Αν πέσεις στο σαμαράκι με φόρα, τότε θα κάνει γκαπ. Και δε θα χτυπήσει μόνο το silent-block αλλά και το αμορτισέρ, το top mount, η ίδια η λαμαρίνα του αυτοκινήτου, το ταμπλώ, τα πλαστικά της πόρτας κλπ. Αν το δεις εγκαίρως και κόψεις, τότε μπορεί να μην κάνει καθόλου θόρυβο.
Τι θέλω να πω με τα παραπάνω, ζούμε στην Ελλάδα που έχει χάλια δρόμους, γεμάτους "χαντάκια", λακκούβες, σαμάρια, χαλασμένη άσφαλτο από το λεωφορείο ή την νταλίκα που πέρασε πιο πριν και την ξήλωσε κλπ, κλπ... Επίσης κυκλοφορούμε με ένα ford fiesta αξίας 12-16, άντε 18 χιλιάδων ευρώ... Εδώ αυτοκίνητα αξίας 35 και πάνω χιλιάδων ευρώ και κοπανάνε στις λακκούβες και τα σαμάρια (έχω προσωπική εμπειρία από πιο ακριβά/ποιοτικά αυτοκίνητα, δεν το γράφω απλά επειδή μου ήρθε), τι περιμένετε να κάνει το fiesta;
Δεν την λέω ούτε θέλω να θίξω κάποιον από την παρέα μας, απλά έχοντας τα παραπάνω στο μυαλό μας, δεν αναλωνόμαστε στο πώς θα βελτιώσουμε το αυτοκίνητό μας και θα το κάνουμε τρακτέρ για να κινείται καλύτερα στα χαλάσματα. Αυτό δε γίνεται. Ούτε γνωρίζω κάποια εταιρεία που να παράγει μαλακά silent-blocks για να μη χτυπάνε στις λακκούβες. Συνήθως πιο σκληρά πουλάνε, προκειμένου να στρίβει καλύτερα το αυτοκίνητο σε πίστες.
Όλοι μας κάναμε τα κουμάντα και τις θυσίες μας προκειμένου να αγοράσουμε αυτό το αυτοκίνητο, ας έχουμε όμως στο νου μας ότι τουλάχιστον είναι αξιοπρεπές για τα λ7 του και προορίζεται (όπως κάθε πολιτικό αυτοκίνητο) για χρήση σε άσφαλτο και όχι στα χαντάκια των ελληνικών δρόμων.