Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Έχω μια απορία, αφού αφαιρεθούν τα καπάκια από τα αυλάκια και ο αέρας κυκλοφορεί καλύτερα και ευκολότερα, άρα δεν πρέπει να έχει και καλύτερη κατανάλωση?

Επίσης γιατί έχει βάλει φιλτροκούτι, όλες τις χαζομάρες η Ford τις έχει. Μια το φιλτροκούτι, μια ο αισθητήρας Λ πίσω από τον κινητήρα, ο κινητήρας ανάποδα.Ότι να ναι, πραγματικά απορώ με την λογική τους.....
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
φιλε η λογικη ford απο οτι καταλαβα ειναι παρε το αμαξι οπως ειναι απο το εργοστασιο και βαλτου τα ματια. δεν σπαει δεν χαλαει.( οπως αλλα αυτοκινητα)
επισεις η λογικη τις ford εχει και αυτοκινητα που στριβουν.
αν σ φενετε περιεργο η εξαγωγη του αυτοκινητου πισω τοτε πως σ φενετε η λογικη τις vw σε golf να εχει πολλαπλη εισαγωγης και εξαγωγης σε μοτερ πισω?
και κατι αλλο. αυτο με το φιλτροκουτι πως το εννοεις?
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Το θέμα είναι να πάρεις κάτι το οποίο να μην χρειάζεται 1002 μόντες για να τσουλάει όπως θα έπρεπε να τσουλάει εξαρχής,χωρίς να το πειράξεις. Και εδώ έρχεται η ερώτηση,τα  αυλάκια στο φιλτροκούτι ξέρει κανείς που χρησιμεύουν?Γιατί για να υπάρχουν εκεί,όλο και σε κάτι θα χρησιμεύουν.

Αυτό που λες για τα Ford έχω ακούσει ακριβώς το αντίθετο.Ότι τα Ford δεν στρίβουν καλά και δεν είναι για στροφές, αντίθετα τα γαλλικά είναι εξαιρετικά στις στροφές. Αυτά έχω ακούσει από συζητήσεις που έχω κάνει.

Για το φιλτροκούτι εννοώ ότι το θεωρώ περιττό και θα μπορούσε να βρει κάλλιστα κάτι πιο εργονομικό να βάλει η Ford. Πολύ πλαστικούρα χωρίς ουσιαστικό ή πρακτικό λόγο. Δεν ξέρω για τα VW αλλά το Fiesta συγκεκριμένα πολύ μανούρα να λυθεί, 500 βίδες, 500πλαστικά μέχρι να αλλαχθεί ένας αισθητήρας Λ ή ο ιμάντας και τα λουριά που άλλαξα τις προάλλες.  

Και για να μην παρεξηγηθώ, εννοείται πως γουστάρω κι εγώ τα Ford(Και αν δεν είχα, σίγουρα θα έπαιρνα ένα), απλά δεν καταλαβαίνω την λογική της Ford :/
 
Nikol@r@s said:
Έχω μια απορία, αφού αφαιρεθούν τα καπάκια από τα αυλάκια και ο αέρας κυκλοφορεί καλύτερα και ευκολότερα, άρα δεν πρέπει να έχει και καλύτερη κατανάλωση?

Επίσης γιατί έχει βάλει φιλτροκούτι, όλες τις χαζομάρες η Ford τις έχει. Μια το φιλτροκούτι, μια ο αισθητήρας Λ πίσω από τον κινητήρα, ο κινητήρας ανάποδα.Ότι να ναι, πραγματικά απορώ με την λογική τους.....

Για καποιον λογο εχουν μελετηθει ολα! αν τα βγαλεις οπως λες θα δεις μειωση στην αποδοση

Nikol@r@s said:
Τ
Αυτό που λες για τα Ford έχω ακούσει ακριβώς το αντίθετο.Ότι τα Ford δεν στρίβουν καλά και δεν είναι για στροφές, αντίθετα τα γαλλικά είναι εξαιρετικά στις στροφές. Αυτά έχω ακούσει από συζητήσεις που έχω κάνει.

Είναι θέμα ασχετοσύνης και όχι γνώσης τα όσα λένε!  ;)
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Nikol@r@s said:
Δεν ξέρω για τα VW αλλά το Fiesta συγκεκριμένα πολύ μανούρα να λυθεί, 500 βίδες, 500πλαστικά μέχρι να αλλαχθεί ένας αισθητήρας Λ ή ο ιμάντας και τα λουριά που άλλαξα τις προάλλες. 

Μαλλον δεν εχεις δοκιμασει να αλλαξεις φιλτρο αερα σε καποιο citroen...συγκεκριμενα στην c4 πρεπει να βγαλεις υαλοκαθαριστιρες-πλαστικο νεροχυτη μπρωστα,μια ψευτοθολομπαρα που εχει,και μετα με χιλιους κοπους να βαλεις κατσαβιδι νανο,για να βγαλεις το πλαστικο,μετα βρεις την καταλληλη γωνια για να βγει το πλαστικο απο εκει μεσα και αφου αλλαξεις φιλτρο ξανα βαλτα ολα στην θεση τους!!!!ποσο απλο μπορει να ειναι το φιεστα που τα εχεις ολα στα ποδια σου....
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
το φιλτροκουτι που κανουμε κουβεντα εδω λυνετε μεσα σε 5 λεπτα. με ενα 10 κλειδι ξεβιδωνεις 2 βιδες που ποιανουν πανω στη πολλαπλη. βγαζεις τα κολαρα. τραβας το φιλτροκουτι και ξεβιδωνεις καμια 10αρια βιδες απο κατω με ενα 8 καρυδακι.
αν βγαλεις το φιλτροκουτι (2βιδες) σε 2 λεπτα βγαζεις τον 1ο λαμδα.

τα γαλλικα αυτοκινητα δεν ειναι οτι στριβουν καλυτερα απλα η λογικη του τωρα 50αρη ειναι.
για πολυτελεια περνεις γερμανικο
για μοτερ ιαπωνα
και για ανεση γαλλο.
μονο που πλεον κινητηρας της χρονιας βγαζουν τα γερμανικα. οπως το 20vt απο την vw.
αυτα ηταν για τις αρχες τις δεκαετιας 1990.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Αν εχεις αγορασει ενα αμαξι 1.25 με 75 αλογα η ενα 1.4 με 80 αλογα αυτα θα βγαλει στον δρομο.Αν θες να βγαλει περισσοτερα θα πρεπει να βαλεις το χερι στην τσεπη ανεξαρτητως τι αμαξι εχεις.Αν θα αξιζει η οχι θα το κρινεις μετα εσυ ο ιδιος.

Μπορει καποιος να παρει ενα μκ7 1.4 με 96 αλογα που ειναι ενα καλο και αξιοπιστο μοτερ για να κανεις την δουλεια σου.Ειναι μια μεση λυση και το αμαξι τσουλαει μια χαρα στον δρομο.
Τα fiesta στριβουν και αυτο τους το αναγνωριζει ο καθενας.

Οσον αφορα το μαμα φιλτροκουτι και τους πνιχτες που ειναι το θεμα μας.
Οσοι το εχουν δοκιμασει λενε οτι παει καλυτερα,δοκιμες ειναι αυτες οπως το να αλλαξεις ενα φιλτρο η το οτιδηποτε.Δοκιμαζεις και κρινεις.

Στο να λυσεις κατι πανω σε ενα αμαξι δεν ειναι απλα λυνω μια 1-2 βιδες και το εχω στο χερι.
Εχει μια λογικη και μια φιλοσοφια απο αυτον που το εχει σχεδιασει και φτιαξει.Μην ξεχναμε οτι ειναι ενα μηχανημα και αυτο και οχι ψησταρια με καρβουνα.
 

kostg

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
mk1 Stelios said:
Για καποιον λογο εχουν μελετηθει ολα! αν τα βγαλεις οπως λες θα δεις μειωση στην αποδοση

Μερικά posts πιο πριν (1η-2η σελίδα) είχα γράψει ότι το αυτοκίνητο πάει λίγο καλύτερα χωρίς τους πνίχτες. Το έχω δοκιμάσει και στο δυναμόμετρο (οπότε δεν είναι μόνο ιδέα μου). Τώρα από εκεί και πέρα αφού εσύ πιστεύεις ότι πάει χειρότερα, δεν έχω να πω κάτι άλλο, ίσως να ήμουν "τυχερός" εγώ...

pitbull said:
Στο να λυσεις κατι πανω σε ενα αμαξι δεν ειναι απλα λυνω μια 1-2 βιδες και το εχω στο χερι.
Εχει μια λογικη και μια φιλοσοφια απο αυτον που το εχει σχεδιασει και φτιαξει.Μην ξεχναμε οτι ειναι ενα μηχανημα και αυτο και οχι ψησταρια με καρβουνα.

Συμφωνώ, μιλάμε για αυτοκίνητα. Γι' αυτό υπάρχουν οι μηχανικοί και τα συνεργεία. Αν μπορούσαμε όλοι να κάνουμε όλες τις δουλειές, τότε δε θα υπήρχαν οι εξειδικεύσεις, τα πτυχία κλπ. Ο καθένας στον τομέα του λοιπόν.
 
kostg said:
Μερικά posts πιο πριν (1η-2η σελίδα) είχα γράψει ότι το αυτοκίνητο πάει λίγο καλύτερα χωρίς τους πνίχτες. Το έχω δοκιμάσει και στο δυναμόμετρο (οπότε δεν είναι μόνο ιδέα μου). Τώρα από εκεί και πέρα αφού εσύ πιστεύεις ότι πάει χειρότερα, δεν έχω να πω κάτι άλλο, ίσως να ήμουν "τυχερός" εγώ...

Δεν εχεις προγραμμα?
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
παιδια το φιλτροκουτι δεν ειναι τυχαιο! η μηχανη για να λειτουργησει χρειαζεται εναν χ ογκο
αερα,αυτον τον περνει απο το φιλτροκουτι!το φιλτροκουτι θα παρει αερα απο την ατμοσφαιρα,λογικο?το μονο που μπορουμε να κανουμε για να βοηθησουμε τη μηχανη ειναι να βαλουμε το πανελ της kn γιατι το φιλτρο της μαμας ειναι χαρτινο και μες στο μηνα βουλωνουν οι ποροι και δεν δεινουν τον καταληλο ογκο αερα στη μηχανη!απο εκει και επειτα οταν αναβαθμιζεις τη μηχανη παμε αλλου!
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Μάλιστα, ομολογώ πολύ χρήσιμες οι συμβουλές όλων σας :D Αύριο θα βγάλω τα αυλάκια και θα δοκιμάσω να δω κι εγώ από πρώτο χέρι αν έχει διαφορές :D Τώρα για το φίλτρο το είχα αλλάξει πρόσφατα στο γενικό Service που του είχα κάνει τον Οκτώβριο, από όσο θυμάμαι δεν είχα βάλει τον εργοστασιακό της Ford αλλά της Bosch.
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Σήμερα το απόγευμα έβγαλα κι εγώ το κάλυμμα από τα αυλάκια!Προσωπικά μου φαίνεται η διαφορά και μου κάνει πολύ έντονα αισθητή την παρουσία της.1-2 έχει δώσει πολύ ροπή,το ίδιο και σε 2-3. Ενώ σε μια ανηφόρα που πριν μου κόλλαγε με 2, τώρα την καταπίνει χωρίς ρεταρίσματα. Είναι αυτό που είπε κάποιος στα προηγούμενα post, το αμάξι επιτέλους ανασάνει :D Όσο για τον ήχο, από 2 και μετά όσο το πάταγα ήταν πιο θορυβώδες αλλά όχι τόσο μεγάλες διαφορές με πριν.Ακουγόταν καλύτερα πάντως :D
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
Nikol@r@s said:
Σήμερα το απόγευμα έβγαλα κι εγώ το κάλυμμα από τα αυλάκια!Προσωπικά μου φαίνεται η διαφορά και μου κάνει πολύ έντονα αισθητή την παρουσία της.1-2 έχει δώσει πολύ ροπή,το ίδιο και σε 2-3. Ενώ σε μια ανηφόρα που πριν μου κόλλαγε με 2, τώρα την καταπίνει χωρίς ρεταρίσματα. Είναι αυτό που είπε κάποιος στα προηγούμενα post, το αμάξι επιτέλους ανασάνει :D Όσο για τον ήχο, από 2 και μετά όσο το πάταγα ήταν πιο θορυβώδες αλλά όχι τόσο μεγάλες διαφορές με πριν.Ακουγόταν καλύτερα πάντως :D

φιλε μου αν θες να δεις το μεγιστο διαφορας σε διαφορες μικροαλλαγες που κανεις πρεπει να εχεις και κατι να το μετρησεις. με το elm327 ειναι μια φτηνη επιλογη για καποιες μετρησεις.
απο εκει και περα για να δεις κατι ουσιαστικο πρεπει να φτιαξεις ενα καλο συστημα εισαγωγης και ενα σωστο συστημα εξαγωγης.
προσωπικα με την εργοστασιακη εξατμιση και φιλτροχοανη το αυτοκινητο πηγαινε χειροτερα και το ενιωθα αισθητα.
με group n τελικο και μαμα φιλτρο παλι δεν. με φιλτροχοανη ηταν λιγο καλυτερο.
τωρα με φουλ εξατμιση(χταποδι focus mk1 καταλυτη και φ45 εξατμιση και ημιελευθερο τελικο) και μαμα φιλτρο παλι δεν. μολις εβαλα φιλτροχοανη ειχε καλη διαφορα.
πριν 2 μερες αποφασισα να αλλαξω τελικο εξατμισης με ενα παλι ημιελευθερο αλλα φ42 και με μαμα φιλτρο ηταν χειροτερο απο μαμα. με την φιλτροχοανη ηταν παρα πολυ καλυτερο απο οσες δοκιμες εχω κανει.
1 δευτερολεπτο κατω σε 0-100 απο μαμα.
ολες οι μετρησεις εγιναν με στανταρ μαμα μκ6 s 1.4 της αδερφης μου και μετα με το δικο μ.
απο ενα πνιχτη σε φιλτροκουτι δεν θα δεις κατι ουσιαστικο.
το ενα αυτοκινητο εχει 100.000 χμ και το δικο μ 215.000 χ.μ
 

panosmk

Rookie
Σεπτ. 21, 2016
18
0
0
Τον πνιχτη τον ειχα βγαλει κι εγω πριν αρκετο καιρο αλλα δεν ειδα διαφορα στην αποδοση ουτε σε θορυβο. Μπορω να πω οτι εκοψε κιολας το αμαξι και δεν ανεβαζε τοσο προθυμα στροφες
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
panosmk said:
Τον πνιχτη τον ειχα βγαλει κι εγω πριν αρκετο καιρο αλλα δεν ειδα διαφορα στην αποδοση ουτε σε θορυβο. Μπορω να πω οτι εκοψε κιολας το αμαξι και δεν ανεβαζε τοσο προθυμα στροφες
Εγώ είδα διαφορά όταν έβγαλα τον πνίχτη και έβαλα φίλτο ελευθέρας και σε θόρυβο και σε απόδοση...
Η μεγάλη διαφορά ήταν στη ροπή σε ανηφόρες.
 

panosmk

Rookie
Σεπτ. 21, 2016
18
0
0
Εγω παλι ειδα το αντιθετο, βεβαια δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα δεν ειχα βγαλει τον πολο της μπαταριας για να κανει reset. Καποια στιγμη ισως να το δοκιμασω ξανα
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
panosmk said:
Εγω παλι ειδα το αντιθετο, βεβαια δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα δεν ειχα βγαλει τον πολο της μπαταριας για να κανει reset. Καποια στιγμη ισως να το δοκιμασω ξανα
Δεν θα δεις διαφορά με τον πόλο της μπαταρίας. Δεν νομίζω ότι έχει σχέση...
 

Κεραυνός

Hero Member
Jan 8, 2016
1,044
156
63
Μοντέλο
MK6
Διάβασα σε πολλά σχόλια (σε άλλα φόρουμ) ότι της kn τα πάνελ είναι πιθανόν να κάνουν βλάβη είτε από το έλαιο που περιέχουν (είναι λαδωμένα και περνά ποσοστό λαδιού στον αισθητήρα) είτε διότι περνά περισσότερος αέρας (άρα σκόνη κ.λ.π.). Συγκεκριμένα, νόμιζω στον αισθητήρα για αέρα, MAF. Εσάς ποιά είναι η γνώμη σας; Χρησιμοποιεί σε κανένα όχημα κανένας;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread