Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
nexus said:
Το intercooler είναι ακριβώς το ίδιο και στα δύο αμάξια, και ακόμα και 15" να φοράει το 125αρι, λόγω του διαφορετικού προφίλ θα έχουν σχεδόν πανομοιότυπη περιφέρεια οπότε δεν είναι εκεί οι διαφορές.

Είναι σχεδόν 2.5 ίντσες η διαφορά στην περιφέρεια. Βάλε επιπλέον βάρος ζάντας και ελαστικού, νομίζω ότι έχει διαφορά...
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
kostg said:
Είναι σχεδόν 2.5 ίντσες η διαφορά στην περιφέρεια. Βάλε επιπλέον βάρος ζάντας και ελαστικού, νομίζω ότι έχει διαφορά...

Σύμφωνα με αυτό το site https://tiresize.com/calculator/ αν κάνει κάποιος compare τις διαστάσεις 195/45/16 και 195/50/15 η διαφορά στην περιφέρεια (circumference) είναι 0.7".
Το βάρος δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα έχει και πολύ διαφορά επίσης.

Όπως και να έχει τα επίσημα στοιχεία της Ford για τα δυο μοντέλα δίνουν ένα μικρό προβάδισμα στο 140ps. Το προβάδισμα στα 0-100 είναι τέτοιο, πάρα τα 15 άλογα διαφορά και το κοντότερο σασμάν του 140ps, κυρίως λόγω της διαφορετικής κλιμάκωσης. Στα 0-100 το σασμαν του 125ps το βοηθάει περισσότερο, ενώ αν πάμε σε ρεπρίζ εν κινήσει, η κλιμάκωση του 140ps έχει μεγαλύτερη διαφορά.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Γράψτε άκυρο για τις διαφορές στις ζάντες, είχα την αίσθηση ότι το black edition φόραγε 16αρες, αλλά από ότι βλέπω φοράει 17αρες και ο kostg έχει δίκιο όσον αφορά την διαφορά. Όντως είναι και αυτός ένας λόγος που βοηθάει το 125αρη, ιδίως αν φοράει τις 15αρες.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Το 140 το δεινει και με 16 αρες ζαντες στα επισημα χαρτια της εταιρειας.
Εγω παντως επιμενω οτι η διαφορα στις ρεμπριζ βρισκεται στη καμπυλη αποδωσης του ενος κινητηρα με τον αλλο.Εχουν αρκετη διαφορα στη πιεση που δουλευουν τα αυτοκινητα αυτα.
Το 140 εχει διαφορες στο i.c  στα στομια εισαγωγης  των κολλαρων και στην εσωτερικη διατομη
των στοιχειων του.
Ομως εχει αποδειχθει ΟΤΙ  αυτο το ic του πεφτει λιγο ,γιατι αν το πιεση καποιος με ζεστη
τοτε παραδιδει πνευμα και βγαινει σε s.o.s mode.
Τελος παντων δεν επιμενω ,αλλα νομιζω οτι το 125 ειναι ποιο ελαστικο μοτερ.
Και κατι ακομα ,εχω την εντυπωση οτι ολα αυτα φορουν το ιδιο ακριβως κιβωτιο ταχυτητων,εννοωντας το 100,125,140.Δεν θυμαμαι το κωδικο του.
Αλλαζουν τα τελικα βηματα μονο απο τα ζαντολαστιχα που οι αντιστοιχιες τους απο το εργοστασιο ειναι ιδιες με ελαχιστες διαφορες σαν περιφερεια τροχου.
Και τελος κατι αλλο .
Οι κινητηρες απο το εργοστασιο δεν αποδιδουν ο ενας με τον αλλον το ιδιο ακριβως,και ας ειναι
ακριβως η ιδια εκδοση.
Αυτο συμβαινει παντα για πολλα εξαρτηματα βασικα σε ενα κινητηρα δεν ειναι ακριωβς ιδια.
Αυτο γινεται γιατι ποτε μα ποτε Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟς ΜΕ ΤΟΝ 100 ΩΣΤΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ που θα κοπει λιγο πριν καλυμπραριστει η ηλεκτρονικη φορτιση της εργαλειομηχανης.
Για αυτο παντα οταν θελουμε ενα απολυτο μοτερ συμφωνα με τον σχεδιασμο του ,τοτε
πρπει να εχουμε ανταλλακτικα ΑΜΜΕΣΟΥ ΚΟΠΗς.
Γιαυτο τελικα αλλα μοτερ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥς και αλλα μπορει να σερνουν τα ποσια τους.
Αρα αυτη η συζητηση χωραει πολυ νερο στο κρασι γιατι εχει ΑΠΕΙΡΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥς.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
καλημερα σε ολους, το αμαξι μου φοραει 195/45/16 με τα σπορ αμορτισερ, τα 140 ναι ειναι πολυ πιο γρηγορα και ειδικα στις ρεμπιζ λογο και του κοντιτερου κιβωτιου. απλα βρεθηκα με ενα fiesta 125 titanium μαλλον και γενικος στις χαμηλες στροφες εφευγε ενα βημα μπροστα και μετα οταν τουρμιζε το δικο μου εφευγα σιγα σιγα , στην Αθηνα λογο αμορτισερ εμπαινε πολυ καλυτερα , αλλα στην εθνικη πιστευω λογο αναρτησεις πρεπει να ειμαι πολυ καλυτερος . το παλικαρι 15αρα ζαντα φοραγε.γενικος οπως ειπαμε το i.c δεν κανει δουλεια για τις πιεσεις που δουλευει που σας αποτελεσμα ειναι να δουλευει πολυ συχνα το βεντιλατερ, ακομα και στον βαρυ χειμωνα που ειχαμε μετα απο πιεσει.και εγω πιστευω οτι στην 1-2 ταχυτητα ειναι λιγο αδυναμες σαν ταχυτητες .
η 17αρα ζαντα  που λετε ηταν μονο για συγκεκριμενα μοντελα του black και ηταν προαιρετικα.
 

