Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πιστεύω ότι στον ecoboost η Ford έχει προσέξει λίγο περισσότερο αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω δηλ. μπιέλες , πιστόνια κ.τ.λ. Παρολα αυτα θεωρώ ότι το όριο αξιοπιστίας είναι γύρω στους 140 ΗΡ, γιαυτό και η Ford φτάνει μέχρι εκεί. Από εκεί και πάνω κανείς δεν γνωρίζει τι θα συμβεί. Αυτά δε που ακούω γιά ισχύ της εγγύησης ακόμη και στα βελτιωμένα (π.χ. mountune ) δεν γνωρίζω αν θα ισχύουν σε περίπτωση ζημιάς.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Για το mp135 που δίνει η mountune, η εγγύηση ισχύει κανονικά. Αλλά εδώ μιλάμε για μία μικρή αύξηση στα 135 άλογα. Για το mr165, δεν ισχύει καμία εγγύηση.
Προσωπικά πάντως, με το mp135 περίπου 14000χλμ που το έχω, και με το αμάξι στα 41000χλμ δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα. Το αμάξι δουλεύει υποδειγματικά, ακόμα και με θερμοκρασίες άνω των 40. Να προσθέσω επίσης ότι στο αμάξι μπαίνει μόνιμα από την πρώτη μέρα Shell Vpower Racing βενζίνη.
Όσον αφορά την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, αυτό παραμένει να το δούμε στην πράξη. Επειδή πιστεύω και εγώ ότι η Ford, στα τουρμπο ecoboost, ήδη έχει χρησιμοποιήσει υλικά αντοχής, δεν νομίζω να υπάρξουν προβλήματα, ακόμα και μέχρι τα 165 άλογα που ουσιαστικά τερματίζει η τουρμπίνα.
 

FiestaMk3Xr2i

Rookie
Jun 6, 2016
47
0
0
scorpion said:
Καλά τα λες...αλλά το παν έχει να κάνει και με την χρήση του καθενός.Για μένα αν δεν είσαι προσεκτικός θα τα συναντήσεις..αν όμως είσαι θα τα βρεις πολύ αργότερα μπροστά σου και  τότε θα πεις οκ,μια χαρά κράτησε
Υπήρχε 1000 fiesta στα 175hp αλλά ο ιδιοκτήτης ήταν κανίβαλος και για αυτό δεν άντεξε ο κινητήρας...
Αν δεν κάνω λάθος ήταν απο εδώ μέσα και μετά το πουλούσε στο car για μαμά; Am i right? Μου έχει πει το περιστατικό φίλος μου.
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
specs από την revo...

Stage 2 FORD, Fiesta MK7 (2008 >), 1.0 Ecoboost
Power Torque
Stock 125ps 125lbft
REVO Stage 2 Software 180ps /258Νμ

NOTE: Power is dependant on Fuel Quality, Performance Settings

SPS Modes: Stock and 2 performance mode options + Anti-Theft - more info


€499

έχει βάλει κανείς; 180 αλογάκια μόνο η revo νομίζω δίνει
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
σίγουρα αλλά η revo είναι η μόνη που δίνει stage 2 με ολόσωμη. εγώ που έχω stage 2 από chiptronic στα 160 άλογα, σίγουρα δεν είναι 160 και δεν ξέρω αν θα μπορούσα να βάλω ολόσωμη(έχω μείνει μόνο με τελικό) γιατι όπως μου είπαν από την εταιρεία δεν έχουν κάνει setup με ολόσωμη. Λογικά ανεβάζει πίεση, αλλά θα θέλει επαναρυθμηση τα καύσιμα και οι περιοριστες ροπής και δεν έχουν όμως ξανακάνει τέτοιο setup και δεν μπορώ να γνωρίζω την αξιοπιστία του μοτέρ σε μεγαλύτερη πίεση
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ τα νούμερα τα βλέπω λίγο υπερβολικά...
Θα έχετε σύντομα μάλλον την ευκαιρία μετρήσετε...
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
παιδια δεν ξερω τι λετε για ιππους και για τι υποσχετε ο καθε βελτιωτικος οικος αλλα ολα τα ecoboost (εκτος του 140hp μαμα) με αυτες τις κλιμακωσεις στο κιβωτιο θελουν μια μερα να φορτοσουν. ως κατοχος 1,0 140 πιστευω οτι η κλιμάκωση ειναι πολυ πιο σωστη  και για του "κοντρακιδες" και γιαυτους που απλα τους αρεσει η ροπη στα χαμηλα.
γισυτο δεν ξερω καλοι οι ιπποι αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να πηραχτουν οι κλιμακωσεις στα ecoboost μας?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Οι κλιμακώσεις θα αλλάξουν αν αλλάξεις σασμαν ή φτιάξεις μόνο σου τα γρανάζια αλλά το κόστος είναι μεγάλο
 

Pakwel

New member
Dec 30, 2016
74
0
0
31
Αθήνα
Δηλαδή για καθε εκομπουστ εχει φτιαξει αλλο σαζμαν η φορτν; παντως εγω με το 125αρι δεν εχω καποιο θεμα με την κλιμακωση. Μια χαρα μου φαίνεται
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Pakwel said:
Δηλαδή για καθε εκομπουστ εχει φτιαξει αλλο σαζμαν η φορτν; παντως εγω με το 125αρι δεν εχω καποιο θεμα με την κλιμακωση. Μια χαρα μου φαίνεται
Λογικά το100hp με τo 125hp έχουν το ίδιο και το 140hp έχει διαφορετικό λόγω ότι είναι πιο σπορ αυτοκίνητο
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πράγματι τα 140ΗΡ έχουν διαφορετική κλιμάκωση ταχυτήτων στις 3η,4η,5η σε σύγκριση με τα 100,125ΗΡ. Δηλαδή οι ταχύτητες αυτές είναι λίγο πιό "κοντές". Με την  διαφορετική κλιμάκωση θα δει κάποιος μικρή βελτίωση μόνο σε κόντρες . Αν το πρόγραμμα είναι σωστό και η ροπή απλώνεται σε ευρύ φάσμα στροφών τότε μάλλον δεν θα δεί καμμιά ουσιαστική βελτίωση.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
To έγραψα και σε άλλο forum, το βάζω και εδώ γιατί έχει γενικότερη ισχύ.

Μερικά απλά tips για τη δύναμη, τα dynos και τι κοιτάμε περισσότερο. Ωραία είναι τα μέγιστα νούμερα, αλλά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ο χώρος, το εμβαδόν κάτω από την καμπύλη ροπής, γιατί αυτό είναι το συνολικό έργο που παράγει ο κινητήρας στο εύρος των ΣΑΛ που μετράμε. Δεν έχει τόσο σημασία λοιπόν η μέγιστη τιμή, δηλαδή το peak της καμπύλης, όσο το ολοκλήρωμά της. Επίσης συνήθως μεγάλα peaks σημαίνουν και μεγάλες "πλαγιές", δηλαδή απότομη αύξηση και μετά μείωση της απόδοσης. Επειδή απότομη αύξηση σχεδόν πάντα συνοδεύεται από -λίγο ή πολύ- wheelspin (σπινιάρισμα ελληνιστί) σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να βάλει στο δρόμο την επιπλέον δύναμη, καθώς με τον τρόπο που αυτή έρχεται τα ελαστικά και το μπλοκέ -αν υπάρχει- δεν μπορούν να διαχειριστούν τη δύναμη. Άρα αυτή η μέγιστη δύναμη δεν μεταφέρεται στο δρόμο, και ως εκ τούτου είναι πρακτικά άχρηστη. Τέλος, μεγάλες αυξομειώσεις στη δύναμη -για να επιτύχουμε αυτά τα μεγάλα peaks που κυνηγούν ορισμένοι βελτιωτές- σημαίνουν απότομη και μεγάλη καταπόνηση των μηχανικών μερών, γρήγορες μεταβολές θερμικών φορτίων, με σύνηθες αποτέλεσμα την αστοχία/βλάβη κάποιων εξαρτημάτων πολύ πιο σύντομα.

Το συμπέρασμα από όλα αυτά: τα απόλυτα μέγιστα νούμερα είναι ωραία μόνο για το dyno (και τα bragging rights, όπως λένε στο Αμέρικα). Είναι σχεδόν πάντα προτιμότερο ένα σαφέστατα μικρότερο μέγιστο νούμερο, με αποτέλεσμα μια πιο ομαλή καμπύλη, με καλύτερο ανέβασμα και κατέβασμα ροπής και δύναμης, περισσότερο ωφέλιμο έργο, καλύτερη μεταφορά και αξιοποίηση της δύναμης, και ίσως μικρότερες καταπονήσεις (και μετέπειτα βλάβες).
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
scorpion said:
Οι κλιμακώσεις θα αλλάξουν αν αλλάξεις σασμαν ή φτιάξεις μόνο σου τα γρανάζια αλλά το κόστος είναι μεγάλο
για να καταλαβω δηλαδη ο καθενας με ενα 1,0 ecoboost μπορει να βαλει τα γραναζια η αλλαγη σασμαν του fiesta st?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
thodoris_fiesta said:
και τι μπορεις να κερδισεις σε μια τετοια αλλαγη?

Θα έχεις το σασμάν του ST, το οποίο έχει αρκετά ευρώ καινούριο και πιο κοντές σχέσεις για να φορτώσεις μέχρι την 6η που είναι κάπως "μακριά" για ταξίδι. Θέλω όμως να τα βάλεις όλα κάτω και να μας πεις αν αξίζει να κάνεις πατέντες σε καινούριο αυτοκίνητο (st line απ' οτι βλέπω) και να μην κάνεις μια ανταλλαγή και να πάρεις το ST που τα έχει όλα από το εργοστάσιο. Και λογικά θα έρθει φθηνότερο συνολικά από την αλλαγή μόνο του σασμάν.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread