Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
karby συνηθως δεν μιλαω ετσι αλλα ρε φιλε εισαι εκτος τοπου και χρονου
δεν πηρε το παιδι εκκεντρα τερατα 300 μοιρες με 13 βυθισμα.
χαλαρωσε. εκκεντρα που ισως δεν περνανε τις +10 μοιρες του εργοστασιακου και 0.5mm βυθισμα
ισως να δουλευουν και χωρις προγραμμα

αν ηταν ετσι οπως τα λες εμενα το αμαξι μου δεν θα επρεπε ν παιρνει καν μπροστα η αν εχει σπασει καμια 20αρια φορες
1 χρονο το δουλευα μοτερ 1.6 με εγκεφαλο 1.4
εχω 50αρα εξατμιση οτι να ναι εισαγωγη και το παω κοφτη καθε μερα
τυχανει να εχω και 330.000χμ
και περιεργο δεν εχει σπασει. ακομα δουλευει. τυχαιο?
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ενταξει χαλαρωνω ,δεν χρειαζεται να ξεθαψουμε το τομαχουκ του πολεμου μεταξυ μας ,χωρις καν να γνωριζομαστε.Ενταξει το μοτερακι σου μπορει να μην εσπασε σε αυτες τις αθλιες συνθηκες που δουλευει,αλλα δεν μου ειπες ολα αυτα τα χρονια που δουλευει αν εχει τη δυναμη ουτε καν του νορμαλ 1400.Γιατι αν δεν κανω λαθος το ζητουμενο με ολους αυτους τους καννιβαλισμους ειναι η αυξηση της ιπποδυναμης και οχι η αισθηαση οτι κατι αλλαξαμε στο μοτερ για να εχουμε να λεμε στις παρεες μας οτι ειναι φτιαγμενο.
Νομιζω οτι δεν εχω αδικο.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εχεις δικιο βημα δεν παει το καημενο.. ουτε σαν 1.250cc
αφου να φαντασεις μετα τα 190 αγκωμαχει να ανεβασει χιλιομετρα....
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Γιάννη ευχαριστώ . Εγώ καμία συμβουλή ζήτησα από αυτούς που ασχολούνται παραπάνω αυτό μόνο karby ευχαριστώ για το χρόνο σου . Κάποια πράγματα όμως που λες δε στέκουν είναι σαν να τα φαντάζεσαι
 

Dimitris.sp

New member
Aug 16, 2016
92
0
6
31
ΠΑΤΡΑ
Ξερουμε καποιο καλο μαστορα για εγριεμα εκκεντροφορων πλανισμα κεφαλης και ροηκη στην κεφαλη;; επισης θελω γνωμη αν ειναη καλυτερο αν δουλεψω στους ιδιους εκκεντροφορους ή να παω σε καινουριους φτιαχτους. Δε θελω ετοιμους. Εχω μοτερ puma 1,7 με μεταβλητο στην εισαγωγη. Ευχαριστω
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
DIMITRIS.SP
Οι αδελφοι καρανικολα γνωριζουν πολυ καλα το αντικειμενο και ξερουν τι κανουν.
Για τους εκκεντροφορους,  δεν ξερω αν πλεον υπαρχει ο Μπουμπης να στους φτιαξει ακριβως
οπως θελεις,εχω χρονια να μιλησω μαζι του.
Για καινουριους θελεις ενα σκασμο χρηματα και γνωσεις τι θα παρεις.
Το Turbo Engineering δυστυχως εκλεισε πριν μερικους μηνες,εκει θα εκανες την καλλιτερη
ροικη κεφαλης, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Αυτα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
εννοεις οτι εχεις τοποθετησει στο μκ6 κινητηρα απο puma 1.7 με μεταβλητο?
Nαι Γιάννη,αυτό έχει κάνει
KARBY said:
DIMITRIS.SP
Οι αδελφοι καρανικολα γνωριζουν πολυ καλα το αντικειμενο και ξερουν τι κανουν.
Για τους εκκεντροφορους,  δεν ξερω αν πλεον υπαρχει ο Μπουμπης να στους φτιαξει ακριβως
οπως θελεις,εχω χρονια να μιλησω μαζι του.
Για καινουριους θελεις ενα σκασμο χρηματα και γνωσεις τι θα παρεις.
Το Turbo Engineering δυστυχως εκλεισε πριν μερικους μηνες,εκει θα εκανες την καλλιτερη
ροικη κεφαλης, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Αυτα.

Το πόσο καλά το ξέρουν είναι η άποψη η δική σου
Ο Μπούμπης υπάρχει.Το πόσο αξίζει δεν ξέρω
Όταν έψαχνα να βάλω εκκεντροφόρους στο fiesta που είχα 3 μηχανικοί μου είπαν πάρε έτοιμους και όχι φτιαχτούς.Η απλή εξήγησή τους ήταν ότι οι φτιαχτοί εκκεντροφόροι μετά από κάμποσα χιλιόμετρα θα θέλουν πάλι φτιάξιμο από την αρχή
Το πόσο έμπιστο είναι δεν ξέρω,απλά όταν ακούω την ίδια άποψη από 3 διαφορετικούς μηχανικούς το σέβομαι
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Εγω παντως στο θεμα tuning αξιοπιστίας και επιδόσεων δεν εχω ακουσει καθολου καλα αποτέλεσμα (λόγια) για τους αδερφούς καρανικολα (Carcenter).
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Τι να σας πω παιδες .
Ρωτησατε και ειπα οτι ξερω.
Οι καρανικολαιοι εφτιαχναν τα καλλιτερα escort με διακρισεις στο Ελληνικο πρωταθλημα.
Πολλοι αγωνιζομενοι οπως ο Miriam και δαιφοροι Επωνυμοι οπως ο Στρατισινο οταν πρωτοξεκινησαν τα αυτοκινητα τοιυς τα εξελισαν εκει.
Οι ανθρωποι τα ford τα ξερουν σαν την τσεπη τους,
Το sierra cosworth 4x4  της οικογενειας μας ειχε γινει ολο sHADON 500 HP  και ποτε δεν εσπασε.
Τι να πω.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Γενικα το θεμα με τις παρενέργειες απο το reprofile ειναι αλλα μια περίπτωση μυθου. Το υλικό "τρωγεται" απο πισω απο τα αμυγδαλα, όχι απο τα έδρανα, ούτε απο τα αμυγδαλα και έτσι το μονο πρόβλημα δεν είναι οτι πρέπει να ξανακάνεις reprofile, αλλα οτι τουλάχιστον για τα πρώτα 40000-50000 χλμ χρειάζεται να ελέγχονται και να ρυθμίζονται πιο συχνά τα διάκενα των βαλβίδων (περίπου 2πλασια συχνότητα).

Το μόνο πρόβλημα που μπορει να παει στραβά με το reprofile είναι να είναι μικρή η διαφορά σε σχέση με τον μαμα εκκεντροφόρο και έτσι να μην υπαρχει η αναμενόμενη απόδοση.

Με το reprofile το μέγιστο όφελος που μπορούμε να πάρουμε είναι περίπου +25 μοιρες διάρκεια και +1,5 χλστο βύθισμα (ίσως και λίγο περισσότερο αμα έχουμε μηχανικά ωστήρια), οποτε μιλάμε για περιπου "stage 1" εκκεντροφόρο με απόδοση περίπου +10% τουλάχιστον και εφόσον όλα τα άλλα είναι οκ (καλό προγραμμα, καλή συντήρηση, κλπ)
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
turbomaniac said:
Το υλικό "τρωγεται" απο πισω απο τα αμυγδαλα, όχι απο τα έδρανα, ούτε απο τα αμυγδαλα και έτσι το μονο πρόβλημα δεν είναι οτι πρέπει να ξανακάνεις reprofile, αλλα οτι τουλάχιστον για τα πρώτα 40000-50000 χλμ χρειάζεται να ελέγχονται και να ρυθμίζονται πιο συχνά τα διάκενα των βαλβίδων (περίπου 2πλασια συχνότητα).

Καλεσα τον "μπουμπη" και τον ρωτησα ακριβως αυτο. Μου ειπε οτι ειναι μυθος, δεν ισχυει κατι τετοιο,δεν υπαρχει δλδ "φαγωμα". Μου ειπε απο την αλλη οτι μαζι με τα εκκεντρα θα του παω και ενα ωστηριο σαν δειγμα απο το μοτερ μου ωστε να μου βαλει τους καταλληλους αποστατες για να μην αλλαξει τιποτα

Υπαρχει καποια αποδειξη οτι γινεται αυτο και οτι οντως τρωγονται και θελουν ρυθμιση?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μπορεις να μετρησεις με ένα παχύμετρο την κορυφή του αμύγδαλου με το αντιδιαμετρικό σημειο απο την άλλη πλευρά του αμύγδαλου, πριν και μετα το reprofile. Αυτη η απόσταση πρέπει να είναι περίπου 1-2 χλστ (αναλόγως του εκκεντροφόρου και του είδους των ωστηρίων) πιο μικρή στα εκκεντρα που έχουν υποστει reprofile, δηλαδή η απόσταση Β στο παρακάτω σκαρίφημα:

TM-5-3805-263-14P-2_71_1.jpg


επιπλέον καλό είναι αυτη η απόσταση να είναι ίδια σε όλα τα αμύγδαλα μετα το reprofile.

γενικά το reprofile δε χαίρει και πολυ εκτίμησης γιατι στα αρχικά σταδια (πριν απο καποια χρόνια) γινόντουσαν καποια λάθη και γιατι πολλοί μηχανικοί που δεν ξερανε να επιλέγουν εκκεντροφόρους δεν μπορουσαν να χωνεψουν πως γινεται να έχει τα ίδια αποτελέσματα με τον διπλάσιο σε τιμή after market stage1 εκκεντροφόρο.

Φυσικά το reprofile δεν μπορει να φτιάξει stage 2 και 3 εκκεντροφόρους για πιο δυνατες αποδοσεις (+25-40hp), επομένως εκει είναι μονοδρομος η επιλογή after market.
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Σκέφτομαι να αγοράσω τη πολλαπλή από μκ7 1.4 φοράω είδη το μκ6 1.6 . Ξέρω ότι μάλλον θέλει και δοχείο αναθυμιάσεων και θα το πάρω και αυτό . Λένε ότι ταιριάζει αλλά η πολλαπλή του μκ6 κάνει ένα v εκεί που συνδέονται με το μπλοκ της μηχανής ενώ του μκ7 όχι . Ερώτηση άρα και το μπλοκ κάνει ν ή όχι ? Αν έχει ν το μπλοκ θα πρέπει να φαγωθεί η τη βάζω έτσι και δεν έγινε και τίποτα δεν θα υπάρχει κανένα προβλημα.? Ερώτηση αν χρειαστεί να φαγωθεί με τι θα πρέπει να φαγωθεί ένα απλό δρεμελ ίσα ίσα μια ευθυγράμμιση ώστε να γίνει σα τη πολλαπλή του μκ7 ας απαντήσουν οι ειδικοί .. κάτι ακόμα μερικοί άλλαζαν σε μκ7 τη πολλαπλή με πούμα 1.7 η οποία κάνει ν σαν του μκ6  δεν έπαιρναν κάτι τα αμάξια γιατί είδη είχαν καλή πολλαπλή αλλά δεν είχαν και πρόβλημα στο να δουλέψουν λόγο αυτής της διαφοράς του v άρα απαντάω ίσως να μην έχω εγώ δηλαδή η ίσως μια μικρή διαφορά σε κάποιες στροφές ?
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Τελικά αγόρασα μια πολλαπλή από μκ7 1250 και όπως τη μέτρησα είναι ίδια με του μκ7 1400 όπως είχε πει και ο Κώστας πιο μπροστά . 3.7 με 2.7 αν μέτρησα σωστά τώρα ψάχνω για δοχείο αναθυμιάσεων και μετά τοποθέτηση
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Βρίσκει πάνω λένε ο kostag που το δοκίμασε έτσι λέει
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
που πανω δεν καταλαβαινω.

δεν θελει δοχειο και τετοια

απλα 1 ταφ και 3 σωληνακια για να μπουνε οι αναθυμιασεις που πανε στην βαλβιδα pcv τπτ περισοτερο

https://www.fordpartsuk.com/shop/ford_focus_breather_pipe_-_crankcase_f_1337254_c_359.htm
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Βρίσκει η πολλαπλή πάνω στο δοχείο αναθυμιάσεων του μκ6 και λογικά λύνεται με το να αλλάξεις σε δοχείο μκ7 έτσι λένε δε ξέρω
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread