Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

akridas07

Pro Member
Jul 21, 2010
343
0
0
40
ετσι μου ειπε μηχανικος τησ ford ρε παιδες,τι να σασ πω?
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
έχετε παρατηρήσει στο mk7 ότι η δεξιά μπροστινή ανάρτηση κάνει σε μικρές απότομες ανωμαλίες ένα γκαπ?(μόνο όταν στο "κέρμπ" ανεβαίνει ο δεξής τροχός)δοκίμασα και άλλα δύο εκτός από το δικό μου και επαληθεύτικα.Πιστεύω ότι πρόκειται για top mount γιατί το είχα παρατηρήσει και σε προηγούμενο αμάξι μου.Λύση?Στη ford δεν ξέρουν!Σίγουρα είναι silent block,το ζήτημα έιναι πως σταματάει, χωρίς να ανεβάσω την ένταση της μουσικής.
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Stelio, γιατί όμως να χτυπάει το αμορτισερ και μάλιστα μόνο το ένα?Μήπως είναι κατασκευαστικό πρόβλημα και χρειάζεται αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης?Είναι εκνευριστικό σε αυτοκίνητο του Ιουλίου 2010 να χτυπάει η ανάρτηση.Δεν το ψάχνουμε λίφο παραπάνω όσοι το έχουμε παρατηρήσει, ώστε να βρεθεί μια λύση?Οδηγώ 18 χρόνια, έχω αλλάξει 5 αυτοκίνητα.Σε κανένα δεν χτύπαγε η ανάρτηση.
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Το έχω ψάξει αρκετά,ο ήχος είναι ένα "κλονκ".Όσα έιναι χαμηλοπρόφιλα το κάνουν εντονότερα.Κατά πάσα πιθανότητα είναι το silent block του top mount.Ακριβώς το ίδιο έκανε και το 207 rallye ενός κολλητού και το θέμα το λύσαμε με wd 40,αλλά στο fiesta δεν μπορεί λόγω σχήματος του top mount να εισχωρήσει το λιπαντικό.Με ενδιαφέρει μια σίγουρη απάντηση γιατί υποψιάζομαι και κλούβιο αμορτισέρ.Το αυτοκίνητο έχει μόλις 3700 χλμ σε εθνικές
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν το έχω παρατηρήσει, βέβαια έχω το mk6 (το οποίο κοπανάει γενικότερα). Ας μας πουν περισσότερα τα παιδιά που έχουν το νέο fiesta. Αλήθεια, πιο μοντέλο έχεις, το sport;
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Δημο δεν εχω παρατηρηση κατι εαν και εχω 17αρες ζαντες με 40αρι προφιλ....ειλικρινα ειμαι πολυ περιεργος να δω εαν το κανει και το δικο μου...εαν θελεις μπορουμε να βρεθουμε μια μερα να παμε μια βολτα με το δικο μου να δουμε εαν το κανει!!επισης για να εχω και μια αποψη τι ακριβως κανει ωστε να το ψαξω να δω τι γινεται!!
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Σε μικρές απότομες ανωμαλίες που πέφτει ή ανεβαίνει μόνο ο μπροστά δεξιός τροχός ακούγεται ένας ήχος όπως προείπα που είναι σίγουρα από την ανάρτηση και όπως προείπα κάτι σαν κλονκ.Δεν συμβαίνει σε όλες και δεν συμβαίνει επίσης όταν και οι δυο τροχοί πέσουν ή ανέβουν(προφανώς σε αυτή την περίπτωση μοιράζεται η φόρτιση της ανάρτησης.Το αυτοκίνητο είναο 1,25 5d trend με Continnental Eco Contact 175/65/14.Δοκίμασα και 2 της αντιπροσωπείας 1 1,4 titanioum και 1 ghia 1,6.To έκαναν και τα δύο και μάλιστα εντονότερα λόγω χαμηλού προφίλ.Σήμερα δοκίμασα και ένα trend 1,4 μιας φίλης(ίδια διάσταση ελαστικά με εμένα και το κάνει.Το θέμα είναι ότι στη ford δεν με έπεισαν ότι γνωρίζουν πολλά για το mk7 άφού άλλωστε πουλάει σαν ζεστό ψωμί.Οι γνώσεις τους, λιγοστές.Δεν υπάρχει είναι "φυσιολογικό" όταν χτυπάει η ανάρτηση όταν είναι μαμίσια γιατί τα αμορτισέρ κάνουν την προμελετημένη από τον κατασκευαστή διαδρομή.Άρα ή το αμορτισέρ είναι κλούβιο(τα αμορτισερόμετρα είανι για άσχετους και ονομάζονται αναρτησιόμετρα) μετρούν το σύνολο της ανάρτησης(αμορτισέρ, ελατήριο,silent block,ελαστικό)Γι αυτό αλλωστε όσοι έχουν τελειωμένα αμορτισέρ περνούν άνετα από ΚΤΕΟ με 25 psi.Επίσης σεν είναι τυχαό που ο κατασκευαστής αλλάζοντας μόνο τα silent block θεωρεί διαφορετική τη ρύθμιση της ανάρτησης(και είναι) αφού διαφοροποιούνται οι ανοχές και κατά συνέπεια και η άνεση και το κράτημα.Δύσκολος ο συνδιασμός.Ας πούμε η ford στο mk7 έχει μαλακά ελατήρια,μέτρια αμορτισέρ και θέοχοντρη αντιστρεπτική 22 χιλιοστά στο 1,25 με 966κιλά βάρος όταν τόσο έχει το Αbarth essese με 180 ίππους και 1300 κιλά.Γι'αυτό το fiesta είναι άνετο και άμεσο οδηγικά ταυτόχρονα χωρίς να παίρνει μεγάλες κλίσεις
 

akridas07

Pro Member
Jul 21, 2010
343
0
0
40
φιλαρακι να σου πω την μαυρη μου αληθεια εγω ακουω θορυβους και στις 4 αναρτησεις και δεν ξερω τι ειναι.η δικη μοθ αντιπροσωπεια ισχηριζεται οτι δεν ειναι τι ποτε.ενασ μιχανικος σε αλλη ford μου ειπε οτι θελουν γρασο..........δεν ξερω τι να πω και τι να κανω
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
τις προαλλες ειχα και εγω παρομοιο προβλημα με θορυβο απο την αναρτηση.ακουγοταν μεταλλικο
γκαπ οταν επεφτα σε λακουβα με στριμενο τιμονι.Ελεγθηκαν ολα,απο κρεμαγιερα,'μπαρακια',ημιμπραρα και ακορομπαρα.Τελικα αλλαχτηκαν ημιμπαρα και ακρομπαρα μιας και μετα απο 8 χρονια ηταν για πεταμα(εχω το μκ6).Τελικα μου χτυπαει ακομα ,αρα θα ειναι τα top mount.Οι αναρτησεις ειναι μετρημενες και ειναι πολυ καλες.Αν πας σε ενα γατο μηχανικο φορντακια θα στο βρει το προβλημα,ενα απο ολα αυτα θα ειναι δεν υπαρχει κατι αλλο.
Για ψαλιδια λιγο δυσκολο μου φαινεται
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Φίλε akrida,η λύση είναι να μετρήσεις το πάχος των ελατηρίων με ένα παχύμετρο και να αγοράσεις από βιομηχανικά είδη 4 μέτρα λάστιχο(μοιάζε με αυτό της βρύσης αλλά είναι ανθεκτικό)Το περνάς στην τελευταία σπείρα των ελατηρίων που πατάει στο πιατέλο των αμορτισερ και στον ημιάκαμπτο αντίστοιχα και γλυτώνεις από παρα πολλούς ήχους,τριξίματα(συνήθως σε πολύ μικρές ταχύτητες,παρκάρισμα,όπισθεν)Κοστίζει συνολικά 10 ευρώ, αλλά θελει λύσιμο αμορτισερ(άλλα 50).Θα νοιώσεις ότι άλλαξες ανάρτηση.Στην ουσία προσθέτεις ένα silent block.To γράσσο είναι προσωρινό και μετά από βροχή φεύγει.Το έχω εφαρμόσει σε διάφορα αυτοκίνητα, ενώ πολλές μάρκες έχουν από τη μάνα τους.
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Όχι μόνο, βάζεις λάστιχο για να σταματήσεις και τους τριγμούς ελατηρίου στα σημεία επαφής, να εμποδίσεις την οξε'ιδωση στα ίδια σημεία,και γενικότερα να κάνεις την ανάρτηση πιο αθόρυβη αφού δεν θα έχεις πουθενά επαφή μέταλλο με μέταλλο.Προχθές το κάναμε σε ένα Mondeo ενός φίλου και βρήκε την υγειά του.Έχε τρελαθεί στις βόλτες
 
επαφη μεταλλο με μεταλλο υπαρχει στο topmount . οταν υπαρχει σωστη εφαρμογη του ελατηριου στο πιατελο δεν εναι χρησιμο το λαστιχο στο ελατηριο γιατι στην ουσια γινεται ενα σωμα πιατελο με ελατηριο! το γρασσο οπως καλα αναφερα ο akridas πιο πανω μπαινει στα topmount κ στο σημειο που γυρναει το πιατελο οταν στριβει η ροδα. Σε καποια μοντελα υπαρχει ρουλεμαν κ σε καποια αλλα πλαστικος δαχτυλιος που εκει μπαινει το γρασσο. Σε καμια περιπτωση δεν μπαινει γρασσο το σημειο που εφαπτετε το ελατηριο με το πιατελο κ γενικα σε σημειο που εισχωρουν νερα κ σκονες. Εγω προσωπικα εχω βαλει κομματι λαστιχο στα ελατηρια κ ο λογος ειναι οτι τα εχω οριακα κομμενα κ ετσι ψιλοπαιζουν τα ελατηρια στα πιατελα οταν τερματησει η αναρτηση προς τα επανω. Οπως κ να εχει μετα απο λιγο καιρο κοβεται το λαστιχο κ θελει ξανα αντικατασταση ειδηκα στο σημειο που ακουμπαει στο πιατελο. Τωρα αν εχει κανει η αναρτηση σε καποιο αυτοκινητο πανω απο 100.000 ξεκιναει να χτυπαει λιγο παραπανω γιατι εχει χασει την ιδιοτητα του το ελατηριο να κανει αποσβεση!
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
ο μάστορας που μου κάνει ευθυγράμμιση(ford μη εξουσιοδοτημένο) λέει πως αυτό που χτυπάει ξερά στην δεξιά μπροστινη  ανάρτηση είναι το top mount και το έχει δει και σε άλλα mk7.Το έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα από την παρέα?
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
παρατήρησα ότι το θόρυβο η δεξιά μπροστά ανάρτηση τον κάμει εντονότερα σε σαμαράκια με στριμένο το τιμόνι
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
τα silent block της αντιστρεπτικής σας, χτυπούν καθόλου σε σαμαράκια?Τι λύση προτείνεται γι¨αυτό ρε παίδες?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Αν πέσεις στο σαμαράκι με φόρα, τότε θα κάνει γκαπ. Και δε θα χτυπήσει μόνο το silent-block αλλά και το αμορτισέρ, το top mount, η ίδια η λαμαρίνα του αυτοκινήτου, το ταμπλώ, τα πλαστικά της πόρτας κλπ. Αν το δεις εγκαίρως και κόψεις, τότε μπορεί να μην κάνει καθόλου θόρυβο.
Τι θέλω να πω με τα παραπάνω, ζούμε στην Ελλάδα που έχει χάλια δρόμους, γεμάτους "χαντάκια", λακκούβες, σαμάρια, χαλασμένη άσφαλτο από το λεωφορείο ή την νταλίκα που πέρασε πιο πριν και την ξήλωσε κλπ, κλπ... Επίσης κυκλοφορούμε με ένα ford fiesta αξίας 12-16, άντε 18 χιλιάδων ευρώ... Εδώ αυτοκίνητα αξίας 35 και πάνω χιλιάδων ευρώ και κοπανάνε στις λακκούβες και τα σαμάρια (έχω προσωπική εμπειρία από πιο ακριβά/ποιοτικά αυτοκίνητα, δεν το γράφω απλά επειδή μου ήρθε), τι περιμένετε να κάνει το fiesta;
Δεν την λέω ούτε θέλω να θίξω κάποιον από την παρέα μας, απλά έχοντας τα παραπάνω στο μυαλό μας, δεν αναλωνόμαστε στο πώς θα βελτιώσουμε το αυτοκίνητό μας και θα το κάνουμε τρακτέρ για να κινείται καλύτερα στα χαλάσματα. Αυτό δε γίνεται. Ούτε γνωρίζω κάποια εταιρεία που να παράγει μαλακά silent-blocks για να μη χτυπάνε στις λακκούβες. Συνήθως πιο σκληρά πουλάνε, προκειμένου να στρίβει καλύτερα το αυτοκίνητο σε πίστες.
Όλοι μας κάναμε τα κουμάντα και τις θυσίες μας προκειμένου να αγοράσουμε αυτό το αυτοκίνητο, ας έχουμε όμως στο νου μας ότι τουλάχιστον είναι αξιοπρεπές για τα λ7 του και προορίζεται (όπως κάθε πολιτικό αυτοκίνητο) για χρήση σε άσφαλτο και όχι στα χαντάκια των ελληνικών δρόμων.
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
Δεν θα διαφωνήσω στα προαναφερόμενα αφού αποτελούν πραγματικότητα.Δεν μιλάω όμως για χτύπημα που ακούγεται όταν κινείσαι πολύ γρήγορα.Ακούγεται μόνο δεξιά σε κερμποειδή σαμαράκια.Όχι σε μεγάλες λακκούβες αλλά σε απότομες μεταβολές της συμπίεσης-αποσυμπίεσης του δεξιού γονάτου.Ψάχνω,αλλά εχω αρχίσει να προσανατολίζομαι σε silent-block ζαμφόρ.Περιμένω κάποιες απαντήσεις-λύσεις από όλους τους φίλους της παρέας μας, που απ'ότι φαίνεται έχουν ψαχτεί.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread