Nikol@r@s said:
Σήμερα το απόγευμα έβγαλα κι εγώ το κάλυμμα από τα αυλάκια!Προσωπικά μου φαίνεται η διαφορά και μου κάνει πολύ έντονα αισθητή την παρουσία της.1-2 έχει δώσει πολύ ροπή,το ίδιο και σε 2-3. Ενώ σε μια ανηφόρα που πριν μου κόλλαγε με 2, τώρα την καταπίνει χωρίς ρεταρίσματα. Είναι αυτό που είπε κάποιος στα προηγούμενα post, το αμάξι επιτέλους ανασάνει
Όσο για τον ήχο, από 2 και μετά όσο το πάταγα ήταν πιο θορυβώδες αλλά όχι τόσο μεγάλες διαφορές με πριν.Ακουγόταν καλύτερα πάντως
φιλε μου αν θες να δεις το μεγιστο διαφορας σε διαφορες μικροαλλαγες που κανεις πρεπει να εχεις και κατι να το μετρησεις. με το elm327 ειναι μια φτηνη επιλογη για καποιες μετρησεις.
απο εκει και περα για να δεις κατι ουσιαστικο πρεπει να φτιαξεις ενα καλο συστημα εισαγωγης και ενα σωστο συστημα εξαγωγης.
προσωπικα με την εργοστασιακη εξατμιση και φιλτροχοανη το αυτοκινητο πηγαινε χειροτερα και το ενιωθα αισθητα.
με group n τελικο και μαμα φιλτρο παλι δεν. με φιλτροχοανη ηταν λιγο καλυτερο.
τωρα με φουλ εξατμιση(χταποδι focus mk1 καταλυτη και φ45 εξατμιση και ημιελευθερο τελικο) και μαμα φιλτρο παλι δεν. μολις εβαλα φιλτροχοανη ειχε καλη διαφορα.
πριν 2 μερες αποφασισα να αλλαξω τελικο εξατμισης με ενα παλι ημιελευθερο αλλα φ42 και με μαμα φιλτρο ηταν χειροτερο απο μαμα. με την φιλτροχοανη ηταν παρα πολυ καλυτερο απο οσες δοκιμες εχω κανει.
1 δευτερολεπτο κατω σε 0-100 απο μαμα.
ολες οι μετρησεις εγιναν με στανταρ μαμα μκ6 s 1.4 της αδερφης μου και μετα με το δικο μ.
απο ενα πνιχτη σε φιλτροκουτι δεν θα δεις κατι ουσιαστικο.
το ενα αυτοκινητο εχει 100.000 χμ και το δικο μ 215.000 χ.μ