Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Addicted

New member
Feb 12, 2011
74
0
6
Στο βενζινάδικο που συνήθως βάζω βενζίνη,έβγαλα αέρα και τα έκανα 32 εμπρός 28 πίσω...
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
Εγώ με τις παλιές ζάντες είχα 32 μπρος πίσω!!
Τώρα με τις καινούριες έχω 30 μπρος πίσω!!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Και γιατί δουλεύεις με λιγότερη πίεση στις 17αρες?

Με λιγότερη πίεση αποκτάς λίγη άνεση παραπάνω λόγο απόσβεσης αλλά ταυτόχρονα κάνεις και το λάστιχο να τερματίζει ποιο εύκολα στο στεφάνι με αποτέλεσμα να στραβώνουν οι ζάντες ποιο εύκολα.
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
StuparArt said:
Και γιατί δουλεύεις με λιγότερη πίεση στις 17αρες?

Με λιγότερη πίεση αποκτάς λίγη άνεση παραπάνω λόγο απόσβεσης αλλά ταυτόχρονα κάνεις και το λάστιχο να τερματίζει ποιο εύκολα στο στεφάνι με αποτέλεσμα να στραβώνουν οι ζάντες ποιο εύκολα.

Νικολα για μενα λες?? και τι πιεση να εχω στις 17αρες??
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Για τον Μάριο έλεγα αλλά απ ότι είδα και εσύ έχεις 30 μπρος – πίσω. Πως και το έχετε έτσι?
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
δεν εχω ασχοληθει καθολου με το θεμα και δεν ξερω ποια ειναι η σωστη πιεση!!
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
StuparArt said:
Και γιατί δουλεύεις με λιγότερη πίεση στις 17αρες?

Με λιγότερη πίεση αποκτάς λίγη άνεση παραπάνω λόγο απόσβεσης αλλά ταυτόχρονα κάνεις και το λάστιχο να τερματίζει ποιο εύκολα στο στεφάνι με αποτέλεσμα να στραβώνουν οι ζάντες ποιο εύκολα.

είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου!!
καθαρά και μόνο λόγω δοκιμής και μετά θα πάω στα 32 μπρος πίσω!!
επίσης θα ήθελα να δω πως συμπεριφέρεται και με 34 μπρος πίσω και τι παιχνίδια θα κάνει ο ποπός του με αυτή τη πίεση!!!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
marios said:
επίσης θα ήθελα να δω πως συμπεριφέρεται και με 34 μπρος πίσω και τι παιχνίδια θα κάνει ο ποπός του με αυτή τη πίεση!!!

34 ολα το εχω κανα χρονο,κουτσουρο μεν αλλα και παιχνιδιαρικο ;)
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
marios said:
είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου!!
καθαρά και μόνο λόγω δοκιμής και μετά θα πάω στα 32 μπρος πίσω!!
επίσης θα ήθελα να δω πως συμπεριφέρεται και με 34 μπρος πίσω και τι παιχνίδια θα κάνει ο ποπός του με αυτή τη πίεση!!!
το αποτελεσμα προς το παρων Μαριε???εαν κρινω απο το δικο μου δεν πρεπει να ειδες διαφορα στην ευσταθεια του αμαξιου,μονο οτι μπορει να βαραει λιγο πιο πολυ!!!
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
Επειδή προέρχομαι από 16αρες και 32 πίεση έχω δει αισθητή διαφορά στα κρατήματα λόγω μεγαλύτερης ζάντας!! προς το παρόν μόνο αυτό!! όταν δοκιμάσω 32 στις 17αρες τότε θα έχω μια πλήρη εικόνα και θα μπορώ να κάνω και μια σωστή σύγκριση!!
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
32
τωρα εχω κι εγω μπρος-πισω 30psi
ειχα δοκιμασει κι αλλες πιεσης αλλα ειχε περισσοτερους κραδασμους στη καμπινα μονο με τις ανωμαλιες του δρομου ενιωθα μεσα το παραμικρο σε λακουβα επειδη τις αποφευγω δεν θυμαμαι...
αυτη που μου αρεσε και θα ξαναβαλω ηταν 31psi μπρος-πισω!!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Πίσω το Fiesta δεν χρειάζεται και πάρα πολύ μεγάλη πίεση. Το να έχουμε ίδια πίεση μπρος πίσω είναι και αυτό λάθος  και όχι μόνο για το στρίψιμο αλλά και για την απόσταση ακινητοποιήσεις του αυτοκινήτου και ιδικά τον χειμώνα που αργούν να ζεσταθούν και τα ελαστικά.
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
StuparArt said:
Πίσω το Fiesta δεν χρειάζεται και πάρα πολύ μεγάλη πίεση. Το να έχουμε ίδια πίεση μπρος πίσω είναι και αυτό λάθος  και όχι μόνο για το στρίψιμο αλλά και για την απόσταση ακινητοποιήσεις του αυτοκινήτου και ιδικά τον χειμώνα που αργούν να ζεσταθούν και τα ελαστικά.
Δηλαδη πιστευεις πως υφισταται ενα 32 εμπρος, 30 πισω?αυτο δοκιμασα εγω τελευταια και νομιζω πως επιταχυνει λιγο καλυτερα
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Σε γενικές γραμμές όσο μεγαλύτερη πίεση έχεις τόσο καλύτερη επιτάχυνση θα έχεις (μειώνεις τις τριβές) και θα καις και λίγο λιγότερη βενζίνη αλλά θα χάνεις στην αεροδυναμική και στο φρενάρισμα όπως και στην επιτάχυνση από στάση εάν μιλάμε για μεγάλη πίεση μπροστά (για τα μπροστινοκίνητα)

Η πίεση διαφοροποιείτε και από το τι ελαστικό φοράμε και δεν αναφέρομαι μόνο στο φάρδος ενός ελαστικού αλλά περισσότερο στην σκληρότητα και μέγεθος που πλαϊνού πέλματος. Για αυτό μη μένετε και πολύ στα ταμπελάκια που αναγράφουν η κατασκευαστές.

Y.Σ. σίγουρα για κάποιον που δεν θέλει να πειραματιστή η που δεν έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στο αυτοκίνητο του το καλύτερο είναι να βάζει αυτό που λέει  ο κατασκευαστής.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
ilias86 said:
Δηλαδη πιστευεις πως υφισταται ενα 32 εμπρος, 30 πισω?αυτο δοκιμασα εγω τελευταια και νομιζω πως επιταχυνει λιγο καλυτερα

Ηλία, στα 16άρια μας εγώ προτιμούσα το 31 εμπρός 29 πίσω. Δεν κοπανούσε τόσο και κρατούσε μια χαρά. Στα 17άρια έχω πέσει στο 28 μπρος-πίσω, κρατάει καλά ο πισινός, δεν κοπανάει, αλλά νομίζω ότι στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης η μούρη είναι ασαφής, σαν να παλαντζάρει λιγάκι...
Γράφουμε όμως σε λάθος κατηγορία (στα mk7)...
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Τωρα με τα καινουργια τα ελαστικα (διαστασεων 195/50/15) εχω πιεση 31 εμπρος και 26 πισω (οτι λεει ο κατασκευαστης) αλλα τα πισω τα βλεπω σαν να εχουν ''καθησει'' λιγο. Να το αφησω ετσι η να βαλω λιγο αερα ακομα;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread