-
- Thread starter
- #1
Ανοίγω αυτό το θέμα μια και που "σκάλισα" λίγο χθες το βράδυ το γνωστό φιλτροκούτι των mk6 1.25, 1.4 & 1.6 που τοποθετείται σαν καπάκι στο επάνω μέρος του μοτέρ.
Το σχήμα του φαίνεται στη φωτογραφία παρακάτω (κάντε κλικ για να ανοίξει):
Αν ανοίξουμε το καπάκι (ξεβιδώνοντας αρκετές βίδες που βρίσκονται στο κάτω μέρος) βλέπουμε το εσωτερικό του φιλτρόκουτου:
Στα δεξιά (στον κόκκινο κύκλο) έχει ένα περίεργο σύστημα "σωληνώσεων" (να το πούμε έτσι,
το οποίο απ' ότι είδα βγαίνει και μένει έτσι:
Έχει κανείς καμιά άποψη για το τι μπορεί να αλλάζει στη λειτουργία του κινητήρα η αφαίρεση αυτού του κομματιού από το φιλτροκούτι;
Σκοπεύω πάντως να το δοκιμάσω και να δω τι γίνεται. Παρακάτω φαίνεται μια ακόμη φωτογραφία με το φίλτρο τοποθετημένο μέσα στο φιλτροκούτι:
Το σχήμα του φαίνεται στη φωτογραφία παρακάτω (κάντε κλικ για να ανοίξει):
Αν ανοίξουμε το καπάκι (ξεβιδώνοντας αρκετές βίδες που βρίσκονται στο κάτω μέρος) βλέπουμε το εσωτερικό του φιλτρόκουτου:
Στα δεξιά (στον κόκκινο κύκλο) έχει ένα περίεργο σύστημα "σωληνώσεων" (να το πούμε έτσι,
το οποίο απ' ότι είδα βγαίνει και μένει έτσι:
Έχει κανείς καμιά άποψη για το τι μπορεί να αλλάζει στη λειτουργία του κινητήρα η αφαίρεση αυτού του κομματιού από το φιλτροκούτι;
Σκοπεύω πάντως να το δοκιμάσω και να δω τι γίνεται. Παρακάτω φαίνεται μια ακόμη φωτογραφία με το φίλτρο τοποθετημένο μέσα στο φιλτροκούτι: