Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Με μια προχειρη αναζητηση βρηκα τα εξης αποτελεσματα οσο αναφορα
την βελτιωση του mk6 (2ο σταδιο) με aftermarket εκκεντρα και πολλαπλή εισαγωγης.

Μερικες εταιριες που μας υποστηριζουν ειναι :

1. Piper Camshafts 1.25/ 1.4/ 1.6 Zetec SE

  http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php?   manufacturers_id=29&products_id=1122&osCsid=e9408dfd881158b38437714ae590b813

8 αλογα στα 1.25L & 1.4L και 10bhp στο 1.6L


2. Pumaspeed

http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=302
Mεχρι 13bhp αναλογα της αλλες περιφεριακες μοντες

3. Steve Wyndham Racing
http://www.stevewyndhamracing.com

4. Reprofile.

Τι εννοουμε με αυτο? Το reprofile ειναι μηχανουργική κατεργασία να "αγριέψεις" τον εκκεντροφόρο του κινητήρα σου, δίνονται του τα επιθυμητά χαρακτηριστικά διάρκειας ανοίγματος, overlap και βυθίσματος (ή αλλιώς ανύψωσης) βαλβίδων.
Το reprofiling, όπως προδίδει και το όνομα του, αναδιαμορφώνει το προφίλ του εκκεντροφόρου για να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του (βύθισμα, διάρκεια, ανύψωση, ταχύτητα ανύψωσης, overlap μεταξύ βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής). Με το reprofiling μπορούμε να επέμβουμε κατά το δοκούν είτε μεμονωμένα σε κάποιο από τα χαρακτηριστικά του εκκεντροφόρου (π.χ. ανύψωση βαλβίδας), είτε σε κάποιο συνδυασμό χαρακτηριστικών (π.χ. ανύψωση και επιτάχυνση βαλβίδας), είτε ακόμα και σε όλα τα χαρακτηριστικά μαζί. Καίριο σημείο της εργασίας είναι η αναδιαμόρφωση του βασικού κύκλου του εκκεντροφόρου.
Το μηχάνημα του reprofiling αφαιρεί μέταλλο από την περιοχή του βασικού κύκλου, μικραίνοντας τη διάμετρο του. Κατ' αυτόν τον τρόπο έχουμε αποτελέσματα ανάλογα με αυτά που θα είχαμε αν μετατοπίζαμε το κέντρο του βασικού κύκλου. Η "μετατόπιση" αυτή φυσικά μεταβάλλει τη συνολική γεωμετρία του έκκεντρου. Έτσι "επεκτείνονται" και οι ράμπες, πράγμα που μας αφήνει περιθώρια αύξησης τής διάρκειας του εκκεντροφόρου και της επιτάχυνσης που δέχονται οι βαλβίδες κατά το άνοιγμα και κλείσιμο τους.
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Οσο για την πολλαπλη εισαγωγης :

Στο 1.4 & 1.25 κουμπωνει κανονικα η πολλαπλη εισαγωγης απο το 1.6 που εχει μεγαλυτερους αυλους(36mm)
σε σχεση με το 1.25-1.4 που εχει (32mm).To κερδος ειναι περιπου +4 αλογα μετα τις 4000revs και μεχρι τον κοφτη.Η πεταλουδα σε ολα τα μκ6 ειναι ακριβως ιδια (45αρα)

Μια αλλα εκδοχη ειναι η τοποθετηση πολλαπλης απο το puma 1.7L.Στην προηγουμενη περιπτωση η εγκατασταση
της ηταν bolt on ενω εδω θα χρειαστει καποιο ειδικο πλακακι για να στερεωθει η πεταλουδα
και να φαγωθει ο ακριανος αυλος της πολλαπλης που βρισκει στο δυναμο.

Επισης μια αλλη λυση ειναι η τοποθετηση της πολλαπλης απο το puma racing με τα 150bhp
την οποια την εχω δει σε καποιο forum εξωτερικου.

Τελος μπορει καποιος να φτιαξει μια custom σαν του φιλου turbomaniac

Βασικη προυποθεση ολων των παραπανω ειναι η υποστηριξη ενος aftermarket προγραμματος
για την σωστη διαχειρηση τους
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Για το reprofile που γίνεται εδώ στην Ελλαδα, έχουν ακουστεί διαφορα για την αντοχή του εκκεντροφόρου...

Μπορείς να στείλες τους μαμα εκκεντροφόρους στην ΚΕΝΤ για να γίνουν reprofiled

Πρακτικά, τους πιο άγριους εκκεντροφόρους (χωρις καμία άλλη αλλαγή) τους έχει η ΚΕΝΤ για το 1.6. Το ίδιο ισχύει μάλλον και για τα 1.25 και 1.4.

Αυτός ο ΚΕΝΤ όμως έχει τεράστια διάρκεια, οπώτε αποκλείεται να δουλέψει σωστά με την μαμα συμπίεση. Έτσι όπως το υπολογίζω θέλει 11.5:1 τουλάχιστον για να δουλέψει και βέβαια το κατάλληλο πρόγραμα.

Οι επόμενοι είναι αυτοί που φοράω γω piper BP285, οι οποίοι γράφουνε οτι θέλουν και σκληρότερα ελατήρια. Σε όλα όσα τους έχουμε δοκιμάσει όμως δεν υπήρχε πρόβλημα αν δεν ανεβει ο κόφτης.

Η διαφορά σε τούρμπο αμάξι σε σχέση με τους μαμα είναι περίπου 20 άλογα ρόδα.

Όλοι οι υπόλοιποι μεχρι 270 μοίρες και 7.5 βυθισμα, μπορούν να δουλέψουν και χωρίς πρόγραμμα, αλλα εννοείται πως με πρόγραμμα δουλεύουν πολύ καλύτερα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Το πρωτο σταδιο είχε χταπόδι, εξατμιση και πολλαπλή εισαγωγής πουμα 1.7 ή 1.6 ΤιVCT.

Για εκκεντροφόρους, οι πιο αγριοι τις αγορας είναι οι ΚΕΝΤ FZ1613 (εδω τα χαρακτηριστικά τους)http://www.kentcams.com/). Σε επικοινωνία με την ΚΕΝΤ μου απαντησαν οτι παρα το μεγάλο βύθισμα και διαρκεια, δεν χρειαζεται κανενα άλλο εξαρτημα (ελατηρια,κλπ) και απλα παίρνουν την θεση των εργοστασιακών και στα μαμα σημάδια.

Το καπάκι μας δεν θελει τρελες ροϊκες γιατι είναι πολύ καλό, θέλει μόνο ανοιγμα λίγο ψηλά στον αυλό εισαγωγής μετά την πολλαπλή, κατι που μπορω να το κάνω ευκολα και να σας δείξω πως γίνεται να το κάνετε μόνοι σας.

Στο μηχανικό θα δούμε και πόσο μπορούμε να σηκώσουμε την συμπίεση.

Σε έναν υπολογισμό που έκανα με βαση το DCR η συμπίεση που πρεπει να δουλέψει με αυτούς τους εκκεντροφόρους είναι τουλαχιστον 11.5:1 με τα μαμα πιστόνια, δηλαδή πρέπει να "κατέβει" το καπάκι 0.5 χιλιοστά. Δεν ξερω αν βρισκουν τα πιστόνια, αλλα δεν νομίζω. Ο μηχανικός που θα βάλει το καπάκι μπορεί να δει αν βρισκει και πόσο τζόγο έχει. Κανονικά για να δουλεψει καλά αυτος ο εκκεντροφόρος θέλει 12:1 τουλάχιστον, αλλα εκεί μετά πρέπει να μπούνε πιστόνια με τσεπες οπώτε άλλα 700 ευρώ θα κάνουν φτερά. Οι μπιέλες δεν θέλουν αλλαγή αντέχουν μέχρι και 180 άλογα..


Με καλό προγραμμα στην ΤΑΤ ή στην Κ τεκ, ή στην Οβερλοντ.. προβλέπω με εισαγωγή , εξατμιση 52-53 χιλιστα και συμπίεση γύρω στο 11.5 :1, να δείχνει λίγο κάτω απο 150 άλογα, ένω με πιστόνια και συμπίεση 12 ευκολα θα βγάλει 160...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
δλδ οι κεντ δουλευουν μονο και με προγραμμα χωρις αλλες  μηχανικες βελτιωσεις?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
δλδ οι κεντ δουλευουν μονο και με προγραμμα χωρις αλλες  μηχανικες βελτιωσεις?

Ναι.. Απλα ο Αγγλος μου απάντησε πως δεν ξερει αν με την μαμα συμπίεση βρίσκουν οι βαλβίδες στα πιστόνια.. Υποθετει πως όχι.. Αυτο είναι κατι πολύ ευκολο να το δει κάποιος, έχω και γω ενα καπάκι ευκαιρο, καποια στιγμή θα παω να το τσεκάρω..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Βαζω εδω και αυτούσια την απάντηση του Αγγλου:

"Thank you for your recent E-mail, it is not possible to answer all your questions as every engine is slightly different, you can run these cams on standard springs and followers, however piston to valve clearance will need checking.


Best regards,

Del Johnson,"
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
καλα μην νομιζεις οτι και οι εγγλεζοι ειναι τιποτα θεοι.θυμαμαι οταν τους εστελνα
mail για το χταποδι και τουε ελεγα οτι δεν δουλευει ψηλα και μου τα μασαγαν...


ενταξει αλλο kent αλλο χταποδι noname by uk
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
αυτους δεν φορας και εσυ?

Όχι είναι πολύ αγριοι για τοσο χαμηλή συμπιεση που έχω εγω (9.3:1).

Εγω φοράω τους piper cams FOCBP285.. με διαρκεια εισαγωγής εξαγωγής περιπου 275 μοιρες και βύθισμα περιπου 8.5 χιλιοστ.

Ο FZ13 της ΚΕΝΤ έχει βύθισμα 10 χλστ και διαρκεια 290-300 μοιρες

Επειδη .εχει τόση διαρκεια ο ΚΕΝΤ για να πιασει το εργοστασιακο DCR πρέπει να δουλέψει με 13:1!!! Γι΄αυτό εγραψα οτι θελει το δυνατον περισσότερη συμπίεση, τουλαχιστον την μέγιστη που επιτρέπει η τήρηση ασφαλούς διακένου πιστονιού-βαλβίδας....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
καλα μην νομιζεις οτι και οι εγγλεζοι ειναι τιποτα θεοι.θυμαμαι οταν τους εστελνα
mail για το χταποδι και τουε ελεγα οτι δεν δουλευει ψηλα και μου τα μασαγαν...


ενταξει αλλο kent αλλο χταποδι noname by uk

όπως το πες άλλο ΚΕΝΤ, αλλο, κλπ...

Κατι που ξεχασα να πω είναι οτι υπάρχουν και πιο άγριοι εκκεντροφόροι στην αγορα απο αυτούς αλλα θέλουν τουλαχιστον σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων τα οποια κανουν κανα 150αρι...
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Μπορει να γινομαι λιγο κουραστικος αλλα δεν πειραζει θα με φατε στην μαπα που λενε  :D.Καποιος μου ειπε, καλο θα ηταν να βαλω μια πολλαπλη εισαγωγης στο αμαξι απο fiesta mk6 1600cc για να εχω λιγο κερδος.Το ερωτημα μου ειναι πως μπορω να την ξεχωρισω απο μια που ειναι π.χ απο 1400?Γραφει τιποτα η απλα πρεπει να μετρησω τους αυλους τι διαμετρο εχουν.Οχι τιποτα αλλο μην μας πουλησουν φυκια για μεταξωτες κορδελιες.Επισης αλλος προτηνει πολλαπλη απο mk7,εαν γνωριζει καποιος κατι ας δωσει τα φωτα του.
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
η πολλαπλη του mk7 ειναι σαν αυτη του φοκους σχεδον.δεν νομιζω οτι ταιριαζει στο μκ6.

Αν εχεις μια πολλαπλη 1.4 και μια 1.6 ,η διαφορα ειναι αισθητη ,φαινεται με το ματι οι αυλοι της 1.6 ειναι μεγαλυτεροι σε διαμετρο.τωρα οσο για το
αν υπαρχουν κωδικοι ή αλλα νουμερα πανω δεν ξερω να σου πω.ισως ο ιακωβος μπορει
να μας διαφωτησει σε αυτο το σημειο...προσοχη αν παρεις μεταχειρα να την κοιταξεις πολυ
καλα για ρωγμες.η δικια μου ειχε ρωγμη ψηλα αλλα την κολλησα με μικρο κοστος και δεν
εχει βγαλει τιποτα προβλημα.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Εισαγωγή Puma 1.7 σε fiesta Mk6 παρατηρούμε το μειωμένο χώρο που μένει για να μπεί η χοάνη, οι επεκτάσεις στα καλώδια της πεταλούδας πιθανώς και στον map sensor και η πατέντα για να δεσει η πεταλούδα στη πολλαπλη. εισαγωγή (πλακάκι).
http://img825.imageshack.us/i/fiestamk6withpuma17inle.jpg/
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
αμα βαλουμε αυτην την εισαγωγη απο Puma 1.7 αλλαζουμε και την πεταλουδα απαραιτητα?
δηλαδη αμα βαλει καποιος μονο εισαγωγη τι γινεται?
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
νομιζω πεταλουδα βαζεις οτι θελεις ,αμα θες αφηνεις και την ιδια αν και του puma πρεπει
να ειναι μεγαλυτερη
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
scorpion said:
αμα βαλουμε αυτην την εισαγωγη απο Puma 1.7 αλλαζουμε και την πεταλουδα απαραιτητα?
δηλαδη αμα βαλει καποιος μονο εισαγωγη τι γινεται?

οχι!!! δεν μορεις να αλλαξεις πεταλουδα!!!!!!

Το πουμα 1.7 έχει μηχανικη!!!!

southern said:
η πολλαπλη του mk7 ειναι σαν αυτη του φοκους σχεδον.δεν νομιζω οτι ταιριαζει στο μκ6.

