Συμφωνώmk1 Stelios said:Ενα αμαξι που μενει για παραδειγμα καιρο ακινητο εχει μεγαλυτερο προβλημα απο αυτο που δουλευει σχεδον καθε ημερα!
kamprior said:σιγουρα όποιος έχει πάνω απο 100,000χλμ καλό είναι να πάει για ένα καθαρισμό μπέκ για να γλυτώσει τα καινούρια. εγω πρόσφατα τα καθάρισα στις 139000 γιατι το αμάξι έκανε σκορτσαρίσματα όταν το έβαζα μπρος και μετά στην πορεία σαν διακοπές και τελικά έιχα ένα μπεκ που κατουρουσε (του τρίτου κύλινδρου) και τα υπολοιπα φουλ στα κατάλοιπα. καλό είναι και μια φορά στο τόσο που φουλάρετε να βάζετε και ένα καθαριστικό μπεκ (της wurth βάζω εγω.) και μην εμπιστεύεστε στα πάντα την αντιπροσωπεία! αν τους άκουγα ότι μου έλεγαν τώρα θα άλλαζα άδικα μπεκιέρα(550 εουρος)
μου πεταξαν την ιστορία ότι και σε άλλα καθάρισαν μπεκιέρα αλλα μετά απο λίγο και ρό χρειάστηκαν αλλαγή τα κλασσικά που λένε για να πουλήσουν. αλλα δδεν το χαψα και ρώτησα δικό μου και την γλύτωσα.turbomaniac said:γιατι μεπεκιέρα? Αφου η μπεκιερα καθαρίζεται εύκολα. Μόνο μπεκ θέλουν αλλαγμα.. Καλύτερα όπως είπατε καθάρισμα κάθε 100000 χλμ.
+1StuparArt said:Για την συγκεκριμένη βαλβίδα προσωπικά δεν γνωρίζω και πολλά αλλά απ ότι ξέρω είναι ένα σύστημα ανακύκλωσης ενός μέρους των καυσαερίων όπου τα ρίχνει πάλι στην εισαγωγή και στόχο έχει την μείωση της ρύπανσης.
Υ.ς πιστεύω πως τα μπεκ θα ήταν καλό να καθαριστούν.
bmw5argolida said:To δικο μου που ειναι πετρελαιο και εχω τωρα 108.000χλμ χρειαζεται καθαρισμο μπεκ; Τι αλλο ισως πρεπει να προσεξω γιατι που και που μου κανει κατι μικρομπουκωματα στις χαμηλες στροφες. Του βαζω συνηθως πετρελαιο v-power diesel που εχει και καθαριστικα μεσα. Μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι στο επομενο σερβις θα μου καθαρισουν την βαλβιδα EGR. Γνωριζετε κατι και για αυτο;