Για την συζητηση εχω να συμπληρωσω μια πολυ σοβαρη παρατηρηση ,που πρεπει ολοι οσοι ασχολουνται με την εξελιξη να την λαβουν σοβαρα υπ οψιν τους.
Το τεχνικο ενχειριδιο που βγαζει η m-sport μαζι με τη ομολογκασιον της ford για το fiesta r2
επισημαινει οτι το αυτοκινητο στην εκδοση evo1 που ειναι 170 ιππους ,χρειαζεται .
Καθε 30 ωρες αγωνιστικης λειτουργιας rebuilt ο κινητηρας.
Καθε 60 ωρες αγωνιστικης λειτουργιας reset το σασμαν
Και πολλα αλλα .
Η ερωτηση ειναι πολυ απλη.
Πως ειναι δυνατον ενας χιλιαρακης κινητηρας να φτανει 165 ιππους ,εστω και με αξιοπιστο τροπο ,οπως ειναι ο τροπος και η ποιοτητα mountune ,αλλα να εχει αξιοπιστια και ποιοτητα μεσα
στον χρονο.
Στην περιπτωση αυτη ,χωρις να εχουν αλλαχθει τα σωθηκα ,μπιελες-εμβολα ,φλατζες,και οδηγοι με ελατηρια βαλβιδων,το μοτερ αυτο δεν προκειται να εχει αξιοπιστια και διαρκεια ζωης.
Το black edition με τους 140 εργοστασικο ειναι στα ορια του αξιοπιστου ,με πολλα προβληματα
θερμοκρασιων και φοβερης ευαισθησιας απεναντι στο νοθευμενο καυσιμο και στοιυς
καννιβαλισμους.
Γιαυτο λοιπον προσεχτε πολυ με την αξιοπιστια και τις πολλα υποσχομενες αποδοσεις.
Οσον αφορα τα δυναμομετρα,στην Ελλαδα μεταξυ τους δειχνουν διαφορετικα πραγματα
και εχουν ολα πειραχθει τροπο τινα αναλογα με τις προθεσεις του ιδιοκτητη.
Υπαρχουν δυναμομετρα που δειχνουν και 15% παραπανω δυναμη.
Υπαρχουν και δυναμομετρα πλυμης ,που ειναι τα ποιο τιμια.
Γιαυτο λοιπον μεγαλη προσοχη που δινετε τις ελπιδες σας και τα χρηματα σας.
Η εκδοση των 125 ιππων ειναι η ποιο ασφαλης για ολων των ειδων χρησεις και χωρις
μετατροπες.
Φιλικα παντα.