Αν εχεις μια πολλαπλη 1.4 και μια 1.6 ,η διαφορα ειναι αισθητη ,φαινεται με το ματι οι αυλοι της 1.6 ειναι μεγαλυτεροι σε διαμετρο.τωρα οσο για το
αν υπαρχουν κωδικοι ή αλλα νουμερα πανω δεν ξερω να σου πω.ισως ο ιακωβος μπορει
να μας διαφωτησει σε αυτο το σημειο...προσοχη αν παρεις μεταχειρα να την κοιταξεις πολυ
καλα για ρωγμες.η δικια μου ειχε ρωγμη ψηλα αλλα την κολλησα με μικρο κοστος και δεν
εχει βγαλει τιποτα προβλημα.


Ταιριάζει και παραταιρίαζει... Αν δε ταιριάξει θα σας αγοράσω μια racing puma μαμα πολλαπλή εισαγωγής και θα σας την κάνω δώρο...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
:)
Επειδη πολύ φασαρία γίνεται για την πολλαπλή...

Για να βάλουμε πολλαπλή πουμα 1.7 στο ΜΚ6 μας πρεπει πρώτα να συγκεντρώσουμε καποια πραγματάκια.

Πατε σε ένα μηχανουργό με την πολλαπλή του πουμα και την πεταλούδα απο το ΜΚ6 και φτιαχνετε έναν αλουμινένιο ανταπτορα, το πολύ με 20 ευρώ.. Αν σας πει παραπανω πήγαινε σε άλλον μηχανουργό ή πηγαινετε στον Μπεκα στην κλεοβουλου (καθετη φραντζή) και σας φτιαχνει αυτός με 20. Ακόμα και γω μπορω να σας δειξω πως την φτιαχνετε και να φτιαξετε μόνοι σας έναν με τα καταλληλα εργαλεία (!δραπανο με τρυπανια και ένα ποτηροτρύπανο Φ49 νομίζω όσο είναι η διαμετρος της πεταλούδας ή και λίγο μικρότερο)

Φλαντζα κεφαλης-πολλαπλής μην παρετε την μαμα του πούμα γιατι έχει 50 ευρώ. Θα πατε στην GEMOFLAN στην Θηβων με την πολλαπλή του πουμα και θα σας φτιάξει μια καταπληκτική, με το ενισχυμένο με σύρμα μάυρο περμανίτη που χει με 20 ευρω. Ζητήστε μαζι να σας φτιάξει και δυο φλάντζες, μία για τον αντάπτορα και μία ίδια για την πεταλούδα με νομίζω αστειο κόστος, απο απλό πρασινο περμανίτη.

Παρτε όλα αυτά που σου προανέφερα (3 φλαντζες, ανταπτορα και τν πολλαπλή) και πηγαινετε σε έναν μηχανικό να σας τα περάσει. Αν θελει παραπάνω απο 50 ευρω εργασία, να πάτε σε άλλον, αν και νομίζω οτι είναι αρκετα ευκολο να την περασετε και μόνοι σας αν έχετε στοιχειωδεις γνωσεις για λυσε δεσε εξαρτηματων..

Αν "κολήσετε" κάπου, ξερετε...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ωραια ολα αυτα που λες και εχεις δικαιο για τον τροπο που πρεπει να γινει.απλα πιστευω
πολυ τρεξιμο για το τιποτα.να βαλεις την αλουμινενια εσυ που εχεις τουρμπισει οκ,
τωρα για 1.25 και 1.4 δεν αξιζει ολη αυτη η φασαρια.ενω του 1.6 σε μιση ωρα εχει κουμπωσει και
φευγεις.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
ωραια ολα αυτα που λες και εχεις δικαιο για τον τροπο που πρεπει να γινει.απλα πιστευω
πολυ τρεξιμο για το τιποτα.να βαλεις την αλουμινενια εσυ που εχεις τουρμπισει οκ,
τωρα για 1.25 και 1.4 δεν αξιζει ολη αυτη η φασαρια.ενω του 1.6 σε μιση ωρα εχει κουμπωσει και
φευγεις.

Συμφωνοι απλα με την πουμα δεν κανεις κάμψη στην ροπή μετα τις 5600-5700 όπως είδες και στο δικό σου... Συνεχιζεις γραμμικά μεχρι το κόφτη και έτσι παιρνεις 3-4 αλογακια ακόμα...


Άλλωστε μπαινει και η πολλαπλή απο το ΜΚ7 με την ίδια διαδικασία, χωρίς φλαντζες και χωρίς αντάπτορες μάλλον... Ας λύσει ο χρηστος την πεταλούδα του να μας μετρήσει λίγο τα καρε της (διαγωνια απόσταση των κεντρων των βιδών ή διαδοχική αν οι βίδες είναι ακριβως τετραγωνο) για να δουμε αν θελει αντάπτορα....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread