Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
35 βαζω μπρος πισω και στο δρομο ειναι ικανοποιητικη η πιεση,στις λακουβες εχεις δικιο
οτι κοπαναει,ελληνικοι δρομοι!!!
 
Mik said:
Καλησπερα παιδια! Επειδη ειμαι λιγο ασχετακος, αν μπορει καποιος γνωστης να μου πει μερικα πραγματα για την πιεση ελαστικων. Εχω μια αισθηση οτι οταν πεφτω σε λακουβες με νορμαλ χμ νομιζω οτι ψιλοβρονταει μπροστα. Εχω 32 μπρος πισω και σε γενικες γραμμες υπο νορμαλ συνθηκες οδηγω μονος μου χωρις εξτρα φορτιο. Εχω τα huncock απο τη μαμα 195/50R15 82H. Αν εχω καταλαβει καλα, οπου εισαι πιο βαρυς καλο ειναι να εχεις παραπανω ατμοσφαιρες; Λεω να δοκιμασω 32 μπροστα 30 πισω. Θα δω διαφορα ή μονο οταν αλλαξω καποια στιγμη ελαστικα; Γενικα καθε συμβουλη καλοδεχουμενη ;)

οσο λεει ο κατασκευαστής και μετα πειραματίζεσαι με τον τροπο οδήγησης ,ανεσης κτλ
 

graf

Member
Mar 24, 2012
115
0
0
ο κατασκευαστης λεει 2.1-1.8 μεχρι 3 ατομα. για μεσα στην πολη ειναι ιδανικο.
 

stelios-x

Hero Member
Rookie
Dec 18, 2013
20
0
0
athens
Θέλει λίγο προσοχή με τις πιέσεις ειδικά όταν βάζουμε π.χ την πίεση για 3-4 άτομα(π.χ 35psi) και είμαστε μόνο εμείς γιατί είναι πολύ εύκολο να χαθεί η πρόσφυση σε κάποια στροφή αμα πιεστεί το αμάξι(είναι ακόμα πιο αισθητό σε βρεγμένο οδόστρωμα)
Δεν λέω γίνεται πιο άμεσο το τιμόνι και έχεις καλύτερη πληροφόρηση από το αμάξι αλλα είναι πολύ εύκολο να σου φύγει και να ψάχνεσαι να το μαζέψεις,
ένα λάστιχο με την χαμηλότερη επιτρεπτή πίεση π.χ για 1-3 άτομα(π.χ 31psi) με ένα άτομο πατάει καλύτερα και είναι πιο γλυκό στον δρόμο και δεν εμφανίζει εύκολα σημάδια υποστροφής η υπερστροφής,
το ότι μαγουλιάζει ένα λάστιχο δεν πάει να πεί ότι ήρθε κ το τέλος,ένα λάστιχο με υψηλό προφίλ(π.χ 55) όση πίεση και να του βάλεις όταν θα το στρίψεις(αντρικά) θα μαγουλιάσει,όταν μαγουλιάζει ένα λάστιχο δεν χάνει την πρόσφυση του απλά σου δίνει μια πιο έμεση πληροφόρηση στο τιμόνι για το τι γίνεται με τις μπροστά ρόδες σε σχέση με ένα χαμηλού προφίλ που είναι πιο άμεση η αίσθηση που σου δίνεται.
Πιο είναι το πόρισμα κ το νόημα από όλο αυτό το κατεβατό; ότι ο κατασκευαστής έχει κάνει μελέτες και δοκιμές γενικά σε τι πιέσεις συμπεριφέρεται το αμάξι τους καλύτερα και που έχει την καλύτερη πρόσφυση αλλα και άνεση και προτείνει τις χ.ψ πιέσεις ανάλογα την περίσταση,καλό είναι να τις χρησιμοποιούμε και να μην βάζουμε ότι λέει ο καθένας χωρίς να έχει κάνει κάποια δοκιμή όποιος και να είναι αυτός (συνεργείο-βουλκανιζατέρ-βενζινάδικο-γείτονας ψευτοραλίστας και κ.λ.π)
 

vaso

Rookie
Oct 28, 2013
31
0
0
χειμωνας 195-50-15 λαστιχα 2,4 μπροστα 2,2 πισω
καλοκαιρι  2,3 μπροστα 2,1 πισω .ο λογος γιατι λογου  ζεστης το ελαστικο ερχετε πιο γρηγορα στην σωστη του θερμοκρασια . αλωστε αν δειτε την πιεση που εχει το λαστιχο ζεστο θα τρομαξετε.λαστιχα χωρις σωστη πιεση δεν φρεναρουν καλα εχουμε μεγαλυτερη καταναλωση το λαστιχο ειναι σαν φουσκα και το αμαξι σαν βαρκα +οτι το λαστιχο εχει φθορα στον εξωτερικο σκελετο. Το 26 στα πισω για εμενα ειναι με εξωτερικη θερμ 35 βαθμους και να οδηγας μια ωρα στην ιγνατια με 140+ στο κοντερ που η πιεση του θα εχει παει 2,5 bar
 

graf

Member
Mar 24, 2012
115
0
0
αυτα δεν τα εχει υπολογησει ο κατασκευαστης!
 
Ολα τα εχει υπολογισει ο κατασκευαστης... Η θερμοκρασια που δινει για τα ελαστικα ειναι παντα με κρυο ελαστικο. Το εχει υπολογισει και δεν τον ενδιαφερει ακομα και αν φτασει 40 ατμοσφερες στη ζεστη. Το θεμα ειναι πως τα ξεφουσκωτα ελαστικα με τις ζεστες και με μεγαλυτερα φορτια υπερθεμένουν τον σκελετο και ζοριζονται πιο πολυ.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread