Θέλει λίγο προσοχή με τις πιέσεις ειδικά όταν βάζουμε π.χ την πίεση για 3-4 άτομα(π.χ 35psi) και είμαστε μόνο εμείς γιατί είναι πολύ εύκολο να χαθεί η πρόσφυση σε κάποια στροφή αμα πιεστεί το αμάξι(είναι ακόμα πιο αισθητό σε βρεγμένο οδόστρωμα)
Δεν λέω γίνεται πιο άμεσο το τιμόνι και έχεις καλύτερη πληροφόρηση από το αμάξι αλλα είναι πολύ εύκολο να σου φύγει και να ψάχνεσαι να το μαζέψεις,
ένα λάστιχο με την χαμηλότερη επιτρεπτή πίεση π.χ για 1-3 άτομα(π.χ 31psi) με ένα άτομο πατάει καλύτερα και είναι πιο γλυκό στον δρόμο και δεν εμφανίζει εύκολα σημάδια υποστροφής η υπερστροφής,
το ότι μαγουλιάζει ένα λάστιχο δεν πάει να πεί ότι ήρθε κ το τέλος,ένα λάστιχο με υψηλό προφίλ(π.χ 55) όση πίεση και να του βάλεις όταν θα το στρίψεις(αντρικά) θα μαγουλιάσει,όταν μαγουλιάζει ένα λάστιχο δεν χάνει την πρόσφυση του απλά σου δίνει μια πιο έμεση πληροφόρηση στο τιμόνι για το τι γίνεται με τις μπροστά ρόδες σε σχέση με ένα χαμηλού προφίλ που είναι πιο άμεση η αίσθηση που σου δίνεται.
Πιο είναι το πόρισμα κ το νόημα από όλο αυτό το κατεβατό; ότι ο κατασκευαστής έχει κάνει μελέτες και δοκιμές γενικά σε τι πιέσεις συμπεριφέρεται το αμάξι τους καλύτερα και που έχει την καλύτερη πρόσφυση αλλα και άνεση και προτείνει τις χ.ψ πιέσεις ανάλογα την περίσταση,καλό είναι να τις χρησιμοποιούμε και να μην βάζουμε ότι λέει ο καθένας χωρίς να έχει κάνει κάποια δοκιμή όποιος και να είναι αυτός (συνεργείο-βουλκανιζατέρ-βενζινάδικο-γείτονας ψευτοραλίστας και κ.λ.π)