Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
turbomaniac said:
όσοι είστε σιδεροφαγοι και πατε στις πιστες και οπως θα παιρνετε τις στροφες, την επομενη φορα που θα αλλαξετε βαλβολίνη, βαλτε αυτη θα με θυμηθειτε..

http://www.opieoils.co.uk/p-899-motul-gear-300-75w-90-racing-gearbox-and-differential-lubricant-100-synthetic-ester-based.aspx
Και όσοι δεν είμαστε? Θέλω να πω ότι το ζορίζω το αμάξι, αλλά δεν έχω μπει σε πίστα (αν και θα ήθελα). Παίζει αυτό ρόλο? Βλέπω ότι είναι για αγωνιστική χρήση.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1398270802[/time]
Μια ερώτηση μιας και είμαι άσχετος από αυτά.
Διάβασα στο βιβλίο του αυτοκινήτου ότι τα συστήματα φρένων και συμπλέκτη τροφοδοτούνται από το ίδιο ρεζερβουάρ. Δηλαδή τα υγρά φρένων είναι ίδια με τις βαλβολίνες? Και πόσο παίρνει, 2 λίτρα?
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Στέλιο δεν έχω αλλάξει βαλβολίνες ποτέ και σκέφτομαι να τις αλλάξω. Πάντως λες να βάλω της ford? Και μια ερώτηση, κάπου είχες προτείνει υγρά φρένων αλλά δεν θυμάμαι. Μπορείς να μου πεις τη μάρκα?
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
mk1 Stelios said:
θα εβαζα τις ιδιες απο την στιγμη που ειναι καινούργιο. σε λύσιμο(δίσκο πλατό) θα έβαζα διαφορετικές που αδειαζει εντελώς
Καλή ιδέα αυτό θα κάνω, γιατί υπάρχει πιθανότητα να μην αδειάσει τελείως. Ευχαριστώ Στέλιο.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Να αλλάξετε όλα τα εργοστασιακά υγρά με καλύτερα και κυρίως να δίνετε μεγάλη έμφαση στα λάδια και βαλβολίνες που θα βάζετε και θα βάλετε αντίστοιχα.


Μεγάλη διαφορά...ιδικά στο σασμάν μιας και είναι κάτι που το νιώθετε και στο χέρι.
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Μήπως θα υπάρχει πρόβλημα αν είναι 2 διαφορετικές βαλβολίνες μέσα? Και τι να βάλω?
Ιάκωβε εννοώ ότι θα αδειάσει εντελώς όταν έρθει η ώρα να αλλάξω δίσκο-πλατό.

Παιδιά συγνώμη που σας ζαλίζω, αλλά δεν θέλω να δίνω τζάμπα λεφτά γι'αυτό και ρωτάω συνέχεια.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Το κατάλαβα Θοδωρή.
Και εγώ θα συμφωνήσω με τον Stuparart.Λάδι μηχανής,βαλβολίνες και παραφλου όσο πιο τακτικά τα αλλάζουμε τόσο καλύτερα.
Άλλαξέ τις για μένα,μαύρες θα έχουν γίνει
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Βρε θα τις αλλάξω αλλά δεν ξέρω τι να βάλω. Έλεγα να βάλω τις Mobillube 1 SHC 75w90, αλλά και αυτό που είπε ο Στέλιος με έβαλε σε σκέψεις. Ότι θα μείνουν μέσα 200ml από τις παλιές, μήπως δεν είναι καλό?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Δεν έχεις θέμα,οι νέες που θα είναι πιο 'δυνατές' θα υπερτερήσουν σε αυτά τα λίγα ml που θα μείνουν
 
Vrachos said:
Μακριά από τις AMSOil MTG.
Δεν ξέρω για ποιό λόγο αλλά είναι ασύμβατες με το κιβώτιο του ST.
Μετά από 50+ χιλιάδες Km με αυτές το κιβώτιό μου είχε σφίξει πάρα πολύ και ειδικά κρύο δεν έμπαινε με τίποτα η 1η.
Δεν πίστευα όμως ότι φταίνε αυτές μέχρι που χάλασε μία τσιμούχα από το ημιαξόνιο και είδα ότι η βαλβολίνη που έτρεχε ήταν κατάμαυρη.
Είχα διαβάσει παρόμοιες εμπειρίες με την συγκεκριμένη βαλβολίνη σε Peugeot στο PSClub
και μάλιστα σε δύο παιδιά είχε σπάσει και το κιβώτιο, αλλά τότε δεν είχα δώσει σημασία.
Τώρα έβαλα της Ford, το κιβώτιο γλύκανε λίγο, αλλά δεν επανήλθε όπως ήταν και σε γρήγορες αλλαγές γρατσουνάει.
Οπότε τώρα είμαι στο ψάξιμο για κανα μτχ, μια και συνήθως όταν φτάσει το κιβώτιο σε αυτή την κατάσταση χαλάει μετά από μερικές χιλιάδες Km.
Και το χειρότερο είναι ότι τις AMSOil τις είχα βάλει σε καινούριο κιβώτιο
που το άλλαξα εντός εγγύησης.

Μία περίπτωση γραμμένη μέσα στο φόρουμ για άλλες βαλβολίνες....και πόσες ακόμα είναι από έξω που κυκλοφορούν...
Εγώ στην θέση σου Θεοδωρή θα έβαζα μαμά.
Έτσι και αλλιώς αυτό που παίζει μεγάλο ρόλο είναι το πόσο συχνά τις αλλάζεις!

....από προσωπική εμπειρία τι θες να σου πω? Ότι βάζω τις απλές? Ότι στο μκ6 1.250 τις φόραγε για 250.000 χιλιόμετρα και ήταν μια χαρά?
Περιμένεις από 1250 να "καταπιεί" σασμάν που μπαίνει και στο 1.6?
...απλά και αυτές θέλουν σεβασμό μέχρι να περάσει γύρω στο δεκαπεντάλεπτο μέχρι να ζεσταθούν!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Εγώ αντιθέτως σχεδόν σε όλα μου τα αυτοκίνητα τις έχω αλλάξει και μόνο θετικά μπορώ να πω.
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Σημερα αλλαξα ξαι εγω τις δικιες μου μετα απο 5 χρονια και 83000 χιλιομετρα. Οπως ηταν αναμενομενο ηταν μαυρες. Τωρα μπορω να πω εχει καλυτερη αισθηση στις αλλαγες
 

karebe

New member
Dec 15, 2011
83
0
0
Καλησπέρα σήμερα και εγώ μετά από 82.000 χιλιόμετρα άλλαξα της βαλβολινες για πρώτη φορά  ήταν καταμαυρες πίσσα μαύρες όσο για την διαφορά ακόμα δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα ίσως σε κανέναν 2-3 μέρες να δω.....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το χω ξαναπει.

για τους σιδεροφαγους η λυση motul gear 300 75W90 (περιπου 25-30  ευρω το λιτρο) ειναι μονοδρομος.

για τους φυσιολογικους, η μαμα βαλβολινη, επισις ειναι μονοδρομος.

με την gear 300 θα δειτε απιστευτη διαφορα στις αλλαγες.
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Τις motul έχω βάλει κι εγώ!
Αργούν λίγο να ζεσταθουν αλλά μετά...πετάει! ok234
Το μόνο μείον ότι είναι λίγο ακριβές 25€ το λίτρο τις είχα πάρει!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread