Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Γιατί είναι παράξενο; Η Ινδία δεν έχει πολύ ζεστό κλίμα; Λογικό δεν ειναι; Τι έπρεπε να εχει ; 0w-20;
 

GIANNIS MK7 1.4

New member
Apr 14, 2014
90
0
0
Το παραξενο δεν το λεω για την Ινδια και τι κλιμα εχει ξερω κ συμφωνω στις προδιαγραφες που λεει το βιβλιαρακι..Το παραξενο ειναι που δεν υπαρχει παρομοια αναφορα στην Ελλαδα...Ευχαριστω.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Ίσως να θεωρούν (λανθασμένα) οτι δεν έχουμε -τοσο- ζεστό καλοκαίρι

Πάντως λόγω ζέστης είχαν δώσει εντολή να μην μπαίνουν ποδιές στα ελληνικά , στα mk7 τουλάχιστον , για τα λάδια τι να πω....
 

GIANNIS MK7 1.4

New member
Apr 14, 2014
90
0
0
Οντως!!!Καλα που το θυμησες αυτο με τις ποδιες!Ισως πρεπει να βγει κατι αντιστοιχο κ για το λαδι.Μια ενημερωση κατι!
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
KARBY, αν το λάδι 5-30 που έβαλες πληρεί την προδιαγραφή WSS-M2C948-B  τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με εγγύηση . Ενημέρωσε μας και από που το πήρες .
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Και βεβαιως καλυπτει τις προδιαγραφες που αναφερεις.
Τα λαδια μου τα βαζει και μου τα πουλαει η ιδια αντιπροσωπεια και μαλιστα καπου 16 ευρω το
λιτρο.
Σημειωστε οτι ειναι η εκδοση proffessonal  ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕς ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΥΡΛΙΑΖΩ ΤΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ
Εγω παντως υποστηριζω οτι ειναι οτι καλλιτερο για τους χιλιαρηδες κινητηρες.
http://ford-markt.ru/products/11323323
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Aπ' ότι βλέπω στο manual του αυτοκινήτου (το βρίσκεις online στη Ford), όλοι οι βεζινοκινητήρες ΕΚΤΟΣ από τον 1.0 ecoboost, μπορούν να δεχτούν εναλλακτικά λάδι 5W-30 με προδιαγραφή WSS-M2C913-C (ή WSS-M2C948-B). Άρα αυτό περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη (που έχει ο KARBY) και το 1.6 ST. Ίσως για τον ecoboost χιλιάρη να παίζει κάτι με τη λίπανση της τουρμπίνας, γι' αυτό δεν επιτρέπουν 5W-30. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.



Πηγή
 

cRis

Original poster
Member
Jun 16, 2013
260
0
16
kostg said:
Aπ' ότι βλέπω στο manual του αυτοκινήτου (το βρίσκεις online στη Ford), όλοι οι βεζινοκινητήρες ΕΚΤΟΣ από τον 1.0 ecoboost, μπορούν να δεχτούν εναλλακτικά λάδι 5W-30 με προδιαγραφή WSS-M2C913-C (ή WSS-M2C948-B). Άρα αυτό περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη (που έχει ο KARBY) και το 1.6 ST. Ίσως για τον ecoboost χιλιάρη να παίζει κάτι με τη λίπανση της τουρμπίνας, γι' αυτό δεν επιτρέπουν 5W-30. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Και εμένα παιδιά, έχοντας διαβάσει προσεκτικά όλο το θέμα, αυτή φαντάζει ως πιο λογική εξήγηση της μη χρήσης του 5-30 για τον 1.0Τ . Η λίπανση της τουρμπίνας..

Νομίζω οτι είναι το μόνο διαφορετικό κομμάτι που δένει το παζλ όλων των παραπάνω απόψεων που γράφτηκαν.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Να επισημανω οτι το 1,0αρι ειναι απο τα λιγα μοτερ που εχουν ρυθμιζομενη τρομπα λαδιου... οσο και να ζεσταινει το λαδι η πιεση του λαδιου θα παραμενει σταθερη.
 

GIANNIS MK7 1.4

New member
Apr 14, 2014
90
0
0
Οπως λεει και ο  Riordian ισως ειναι ο λογος που θελουν 5w20. Οπως αναφερεται στην λειτουργια του 1.0

Σύστημα λίπανσης
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία λαδιού παρέχει την ποσότητα λαδιού που χρειάζεται ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας χωρίς την τριβή που προσθέτει μία κανονική αντλία λόγω της επανακυκλοφορίας του πλεονάζοντος λαδιού.
Η βελτιστοποίηση της λειτουργίας της αντλίας λαδιού κατέστη δυνατή με:
=> Τον περιορισμό διαρροής λαδιού από τα έδρανα στροφαλοφόρου λόγω του χυτοσίδηρου μπλοκ
=> Το χαμηλής κατανάλωσης λαδιού σύστημα μεταβολής χρονισμού βαλβίδων
=> Τα ακροστόμια ψύξης εμβόλων που ανοίγουν μόνο με υψηλή πίεση λαδιού
=> Τις ελαχιστοποιημένες απώλειες πίεσης του κυκλώματος λαδιού
Ισω λοιπον για να χει ο 1.0 ολα τα παραπανω 5w20 δημιουργηθηκε και αναφερεται στο ecoboost και να δουλευει ιδανικα.
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Και κάπου εδώ, έρχομαι να συμφωνήσω με KARBY και Γιάννη (fiesta77) για τη χρήση του 5-30 που κατά γενική ομολογία είναι ένα ανώτερο λιπαντικό.
Δηλαδή ο "Ινδός" ecoboost, τι διαφορετικό έχει που μπορεί να χρησιμοποιεί 5-30 και εναλλακτικά 5-20?? Και μην ξεχνάμε οτι δεν κάνει σε όοολη την Ινδία ζέστη ;) Υπάρχουν και περιοχές που έχουν το δικό μας κλίμα.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αναπτύχθηκαν διαφορετικές απόψεις και ενδιαφέρουσες γιά το θέμα. Πιστεύω ότι η διαφορά του castrol 5-20 που πληρεί την προδιαγραφή "948" είναι μόνο στην οικονομία καυσίμου σε σχέση με το 5-30. Είμαι όμως λίγο προβληματισμένος και σκέφτομαι μήπως η προδιαγραφή αυτή έχει να κάνει και με τους ιμάντες χρονισμού-αντλίας λαδιού που κολυμπάνε σε αυτό το λάδι. Υπάρχει περίπτωση (δική μου υποψία, δεν το ακουσα από κάποιον) τα πρόσθετα που έχει το συγκεκριμένο λάδι "948"γιά τον ecoboost, να είναι επιλεγμένα ώστε να μην δημιουργούν πρόβλημα (διάβρωση κ.τ.λ.) σε αυτούς του ιμάντες. Αν υπήρχε και κάποιος να μας το διευκρινίσει θα ήταν καλά. Αν δεν υπάρχει τέτοιο θέμα εγώ σίγουρα θα χρησιμοποιήσω το 5-30.
 

GIANNIS MK7 1.4

New member
Apr 14, 2014
90
0
0
Κ αν θυμαμαι καλα ο τυπος που εβγαλε την φωτο ηταν στην ΒΟΜΒΑΗ (παραθαλασσια περιοχη)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Γνωρίζετε αν ο 1.0 ecoboost που πουλιέται στην Ινδία, έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά και περιφερειακά με τον αντίστοιχο που προορίζεται για την Ευρώπη; Πιο παλιά θυμάμαι για τον 1.6 ti-vct που πουλιόταν εκεί, ότι είχε εντελώς διαφορετικό εγκέφαλο και αρκετά λιγότερα άλογα από τον "ευρωπαϊκό"...
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Πριν λιγες ημερες ελαβα ενα μυνημα απο τον αντιπροσωπο που αγοραστηκε το αυτοκινητο.fiesta
80 hp  ατμοσφαιρικο και ταυτοχρονα με την υπενθυμιση για το ετησιο σερβις ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ μοστραρεται και η διαφιμηση των castrol και με τον πινακα ποιο λαδι παει που.
Για ολα τα φιεστακια λοιπον συστηνη το 5-20 .
Με πολυ ψαξιμο στη συνεχεια δεν αναφερει εναλακτικα πουθενα για το 5-30.
Το 5-30 λοιπον το αναφερει μονο για πετρελαιο κινητηρες .
Σε πολυ ψαγμενη κατασταση ,εξακριβωσα οτι σε καποια αλλα ιστολογια της εταιρειας που βγαζει το λαδι αναφερεται οτι κανει και για βενζινη σε καποια ατμοσφαιρικα μοντελα του παρελθοντος.
Ομως επειδη εγω το εστρωσα το μοτερ για 12000 χιλιομετρα και με 2 αλλαγες λαδιων 5-30 ,με ζωσανε τα φιδια να δω τι βλακεια εκανα στον κινητηρα.
Στην πραξη λοιπον το μοτερ δεν καιει σταγονα λαδι και το μοτερ δουλευει πολυ γλυκα μεχρι τον κοφτη  οπου με την τεταρτη ταχυτητα πιανει τελικη καπου στα 170.
Ψαχνωντας λοιπον περισσοτερο γιατι σαν μηχανολογος στο επαγγελμα ,δεν μπορω να καταλαβω τον κατασκευαστη πως καλυπτει το μοτερ μεσα στο κατακαλοκαιρο με εξωτερικη θερμοκρασια 40 βαθμους να ανεβαινει τις ανυφορες της ψαθας προς πορτο Γερμανο
φορτωμενο με οικογενεια και δουλευοντας στο οριο περιστροφης.
Συγκρινωντας τα δυο λαδια της castrol ειδα οτι.
Το 5-20 ειναι low Saps  και το 5-30 ειναι ful saps.
Δηλαδη το δευτερο ειναι οντως για πετρελαιοκινητηρες  με ειδικα προσθετα που το κανουν να εχει ποιο καλες καθαριστικες ιδιοτητες απεναντι στη σταχτη ASH ,ΣΤΟ ΘΕΙΑΦΙ,ΣΤΟ ΦΟΣΦΩΡΟ,ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΤΕΡΕΣ ΘΕΙΚΟΥ ΟΞΕΟΣ που τα πετρελαιοκινητα παρουσιαζουν στους κινητηρες τους.
Αυτα λοιπον και στην αυξημενη συμπεριφορα στη λασπη ,αλλα και στον ανωτερο δεικτη θερμοκρασιας που εχει στους 100 βαθμους κελσιου το 5-20 δεικτη 8,2 και το 5-30 9,6 κανουν λοιπον το λαδι ποιο ανθεκτικο και ποιο καταληλλο για σκληρη χρηση.
Ομως το 5-30 εχει ενα ελλατωμα σε σχεση με το 5-20.
Η μοριακη δομη του με οριο τα 5000 μικρα ανα χιλιοστο το 5-30 ειναι 4680 ενω το 5-20 ειναι
3450 με συγκεκριμενη θερμοκρασια και πιεση και των δυο.
Αυτο λοιπον μεταφραζεται σε αυξημενη καταναλωση για το πρωτο σε σχεση με το δευτερο.
Γιαυτο λοιπον λεει η μαμα εταιρεια οτι με το δευτερο η καταναλωση ειναι περιπου 10% κατω.
Και οντως,εγω με το δικο μου ατμοσφαιρικο δυσκολευομαι να πετυχω καταναλωσεις καλλιτερες
απο το αρχαιο saxo 1100 που ειχα πριν απο το fiesta.κατω των 8 λιτρων /100 μεσα στη πολη.
Η απορια και η ερωτηση ειναι ,τι θα γινει στο επικειμενο σερβις το ετησιο που θα μου αρνηθουν και παλι να μου βαλουν το 5-30 οπως την προηγουμενη φορα που το εβαλαν με το ζορι.
Ομως πιστεψτε με οτι εγω θα ανησυχουσα πολυ να πιεσω ενα μοτερ μεσα στη ζεστη και σε υψηλες στροφες αν αυτο ηταν 5-20.
Και απο την αλλη μου ειπαν οτι εχω δικιο σε αυτα που τους λεω ,αλλα θα μου παρουν την εγγυηση για το μοτερ.
Βεβαια ο τεχνικος προισταμενος παραδεχθηκε οτι το μοτερ μου ,την προηγουμενη φορα ,ανεβαζε σαν τρελλο,φαντστητε τωρα μετα απο 6000 χιλιομετρα στρωσηματος στα ψηλα.

ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥς.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Υποτίθεται ότι η Ford και η Castrol το 5W-20 το εξέλιξαν ειδικά γιά τον ecoboost. Είναι περίεργο που τελευταία το συνιστούν και γιά κινητήρες παλαιότερους.
Δεν γνωρίζω αν στον κινητήρα σου , με τους 80 ίππους , υπάρχει ψυγείο λαδιού (στους 100 και 125 ίππους υπάρχει). Ελεγξέτο στο δικό σου, είναι αυτό που παρεμβάλεται μεταξύ φίλτρου λαδιού και μπλοκ μηχανής. Αν υπάρχει τότε μην σε προβληματίζει το θέμα των θερμοκρασιών, αυτή η διάταξη διατηρεί την θερμοκρασία του λαδιού σε λογικά επίπεδα. Αν όχι συμμερίζομαι τις ανησυχίες σου στο θέμα των θερμοκρασιών. Αν αυτό το περιβὀητο λάδι 5W-20 ήταν πλήρως συνθετικό θα ήταν πολύ καλίτερα.
Αυτή η "καταλληλότητα" του 5-20 γιά παλαιότερους κινητήρες ισχύει άραγε μόνο στην Ελλάδα η και όλη την Ευρώπη;
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Απο τα κουτια των Castrol που γραφουν επανω τις προδιαγραφες και απο το site της ιδιας της Castrol φαινεται οτι το 5-30 ειναι το σωστο. Στο εξωτερικο δεν εχω δει πουθενα να προτεινουν 5-20. Κ για μενα 5-20 μου ελεγαν...
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
FIESTA 77
Σωστη η παρατηρηση σου οσον αφορα το ψυγειο λαδιου.
Γιατι οντως ενα ψυγειο λαδιου σωνει τα λαδια οσο και να τα πιεση καποιος.
Ομως το ταπεινο φιεστακι μου ,δεν εχει ψυγειο λαδιου ,ουτε καν σπειρα απλη στο φιλτρο για ψυξη.
Φανταζομαι οτι το σιδερενιο φιλτρο ισως αποβαλη καλλιτερα τη θερμοκρασια απο ενα πλαστικο σε συσκευασια οπως συνηθιζεται τελευταια.
Παντως με το απλο μου το μυαλο και με τον πινακα της κλιμακας SAE κατεληξα οτι
το 5-30 ειναι καλλιτερο για αυτον τον κινητηρα  .
Οσο για τα τουρμπισια μικρα δικα σας εχεις δικιο ΕΧΟΥΝ ΕΞΩΘΕΝ ΒΟΗΘΕΙΑ.

ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΑς ΛΟΙΠΟΝ.
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Λεω να κανω μια πρωτη αλλαγη λαδιων στο νεο μου diesel Fiestaki στα 2.500 km και βλεπω στο εγχειριδιο οτι η προδιαγραφη λαδιου για τον κινητηρα 1.5 λιτρου ειναι το 0W30, ενω για το diesel των 1.6 λίτρων ειναι το 5W30. Γιατι μπορει να υπαρχει αυτη η διαφοροποιηση και ποια η γνωμη σας γενικοτερα για το 0W30?
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Για όλα τα MK 7 f/l υπάρχει κοινό manual και είδα ότι ορίζεται γιά τα diesel σαν κατάλληλο το 5W-30. Υπάρχει διαφορετική οδηγία πιό πρόσφατη για το 1.5 η στο είπαν από την αντιπροσωπεία που το πήρες ;
Τελικά η FORD με τα λάδια θα μας τρελάνει.
Σχετικά με τα παραπάνω post και την "καταλληλότητα" του 5-20 γιά παλαιότερους κινητήρες δεν βρήκα κάτι που να δείχνει ότι αυτό εφαρμόζεται και αλλου,  εκτός Ελλάδας.
Αν πράγματι συμβαίνει μόνο εδώ τότε το θέμα μου δημιουργεί πολλά ερωτήματα . Επίσης θέλω να ψάξω, και όποιος άλλος μπορεί ας το κάνει, αν τα λάδια αυτά τα 5-20 η και τα υπόλοιπα castrol εισάγονται συσκευασμένα η συσκευάζονται εδώ.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread