Fiestaris said:
Συμφωνω με τον προλαλησαντα! Δε θέλω να κατάργησω dpf. Το θεωρώ ελλεινο προσωπικά.
Σημερα τυχαία είδα το microchips tuning και στο φεις με όσα διάβασα στις κριτικές, μου έκανε καλή εντύπωση, 400 ευρώ όμως, ούτε 250 ούτε 300. Όσο για Καρανικολα ναι από αλλού βάζει αλλά έχει μελετηθεί από εταιρεία στο εξωτερικό και δεν έγινε στο πόδι από κάποιον τοπικό που ίσως απλά κάνει πείραμα στο δικό μου..οπότε διχαζομαι.
προσωπικά σε εμενα ο microchips είχε πει 250 για polo tdi και τελικά έστειλα το παιδί στην ktech με το ίδιο ποσό. Αλλα απ' οτι κατάλαβα άλλα λένε στον έναν αλλα στον άλλο. Ρωτα και αλλού. Μην πας να πεις "πόσο θέλετε?", πές "τόσα έχω, μπορείς?". Και μη σου πεί άλλο αμάξι το ένα άλλο το άλλο, και στο polo boot load χρειάστηκε
Όσο για τον καρκίνο, συμφωνώ οτι υπάρχουν καποιες μελέτες που λένε οτι τα μικροσωματίδια σχετιζονται με ανάπτυξη καρκίνου στον πνέυμονα και πρέπει να αποφευγεται η κατάργηση του, αλλα ζημιά κάνει και το τσιγάρο που καπνίζουμε στο σπίτι και μας παίρνει ο ύπνος σε δωμάτιο με φουλ καπνό που το αναπνέουν και αυτοί που δε καπνίζουνε, ζημιά κάνουν και τα μικροσωματίδια απο τα τζάκια που καίνε τις μελαμίνες και τα κοντρα πλακέ. Οποτε γενικά ισχύει το "ποντικός στο λάδι, μη βραχει η ουρά του". Αμα είχαμε καλά πετρέλαια όπως στις πολιτισμένες χώρες, το dpf δε χαλάει. Με τα κωλοπετρέλαια που έχουμε εδω στην ουγκάντα (και ειδικά με πρόγραμμα) δυστυχώς πρεπει να βγει ή πρέπει να καθαρίζεται τακτικά με αρκετό κόστος. Άλλωστε ούτως ή άλλως με τα κωλοπετρέλαια εδω στην ουγκάντα στα 50.000 χλμ είναι σα να μην υπάρχει, γεμίζουν οι κυψέλες με σωματίδια και δε κρατάει περισσότερα, οπότε αναπνέουμε τη χαβούζα ούτως ή άλλως.
Το τέλειο είναι να μην είχαμε κάν αμάξια, να πηγαίναμε όλοι παντού με ποδήατα ή με ηλεκτρικά μέσα μεταφοράς.
Για όλα τα πράγματα υπάρχει αυτό που λέμε μέτρο αναλογίας, και σε αυτά τα πλαισια πρεπει να εξετάζεται καθε τι.
Για εκείνους που έχουν (και χαίρομαι που ακόμα υπάρχουν και τέτοιοι) οικολογικές ανησυχίες εκεινο που είναι ακόμα καλύτερο απο την κατάργηση και προκειμένου να μειωθεί το κόστος είναι να φτιαχτούν σε έναν εξατμισά αντάπτορες με βίδες, ωστε να μπαινοβγαίνει έυκολα το dpf και καθε 2 χρόνια να γίνεται χημικός καθαρισμός με 20-30 ευρω. Λογικά θα έχουν έρθει και στην ουγκάντα αυτες οι μέθοδοι οικονομικού χημικού καθαρισμού.
Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1510989499[/time]
Walking said:
Εγώ μέχρι τέλος του μήνα σκέφτομαι να πάω καρανικολα .600 ευρώ ζητάει αλλά τουλάχιστον δεν χάνω εγγύηση.και έχω ακόμα 7 χρόνια αμαρτία ειναι να πάει χαμένη.
δε χανεις εγγυηση ότι και πρόγραμμα να βάλεις, δε φαίνεται οτι φοράς πρόγραμμα. Δεν έχω πρόβλημα με τους Καρανικολαίους, είναι καλοί στη δουλειά τους και γενικά σαν αντιπροσωπεία τη συστήνω (και την αδερφή μου εκεί τη στέλνω), αλλα γιατί να δώσεις το 600αρι στον Καρανικόλα, όταν μπορείς να κανεις την ΙΔΙΑ ακριβώς δουλειά με τα μισά λεφτά?