 ευρώ. Παρακολουθώ το forum και γενικά τα mk6 10 χρόνια και . Πίστεψε ξέρω πόσο δύσκολα ανεβάζουν δύναμη και πόσο δύσκολα ακόμα πραγματικά άλογα που φαίνονται στο δρόμο.                                                                        κάτι ακόμα  fiesta mk4 mk5 1.4 90 ίδιος κινητήρας με mk6 ο οποίος βγάζει 80 -  82 διαφορές πολλαπλή εισαγωγή και  πολλαπλη εξαγωγή 10 άλογα διαφορά ίδιος κινητήρας απόδειξη μόλις αλλάζει ς χταποδοκαταλυτη και βάζεις από focus χταπόδι μπορεί και μείωση κατανάλωσης και 1 λίτρο στα 100 λιγότερο καύσιμο . Οπότε από ένα μοτέρ που έβγαζε 90 άλογα πόσο δύσκολο είναι να βγουν 3 με 4 ίπποι ακομα ? Πχ vw polo 1.4 75 φοράνε πολλαπλή από 1.4 με τα 100 μαζί με πεταλούδα και γίνεται το βράδυ ίδιο μοτέρ μαζί με πεταλούδα κ χωρίς πρόγραμμα
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Οκ.
Αντε και μολις ολοκληρωθεί η μοντα κανε και ενα πατημα στα ραουλα να δουμε τα αποτελέσματα!Εύχομαι τα μέγιστα!
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Το εχω αποχωριστεί εδω και 1,5 χρονο!Για την ωρα κανω την δουλεια μου με ενα mk6 s 1600cc!
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Γνωρίζει κανείς η μπορεί να βρει πως είναι το δοχείο αναθυμιάσεων στα  fiesta μας
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
Κοιτα ειπες κατι πριν που επρεπε να σε βαλει σε σκεψεις
το μκ5 fiesta 1.4 εχει πολλαπλη εισαγωγης οπως αυτη που προτεινω εγω αλλα με μικροτερους αυλους
η εισαγωγη που πηρες εσυ δεν εχει πλενουμ οπως εχει του focus
και το focus δεν κανει κοιλια
το μκ7 fiesta εχει και αλλο εγκεφαλο και αλλο προγραμα για να βγαλει τα αλογα που βγαζει
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Γιάννη έχεις δίκιο πες μου λίγο τι θα χρειαστώ για τη focus και αν είναι να τη πάρω
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ειναι ακριβως η ιδια διαδικασια που γινετε για να βαλεις και εισαγωγη απο puma
1 πλακακι για ταπωμα της βαλβιδας ρελαντι στην φοκους
1 πλακακι ανταπτωρας για να μπει η πεταλουδα
περμανητ για τις φλατζες
και 1 ταφ με 2 σωληνακια γωνιες και ενα ισιο για να συνδεσεις την pcv
εγω τα εχω φτιαξει τεφλον και τα 2 πλακακια
το πλακακι της πεταλουδας το εχω κανει 4cm
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Που να τα βρω όλα αυτά βρε Γιάννη δε ξέρω ? Ταφ σωληνάκια γωνίες πως δηλαδή φλάντζα από πού . Τεφλόν τι είναι το μόνο που ξέρω αυτό που βάζω στις σωλήνες
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Το ένα πλακάκι ξέρω πού μπαίνει . Του ρελαντί όμως που άντε θα τη παραγγείλω τελευταία μοντα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread