Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Εχω ακουσει απο πολλους οτι απαιτειται καθαρισμος των μπεκ καθε 40-50χιλ χμ.Ο λογος , η κακη
ποιοτητα καυσιμου που κυκλοφορει στα πρατηρια βενζινη.
Μετα τον καθαρισμο κατα τα λεγομενα πολλων βλεπουμε ενα καλυτερο αρπαγμα στις χαμηλες και ψηλες στροφες και λιγο καλυτερη καταναλωση σε σχεση με πριν.
Ειχα ρωτησει παλιοτερα και τον μηχανικο μου και μου ειχε πει ακριβως τα ιδια πραγματα ,με κοστος κανα 50αρικο
και μεσα το αμαξι μια μερα για να σταλουν στον μπεκα και να κανει οτι ειναι να κανει...

Το χαρτι που σου δινει ο μπεκας εχει τις παρακατω πληροφοριες:

ΨΕΚΑΣΤΗΡΕΣ (ΜΠΕΚ)
1 2 3 4
ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΣΗΜΕ ΠΙΕΣΗ 3 BAR 196 198 198 198
ΑΠΟΚΛΗΣΕΙΣ -1% 0% 0% 0%
ΕΛΕΓΧΟΣ ΡΟΗΣ ΟΚ ΟΚ ΟΚ ΟΚ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΟΚ ΟΚ ΟΚ ΟΚ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΗΝΙΟΥ 15Ω 15Ω 15Ω 15Ω
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΡΕΥΜΑΤΟΣ Ο,5Α Ο,5Α Ο,5Α Ο,5Α
ΠΡΟΠΛΥΣΗ 10 10 10 10
ΠΑΛΜΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ 90 90 90 90
ΣΤΙΣ 6ΟΟΟ ΣΤΡΟΦΕΣ 0% +2,5% +5% 0%

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΕΛΑΦΡΟΣ ΜΠΟΥΚΟΜΕΝΑ ΤΑ ΜΠΕΚ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΝΕΡΩΝ.
ΣΤΗΝ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΣΗ 1 ΜΠΕΚ ΕΧΕΙ –1% ΑΠΟΚΛΙΣΗ.
ΣΤΗΝ ΠΑΛΜΙΚΗ ΣΤΙΣ 6000 ΣΤΡΟΦΕΣ 2 ΜΠΕΚ ΕΧΟΥΝ +2,5% ΚΑΙ +5% ΟΡΙΑΚΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ. ΕΝΩ ΤΑ ΠΗΝΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΑΛΑΙΠΟΡΙΜΕΝΑ.


Προσωπικα απο σεπτεβρη λεω να το επιχειρησω για πρωτη φορα!
Το εχει κανει κανεις?
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
το κοστος ειναι κυμενονενο απο 40-80 ευρω!ο καθαρισμος των μπεκ γινεται πλεον με υπερηχους και το χρονικο διαστημα(ξεμονταρισμα,καθαρισμος,μονταρισμα)διαρκει περιπου 2-3 ωρες,εκτος αν επισκεφτουμε συνεργειο που καθαριζει μπεκ και δεν το αφησουμε στον μηχανικο μας να το αναλαβει! ;)
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Οποιος το σκιζει το αμαξι ισως να μην χρειαστει στα 50χιλ αλλα αργοτερα :p

Kαι ενα μηχανημα καθαρισμου μπεκ

http://www.tecnopneumatic.gr/page.ashx?pid=3&prid=1135&sn=45
 
Είναι εύκολο να τα βγάλεις και να τα πας μόνος σου για να κερδίσεις κάποια χρήματα!!
¨Οσα μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα σταματημένα έχουν πρόβλημα γιατί στεγνώνει η βενζίνα και αφήνει κατάλοιπα! Όσα δουλευουν καθημερινά δεν έχουυν πρόβλημα!
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
η αληθεια ειναι οτι αν το κυνηγας λιγο το γκαζακι δυσκολα θα μπουκωσουν τα μπεκ!
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Να και κατι καινουργιο.Να πω την αληθεια πρωτη φορα το ακουω,οσο για να τα βγαλω μονος δεν παιζει,να πω στο μηχανικο μου........ δεν ξερω θα το σκεφτω,παντως ωραιο θεμα να το ψαξω οταν βρω ευκαιρια.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Μετά απο 71.000 km κρίνω σκόπιμο ένα προληπτικό καθαρισμό στα μπέκ που περιλαμβάνει ογκομέτρηση και καθαρισμό με υπέρηχους.
Ανοίγω το θέμα αυτό με σκοπό να βοηθήσω όποιον θέλει να μάθει πληροφορίες αλλά και πως να τα αφαιρέσει & να τα επανατοποθετεί. Η διαδικασία αφαίρεσης είναι σχετικά εύκολη ακόμη και απο εμένα που το έκανα για πρώτη φορά, θα έλεγα οτι είναι περίπου σαν να αλλάζεις λάμπες στα φανάρια.
Ευχαριστώ τον Stelio mk1  για τις πολύτιμες οδηγίες του.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μπέκ: Siemens Deka.
κωδικός:  98MF-BA 9F593 
χρησιμοποιείται σε: Ford Focus, Fiesta Zetec S 1.3 KA 1.6 
ροή: 180cc/min  στα 3 bar πίεση.
αντίσταση: 11.5 Ohm

καινούρια:
6015094772520252098mfba.jpg


μετά απο 70k km:
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ποσο κοστισε?εδω αθηνα παιζει στο 50αρικο σε 2-3 που εχω ρωτησει....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Με 11.5 ομ, τα μπεκ μας χαρακτηρίζονται υψηλης αντίστασης. Αρα για να βρούμε μεγαλύτερα πρέπει να:
1. βγαλουμε ένα μπεκ μαμα
2. να μετρήσουμε πάνω και κάτω διάμετρο (ΠΑνω: Διάμετρος που "κουμπώνει" στην μαμα μπεκιέρα. Κατω: διαμετρος που κουμπώνει στην πολλαπλή εισαγωγής)
3. Να βρούμε μπεκ με ίδια σχεδόν πάνω και κάτω διάμετρο και με 11-13 Ομ αντίσταση και στην επιθυμητή παροχή, ανεξαρτήτως εταιρίας.
(Πχ για μένα πρεπει να ναι τουλάχιστον 330 cc, Σαν του μαμα S3 1.8 20VT με τα 225 άλογα, και εφόσον μπορεί ο εγκέφαλος να τα λειτουργήσει πάνω απο 80%)

Παρακάτω είναι ενας μπακάλικος υπολογιστης για να υπολογίσουμε μεχρι πόσα άλογα μας φτάνουν τα μπεκ των οποίων ξέρουμε την παροχή κυβι. εκατοστών ανα λεπτό (cc/min) και για δεδομένο % μέγιστο ποσοστό που τα ψεκαζει ο εγκέφαλος. Το πόσο % χρησιμοποιεί τα μπέκ του ένας εγκέφαλος εξαρτάται απο τι πρόγραμμα του εγκεφάλου. Τα μαμα προγράμματα συνήθως δεν ψεκάζουν παραπάνω απο 80% της μεγιστης ποσότητας που μπορεί να ψεκάσει ένα μπεκ (100%)

http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4

Συμφωνα με τον παραπάνω τύπο με διάφορες δοκιμές για 4κύλινδρο κινητήρα,, καταλαβαίνουμε οτι τα μπεκ που μας έγραψε ο πάνος οριακά φτάνουν για 140 άλογα, και μόνο αν το πρόγραμμα τα δουλέψει 100%.

Αυτα τα μπεκ δεν είναι του ζετεψ σίγμα 1.6 μάλλον.

Να κι άλλος υπολογιστής για διπλό τσεκάρισμα:

