Καλημέρα , σκέφτομαι να ρωτήσω τιμή για καθαρισμό μπεκ ,για να δω και σε τι κατάσταση είναι, μπας και βελτιωθεί καλό το αμάξι.Καλησπέρα, κατά την γνώμη μου ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας σε συνδυασμό κάνουν τον εγκέφαλο να μπαίνει σε λειτουργία κρύας εκκίνησης. Υπο φυσιολογικές συνθήκες οταν βάζεις μπρος με κρύο κινητήρα έχεις 0.5-0.6 l/h με λίγο ανεβασμένο ρελαντί, μετά απο 2-3 λεπτά οι στροφές πέφτουν στις 750-800 και η στιγμιαία κατανάλωση στο 0.3-0.4 l/h και παραμένει εκεί οσο η θερμοκρασία ειναι 90. Ο χαλασμένος θερμοστάτης/φούσκα αναγκάζει τον εγκέφαλο κινητήρα να μπαίνει σε κρύα λειτουργία ψεκάζοντας επιπλέον κάυσιμο χωρίς να πρέπει και το μίγμα γίνεται "πλούσιο", αυτό δημιουργεί μπουκώματα-σκορτσαρίσματα και επιβαρύνει το dpf με επιπλέον καυσαέρια / συχνές αναπλάσεις με ανεβασμένο ρελαντί. Σε βάθος χρόνου τα μπέκ πιάνουν καρβουνίλα στις ακίδες απο το άκαυτο κάυσιμο και η στιμιαία l/h αυξάνεται κι άλλο. Στο δικό μου μετά την αλλαγή μπέκ και θερμοστάτη έχω: 0.5-0.6 για 2 λεπτά το πρωί / 0.3-0.4 ζεστό 90c. Κατα την ανάπλαση 0.5-0.6 και όταν ολοκληρωθεί 0.2-0.3 l/h που σταδιακά ξανά πάει 0.3-0.4 μετά λίγα χιλιόμετρα. Έχω γράψει πιο πάνω και τις δυναμομετρήσεις πριν και μετά την αλλαγή μπέκ.