Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Η ταπα ομως που εχει κρατησει τα ρινισματα δεν θα εχει αφαιρεθει σωστα;
 

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Οκ σορρυ μαλλον τα μπερδεψα απλα απ οτι μου χε πει ο μηχανικός  μου εχει καποιο μαγνητη μεσα ομως στο σασμαν που κραταει τα ρινισματα εκτος και αν δε μου τα πε σωστα.
 

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Οχι για τις βαλβολινες μιλουσαμε οχι για τα λαδια ,τεσπα γραψε ακυρο.
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Σχετικά με το θέμα των βαλβολίνων...

Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο, ρώτησα και σε μη εξουσιοδοτημένο . Ρώτησα στον μηχανικό που το πάω, ρώτησα και σε μηχανικό που μου σύστησαν άλλοι .

Η απάντηση, ίδια . " Δε χρειάζεται να τις αλλάξεις ".

Αυτό που θέλω να ρωτήσω εσάς είναι το εξής . Μόλις πάτε στο συνεργείο και ζητάτε αλλαγή στις βαλβολίνες τί σας λένε ; " Μπράβο ρε 'συ. Να ένας που ξέρει πέντε πράγματα γιατί στη Ford πήξαμε στους άσχετους . " ή " Φίλε κοίτα να δείς, δε χρειάζεται, αλλά αν θες εσύ στις αλλάζω ." ;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Ηλία είναι σχετικό αυτό που λες
Εγώ το δικό μου αμάξι δεν έχει πατήσει ούτε μια φορά σε αντιπροσωπεία.Αλλά επειδή είμαι ψείρας τις βαλβολίνες τις αλλάζω κάθε 60000 και δεν με ενδιαφέρει αν λένε αλλάγη ή όχι.
Όσο πιο συντηριτικός είσαι τόσο καλύτερα.Βέβαια έχει να κάνει και με το τι θέλεις να διαθέσεις οικονομικά
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το σιγουρο είναι οτι και να τις αλλαξεις ζημια δεν θα κανεις...

Η ford συνιστα έλεγχο στις βαλβολίνες, στα πλαίσια του ελεγχου είναι και η κατασταση. Αν του μηχανικού σου του αρέσεουν οι βαλβολίνες σου στα 100.000 χλμ αυτο είναι θεμα του μηχανικού σου.
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Για να αλλαξουν οι βαλβολινες δν πρεπει να κατεβει σασμαν κ να γυρισει να αδειασουν? αξιζει δλδ μια εργασια για ανεβα-κατεβα σασμαν καθε 60.000?
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Παιδιά σας διαβάζω με πολύ προσοχή γι'αυτό και συμμετέχω στη συζήτηση .

Ξέρω πως η καλύτερη συμβουλή είναι απλά να καταθέτει κάποιος τις εμπειρίες του !

Είμαι μπερδεμένος απο το τρόπο που αντιμετωπίζει το θέμα η ίδια η εταιρεία περισσότερο και όχι απο τις μεμονωμένες κινήσεις που κάνει ο κάθε οδηγός .

Βλέπω μιά εταιρεία που προτείνει ημισυνθετικά λάδια που βγάζουν 20,000 χλμ !!!
Που προτείνει πρώτη αλλαγή σε ιμάντα χρονισμού στα 8 χρόνια ή 160,000 χλμ !!!
Που μας λέει δε χρειάζεται ν'ασχοληθείτε με τις βαλβολίνες !!!

Και σκέφτομαι τώρα...Έχω πάρει τόσο καλό αυτοκίνητο ;
Είναι τόσο σίγουροι για τον εαυτό τους που ρισκάρουν την υστεροφημία τους ;
Ή θέλουν να μας κάνουν μηχανικούς DIY , να μη τους έχουμε καθόλου εμπιστοσύνη ;
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δεν είναι τοσο θεμα καλής εταιρείας όσο  θεμα μαρκετινγκ και αυτο αποδείχθηκε εκ των πραγματων με τα λάδια formula E. Στην πραξη για όποιον άλλαζε στα 20.000 που συνιστουσε η εταιρεια στα 160.000 κατεβαζε μοτερ για να καθαρίσει την λασπη απο τα πιστονια (έχω δει πολλά focus 1 και φιεστα μκ5-6 με τετοιο θεμα. Ο ιμαντας πάντως κραταει τόσο, δεν έχω ακούσει ποτε ford να κοβει ιμαντα χρονισμου. Επισημα η ford ποτε δεν είπε οτι δεν χρειάζεται ποτε αλλαγή βαλβολίνων, απλα δεν έχει δώσει χιλιόμετρα για αλλαγή. Δίνει χιλιόμετρα για έλεγχο, αλλα όχι για αλλαγή και υποτιθεται απο τον έλεγχο θα βγει και η αλλαγή ανάλογα με την κρίση του μηχανικού.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Θα αλλάξεις δίσκο πλατό κάποια στιγμή οπότε θα αλλαχθούν αναγκαστικά και οι βαλβολίνες. Το θέμα είναι ότι αν είσαι κάφτης, θα αλλάξεις δίσκο στις 60.000, αν οδηγείς νορμάλ και φτάσεις 120.000 (σαν εμένα), σε τι κατάσταση θα βγουν αυτά τα λάδια από εκεί μέσα;
 
Για λόγους περιβαντολλογικούς και μόνο τα νούμερα σε λάδια κτλ είναι φουσκωμένα.  Ο ιμάντας είναι κάτι που το βλέπεις. Λάδια και βαλβολίνες δεν μπορεί να ξέρεις κανένας μηχανικός καθε πότε θέλουν αλλαγή. Έχει να κάνει με το πόδι του πελάτη, τα χιλιόμετρα που έχει στην πλάτη το αυτοκίνητο και τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου. Για συντηρητική οδήγηση ο μέσος όρος για τις βαλβολίνες είναι κάθε αλλαγη δισκο πλατό και κάθε 10.000 για αλλαγή λαδιών.
 

kerver0s

Rookie
Feb 16, 2014
25
2
3
εγω εχω κανει 210,000 χλμ κ ακομα δεν εχω χρειαστει δισκο  οσο για τις βαλβολινες επειδη το κιβωτιο δεν εχει ταπα να αδειασεις μονο ταπα για να βαλεις κανω το εξης ανοιγω την ταπα που εχει για να βαλουμε βαλβολινη βαζω λαστιχενιο σωληνακι κ κανω αναροφηση αφαιρω κοντα στο 1,5 λιτρο οποτε συμπληρωνω με 75-90 τις ΕΝΕΟS κ το κιβωτιο λειτουργει αψογα μιας κ ανανεαιωνεται σημειωταιο την πρωτη φορα αφου μου ελεγαν παραμυθια τις χαλιμας σε λοιπες αντιπρωσοποιες εφθασα να εχω κανει τις πρωτες 100,000 κ το κιβωτιο επερνε πλεον ατσαλα τις ταχυτητες απο τοτε καθε 40,000 κανω αναροφηση κ συμπληρωνω ;)
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Για να μην έχεις αλλάξει αμπραγιαζ μετά από τόσα χιλιόμετρα φαίνεται ότι κινήσαι σε δρόμους ανοιχτούς.Για αυτό σε ρώτησα που μένεις
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread