Καλημερα.
Σε λιγες ωρες ,παω για το πρωτο service στον Παζαροπουλο,οπου εκει θα πεσει ματς γερο γιατι ,αυτοι θα μου λενε 5-20 και εγω 5-30 .
Στα ξενα επισημα σαιτ της castrol ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ 5-20 ΠΟΥΘΕΝΑ .
Με συζητηση που ειχα με φιλο μηχανολογο επιθερητη της Ευρωπαικης οργανωσης εκδοσης
barcode μου εξηγησε οτι τελικα το 5-20 για τα βενζινικινητα αλλα και τα 0-30 γιατα ντιζελοκινητα
εχουν πιστοποιημενο κωδικο προιοντος με εκδοτη την ιδια την ford.
Αυτο λοιπον σημαινει οτι εχει παρει τα δικαιωματα εκδοσης μιας συνθεσης λαδιου που δεν υπαρχει στη επισημη γκαμα της castrol.
Εδω λοιπον αρχιζει το πανηγυρι αν αυτα τα λαδια ειναι ποιο σωστα η οχι.
Αυτο εχει να κανει και με την εκτεταμμενη νοθεια που αντιμετωπιζει στην Ελλαδα η εταιρεια την οποια αντιμετωπιζει με το προσθετο πρασινο φωσφοριζε χημικο ,για να τα αποκαλει στη συνεχεια PROFESSONAL.
Κατα την δικη του αποψη ,η συσκευασια και η προωθηση του προιντος αυτου ανηκει αποκλειστικα στην Ελλαδα απο την BP ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗς CASTROL.
Απο εκει και περα ,σε οποιον εχει καποιος περισσοτερη εμπιστοσυνη.
Παντως ,μετα απο πολυ ψαξιμο εγω προσωπικα θα επιμεινω στο 5-30 για πολλους τεχνικους λογους ,αλλα και γιατι το αμαξι μας σαν δευτερο καθημερινο αυτοκινητο
το σκιζουμε εγω και η γυναικα μου που ειναι καννιβαλος.
Και επειδη και οι βενζινες μας δεν ειναι και οτι καλλιτερο ,πιστευω οτι τα 5-30 που ειναι
και full saps δηλαδη με καθαριστικα προσθετα ,προστατευουν ποιο καλα τον κινητηρα.
Για την σταθεροτητα του ιξωδους ,παλι εχω πολλες επιφυλαξεις για το ποσο μπορει το 5-20 πανω απο τους 15 βαθμους ,δηλ.προς το καλοκαιρι να συμπεριφερθει σωστα .
Αν και το 5-20 εχει flash point τους 210 βαθμους ενω το 5-30 τους 207.
Τα λεμε και παλι οταν εχω αξιολογα νεα για αυτο το θεμα που αποσχολει πολλους φορτακηδες.