Κεραυνός said:Διάβασα σε πολλά σχόλια (σε άλλα φόρουμ) ότι της kn τα πάνελ είναι πιθανόν να κάνουν βλάβη είτε από το έλαιο που περιέχουν (είναι λαδωμένα και περνά ποσοστό λαδιού στον αισθητήρα) είτε διότι περνά περισσότερος αέρας (άρα σκόνη κ.λ.π.). Συγκεκριμένα, νόμιζω στον αισθητήρα για αέρα, MAF. Εσάς ποιά είναι η γνώμη σας; Χρησιμοποιεί σε κανένα όχημα κανένας;
Τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές, για να καταφέρεις να φύγει τόσο λάδι από το φίλτρο για να πάει στο MAF, να τον "τυφλώσει" και να πετάξει CEL, θα πρέπει να έχεις κάνει χοντρή μ@λ@κί@ στο καθαρισμό και λάδωμα του φίλτρου. Εγώ χρησιμοποιώ φίλτρα Κ&Ν αλλά και άλλων εταιρειών εδώ και πάνω από 25 χρόνια, έχω καθαρίσει και λαδώσει δεκάδες φορές, τέτοιο πρόβλημα δεν έχω συναντήσει ποτέ.
Η βελτίωση -μιας και ρώτησες σε άλλο θέμα- είναι της τάξης του 3-4%, όχι παραπάνω, αφού δεν γίνεται κιόλας. Να περιμένεις επίσης -μικρή- αύξηση του θορύβου, καθώς και αντίστοιχη μείωση της ικανότητας κατακράτησης σκόνης.