Jim d.

Newbie
Mar 21, 2016
5
0
0
Καλησπέρα στην ομάδα, Έχω το fiesta black edition 1,0L 140 άλογα και με ενδιαφέρει να του βάλω πρόγραμμα.  (Έχω ολόσωμη εξάτμιση με downpipe και αγωνιστικό καταλύτη, καθώς και φίλτρο αέρα k&n).
Έχει βάλει κάνεις πρόγραμμα στο ίδιο μοντέλο, να μου πει εμπειρία;
Με όποιο βελτιωτή και να έχω μιλήσει κανένας δεν έχει προγραμματίσει το ίδιο μοντέλο..
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Επειδη εχεις ξεκινησει ανορθωδοξα ,αλλαζωντας πρωτα εξατμιση και μαλιστα και καταλυτη,τωρα εισαι υποχρεωμενος να πας σε προγραμμα Ελληνικο.
Δηλαδη να βρεθει ο κομπιτερας που θα κανει τα δικα του που νομιζει για ναδωσει δυναμη .
Πιστευω οτι αυτο θα οδηγησει σε μεγαλο φιασκο και σπασιμο νευρων αλλα και χασιμο χρηματων.
Επρεπε εφ οσον σωνει και καλα ηθελες παρα πανω δυναμη να παρεις ετοιμο προγραμμα κονσερβα
απο πιστοποιημενο βελτιωτη που ειναι 2-3 του εξωτερικου για να εχεις ησυχο το κεφαλι σου.
Στη συνεχεια αν ηθελες κατι ποιο βαρβαρο εβαζες και την εξατμιση που εδινε ο βελτιωτης και ολα τα παρελκομενα αν ηθελες να φτασεις ακομη και 180 ιππους η και περισσοτερο.
Τωρα βαζεις εςτοιμο προγραμμα ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙς ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ.
Γιατι ΑΝ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΖΕΙ θα εχεις πολλες ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕς ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΑΥΤΑ.
Και κατι ακομα .
Μην πιεζεις το αυτοκινητο με ποιο ελευθερη εξατμιση και καταλυτη ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ .
Η τουρμπινα γυριζει ποιο ελευθερη ψηλα και ΦΩΝΑΖΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ -ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ  σε σημειο  που οι αξονες
της συντονιζονται με συνεπεια καποια στιγμη ΘΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΜΑΝΤΗΛΙ.
Για αυτο υπαρχουν και οι ρουλεμανατες,για να μην πυρωνουν τα κουζινετα εδρασης της φτερωτης.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Μπορει καποιος συντονιστης να επεμβει για να σταματησουμε να βλεπουμε τετοιου ειδους απαντησεις? εχω αδικο?

νομιζω και αλλα μελη συμφωνουν....το μονο που λειπει ειναι το σχολιο τυπου "ΔΓΙΑΔΟΣΤΕ!!!1!1ΕΝΑΕΝΑ!!"
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Συγχωρέστε με, αλλά τι έχει η απάντηση του KARBY; Εντάξει, ίσως γίνεται λίγο γλαφυρός με τον τρόπο που γράφει στο forum, αλλά δε βλέπω να γράφει κάτι λάθος. Ένα καραπιεσμένο 1000άρι με full ελεύθερη εξάτμιση δε θα χαιρετίσει τα εγκόσμια χωρίς πρόγραμμα;

Τι πρόγραμμα όμως. Μπορώ να σκεφτώ δύο λύσεις:

Rica (Car Center) που έχω δει με τα μάτια μου προγραμματισμένο black edition
Revo (θεωρητικά το υποστηρίζει)

Απλά η Rica δεν προβλέπει full ελεύθερη εξάτμιση, η Revo όμως ναι αλλά στο δεύτερο στάδιο:

http://www.revotechnik.com/product-details/software/ford/fiesta-mk7-2008-/217/stage-2/
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Για να βοηθήσουμε λίγο τον συνάδελφο Jim D. Οι εταιρείες που πουλάνε πρόγραμμα κονσέρβα αναλάμβάνουν οι περισσότεροι, αν τους ενημερώσεις τι πρόσθετο φοράς, να ζητήσουν πρόγραμμα κατάλληλο από τον οίκο εξωτερικού που συνεργάζονται. Ούτως η άλλως το πρόγραμμα θα το ζητήσουν από το εξωτερικό γιά το δικό σου αυτοκίνητο δηλ. το πρόγραμμα γιά λόγους πειρατείας "δενει" με τον αριθμο πλαισίου. Αν πας σε βελτιωτή που έχει και δυναμόμετρο θα ελέγξουν τι χρειάζεται επί πλέον , λόγω των ιδιαιτεροτήτων, και σε συνεννόηση με τους ξένους θα κάνουν τροποποιήσεις . Ετσι συνέβη σε μένα.
Οσον αφορά στο θέμα της λογοκρισίας, συμφωνώ ότι μπορεί ο καθένας να γράφει ότι του κατέβει και να παρασύρει ανθρώπους σε λανθασμένες ενέργειες η να τους δημιουργεί ενοχές γιά  βελτιώσεις που έχουν κάνει.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Αν και δε με ρώτησε κανείς, και γω συμφωνώ ότι ο καθένας θα πρέπει να μπορεί να εκφράσει την άποψή του ελεύθερα. Το αν κάποιος θα παρασυρθεί ή θα βοηθηθεί ή δε ξέρω τι άλλο, είναι και θέμα κρίσης του καθενός. Θεωρώ ότι όσοι βρίσκονται εδώ μέσα είναι άνω των 18 ετών. Το να ακούγονται όλες οι απόψεις είναι το πιο δημοκρατικό, ο καθένας ας κρίνει αν θα χρησιμοποιήσει ή όχι την όποια πληροφορία και σε ποια κατεύθυνση. Πάντως αν προσωπικά παρασυρθώ σε κάτι που δε θα έπρεπε, δικό μου λάθος θα ήταν, όχι του κάποιου που είπε την άποψή του, ακόμα και αν είναι λανθασμένη, διοτι δεν παύει να είναι η άποψή του και δε με πίεσε κιόλας να την ακολουθήσω. Σίγουρα πάντως αν αποδειχθεί ότι είχε δίκιο και απαγορεύονταν να μιλήσει, θα έχανα την πληροφορία.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
fiesta 77.
Ακριβως ετσι γινονται οι σωστες δουλειες για οποιον αποφασισει να παιξει με τα εγκεφαλικα
του μοτερ του.
Το αυτοκινητο μπαινει on line με τον βελτιωτικο οικο διαβαζεται η οποια ιδιαιτεροτητα του αυτοκινητου ,παραμετροποιειται και κωδικοποιειται για να ισχυει και η εγγυηση.
Περα απο αυτο ισως ξεχασες να πεις οτι και η ενημερωση του λογισμικου του προγραμματος τις περισσοτερες φορες γινεται και δωρεαν.
Δεν θα μπορεσω ποτε να το συγκρινω Με τον οποιονδηποτε ΕΛΛΗΝΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑ γραφει και ξεφραφει και απλα παιρνει χρηματα.
Οχι οτι καποιοι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ οτι δεν υπαρχουν αλλα ειναι μετρημενοι στα δακτυλα του ενος χεριου
ΚΑΙ Ας ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ.
Για αυτο λεμε οτι δεν κανουμε πειραματα ουτε με την τσεπη μας αλλα ουτε και με το μοτερ μας.
Υπαρχουν οι υπευθυνοι ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΓΙΑ ΕΜΑς.
Για αυτο και ειναι ακριβοι.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Δύο ερωτήσεις ρε παιδιά:

1) Έχει βάλει κανείς πρόγραμμα σε 1.5 TDCI 95hp?
2) Παρατηρώ τις καμπύλες με και χωρίς πρόγραμμα και βλέπω ότι η διαφορά αρχίζει μετά τις 1500 στροφές, πιο πριν δεν δείχνουν κάτι. Εγώ θέλω στη φάση που είμαι σε κίνηση π.χ. και είμαι με 800-1000 και κάποια στιγμή πατάω το γκάζι, να μην κομπιάσει αλλά να τραβήξει. Στο διάστημα αυτό ως τις 1500, τι γίνεται? Ξέρει κανείς?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Για το TDCI δεν ξέρω να σου πω το παραμικρό, αλλά για το (2) που ρωτάς, αυτό οφείλεται στα μηχανικά χαρακτηριστικά κινητήρα και τουρμπίνας, δηλαδή τόσο από την απόδοση του κινητήρα όσο και από το χάρτη ροής του turbo, άρα δεν μπορείς με κάποιο τρόπο να το κάνεις να αποδίδει πιο χαμηλά από όσο μπορεί το μοτέρ και η τουρμπίνα. Αυτό που γίνεται με τα remaps σε F/I καταστάσεις είναι ότι, είτε επιτρέπουν στο turbo να διατηρήσει υψηλή πίεση πιο βαθιά όσο ανεβαίνουν οι σαλ (άρα επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη, χωρίς να επηρεάσουν τη μέγιστη ροπή), είτε αφήνοντας τη τουρμπίνα να σπουλάρει όσο περισσότερο και ελεγχόμενα γίνεται, αυξάνοντας τόσο τη μέγιστη ροπή (και καμπύλη) όσο προφανώς και τη μέγιστη ιπποδύναμη.

Μιλώντας συγκεκριμένα για Ford, έχουμε τέτοια παραδείγματα με τους Ecoboost κινητήρες. Οι ας πούμε "εργοστασιακές" αναβαθμίσεις δεν αυξάνουν τη μέγιστη ροπή, αλλά κρατάνε υψηλότερη πίεση σε υψηλότερους ρυθμούς περιστροφής, ενώ οι πιο επιθετικές χαρτογραφήσεις αυξάνουν και τη μέγιστη υπερπίεση, αυξάνοντας έτσι και ροπή και ιπποδύναμη.

Υπάρχουν βέβαια κάποια τρικ που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις ελάχιστα την απόδοση στις χαμηλές σαλ, αλλά αυτά γίνονται πειράζοντας αναλογίες σε ρελαντί και closed-loop χάρτες, πειράζοντας τις σαλ του ρελαντί, ή με ποιο προχωρημένες μεθόδους (τύπου anti-lag), όλες όμως είναι επιζήμιες (στη τσέπη ή/και στο μοτέρ).
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Ξέρεις, στο 1.5 TDCI (και γενικά από ό,τι διαπιστώνω στα diesel), όταν είσαι σε τόσο χαμηλές στροφές, το αμάξι σέρνεται και λες και έχεις να σηκώσεις μεγάλο φορτίο.. με το που ξεπερνάς το όριο τουρμπάρει καλά.

Ε αυτό στις χαμηλές με ενοχλεί. Βέβαια, έχω βάλει και γω την 17άρα με το 45άρι προφίλ και ίσως το επιβαρύνω.

Είπα μήπως το το πρόγραμμα γίνονταν κάπως πιο σβέλτο μα στο διάγραμμα βλέπω 1500 και πάνω τι παίζει.. :(
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
καλησπερα παιδια , σημερα πηρα την απαντηση απο car center η οποια ελεγε , οτι επειδη εχω τα 140 μονο με προγραμμα το αμαξι μου μπορει να παει στα 155 αλογα και απλα θα παρω αρκετη ροπη. μου το αφηνει ενα 400$. Μου ειπες για κατι παραπανω παμε σε περιφεριακα και ανεβαινει το κοστος . τι λετε αξιζει κατι τετοιο η να το αφησουμε οπως ειναι ?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Είσαι σίγουρος για τα 400$ ? Δέχονται και δολάρια στο Καρανικόλα ? :D

Τα άλογα, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα πάνε 150+ και η ροπή θα πάει από τα ~18 κιλά που είναι stock, στα ~22,5 κιλά, που είναι αρκετά μεγάλη αύξηση, αλλά και εντελώς οριακή, μιλώντας για stock μοτέρ και stock κιβώτιο. Το αν αξίζει ή όχι, εξαρτάται από το αν διαθέτεις και πόσο εύκολα τα δίνεις τα χρήματα που ζητάει.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
29
Αθηνα
δολαρια δεν νομιζω αλλα και λεφτα χωρις καν να ακουμπησουν τα αυτοκινητα μας νομιζω δεν θα ελεγαν οχι. Εγω θελω να ξερω αν θα αξιζει αυτη η αυξηση σε ροπη και ιππων με βαση τα λεφτα που θα δωσω. αν δεν αξιζει και εχω ενα αμαξι ιδιο τοτε γιατι να δωσω αυτα τα λεφτα και να μην περιμενω να κανω κατι παραπανω στο αμαξι .Αυτο εννοω αν αξιζει
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Ίδιο δεν θα είναι, ειδικά όταν spoolάρει η τουρμπίνα η διαφορά θα είναι εμφανής. Αν το δεις σε απόλυτα νούμερα, θα πάρεις περίπου 10% σε ιπποδύναμη και 20+% σε ροπή, όντως δεν θα το έλεγες και το καλύτερο vfm στην αγορά. Αν είχες το 100αρι ή ακόμα και το 125αρι, θα ήταν άλλα τα νούμερα...

Για το καλύτερο/παραπάνω που λες, έχε υπόψη σου ότι αλλάζεις τάξη μεγέθους, γιατί οι αντίστοιχες βελτιώσεις κοστίζουν 1500€ και 2000€ και παραπάνω, εκεί *ίσως* δεις σημαντική διαφορά σε ιπποδύναμη και ροπή, αλλά και ακόμα μεγαλύτερη "τρύπα" στη τσέπη. Οπότε αν η παρούσα επιλογή δεν σου φαίνεται καλό vfm, το ίδιο και χειρότερο είναι για τις πιο δυνατές/εκτεταμένες βελτιώσεις.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread