Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
kostg said:
Θα έχεις το σασμάν του ST, το οποίο έχει αρκετά ευρώ καινούριο και πιο κοντές σχέσεις για να φορτώσεις μέχρι την 6η που είναι κάπως "μακριά" για ταξίδι. Θέλω όμως να τα βάλεις όλα κάτω και να μας πεις αν αξίζει να κάνεις πατέντες σε καινούριο αυτοκίνητο (st line απ' οτι βλέπω) και να μην κάνεις μια ανταλλαγή και να πάρεις το ST που τα έχει όλα από το εργοστάσιο. Και λογικά θα έρθει φθηνότερο συνολικά από την αλλαγή μόνο του σασμάν.
φιλε μμου δεν σκεφτομαι να αλλαξω το σασμαν του αυτοκινητου μου ουτε να πειραματιστω πανω σε αυτο, δυο ηταν η βασικη λογοι που δεν μου αρεσε το fiesta πισω ταμπουρα σε 140 Hp και 5 ταχυτητες. απλα λεω ρε παιδι μου οτι εβρησκες ακομα και τσαμπα τετοιοκιβωτιο απο st θα αξιζε ενα 1,0 ecoboost με το σασμαν του ST?
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Παιδες μην το ζαλιζεται το θεμα.
Το σασμαν του st ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΙΛΙΑΡΑΚΙ
Οσο για τα χιλιαρακια ΠΡΑΓΜΑΤΙ εχουν ασχημες σχεσεις για την διαχειρηση της δυναμης απο
100 μεχρι το 140.
Το 140 δεν εχει αλλες σχεσεςις με τα υπολοιπα ,απλα εχει διαφορετικα γραναζια στο
κορωνοποινιο.Τα δοντια που εχΕΙ ειναι περισσοτερα με μεγαλυτερη διαμετρο γραναζιου,με αποτελεσμα ολες οι σχεσεις να ειναι το ιδιο ποιο κοντες.
Ενα αλλος λογος, διαφορων ειναι η διαμετρος των ελαστικων που προσφερονται τα διαφορα μοντελα.Παραδειγμα το 140 βγαινει με 16 αλλα και με 17.
Επειδη φορουν το ιδιο φαρΔος αλλαζει η τελικη σχεση μεταδοσης .
Γενικα η FORD ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕς ΚΟΤΣΑΝΕς με τις σχεσεις ΟΛΩΝ ΤΩΝ 1000 αριων.
Γιαυτο και τα διορθωσε  ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΒΑΖΩΝΤΑς ΚΙΒΩΤΙΑ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
για να κλιμακωθουν καλλιτερα οι σχεσεις αλλα και ο κινητηρας να ειναι συνεχεια μεσα στην οφελιμη περιοχη του κινητηρα.
Και επι τη ευκαιρεια να αναφερω ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ST ΕΙΝΑΙ 200 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 29,5 ΡΟΠΗ
ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΜΕ 1,5 ΤΡΙΚΙΛΥΝΔΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Ναι σωστα διαβασατε ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Δεν έχει κάνει κοτσάνες με τα σασμαν...τελικά την έχεις υποβαθμίση πολύ την ford...
Και το νέο st είναι 4 κύλινδρο..απλά σε.κάποιο φάσμα στροφών απενεργοποιεί τον ένα κύλινδρο για να έχει πιο χαμηλούς ρύπους...μην διαβάζεται μόνο τον τίτλο με τα κεφαλαία γράμματα....τα μικρά έχουν ουσία
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Τρικύλινδρος είναι ο καινούριος κινητήρας του νέου Fiesta ST.

https://www.carwow.co.uk/news/new-ford-fiesta-st-price-specs-release-date-3026
http://www.autoexpress.co.uk/ford/fiesta/97192/all-new-2018-ford-fiesta-st-unveiled-with-197bhp
http://www.kathimerini.gr/898160/gallery/aytokinhsh/nea-montela/to-neo-ford-fiesta-st-me-15-kai-200-ippoys

Και απενεργοποιεί τον ένα κύλινδρο όταν μπορεί, για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2.

http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?p=161308#p161308

Υ.Γ. Είμαστε εκτός θέματος ήδη, οπότε ας σταματήσουμε αυτή τη συζήτηση εδώ. Ευχαριστώ.
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
επισης το 1.0 focus βγαινει με 6ταχυτο οποτε ολα γινονται. θελει απλα πολυ μελετη.
 

tasos18_gr

New member
Apr 27, 2013
53
0
6
34
Ptolemaida
https://www.youtube.com/watch?v=gNF7cU2UxiU Ακριβώς ίδιος κινητήρας με το fiesta!Μπαίνει το ιδιο προγραμμα και στο fiesta!Ερώτηση!Ειναι καλες οι καμπυλες?Ποιά στοιχεία πρεπει να τσεκάρω για τα άλογα (μηχανη ή τροχό)?Το αμαξι στο βιντεο λεει οτι ειναι με τα 100 αλογα!Γτ στην δυναμομετρηση λεει οτι εχει 118?Τι φαση?
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Για το 100αρι Fiesta , μήπως θα ήταν πιο αξιόπιστο το remap στα 125 άλογα; Δεν με χαλάνε καθόλου οι επιδόσεις του 125 αν είναι να έχω μεγαλύτερη αξιοπιστία. Eπειτα, μπορούμε να επαναφέρουμε τo αρχικό setup; θα γίνει αντιληπτό το remap από την αντιπροσωπία; Αυτό είναι υποτίθεται το μαμά 125αρι πρόγραμμα; http://www.pumaspeed.co.uk/product-MAXD-Remap---Fiesta-10-125bhp-OEM-upgrade_16595.jsp
 

tasos18_gr

New member
Apr 27, 2013
53
0
6
34
Ptolemaida
Ερώτηση για μια αγγελία που είδα στο car.gr!Υπάρχει ενα Fiesta που λέει οτι ήταν το 125αρι και έγινε 140 άλογα με εργοστασιακή αναβάθμιση! Γίνεται αυτό το πράγμα? Απ'οσο ξέρω υπάρχουν διάφορες στα 125αρια και στα 140αρια!Γνωρίζει κανείς να μου λύσει την απορία?
 
Apr 10, 2015
1
0
0
Καλησπέρα, έχει κάποιος άποψη για την αναβάθμιση του ecoboost 100ps απο την pumaspeed?
http://www.pumaspeed.co.uk/product-MAXD-Remap---Fiesta-10-125bhp-OEM-upgrade_16595.jsp
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
tasos18_gr said:
Ερώτηση για μια αγγελία που είδα στο car.gr!Υπάρχει ενα Fiesta που λέει οτι ήταν το 125αρι και έγινε 140 άλογα με εργοστασιακή αναβάθμιση! Γίνεται αυτό το πράγμα? Απ'οσο ξέρω υπάρχουν διάφορες στα 125αρια και στα 140αρια!Γνωρίζει κανείς να μου λύσει την απορία?
Μπορεί να έχει βάλει πρόγραμμα και για να δείχνει ότι είναι όλα οκ με θέμα εγγύησης να το θέτει έτσι
 

tasos18_gr

New member
Apr 27, 2013
53
0
6
34
Ptolemaida
Χμμμ,απλά με παραξένεψε έτσι όπως το έθεσε! Γτ κ γω το έψαχνα να το κάνω 140 μέσω τις Ford αλλά οποία αντιπροσωπεία και αν ρώτησα μου είπε οτι δεν γίνεται!Λογικά θα έβαλε rica remap!
 

kostas_tad

Newbie
May 28, 2017
4
0
1
Καλησπερα παιδια,ειμαι απο Πατρα και εχω ecoboost 100hp.Ψαχνομαι για καποιο προγραμμα εμπιστο ωστε να ζωιρεψω το αμαξι και να το ξεκουρασω σε ταξιδια.Το προβλημα που εχω ειναι αν θα παω στα 125hp ή στα 140 μαζι με ενα πανελ στο φιλτρο.Ευχαριστω προκαταβολικα.

Υ.Γ Το αμαξι ειναι βολταδικο.
Υ.Γ 2 Θα αξιζε να ερθω Αθηνα αν καταληξω να κανω την μετατροπη ;
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
To 100 μοτερ εχει  μεγαλη σχεση με το 125.
Με το 140 ομως οχι .
Υπαρχουν σημαντικες διαφορες ,για τις οποιες διευκρινιζουν οι καλοι βελτιοτικοι οικοι του
εξωτερικου.
Καλα θα ηταν το 100 μοτερ να μην γινεται 140.
Το 125 γινεται 140 αλλα και παλι υπαρχουν διαφορες που βρισκονται μπροστα μας απο πλευρας αξιοπιστιας.
Θελει αρκετο ψαξιμο και χρημα για να γινουν ολα απο 150 και πανω.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Στην Πατρα υπάρχει κάποιος Λαζανας που είναι τοπικος αντιπρόσωπός της Superchips Bluefin , ρώτησε τον γι αυτό το πρόγραμμα που είναι γνωστό. Αν δεν μπορείς να το προγραμματίσεις μόνος σου αναλαμβάνει και αυτός. Αύξηση ιπποδύναμης 40 ίπποι περίπου. Αν αλλάξεις και πανελ στο φίλτρο μάλλον θέλει το πρόγραμμα τροποποίηση με προσθετο κόστος πιθανόν.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
παιδια γιατι το 125 στις χαμηλες στροφες και στο πατα αφησε του γκαζιου  φορτωνει πιο γρηγορα η τουρμινα και μου ξεφευγει για λιγα μετρα μεχρι να παρει και το δικο μου?(εχω με τα 140 Ps)
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Γιατι πολυ απλα το δικο σου δουλευει με μεγαλυτερη πιεση και εχει και λιγo διαφορετικο intercooler
με αποτελεσμα το μικροτερο αδελφακι να ειναι ποιο ελαστικο στο πατα-ασε.
Και αυτο φυσικα δεν διορθωνεται.
Περισσοτερο LAG -TIME που λενε οι της πιατσας.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν είναι μόνο αυτό πιστεύω. Το 125 μπορεί να έχει και 15άρα ζάντα, άρα μικρότερη περιφέρεια του κύκλου, άρα πιο γρήγορο στο πάτα. Είναι τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα (ST Line);
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Η Ford δίνει 9" 0-100 για το 140ps και 9.4" για το 125ps. Θεωρητικά θα έπρεπε να είσαι μπροστά. Επειδή όμως η διαφορά των 2 αμαξιών στο 0-100 δεν είναι μεγάλη, και εφόσον και τα 2 αμάξια είναι άψογα μηχανικά, θα πρέπει να κοιτάξεις και τις παρακάτω παραμέτρους

Συνολικό βάρος (άδειο ντεπόζιτο vs γεμάτο, διαφορά βάρους οδηγού κλπ)
Ποιότητα βενζίνης στα δύο αμάξια
Ποιότητα/κατάσταση ελαστικών στα δύο αμάξια
Ικανότητα οδηγού στις αλλαγές ταχυτήτων
Ενεργοποίηση ή όχι του traction control

Η μεγάλη διαφορά του 140ps, κυρίως σε συνδυασμό με το κοντύτερο σασμάν, βρίσκεται στις ρεπρίζ. Αν κάνετε κάποιο άνοιγμα από τα 100χλμ, θα φύγεις με διαφορά μπροστά.

Το intercooler είναι ακριβώς το ίδιο και στα δύο αμάξια, και ακόμα και 15" να φοράει το 125αρι, λόγω του διαφορετικού προφίλ θα έχουν σχεδόν πανομοιότυπη περιφέρεια οπότε δεν είναι εκεί οι διαφορές.
 

Alexis17

Newbie
Oct 27, 2016
2
0
0
Ως κάτοχος st line 125, μου κάνει αρκετή εντύπωση αυτό που διαβάζω διότι η διαφορά στα ρεπριζ δείχνουν ότι το 140 είναι αισθητά ποιο σβέλτο από το 125. Βέβαια στην πράξη ίσως να διαφέρει, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να τοποθετηθεί και κάποιος ποιο έμπειρος επί του θέματος !
Εγώ πάντως αυτό που αντιλαμβάνομαι για το 125 είναι ότι παρότι σβέλτο είναι αρκετά περιορισμένο το μοτέρ τόσο σε 1η και 2η όσο και σε ξεσπάσματα, όπου το 140 ίσως να ανταποκρίνεται αρκετά καλύτερα.
Όπως βέβαια ανέφερε και ο nexus υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάζουν την διαφορά, με κύριο κατά τη γνώμη μου ζάντες και ποιότητα βενζίνης. Εάν βάζεις 95αρα μάλλον στις χαμηλές στροφές δεν θα είναι και τόσο πρόθυμο.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread