-
- Thread starter
- #1
Με μια προχειρη αναζητηση βρηκα τα εξης αποτελεσματα οσο αναφορα
την βελτιωση του mk6 (2ο σταδιο) με aftermarket εκκεντρα και πολλαπλή εισαγωγης.
Μερικες εταιριες που μας υποστηριζουν ειναι :
1. Piper Camshafts 1.25/ 1.4/ 1.6 Zetec SE
http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php? manufacturers_id=29&products_id=1122&osCsid=e9408dfd881158b38437714ae590b813
8 αλογα στα 1.25L & 1.4L και 10bhp στο 1.6L
2. Pumaspeed
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=302
Mεχρι 13bhp αναλογα της αλλες περιφεριακες μοντες
3. Steve Wyndham Racing
http://www.stevewyndhamracing.com
4. Reprofile.
Τι εννοουμε με αυτο? Το reprofile ειναι μηχανουργική κατεργασία να "αγριέψεις" τον εκκεντροφόρο του κινητήρα σου, δίνονται του τα επιθυμητά χαρακτηριστικά διάρκειας ανοίγματος, overlap και βυθίσματος (ή αλλιώς ανύψωσης) βαλβίδων.
Το reprofiling, όπως προδίδει και το όνομα του, αναδιαμορφώνει το προφίλ του εκκεντροφόρου για να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του (βύθισμα, διάρκεια, ανύψωση, ταχύτητα ανύψωσης, overlap μεταξύ βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής). Με το reprofiling μπορούμε να επέμβουμε κατά το δοκούν είτε μεμονωμένα σε κάποιο από τα χαρακτηριστικά του εκκεντροφόρου (π.χ. ανύψωση βαλβίδας), είτε σε κάποιο συνδυασμό χαρακτηριστικών (π.χ. ανύψωση και επιτάχυνση βαλβίδας), είτε ακόμα και σε όλα τα χαρακτηριστικά μαζί. Καίριο σημείο της εργασίας είναι η αναδιαμόρφωση του βασικού κύκλου του εκκεντροφόρου.
Το μηχάνημα του reprofiling αφαιρεί μέταλλο από την περιοχή του βασικού κύκλου, μικραίνοντας τη διάμετρο του. Κατ' αυτόν τον τρόπο έχουμε αποτελέσματα ανάλογα με αυτά που θα είχαμε αν μετατοπίζαμε το κέντρο του βασικού κύκλου. Η "μετατόπιση" αυτή φυσικά μεταβάλλει τη συνολική γεωμετρία του έκκεντρου. Έτσι "επεκτείνονται" και οι ράμπες, πράγμα που μας αφήνει περιθώρια αύξησης τής διάρκειας του εκκεντροφόρου και της επιτάχυνσης που δέχονται οι βαλβίδες κατά το άνοιγμα και κλείσιμο τους.
την βελτιωση του mk6 (2ο σταδιο) με aftermarket εκκεντρα και πολλαπλή εισαγωγης.
Μερικες εταιριες που μας υποστηριζουν ειναι :
1. Piper Camshafts 1.25/ 1.4/ 1.6 Zetec SE
http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php? manufacturers_id=29&products_id=1122&osCsid=e9408dfd881158b38437714ae590b813
8 αλογα στα 1.25L & 1.4L και 10bhp στο 1.6L
2. Pumaspeed
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=302
Mεχρι 13bhp αναλογα της αλλες περιφεριακες μοντες
3. Steve Wyndham Racing
http://www.stevewyndhamracing.com
4. Reprofile.
Τι εννοουμε με αυτο? Το reprofile ειναι μηχανουργική κατεργασία να "αγριέψεις" τον εκκεντροφόρο του κινητήρα σου, δίνονται του τα επιθυμητά χαρακτηριστικά διάρκειας ανοίγματος, overlap και βυθίσματος (ή αλλιώς ανύψωσης) βαλβίδων.
Το reprofiling, όπως προδίδει και το όνομα του, αναδιαμορφώνει το προφίλ του εκκεντροφόρου για να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του (βύθισμα, διάρκεια, ανύψωση, ταχύτητα ανύψωσης, overlap μεταξύ βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής). Με το reprofiling μπορούμε να επέμβουμε κατά το δοκούν είτε μεμονωμένα σε κάποιο από τα χαρακτηριστικά του εκκεντροφόρου (π.χ. ανύψωση βαλβίδας), είτε σε κάποιο συνδυασμό χαρακτηριστικών (π.χ. ανύψωση και επιτάχυνση βαλβίδας), είτε ακόμα και σε όλα τα χαρακτηριστικά μαζί. Καίριο σημείο της εργασίας είναι η αναδιαμόρφωση του βασικού κύκλου του εκκεντροφόρου.
Το μηχάνημα του reprofiling αφαιρεί μέταλλο από την περιοχή του βασικού κύκλου, μικραίνοντας τη διάμετρο του. Κατ' αυτόν τον τρόπο έχουμε αποτελέσματα ανάλογα με αυτά που θα είχαμε αν μετατοπίζαμε το κέντρο του βασικού κύκλου. Η "μετατόπιση" αυτή φυσικά μεταβάλλει τη συνολική γεωμετρία του έκκεντρου. Έτσι "επεκτείνονται" και οι ράμπες, πράγμα που μας αφήνει περιθώρια αύξησης τής διάρκειας του εκκεντροφόρου και της επιτάχυνσης που δέχονται οι βαλβίδες κατά το άνοιγμα και κλείσιμο τους.