Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dimos

Original poster
New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Σε mk7 ο κατασκευαστής λέει 31 εμπρός και 26 πίσω για 175/65/14.Πια η άποψή σας παίδες?Η χρήση είναι μικτή(εθνική και πόλη με τη γνωστής ποιότητας Ελληνική άσφαλτο)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Τώρα με τα  S Drive 36 μπροστά 32-34 πίσω. Είναι αρκετά πιο μαλακό το πλαϊνό τους σε σχέση με το Pirelli με αποτέλεσμα να μη κοπανάει. Και 38 μπροστά  36 πίσω που έχω δοκιμάσει μια χαρά είναι και σίγουρα με μια αίσθηση πιο (σφιχτού κώλου)

Τα Pirelli τα δούλευα με χαμηλότερη πίεση.
 

ALEKOS

Newbie
Mar 18, 2011
3
0
0
εγώ με 195/45/16 τι αέρα να έχω??





EDIT by kostg: Γράφουμε πάντα με ελληνικούς χαρακτήρες.
 

ALEKOS

Newbie
Mar 18, 2011
3
0
0
θα κανω μια δοκιμη να δω πως θα ειμαι..γιατι εαν μπω καπως γρηγορα σε στροφες..νιωθω το πισω μερος του να χανεται...εχει καλη επιστροφη και μενει ευκολα στον δρομο!!δοκιμασμενο...απλα αξιζει το χαμηλωμα? ? η θα κερδισω θορυβο στις λακουβες?

edit : γραφουμε παντα με μικρα ελληνικα
 
ALEKOS said:
8a kanw mia dokimh na dw pws 8a eimai.. giati ean mpw kapws grigora se strofes..niw8w ton kwlo m na xanetai
..... exei kalh epistrofh kai menei eukola sto dromo!! dokimasmeno.... apla axizei to xamhloma??? i 8a kerdisw kai 8oryvo stis lakouves??

Δωσε παραπανω πιεση αν νιωθεις τον κώλο οτι τον χάνεις..αν κ τις πιο πολλες φορες αυτή η αίσθηση είναι μόνο αίσθηση μέχρι να συνηθίσεις τα όρια του αυτοκινήτου ενώ στην πραγματικότητα κρατάει κιαλο! Το λάθος είναι να τρομάξεις κ να αφησεις το γκάζι...τοτε ειναι που ξεκινάνε τα προβληματα (!) 
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
ALEKOS said:
εγώ με 195/45/16 τι αέρα να έχω??

Θα βάλεις την πίεση που σου αναγράφει ο κατασκευαστής και θα τηρείς αυτήν.

Τώρα αν είσαι Maniacs οδηγός και αναζητάς τα όρια στις στροφές… εκεί μπαίνουν και άλλοι παράγοντες στην μέση όπως: αν φοράς ανάρτηση, τι λάστιχα έχει το αυτοκίνητο, αν έχεις θολόμπαρες, και γενικά δεσίματα πάνω στο αμάξι κ.α
Πάλι αν είσαι της ευθείας και του φαναριού εκεί παίζεις με άλλες πιέσεις…

Και στις δυο περιπτώσεις θέλει παραπάνω ψάξιμο στο να βρεις την κατάλληλη πίεση στα ελαστικά σου. ;D
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Λοιπόν, εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και τσεκαρισμένα ΠΟΛΛΕΣ φορές:
Για τα 195/45/16 οι πιέσεις είναι 31 εμπρός και 26 πίσω (τιμές εργοστασίου 32 εμπρός και 26 πίσω)
Ιδιαίτερα όποιος θέλει το αμάξι να στρίβει χωρίς έντονη υπερστροφή (να κολλάει κάτω) τότε πίεση πίσω ΑΥΣΤΗΡΑ 26 !! Όχι παραπάνω με τίποτε!
Πρέπει να τονίσουμε οτι το ΜΚ7 είναι ιδιαίτερα εμπροσθοβαρές και αυτή η δυσαναλογία πρέπει να φαίνεται και στις πιέσεις των ελαστικών. (π.χ. 30 πίεση παντού είναι έγκλημα!)

Για να συνοψίσω και να δώσω την έμφαση που πρέπει:

Οδηγείς το ΜΚ7 με πιέσεις π.χ. 30 παντού,
Οδηγείς το ίδιο ΜΚ7 με τις σωστές πιέσεις 31 (προσωπικά το προτιμώ απο το 32) και 26 πίσω
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ 2 ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ !

Μια δοκιμή, άνετα, θα σας πείσει .....

Υ/Γ Δεν ξέρω τι γίνεται με τις πιέσεις στις 17αρες ζάντες. Όποιος έχει 17αρες ας ποστάρει.
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
Εγω που εχω 17αρες 205/40/17, εχω 31 εμπρος - πισω... Και δεν μπορω να πω οτι εχω προβλημα υπερστροφης..
 

Japanese-Teo

Member
Jun 24, 2010
108
0
0
37
Κάπου Νότια . . .
Εγω στο 7αρι μου εχω 31 μπροστα και 28 πισω και κραταει καλα...αν ειχα τις εργοστασιακες πιεσεις θα πηγαινε με το πλαι μονο, ετσι τουλαχιστον ηταην στην αρχη με τα Hankook. Θα δοκιμασω και λιγοτερο πισω και βλεπουμε .
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Παιδιά, επειδή το θέμα των πιέσεων το έχω τσεκάρει ΠΟΛΛΕΣ φορές, γι'αυτό και γράφω με τόση βεβαιότητα.
Δοκιμάστε με πίεση 26 πίσω και συγκρίνετε μόνοι σας.
Για μένα: [ΜΚ7 με πίεση πίσω 30] <> [ΜΚ7 με πίεση πίσω 26] (και 28 καλά είναι, αλλά 26 even better).

Π.χ. Για περάστε με πίεση 30 πίσω, τις πρώτες στροφές στα λιμανάκια και μετά επαναλάβετε με 26: Η διαφορά θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο. Με 26 πίεση, ο πίσω άξονας, πέρα απο το γεγονός οτι κρατάει πολύ καλύτερα, πληροφορεί για το τι κάνει (ή ακόμα και τι προτίθεται να κάνει) όταν αρχίζεις να "ζουλάς" το ΜΚ7. Στα 29+ αυτή η -τόσο πολύτιμη- πληροφόρηση απλά σταματάει.

Edit: Δια παν ενδεχόμενο αναφέρω οτι το ΜΚ7 μου φορά τα Hankkok (195/45/16) πρώτης τοποθέτησης. Δεν έχω δοκιμάσει λοιπόν το συνδιασμό που προτείνω με άλλα ελαστικά. Πάντως ο κατασκευαστής προτείνει 32-26 ανεξαρτήτως ελαστικού, βεβαίως.....
 
saratha said:
Π.χ. Για περάστε με πίεση 30 πίσω, τις πρώτες στροφές στα λιμανάκια και μετά επαναλάβετε με 26: Η διαφορά θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο. Με 26 πίεση, ο πίσω άξονας, πέρα απο το γεγονός οτι κρατάει πολύ καλύτερα, πληροφορεί για το τι κάνει (ή ακόμα και τι προτίθεται να κάνει) όταν αρχίζεις να "ζουλάς" το ΜΚ7. Στα 29+ αυτή η -τόσο πολύτιμη- πληροφόρηση απλά σταματάει.

Κραταει καλυτερα με μεγαλυτερη πιεση ειδικα οταν το πιεζεις για πολυ ωρα. Η αισθηση που σου δινει οταν ειναι ξεφουσκωτο με το γεγονος οτι κραταει καλυτερα απεχει μακραν... Σταματαει η πληροφορηση που λες με 29+ γιατι αρχιζει πλεον να γινεται πιο αμεσο στις αντιδρασεις κ γινεται πιο ευκολοοδηγητο ειδικα στην τοποθετηση πανω στην στροφη οταν θες να μπεις με πλαγιολισθιση και οταν ακολουθουν διαδοχικες στροφες!

Υ.Γ. ..αλλα αυτα τα βλεπεις καλυτερα μεσα σε μια πιστα παρα στα λιμανακια...  ;)
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Φίλτατε mk1 Stelios:
Αυτά που γράφεις αναφέρονται στο ΜΚ7 Sport ?
Γιατί πρίν το ΜΚ7, που πήρα το 2009, είχα αγοράσει το 2000 το Fiesta 1.25 Si εκείνης της χρονιάς (τότε που έβγαινε και το Puma) το οποίο ήταν μεγάλος έρωτας (αναγκάστηκα να το πουλήσω το 2004) και αποτέλεσε το βασικό λόγο που αγόρασα το ΜΚ7, πραγματικά "με κλειστά μάτια"!
Για μια -αξέχαστη- τετραετία λοιπόν που οδηγούσα αυτό το driver's-car, anti-rallye (βλ. 106) 1.25 Si αγνοούσα το περιεχόμενο του όρου "υποστροφή", ενώ ΟΥΤΕ ΜΙΑ φορά δεν ασχολήθηκα με τις πιέσεις στα λάστιχα! Εκείνο το απίστευτο αυτοκίνητο δεν είχε ανάγκη να ρυθμίσεις τέτοιες "λεπτομέρειες". (όταν μάλιστα κάποτε πήγα να βάλω sport ανάρτηση ο τεχνικός είχε βρεί ..... σπασμένα εντελώς τα πίσω αμορτισέρ και παρόλα αυτά το αμάξι δεν καταλάβαινε τίποτε).

Γνώμη μου, όμως, είναι οτι το ΜΚ7 έχει ανάγκη απο τέτοιου είδους ρυθμίσεις και οτι αυτά που γράφω είναι σωστά.

Συμφωνούμε απόλυτα, βέβαια, οτι δεν είναι εύκολο (ή σωστό αν θέλεις) να κάνεις διαπιστώσεις σε δημόσιους δρόμους αλλά σε πίστες που παρέχουν την απαιτούμενη ασφάλεια.
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Άμα πας με 26 και μαγουλιάσει το λάστιχο τότε τι κάνεις? :/ χαιρετίσματα? :) κατά τι γνώμη μου....καλύτερα 29-30 και σίγουρα και όσο μπει το αμάξι...(και άμα σε πετάξει "κώλο"το μαζεύεις....που πολύ δύσκολα να σε πετάξει "κώλο" άμα πατάς γκάζι....γιατί για να σε πετάξει "κώλο" πρέπει να αφήσεις το γκάζι....Οπότε κατά τι γνώμη μου....καλύτερα 29-30....παρά ξέρω γω 26.....και να μπεις στη στροφή και να λες μι τυχόν μαγουλιάσει και φάμε τα μούτρα μας.... :/
 

Addicted

New member
Feb 12, 2011
74
0
6
Ρε παιδιά γιατί εμένα το αμάξι το μέτρησα με 34 πίεση μπρος πίσω,2 μέρες μετά που το πήρα??Διάβασα και'γω το μάνουαλ που λέει 32-26 και από αντιπροσωπεία μου είπαν 30-30...είναι δυνατόν να κυκλοφορώ 2 βδομάδες με 34-34,ή λέτε να είδα ό,τι ήθελα?θα πάω αύριο το πρωί να το ξαναελέγξω,τί να πω...έχω τα 16άρια τα μαμίσια...  :eek:
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
εαν το μετρησες σε βενζιναδικο τα περισσοτερα οργανακια που εχουν ειναι χαλασμενα για το λογο οτι τα πετανε αριστερα και δεξια...καλο θα ηταν να πας σε ενα βουκανιζατερ να τα τσεκαρεις....
 

Addicted

New member
Feb 12, 2011
74
0
6
Ναι σε βενζινάδικο το μέτρησα και το μηχάνημα ήταν σε κακή κατάσταση,ευχαριστώ,θα το τσεκάρω όπως το είπες
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
32
επισης μερικα βενζιναδικα εχουν ηλεκτρονικο συστημα για τη πιεση των
ελαστηκων δηλαδη πατας οσο θες να βα λεις π.χ 30 και αναλογα βαζει η βγαζει αερα..
ετσι ειναι στο βενζιναδικο που παω και το εχω τσεκαρει κιολας με μανομετρο βουλκανιζατερ
και ειναι οκ..
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πολλές φορές σου δίνουν το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία με μεγάλη πίεση και καλά επειδή είναι σταματημένο (αποθηκευμένο) και δεν κυκλοφορεί για να μην "κάτσουν" τα ελαστικά. Μόλις το πάρεις στα χέρια σου, πρέπει να τσεκάρεις αμέσως πιέσεις. Εμένα από την αντιπροσωπία μου παρέδωσαν το fiesta με 38 μπρος-πίσω. Μπήκα μέσα και χοροπηδούσε στην παραμικρή λακκούβα. Μόλις βρήκα βενζινάδικο, έβαλα βενζίνη (γιατί δεν είχε) και ξεφούσκωσα τα λάστιχα...
Το ίδιο και μόλις άλλαξα ζαντολάστιχα, από το βουλκανιζατέρ μου τα είχαν φουσκώσει με 34 μπρος-πίσω (χωρίς να με ενημερώσουν σχετικά). Βέβαια αυτή τη φορά δεν τα τσέκαρα αμέσως (παρόλο που μου φάνηκε ότι κοπανούσε το αυτοκίνητο), τα τσέκαρα μετά από 4-5 μέρες και τα ξεφούσκωσα σε 32 εμπρός 30 πίσω...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread