Φίλτατε mk1 Stelios:
Αυτά που γράφεις αναφέρονται στο ΜΚ7 Sport ?
Γιατί πρίν το ΜΚ7, που πήρα το 2009, είχα αγοράσει το 2000 το Fiesta 1.25 Si εκείνης της χρονιάς (τότε που έβγαινε και το Puma) το οποίο ήταν μεγάλος έρωτας (αναγκάστηκα να το πουλήσω το 2004) και αποτέλεσε το βασικό λόγο που αγόρασα το ΜΚ7, πραγματικά "με κλειστά μάτια"!
Για μια -αξέχαστη- τετραετία λοιπόν που οδηγούσα αυτό το driver's-car, anti-rallye (βλ. 106) 1.25 Si αγνοούσα το περιεχόμενο του όρου "υποστροφή", ενώ ΟΥΤΕ ΜΙΑ φορά δεν ασχολήθηκα με τις πιέσεις στα λάστιχα! Εκείνο το απίστευτο αυτοκίνητο δεν είχε ανάγκη να ρυθμίσεις τέτοιες "λεπτομέρειες". (όταν μάλιστα κάποτε πήγα να βάλω sport ανάρτηση ο τεχνικός είχε βρεί ..... σπασμένα εντελώς τα πίσω αμορτισέρ και παρόλα αυτά το αμάξι δεν καταλάβαινε τίποτε).
Γνώμη μου, όμως, είναι οτι το ΜΚ7 έχει ανάγκη απο τέτοιου είδους ρυθμίσεις και οτι αυτά που γράφω είναι σωστά.
Συμφωνούμε απόλυτα, βέβαια, οτι δεν είναι εύκολο (ή σωστό αν θέλεις) να κάνεις διαπιστώσεις σε δημόσιους δρόμους αλλά σε πίστες που παρέχουν την απαιτούμενη ασφάλεια.