Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
μια χαρα κανει και η πολλαπλη η μονη διαφορα θελει μια μετατροπη στις αναθυμιασεις απο τη βαλβιδα pcv ιδιες κεφαλες εχουν τα φιεστα μκ6 και μκ7 1.4
η διαφορα ειναι οτι στο μκ6 οι αναθυμιασεις πανε με ενα σωληνακι στην εισαγωγη και στο μκ7 απο τη pcv βγαινει ενα σωληνακι και θελει ταφ να κουμπωσει σε 2 υποδοχες στην εισαγωγη. οπως στο πουμα αν θυμαμαι καλα.
τις εχω παρει στα χερια και τις εχω τσεκαρει
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Pa_Nos_1400cc said:
πρόγραμμα ήταν στην overload, 
εννοώ με τα 105hp το tsi το απλό
  δε μας έχεις πει για το πρόγραμμα της overload τι παίζει αν κάθεσαι διπλα με Tsi 105 τοτε πας πολυ καλα  μπραβο σου
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
χαλαρα αμα το παει δεν παθαινει απολύτως τίποτα. βαλβιδα καιει οταν έχει πολύ back pressure, όχι λίγο, είναι μύθος αυτο που λεγανε στα μηχανακια οτι οτι αμα κοψεις την εξατμιση καις βαλβίδα.

καλό είναι βέβαια να το παει με οδικη εφόσον έχει, για να γλυτωσει στενες επαφές με τον "νόμο"

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1427738972[/time]
Pa_Nos_1400cc said:
Ναι είναι και ο χταποδοκαταλύτης εδω: <a href="http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?p=121325#p121325">Απάντηση #235</a> που πέρασε εφέτος κτεο με χαμηλούς ρύπους. Πρόγραμμα υπάρχει ενάμιση χρόνο τώρα. Πάνω κάτω γύρω στα 100 πρέπει να είναι. Σχετικά με το πόλο κάνει ένα μπαμ στην αρχή αυτό λόγω υποπίεσης τούρμπο αλλά ψηλά έρχονται στα ίσια. Τώρα αυτό που σου είπε ο εξατμισας είναι οτι πρέπει να βγει το ημιαξόνιο για λίγο ώστε να χωρέσει να αφαιρεθεί το χταπόδι και να τοποθετηθει του φοκους. τώρα πως να πας μέχρι αυτον σαν τη τρατα θα κανει το αμαξι δε ξερω μηπως κανα προχειρο τυλιγμα με υαλοβαμβακα  βοηθήσει.

σε μκ6 αυτο που είπε ο εξατμισας, δεν ισχύει. Εχω βαλει με τα ίδια μου τα χερια σε μκ6 χταπόδι απο φοκους 1, υπαρχει ενας ειδικός τρόπος που μπαίνει (λυγιζοντας λίγο το σπιραλ) , λυνοντας μόνο την βιδα της κάτω βάσης και μετακινόντας το μοτερ λιγο μπροστά.
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Μετά από αρκετή προσπάθεια και ψάξιμο βρήκα πολλαπλή εισαγωγής 1.6
Την Κυριακή θα επιχειρήσω να την τοποθετήσω, ακολουθώντας τις οδηγίες από μια παλιότερη ανάρτηση

Αφαιρούμε την μαμα πεταλούδα και τον πόλο της ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
2. Αφαιρούμε την φίσα απο την μαμα πεταλούδα
3. Αφαιρούμε τον μαπ
4. Ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που συγκρατούν την μπεκιέρα και βγάζουμε την μπεκιέρα απο την θέση της. Την ασφαλίζουμε πρόχειρα ψηλότερα για να μην μας εμποδίζει, χωρίς να ξεκουμπώσουμε απο πάνω τα σωληνάκια της βενζίνας.
5. Αφαιρούμε όλες τις υποπιέσεις απο την μαμα πλαστικιά πολλαπλή.
6. Αφαιρούμε τις βίδες που συγκρατούν την μαμα πολλαπλή στον κορμό.

Νομίζω δεν θα συναντήσω δυσκολία,πείτε και εσείς που έχετε φάει τα νιάτα σας...
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
δυσκολο δεν ειναι .το μαπ θα τον βγαλεις οταν εχεις την πολλαπλη στα χερια. προσοχη μονο στην εισαγωγη στις βιδες που ειναι στην κατω μερια. εισαγωγη βρηκες απο 1.6 φιεστα?
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
yannis_s said:
δυσκολο δεν ειναι .το μαπ θα τον βγαλεις οταν εχεις την πολλαπλη στα χερια. προσοχη μονο στην εισαγωγη στις βιδες που ειναι στην κατω μερια. εισαγωγη βρηκες απο 1.6 φιεστα?

Ναι από 1.6
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
επίσης πρόσεχε τα σωληνάκια που έχουν ταχυσυνδέσμους
αν σπάσει κάποιος πας για καινούργια σωληνάκια
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
να βαλεις και λίγο γρασο στις τσιμούχες απο τα μπεκ πριν τα κουμπώσεις πάλι.

επίσις να θυμάσαι οτι τίποτα δεν θέλει ζόρι. Όταν κατι δεν μπαίνει (και δεν βγαίνει) εύκολα συνήθως κάνουμε κάτι εμείς λάθος και όχι ο κατασκευαστής.

ΠΡΟΣΕΧΕ παρα πολύ μην σου πεσει τίποτα μεσα στο μοτερ όταν δεν θα ναι η πολλαπλή επάνω, γιατι αλλιώς θα   :'(

Να προσέχεις επίσης να μην σπασεις καμια φίσα απο αισθητήρα (ειδικά η φίσα του μαπ χρειάζεται  ένα ψιλό ίσιο κατσαβίδι για να βγει, δεν βγαίνει αλλιως όσο και να το τραβας).

Για τις βίδες πολλαπλής-κεφαλής δεν χρειάζεται σφίξιμο "κουταλιανού" (το αλουμινένιο σπείρωμα χαλάει εύκολα), άμα χάνει αργότερα ξανασφίγγεις. Θα χρειαστεις σίγουρα καστανια με "σπαστή" προέκταση για αυτες τις βίδες. Η πολλαπλή πιάνει και με 2 κάτω βίδες για τις οποίες έχεις πρόσβαση μόνο απο κάτω απο το αμάξι

Τέλος να προσέξεις όταν δέσεις την καινούργια πολλαπλή στον κορμό να μην έχει βγει εκτός θέσης (ή να μην έχει κοπει) κάποιο απο τα τσιμουχάκια του αυλού. Το ίδιο να προσέξεις και για το τσιμουχάκι του μαπ και αυτά των μπεκ .

Καλη επιτυχία.
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
turbomaniac said:
να βαλεις και λίγο γρασο στις τσιμούχες απο τα μπεκ πριν τα κουμπώσεις πάλι.

επίσις να θυμάσαι οτι τίποτα δεν θέλει ζόρι. Όταν κατι δεν μπαίνει (και δεν βγαίνει) εύκολα συνήθως κάνουμε κάτι εμείς λάθος και όχι ο κατασκευαστής.

ΠΡΟΣΕΧΕ παρα πολύ μην σου πεσει τίποτα μεσα στο μοτερ όταν δεν θα ναι η πολλαπλή επάνω, γιατι αλλιώς θα   :'(

Να προσέχεις επίσης να μην σπασεις καμια φίσα απο αισθητήρα (ειδικά η φίσα του μαπ χρειάζεται  ένα ψιλό ίσιο κατσαβίδι για να βγει, δεν βγαίνει αλλιως όσο και να το τραβας).

Για τις βίδες πολλαπλής-κεφαλής δεν χρειάζεται σφίξιμο "κουταλιανού" (το αλουμινένιο σπείρωμα χαλάει εύκολα), άμα χάνει αργότερα ξανασφίγγεις. Θα χρειαστεις σίγουρα καστανια με "σπαστή" προέκταση για αυτες τις βίδες. Η πολλαπλή πιάνει και με 2 κάτω βίδες για τις οποίες έχεις πρόσβαση μόνο απο κάτω απο το αμάξι

Τέλος να προσέξεις όταν δέσεις την καινούργια πολλαπλή στον κορμό να μην έχει βγει εκτός θέσης (ή να μην έχει κοπει) κάποιο απο τα τσιμουχάκια του αυλού. Το ίδιο να προσέξεις και για το τσιμουχάκι του μαπ και αυτά των μπεκ .

Καλη επιτυχία.
Θα χρειαστεί να σηκωθεί το αυτοκίνητο για τις 2 κάτω βίδες;Ξαπλωμένος τεντωμένος θα τα καταφέρω;
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
θα τα καταφερεις. Μπορεις να σηκωσεις και λίγο με το γρύλο και να βάλεις δυο ρόδες, δύο τρίγωνα στήριξηε ή στην ανάγκη δυο τσιμεντολιθα στο πλαι για να το στηρίξεις. μην μπείς απο κάτω μόνο σηκωμένος με το γρύλο γιατι θα σπάσει κανας γρύλος και μετα θα σου βγει ξινό...

Αλλα δεν θυμάμαι καλά παίζει να λύνουν και απο πανω...
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Ξεκίνησα την αλλαγή της πολλαπλής από Σάββατο απόγευμα,
με αναποδιά,γιατί κόλλησε η μία από τις 4 βίδες της πεταλούδας και δεν ξεβίδωνε με τίποτα.Αν και τις είχα λύσει πριν περίπου 6 μήνες για να καθαρίσω την πεταλούδα.Τελικά έλυσε με ηλεκτροκόλληση και πόντα σε παλιό κατσαβίδι.
Τελείωσα την τοποθέτηση πριν λίγο,σχετικά εύκολη υπόθεση (με τις οδηγίες σας) Αργότερα θα κάνω μια βόλτα να παρατηρήσω αλλαγές
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Το πλαστικό σωληνάκι υπερχείλισης του ψυγείου το έκανα 3 κομμάτια.Το διέλυσα τελείως αλλά το αντικατέστησα με εύκαμπτο χαλκοσωλήνα φ.12.Δεν πρόκειται να ξαναχαλάσει ποτέ.
Το αυτοκίνητο μετά τις 4000σαλ ανοίγει πολύ καλύτερα.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Την εχω παθει κι εγω με αυτο το σωληνακι. Γυρω στα 50-60 κανει, πανακριβο. Πιστευω θα δεις μεγαλυτερες διαφορες σε λιγα περισσοτερα χιλιομετρα.
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
kostg said:
Την εχω παθει κι εγω με αυτο το σωληνακι. Γυρω στα 50-60 κανει, πανακριβο. Πιστευω θα δεις μεγαλυτερες διαφορες σε λιγα περισσοτερα χιλιομετρα.

Σαν τσιπς πατατάκι έσπαγε.
Το χάλκινο που του έβαλα δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσει.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ειχε σαπισει απο την πολυκαιρια. Λες και το κανουν επιτηδες για να κινουνται τα ανταλλακτικα. Δεν ξερω αν το παρατηρησες, αλλα εχει αρκετη πιεση εκει, οποτε θα πρεπει να σφιξεις αρκετα τις συνδεσεις.
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Το συγκεκριμένο σωληνάκι μετράει πάνω από δεκαετία.Λογικό να έχει φθορά.Νομίζω όμως θα μπορούσε να έχει τοποθετηθεί εργοστασιακά κάποιο σωληνάκι πιο ισχυρό.
50 -60 ευρώ αυτή για αυτή την απάτη;;;; Υπερβολή
Μετά από την απογευματινή βόλτα το έλεγξα και δεν έχει καμία διαρροή.Επίσης το πέρασα εξωτερικά (μπροστά απο την πολλαπλή εισαγωγής) για να μπορώ να το ελέγχω ευκολότερα.
Τώρα Κώστα για το αν θα βελτιωθεί και άλλο με τα περισσότερα χλμ ίσως,αν και από την μέχρι τώρα διαφορά στην απόδοση είμαι ευχαριστημένος.Θα ανεβάσω και 2 φωτογραφίες με τις αναποδιές από την βίδα πεταλούδας και από το σωληνάκι ψυγείου

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]07, Ιουνίου, 2015, 23:16:01[/time]
Κολλημένη βίδα πεταλούδας






Σωληνάκι χάλκινο χρωμέ
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αυτο το σωληνακι που εβαλες ειναι ισως οτι χειροτερο μπορουσες να βαλεις. ειναι διμεταλλικο δηλ μεσα χαλκος και εξω αλουμινιο. εχεις σκεφτει οτι μπορει με το g12+που παιρνει το αυτοκινητο μην κανει ηλεκτρολυση και συνεπως και ζημια αλλου? το ιδιο σωληνακι το εχω αλλαξει και εγω και εβαλα σωληνακι καουτσουκ
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread