Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Σας φαίνεται οκ η θερμοκρασία μετα απο 40λεπτη διαδρομή;
 

Attachments

  • 20211213_192602.jpg
    20211213_192602.jpg
    3.3 MB · Προβολές: 39
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Σας φαίνεται οκ η θερμοκρασία μετα απο 40λεπτη διαδρομή;
Καλημέρα, η θερμοκρασία δεν είναι σωστή ούτε η στιγμιαία κατανάλωση στο ρελαντί-0.5 l/h.
Με 5c εξωτερική θερμοκρασία σε 5 λεπτά πάει ο δείκτης στη μέση.
Στο δικό μου απο καινούργιο είχα 0.3 l/h και σταδιακά πήγε 0.5/0.6, μετά την αλλαγή μπέκ επανήλθε στο 0.3 l/h.
Τό δουλέυω σε όλο το φάσμα στροφών με ταχύτητες >110 και έχω κατανάλωση 5.2 καλοκαίρι και 5.5 χειμώνα.
Καλοριφέρ έχει ή αργεί;
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα,0,3 κατανάλωση στο ρελαντί δεν είδα ποτέ,ούτε όταν ήταν καινούργιο,η θερμοκρασία αργεί να ανέβει,καλοριφέρ έχω αλλα αργεί λιγάκι,στο 5λεπτο ποτέ δεν έχει ζεσταθεί ούτε και το καλοκαίρι.Η φώτο είναι μόλις έφτάσα σπίτι μετά απο 37 χλμ διαδρομή.Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι σταθερός,πάει μέχρι 90 περίπου και μετά πέφτει λιγο πιο κάτω,μετά ανεβαίνει πάλι.Περίεργο,έπρεπε να στρώσει με την αλλαγή θερμοστάτη.Θα ανεβάσω και άλλες φώτο με το ρελαντί ανεβασμένο,είτε κρύο είτε ζεστό,όταν παρουσιάζει το σκορτσάρισμα.
 
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα,0,3 κατανάλωση στο ρελαντί δεν είδα ποτέ,ούτε όταν ήταν καινούργιο,η θερμοκρασία αργεί να ανέβει,καλοριφέρ έχω αλλα αργεί λιγάκι,στο 5λεπτο ποτέ δεν έχει ζεσταθεί ούτε και το καλοκαίρι.Η φώτο είναι μόλις έφτάσα σπίτι μετά απο 37 χλμ διαδρομή.Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι σταθερός,πάει μέχρι 90 περίπου και μετά πέφτει λιγο πιο κάτω,μετά ανεβαίνει πάλι.Περίεργο,έπρεπε να στρώσει με την αλλαγή θερμοστάτη.Θα ανεβάσω και άλλες φώτο με το ρελαντί ανεβασμένο,είτε κρύο είτε ζεστό,όταν παρουσιάζει το σκορτσάρισμα.
Καλημέρα, θέλω μια χάρη. Αν μπορείς δες με το forscan στο ipc 720-01-01 τους κωδικούς xxxx-xxxx-xxxx γιατί έχω μια υποψία οτι το πρόβλημα με το start/stop είναι σε αυτό το μπλόκ.
 
Last edited:

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, θέλω μια χάρη. Αν μπορείς δες με το forscan στο ipc 720-01-01 τους κωδικούς xxxx-xxxx-xxxx γιατί έχω μια υποψία οτι το πρόβλημα με το start/stop είναι σε αυτό το μπλόκ.
Αυριο το μεσημεράκι θα μπορέσω να το δω,απόψε θα γυρίσω σπίτι αργά και αύριο πρωί θα είμαι στη δουλειά.
Post automatically merged:

Ανεβασμένες στροφές ρελαντί στη διάρκεια της διαδρομής,όταν γίνεται αυτό παρουσιάζει και το σκορτσάρισμα,οχι πάντα όμως.
 

Attachments

  • 20211213_190924.jpg
    20211213_190924.jpg
    3.6 MB · Προβολές: 22
Last edited:

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Αυριο το μεσημεράκι θα μπορέσω να το δω,απόψε θα γυρίσω σπίτι αργά και αύριο πρωί θα είμαι στη δουλειά.
Post automatically merged:

Ανεβασμένες στροφές ρελαντί στη διάρκεια της διαδρομής,όταν γίνεται αυτό παρουσιάζει και το σκορτσάρισμα,οχι πάντα όμως.
Και εμένα έτσι ακριβώς έκανε όπως λες.
Το είδα να το κάνει πάλι αλλά χωρίς το σκορτσαρισμα ( αλλά θέλω να το παρακολουθήσω για περισσότερο καιρό) στο ρελαντί ούτε εγώ έχω δει σταθερά 0,3 πότε
Γενικά 0,5-0,4 και αυτό με bp με shell και avin 0,5-0,6. Στη θερμοκρασία βλέπω και εγώ μια μικρή πτώση αλλά για πολύ λίγο μετά επανέρχεται στο κέντρο, κάτι που δεν έκανε πριν την αλλαγή του θερμοστάτη. Δεν ξέρω αν έχει ακόμα θέμα αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από πριν στο θέμα θερμοκρασίας.
 
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Και εμένα έτσι ακριβώς έκανε όπως λες.
Το είδα να το κάνει πάλι αλλά χωρίς το σκορτσαρισμα ( αλλά θέλω να το παρακολουθήσω για περισσότερο καιρό) στο ρελαντί ούτε εγώ έχω δει σταθερά 0,3 πότε
Γενικά 0,5-0,4 και αυτό με bp με shell και avin 0,5-0,6. Στη θερμοκρασία βλέπω και εγώ μια μικρή πτώση αλλά για πολύ λίγο μετά επανέρχεται στο κέντρο, κάτι που δεν έκανε πριν την αλλαγή του θερμοστάτη. Δεν ξέρω αν έχει ακόμα θέμα αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από πριν στο θέμα θερμοκρασίας.
Καλησπέρα, κατά την γνώμη μου ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας σε συνδυασμό κάνουν τον εγκέφαλο να μπαίνει σε λειτουργία κρύας εκκίνησης. Υπο φυσιολογικές συνθήκες οταν βάζεις μπρος με κρύο κινητήρα έχεις 0.5-0.6 l/h με λίγο ανεβασμένο ρελαντί, μετά απο 2-3 λεπτά οι στροφές πέφτουν στις 750-800 και η στιγμιαία κατανάλωση στο 0.3-0.4 l/h και παραμένει εκεί οσο η θερμοκρασία ειναι 90. Ο χαλασμένος θερμοστάτης/φούσκα αναγκάζει τον εγκέφαλο κινητήρα να μπαίνει σε κρύα λειτουργία ψεκάζοντας επιπλέον κάυσιμο χωρίς να πρέπει και το μίγμα γίνεται "πλούσιο", αυτό δημιουργεί μπουκώματα-σκορτσαρίσματα και επιβαρύνει το dpf με επιπλέον καυσαέρια / συχνές αναπλάσεις με ανεβασμένο ρελαντί. Σε βάθος χρόνου τα μπέκ πιάνουν καρβουνίλα στις ακίδες απο το άκαυτο κάυσιμο και η στιμιαία l/h αυξάνεται κι άλλο. Στο δικό μου μετά την αλλαγή μπέκ και θερμοστάτη έχω: 0.5-0.6 για 2 λεπτά το πρωί / 0.3-0.4 ζεστό 90c. Κατα την ανάπλαση 0.5-0.6 και όταν ολοκληρωθεί 0.2-0.3 l/h που σταδιακά ξανά πάει 0.3-0.4 μετά λίγα χιλιόμετρα. Έχω γράψει πιο πάνω και τις δυναμομετρήσεις πριν και μετά την αλλαγή μπέκ.
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, κατά την γνώμη μου ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας σε συνδυασμό κάνουν τον εγκέφαλο να μπαίνει σε λειτουργία κρύας εκκίνησης. Υπο φυσιολογικές συνθήκες οταν βάζεις μπρος με κρύο κινητήρα έχεις 0.5-0.6 l/h με λίγο ανεβασμένο ρελαντί, μετά απο 2-3 λεπτά οι στροφές πέφτουν στις 750-800 και η στιγμιαία κατανάλωση στο 0.3-0.4 l/h και παραμένει εκεί οσο η θερμοκρασία ειναι 90. Ο χαλασμένος θερμοστάτης/φούσκα αναγκάζει τον εγκέφαλο κινητήρα να μπαίνει σε κρύα λειτουργία ψεκάζοντας επιπλέον κάυσιμο χωρίς να πρέπει και το μίγμα γίνεται "πλούσιο", αυτό δημιουργεί μπουκώματα-σκορτσαρίσματα και επιβαρύνει το dpf με επιπλέον καυσαέρια / συχνές αναπλάσεις με ανεβασμένο ρελαντί. Σε βάθος χρόνου τα μπέκ πιάνουν καρβουνίλα στις ακίδες απο το άκαυτο κάυσιμο και η στιμιαία l/h αυξάνεται κι άλλο. Στο δικό μου μετά την αλλαγή μπέκ και θερμοστάτη έχω: 0.5-0.6 για 2 λεπτά το πρωί / 0.3-0.4 ζεστό 90c. Κατα την ανάπλαση 0.5-0.6 και όταν ολοκληρωθεί 0.2-0.3 l/h που σταδιακά ξανά πάει 0.3-0.4 μετά λίγα χιλιόμετρα. Έχω γράψει πιο πάνω και τις δυναμομετρήσεις πριν και μετά την αλλαγή μπέκ.
Άντε να πείσεις την αντιπροσωπεία να αλλάξει μπεκ... τώρα το βλέπω δύσκολο.
Θελω να δουλέψει λίγο το αμάξι να δω πώς πάει και αν δω ότι κάνει πάλι τα ίδια και ανεβάζει λάδια τότε να πιέσω να γίνει και αλλαγή μπεκ.
Τώρα ακόμα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με το start stop και με το κεντρικό κλείδωμα
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, κατά την γνώμη μου ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας σε συνδυασμό κάνουν τον εγκέφαλο να μπαίνει σε λειτουργία κρύας εκκίνησης. Υπο φυσιολογικές συνθήκες οταν βάζεις μπρος με κρύο κινητήρα έχεις 0.5-0.6 l/h με λίγο ανεβασμένο ρελαντί, μετά απο 2-3 λεπτά οι στροφές πέφτουν στις 750-800 και η στιγμιαία κατανάλωση στο 0.3-0.4 l/h και παραμένει εκεί οσο η θερμοκρασία ειναι 90. Ο χαλασμένος θερμοστάτης/φούσκα αναγκάζει τον εγκέφαλο κινητήρα να μπαίνει σε κρύα λειτουργία ψεκάζοντας επιπλέον κάυσιμο χωρίς να πρέπει και το μίγμα γίνεται "πλούσιο", αυτό δημιουργεί μπουκώματα-σκορτσαρίσματα και επιβαρύνει το dpf με επιπλέον καυσαέρια / συχνές αναπλάσεις με ανεβασμένο ρελαντί. Σε βάθος χρόνου τα μπέκ πιάνουν καρβουνίλα στις ακίδες απο το άκαυτο κάυσιμο και η στιμιαία l/h αυξάνεται κι άλλο. Στο δικό μου μετά την αλλαγή μπέκ και θερμοστάτη έχω: 0.5-0.6 για 2 λεπτά το πρωί / 0.3-0.4 ζεστό 90c. Κατα την ανάπλαση 0.5-0.6 και όταν ολοκληρωθεί 0.2-0.3 l/h που σταδιακά ξανά πάει 0.3-0.4 μετά λίγα χιλιόμετρα. Έχω γράψει πιο πάνω και τις δυναμομετρήσεις πριν και μετά την αλλαγή μπέκ.
Είμαι σίγουρος οτι έτσι έχουν τα πράγματα,είχα το ίδιο πρόβλημα πριν πολλά χρόνια με ένα vw polo 6N 16v,το όργανο έδειχνε σταθερά 90 αλλα το αμάξι λειτουργούσε σαν να έκανε κρύα εκκινηση στους -30 και ανέβαινε το ρελαντί στις 1500 στροφές.Χαλασμένη φούσκα θερμοκρασίας.Το θέμα είναι οτι μου άλλαξαν θερμοστάτη και πάλι κάνει τα ίδια.Το πρωί με 5 βαθμούς το ρελαντί δεν είναι ανεβασμένο και η στιγμιαία κατανάλωση 0,5 με 0,6.Σήμερα ανέβηκα το βουνό πήγε σχεδον 90 και στην κατηφόρα και μετά στην ευθεία επεσε στους 75.Περίεργα πράγματα.Εχω αγανακτήσει.
 
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Άντε να πείσεις την αντιπροσωπεία να αλλάξει μπεκ... τώρα το βλέπω δύσκολο.
Θελω να δουλέψει λίγο το αμάξι να δω πώς πάει και αν δω ότι κάνει πάλι τα ίδια και ανεβάζει λάδια τότε να πιέσω να γίνει και αλλαγή μπεκ.
Τώρα ακόμα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με το start stop και με το κεντρικό κλείδωμα
Καλησπέρα, σήμερα είχα επικοινωνία με την ford Στάθης για το start/stop και μου είπαν οτι μίλησαν και με την car center και με την ford motor hellas για να βρεθεί λύση. Στο δικό σου είχες κάνει αλλαγές / ενεργοποιήσεις με το forscan; Αν ναι, τι αλλαγές; Στη car center το ξανά έκαναν εργοστασιακό;
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Μπήκα στο etis και απο το laptop,κι εκεί βγάζει το 21E10 powertrain control module reprogramming,αρα σίγουρα δεν έχει γίνει η αναβάθμιση στο δικό μου.Το είχαν εκεί πάνω απο μια εβδομάδα,περίεργο που δεν την έκαναν.Δευτέρα πρωί έχω ραντεβού
 
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Είμαι σίγουρος οτι έτσι έχουν τα πράγματα,είχα το ίδιο πρόβλημα πριν πολλά χρόνια με ένα vw polo 6N 16v,το όργανο έδειχνε σταθερά 90 αλλα το αμάξι λειτουργούσε σαν να έκανε κρύα εκκινηση στους -30 και ανέβαινε το ρελαντί στις 1500 στροφές.Χαλασμένη φούσκα θερμοκρασίας.Το θέμα είναι οτι μου άλλαξαν θερμοστάτη και πάλι κάνει τα ίδια.Το πρωί με 5 βαθμούς το ρελαντί δεν είναι ανεβασμένο και η στιγμιαία κατανάλωση 0,5 με 0,6.Σήμερα ανέβηκα το βουνό πήγε σχεδον 90 και στην κατηφόρα και μετά στην ευθεία επεσε στους 75.Περίεργα πράγματα.Εχω αγανακτήσει.
Μπορεί ο καινούργιος θερμοστάτης να είναι ελαττωματικός. Στη ford Στάθης άλλαξαν θερμοστάτη σε 3 αυτοκίνητα και όλα δουλεύουν όλα σωστά. Μήπως το πας χαλαρά; π.χ 6η με 1500 σ.α.λ.
Δοκίμασε να γεμίζεις τις ταχύτητες να δούμε αν ζεσταίνεται.
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Θα το πάω πάλι στη ford Στάθης να το ξαναδουν.
Post automatically merged:

Δεν βάζω καν 6η,δεν το κρεμάω,το ζορίζω ζεσταίνεται και όταν πάω χαλαρά πέφτει.
 
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Θα το πάω πάλι στη ford Στάθης να το ξαναδουν. Δεν βάζω καν 6η,δεν το κρεμάω,το ζορίζω ζεσταίνεται και όταν πάω χαλαρά πέφτει.
Μάλλον ελαττωματικός θερμοστάτης...
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, σήμερα είχα επικοινωνία με την ford Στάθης για το start/stop και μου είπαν οτι μίλησαν και με την car center και με την ford motor hellas για να βρεθεί λύση. Στο δικό σου είχες κάνει αλλαγές / ενεργοποιήσεις με το forscan; Αν ναι, τι αλλαγές; Στη car center το ξανά έκαναν εργοστασιακό;
Εγώ προσωπικά με το forscan πέρα από το κομμάτι της παρακολούθησης ενδείξεων δεν έκανα τίποτα άλλο. Στην car center δεν μπορούν να το κάνουν εργοστασιακό αυτό ήταν και το πρόβλημα εξαρχής.
Απλά τσεκαραν ότι μπορούσαν σε περιφερειακά και λογισμικά και κατέληξαν στο συμπέρασμα του λογισμικού .
Φαντάσου όταν πήρα το αμάξι είχε μέσα καλώδια πλαστικά και τέτοια λες και έγινε μάχη. Παρόλα αυτά είμαι ακόμα στο περίμενε.
Με την ford μίλησα και εγώ Δευτέρα και τους είπα πως έχει το θέμα και ότι υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο στην Θεσσαλονίκη με το ίδιο πρόβλημα που το ψάχνουν.
Πάντως η απάντηση ήταν ότι δεν είναι κάτι που μπορούν να κάνουν και ότι το αίτημα που έχει γίνει από το συνεργείο πάω κατευθείαν εξωτερικό.
Post automatically merged:

Μάλλον ελαττωματικός θερμοστάτης...
Κάνε και το update πρώτα στην pcm να δεις τι γίνεται , νομίζω θα βελτιωθεί όπως και στο δικό μου , αλλά μάλλον δεν θα έχεις start stop 😂
 
Oct 19, 2021
275
98
28
Μοντέλο
MK8
Εγώ προσωπικά με το forscan πέρα από το κομμάτι της παρακολούθησης ενδείξεων δεν έκανα τίποτα άλλο. Στην car center δεν μπορούν να το κάνουν εργοστασιακό αυτό ήταν και το πρόβλημα εξαρχής.
Απλά τσεκαραν ότι μπορούσαν σε περιφερειακά και λογισμικά και κατέληξαν στο συμπέρασμα του λογισμικού .
Φαντάσου όταν πήρα το αμάξι είχε μέσα καλώδια πλαστικά και τέτοια λες και έγινε μάχη. Παρόλα αυτά είμαι ακόμα στο περίμενε.
Με την ford μίλησα και εγώ Δευτέρα και τους είπα πως έχει το θέμα και ότι υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο στην Θεσσαλονίκη με το ίδιο πρόβλημα που το ψάχνουν.
Πάντως η απάντηση ήταν ότι δεν είναι κάτι που μπορούν να κάνουν και ότι το αίτημα που έχει γίνει από το συνεργείο πάω κατευθείαν εξωτερικό.
Είχες τοποθετήσει κάτι aftermarket στο δικό σου; Έχεις ενεργοποιήσει tsr/ahb/da/splash screen ή κάτι άλλο;
Post automatically merged:

Ενα μαντήλι δώρο για τα Χριστούγεννα απο την ford motor hellas να κλάψουμε όλοι μαζί...
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Στο αυτοκίνητο έχουν μπει από τον πρώτο χρόνο ηχεία και ενισχυτής. Και πριν κάνα μήνα φίλτρο ελευθέρας k.n στο μαμά κουτί.
Ετοιμαζομουν για πρόγραμμα είχα κλείσει ραντεβού και 3 μέρες πριν έκατσε η φάση με τα λάδια..
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Πιο πολύ στο συνεργείο ειναι αυτό το αμάξι παρά στο δρόμο.Και να φανταστείς το χρησιμοποιώ 99% για δουλειά.Το mk7 που είχα πριν στα 7 χρόνια δεν είχε ούτε μισό πρόβλημα.Το χειρότερο είναι οτι δεν έχω συνεργείο κοντά.Αν ήξερα οτι θα είχα τόσα θέματα θα έπαιρνα κάτι άλλο και πιθανότατα θα το δώσω σύντομα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread