Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dj-sofos

Member
Aug 30, 2010
126
0
0
31
χανιά
με ενδιαφερει για τις εκπομπες αεριων..... την πρωτη φορα που πηγα για καρτα καυσαεριων δεν περασε το αυτοκινητο και ξεγελασαμε το μιχανημα για να την βγαλει.... λες να φταιει αυτο?

βεβαια προχθες στο κτεο περασε και καρτα κανονικα!!!
 
το κακο ειναι οτι λενε οτι θελουνε για να το παιξουνε οτι εκαναν δουλεια!! Αυτη ειναι η πολιτικη του εμποριου!!
...το σημαντικο ειναι να δεις διαφορα!
Ειναι σχετικο το καθε ποτε θελουν καθαρισμα τα μπεκ. Ενα αμαξι που μενει για παραδειγμα καιρο ακινητο εχει μεγαλυτερο προβλημα απο αυτο που δουλευει σχεδον καθε ημερα!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
mk1 Stelios said:
Ενα αμαξι που μενει για παραδειγμα καιρο ακινητο εχει μεγαλυτερο προβλημα απο αυτο που δουλευει σχεδον καθε ημερα!
Συμφωνώ
Το πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζεται στα μπεκ οφείλεται στις επιδράσεις της θερμότητας,
αφού σβήσει ο κινητήρας.Το καύσιμο που παραμένει μέσα στα μπεκ  εξατμίζεται, με αποτέλεσμα να αφήνει ένα στρώμα με υπολείμματα και κατάλοιπα καυσίμου στα τοιχώματα του εσωτερικού των μπεκ.Τα κατάλοιπα αυτά πολλαπλασιάζονται και κλείνουν την δίοδο του καυσίμου, που έχει ως αποτέλεσμα με την πάροδο του χρόνου τα μπεκ να βουλώσουν. Αποτέλεσμα αυτών είναι να μειωθεί ο όγκος του καυσίμου που ψεκάζεται, να αλλοιωθεί η δέσμη ψεκασμού των μπεκ και να μειωθεί η ποιότητά τους. Μερικές φορές τα κατάλοιπα αυτά μπορεί να κάνουν ένα μπεκ να κολλήσει ανοιχτό(στάζει)ή να υπολειτουργεί .Σε μία τέτοια κατάσταση μπορεί να προκύψουν προβλήματα εκπομπής καυσαερίων και κακής απόδοσης του κινητήρα. Κάθε 50.000 χμ θα πρέπει να γίνεται καθαρισμός και διάγνωση. Και πολύ περισσότερο σε μεταχειρισμένα οχήματα.
 
οσο αναφορα τον καθαρισμο στο ντεποζιτο δεν αξιζει σε καμια περιπτωση Πανο!! οτι καταλοιπο εχει χτιστει δεν υπαρχει περιπτωση να φυγει κ να λερωσει την βενζινα που υπαρχει μεσα! Αν λυσεις την αντλια θα δεις το "κοκκινοχωμα" που υπαρχει απο τα καταλοιπα κ θα καταλαβεις!! Καθε φορα που αλλαζεις φιλτρο καλο ειναι να το φυσας πρως τα πισω σε ενα αδειο μπουκαλακι διαφανο (νερου π.χ) για να δεις κατα ποσο ειναι βουλομενο,λερωμενο.Αν ειναι βουλομενο θα το καταλαβεις που θα δυσκολευεται πολυ να παει πισω οτι εχει απομηνει στο φιλτρο και αν ειναι λερωμενο θα δεις την βενζινα στο γεματο πλεον με βενζινα μπουκαλακι να ειναι μαυρισμενη..λασπωμενη!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Στέλιο ευχαριστώ για την πληροφορία θα αλλάξω μόνο  φίλτρο βενζίνης (mann αξιόπιστο για εμένα).
Μετά την επιμετάλλωση των μπέκ το σύστημα ψεκασμού μονταρίστηκε, πήγα στην εθνική και οι πρώτες εντυπώσεις θετικότατες... μια ταχύτητα παραπάνω η δευτέρη σε 3 sec είχε γεμίσει σχετικά νωρίς τα 120 ήρθαν, οπότε λύθηκε και το πρόβλημα γιατί δεν επιτάχυνε το καλοκαίρι, όπως στο   βίντεο που τραβήχτηκε τότε.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Εχθές που ταξίδεψα 150 χμ είδα τρομερή διαφορά στο δρόμο, σε όλα προσπεράσεις κλπ. Αφού να σκεφτείτε το άνοιξα μια φορά με πέμπτη απο 90  και αυτό έφτασε 170 στο ίδιο σημείο του δρόμου (βενζινάδικο) που πρώτα θα μου έδειχνε 160 με στροφαρισμένη τετάρτη. καιρός λοιπόν για μια δυναμομέτρηση :D το θέμα είναι σε ποιόν (εδω).

Επίσης βρήκα ένα χαρτί που είχα σημειώσει διαστάσεις για τον turbomaniac ελπίζω να είναι σωστές :





 
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ψηνομαι  και εγω να καθαρισω τα μπεκ μετα απο 8ετια...οσο για το dyno σε περιμενουμε αθηνα!
 

kamprior

Rookie
Σεπτ. 21, 2010
23
0
0
37
Καβάλα
σιγουρα όποιος έχει πάνω απο 100,000χλμ καλό είναι να πάει για ένα καθαρισμό μπέκ για να γλυτώσει τα καινούρια. εγω πρόσφατα τα καθάρισα στις 139000 γιατι το αμάξι έκανε σκορτσαρίσματα όταν το έβαζα μπρος και μετά στην πορεία σαν διακοπές και τελικά έιχα ένα μπεκ που κατουρουσε (του τρίτου κύλινδρου) και τα υπολοιπα φουλ στα κατάλοιπα. καλό είναι και μια φορά στο τόσο που φουλάρετε να βάζετε και ένα καθαριστικό μπεκ (της wurth βάζω εγω.) και μην εμπιστεύεστε στα πάντα την αντιπροσωπεία! αν τους άκουγα ότι μου έλεγαν τώρα θα άλλαζα άδικα μπεκιέρα(550 εουρος)
 

energie

Rookie
Oct 16, 2010
10
0
0
εγω τα ειχα καθαρισει στις 120χιλ και το αμαξι πηγαινε καλυτερα...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kamprior said:
σιγουρα όποιος έχει πάνω απο 100,000χλμ καλό είναι να πάει για ένα καθαρισμό μπέκ για να γλυτώσει τα καινούρια. εγω πρόσφατα τα καθάρισα στις 139000 γιατι το αμάξι έκανε σκορτσαρίσματα όταν το έβαζα μπρος και μετά στην πορεία σαν διακοπές και τελικά έιχα ένα μπεκ που κατουρουσε (του τρίτου κύλινδρου) και τα υπολοιπα φουλ στα κατάλοιπα. καλό είναι και μια φορά στο τόσο που φουλάρετε να βάζετε και ένα καθαριστικό μπεκ (της wurth βάζω εγω.) και μην εμπιστεύεστε στα πάντα την αντιπροσωπεία! αν τους άκουγα ότι μου έλεγαν τώρα θα άλλαζα άδικα μπεκιέρα(550 εουρος)

γιατι μεπεκιέρα? Αφου η μπεκιερα καθαρίζεται εύκολα. Μόνο μπεκ θέλουν αλλαγμα.. Καλύτερα όπως είπατε καθάρισμα κάθε 100000 χλμ.
 

kamprior

Rookie
Σεπτ. 21, 2010
23
0
0
37
Καβάλα
turbomaniac said:
γιατι μεπεκιέρα? Αφου η μπεκιερα καθαρίζεται εύκολα. Μόνο μπεκ θέλουν αλλαγμα.. Καλύτερα όπως είπατε καθάρισμα κάθε 100000 χλμ.
μου πεταξαν την ιστορία ότι και σε άλλα καθάρισαν μπεκιέρα αλλα μετά απο λίγο και ρό χρειάστηκαν αλλαγή τα κλασσικά που λένε για να πουλήσουν. αλλα δδεν το χαψα και ρώτησα δικό μου και την γλύτωσα.
 

bmw5argolida

New member
Jan 6, 2011
78
0
6
39
ΝΑΥΠΛΙΟ
To δικο μου που ειναι πετρελαιο και εχω τωρα 108.000χλμ χρειαζεται καθαρισμο μπεκ; Τι αλλο ισως πρεπει να προσεξω γιατι που και που μου κανει κατι μικρομπουκωματα στις χαμηλες στροφες. Του βαζω συνηθως πετρελαιο v-power diesel που εχει και καθαριστικα μεσα. Μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι στο επομενο σερβις θα μου καθαρισουν την βαλβιδα EGR. Γνωριζετε κατι και για αυτο; :)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Για την συγκεκριμένη βαλβίδα προσωπικά δεν γνωρίζω και πολλά αλλά απ ότι ξέρω είναι ένα σύστημα ανακύκλωσης ενός μέρους των καυσαερίων όπου τα ρίχνει πάλι στην εισαγωγή και στόχο έχει την μείωση της ρύπανσης. Στην ουσία είναι μια ηλεκροβαλίδα.
Νομίζω ότι μπορείς να την απενεργοποιήσεις αλλά δεν θα περνάς κτεο και θα βγάζεις παραπάνω καυσαέρια.
Η απόδοση σου λογικά δεν θα έπρεπε να αλλάξει!

Υ.ς πιστεύω πως τα μπεκ θα ήταν καλό να καθαριστούν.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
StuparArt said:
Για την συγκεκριμένη βαλβίδα προσωπικά δεν γνωρίζω και πολλά αλλά απ ότι ξέρω είναι ένα σύστημα ανακύκλωσης ενός μέρους των καυσαερίων όπου τα ρίχνει πάλι στην εισαγωγή και στόχο έχει την μείωση της ρύπανσης.

Υ.ς πιστεύω πως τα μπεκ θα ήταν καλό να καθαριστούν.
+1
Η EGR είναι η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.Τα μπεκ να τα καθαρίσεις!Στα diesel βοηθάει πολύ αυτο και αποφεύγονται μελλοντικά προβλήματα!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
bmw5argolida said:
To δικο μου που ειναι πετρελαιο και εχω τωρα 108.000χλμ χρειαζεται καθαρισμο μπεκ; Τι αλλο ισως πρεπει να προσεξω γιατι που και που μου κανει κατι μικρομπουκωματα στις χαμηλες στροφες. Του βαζω συνηθως πετρελαιο v-power diesel που εχει και καθαριστικα μεσα. Μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι στο επομενο σερβις θα μου καθαρισουν την βαλβιδα EGR. Γνωριζετε κατι και για αυτο; :)

η βαλβίδα EGR στα πετρελαια είναι η βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων σε κρύες εκκινησεις. Αν είναι βρωμικη δεν παίρνει εύυκολα μπροστα, ακόμα και άν έχει καλή προθέρμανση. Τα μπεκ στα πετρελαια μπάινουν σε ειδικό μηχάνημα που τα ογκομετράει. Αν είναι βρώμικα και "κατουράνε", λύνονται, αλλάζονται τα ελατήρια και καθαρίζονται. πρίν τοποθετηθούνε, ογκομετρούνται και πάλι.
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Αυριο θα παω να ρωτησω και να κανω κ εγω καθαρισμο στα μπεκζ!εχω 80.000+ΚΜ  ;D
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Μολις γυρησα απο καθαρισμο μπεκ!κοστος 60 ευρο!μετρησαμε ρυπους και ειναι πολυ πρασινοι πλεον,σταθεροποιηθηκε το ρελαντι κ οι επιδοσεις πεσανε!!!! :Dτουλαχιστον ετσι μου φαινεται δν το οδηγησα πολυ για αν πω με σιγουρια!
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
και το μκ6 της μανας μου πρεπει να θελει καθαρισμο... το τελευταιο καιρο(κανα 6μηνο) κραταει ρελαντι ειτε ζεστο ειτε κρυο πανω απο τις 1100! και πολλες φορες σβηνει μονο του στο ρελαντι!
Αραγε αυτα τα καθαριστικα(τυπου octane booster) κανουν δουλεια?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread