StuparArt said:Και γιατί δουλεύεις με λιγότερη πίεση στις 17αρες?
Με λιγότερη πίεση αποκτάς λίγη άνεση παραπάνω λόγο απόσβεσης αλλά ταυτόχρονα κάνεις και το λάστιχο να τερματίζει ποιο εύκολα στο στεφάνι με αποτέλεσμα να στραβώνουν οι ζάντες ποιο εύκολα.
StuparArt said:Και γιατί δουλεύεις με λιγότερη πίεση στις 17αρες?
Με λιγότερη πίεση αποκτάς λίγη άνεση παραπάνω λόγο απόσβεσης αλλά ταυτόχρονα κάνεις και το λάστιχο να τερματίζει ποιο εύκολα στο στεφάνι με αποτέλεσμα να στραβώνουν οι ζάντες ποιο εύκολα.
marios said:επίσης θα ήθελα να δω πως συμπεριφέρεται και με 34 μπρος πίσω και τι παιχνίδια θα κάνει ο ποπός του με αυτή τη πίεση!!!
το αποτελεσμα προς το παρων Μαριε???εαν κρινω απο το δικο μου δεν πρεπει να ειδες διαφορα στην ευσταθεια του αμαξιου,μονο οτι μπορει να βαραει λιγο πιο πολυ!!!marios said:είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου!!
καθαρά και μόνο λόγω δοκιμής και μετά θα πάω στα 32 μπρος πίσω!!
επίσης θα ήθελα να δω πως συμπεριφέρεται και με 34 μπρος πίσω και τι παιχνίδια θα κάνει ο ποπός του με αυτή τη πίεση!!!
Δηλαδη πιστευεις πως υφισταται ενα 32 εμπρος, 30 πισω?αυτο δοκιμασα εγω τελευταια και νομιζω πως επιταχυνει λιγο καλυτεραStuparArt said:Πίσω το Fiesta δεν χρειάζεται και πάρα πολύ μεγάλη πίεση. Το να έχουμε ίδια πίεση μπρος πίσω είναι και αυτό λάθος και όχι μόνο για το στρίψιμο αλλά και για την απόσταση ακινητοποιήσεις του αυτοκινήτου και ιδικά τον χειμώνα που αργούν να ζεσταθούν και τα ελαστικά.
ilias86 said:Δηλαδη πιστευεις πως υφισταται ενα 32 εμπρος, 30 πισω?αυτο δοκιμασα εγω τελευταια και νομιζω πως επιταχυνει λιγο καλυτερα