http://www.rceng.com/technical.aspx
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
southern said:
ποσο κοστισε?εδω αθηνα παιζει στο 50αρικο σε 2-3 που εχω ρωτησει....
Κοίταξε στο έσκορντ ο γαμπρός μου πλήρωσε 60€ αλλά δεν τα είχε αφαιρέσει απο πρίν όπως εγώ, αλλά του τα βγάλανε εκεί, οσο για εμένα θα σου πώ το μεσημέρι πόσο πήγε καθότι εχτές απόγευμα ηταν κλειστά και το φιέστα έμεινε αμοντάριστο... περιμένω να τα πάρω πίσω και να βγάλω & φώτο και για το θέμα
παρακαλώ σε κάποια φάση πιό αργότερα να σβηστούν αυτά τα δευτερεύοντα μηνύματα  για να μείνει καθαρό το θέμα
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
σε λιγο παταω στα 100000 χιλιομετρα θα καθαρισω και τα δικα μου.εδω 40 ευρωπουλα και τα 4
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν τώρα που πήγα να πάρω πίσω τα μπέκ... Ευτυχώς που έπεσα σε καλο μάστορα που πάνε και οι αντιπροσωπείες οχήματα και θεωρείται ο καλύτερος στο νομό μας θα το καταλάβετε απο τα γραφόμενα (μέσω κοινού γνωστού πήγα).
Αρχίζουμε με την αυξημένη κατανάλωση εντώς πόλης πράγμα αφύσικο για ένα τόνο αυτοκίνητο, κυμαίνονταν απο 8,5 μέχρι και 10 lit/100km εντώς πόλης και ο κινητήρας έβγαζε μεγάλη σχετικά θερμότητα με μικρή διαδρομή. Εκτός πόλης όπως είδατε και παλιότερα με φώτο τα πήγαινει πολύ καλά στα 6lit/100, όμως εκεί βοηθάν οι μεγαλύτερες σχέσεις και το γενικά μακρύ κιβώτιο του 1,4 οπότε δε βγαίνει συμπέρασμα στα εκτώς...

O μάστορας μου είπε όταν πήγα, οτι βρήκε χωνί τα μπέκ. Του πήρε δυόμισι ώρες και δεν πήρε ποτέ τον όγκο που ήθελε στις μετρήσεις και έβρισκε "κενά". Με ρώτησε καθε πότε αλλάζεις φίλτρο βενζίνης του είπα στο τακτικό σέρβις της αντιπροσωπείας κάθε χρόνο με τα χιλιόμετρα που κάνω (~10k) ε και εννοείται γέλασε...
Μετα μου εξήγησε οτι επειδή τα μπέκ είχανε κάποια ''κενά'' όπως τα είπε τα πέρασε με υγρό μέταλλο και επιτέλους τα ανέστησε αποκατέστησε την κανονική τους  ροή. Τώρα μου τα εγγυάται παρακαλω για 80.000 χιλιόμετρα ακόμη σωστής λειτουργίας (απίστευτο), όμως είπε με την προϋπόθεση απο την πλευρά μου να κάνω συχνότερα αλλάγή φίλτρου βενζίνης (και σκεύτομαι σοβαρά τώρα να πάω & για προληπτικό καθαρισμό ρεζερβουάρ μη βγάλει κανα κροκόδειλο απο μέσα).
Κόστος 30€ αλλά έγινε λόγω του γνωστού, και μου είπε να μείνω μουγκός :-X  απο ότι κατάλαβα έχει μονοπώλιο στο νομό άπαντες αντιπρωσοπείες, μαστόρια έξω, βελτιωτές κλπ και κανονικά το κόστος είναι στα 60€. Αυτά απο εμένα
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
πανο λογικα θα δεις βελτιωση και στην αποδοση του αυτοκινητου σου ελπιζω να γινει πιο σπιρτοζικο
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Οχι αλλά είναι έμπιστο άτομο σε ότι λέει και υποχρεωμένο απο το τρίτο πρόσωπο σε άλλου είδος εξυπηρέτηση που το έγινε με το μαγαζί του, οπότε θεωρητικά δε μπορεί να μας κοροιδεψει.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
πολύ νωρίς στα 30.000 αν έχεις κάτι απο τα παρακάτω μπορεί να χρειάζεται:
Κάποια δείγματα πάντως, είναι το ασταθές ρελαντί, η μυρωδιά των καυσαερίων (μυρίζουν διαφορετικά και πιο έντονα απ' όταν δεν ήταν βουλωμένα τα μπεκ) λίγο αυξημένη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα, και πτώση απόδοσης

Ο καθαρισμός:
•    επαναφέρει την οικονομία καυσίμου και την μέγιστη ιπποδύναμη
•    βελτιώνει την επιτάχυνση και την κρύα εκκίνηση
•    βελτιώνει το ασθενές ρελαντί και τα πειράκια
•    μειώνει τις εκπομπές καυσαερίων, τη φθορά και τις βλάβες του κινητήρα
•    αποτρέπει τη σταδιακή καταστροφή του καταλύτη.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread