Καλημέρα, η θερμοκρασία δεν είναι σωστή ούτε η στιγμιαία κατανάλωση στο ρελαντί-0.5 l/h.Σας φαίνεται οκ η θερμοκρασία μετα απο 40λεπτη διαδρομή;
Καλημέρα, θέλω μια χάρη. Αν μπορείς δες με το forscan στο ipc 720-01-01 τους κωδικούς xxxx-xxxx-xxxx γιατί έχω μια υποψία οτι το πρόβλημα με το start/stop είναι σε αυτό το μπλόκ.Καλημέρα,0,3 κατανάλωση στο ρελαντί δεν είδα ποτέ,ούτε όταν ήταν καινούργιο,η θερμοκρασία αργεί να ανέβει,καλοριφέρ έχω αλλα αργεί λιγάκι,στο 5λεπτο ποτέ δεν έχει ζεσταθεί ούτε και το καλοκαίρι.Η φώτο είναι μόλις έφτάσα σπίτι μετά απο 37 χλμ διαδρομή.Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι σταθερός,πάει μέχρι 90 περίπου και μετά πέφτει λιγο πιο κάτω,μετά ανεβαίνει πάλι.Περίεργο,έπρεπε να στρώσει με την αλλαγή θερμοστάτη.Θα ανεβάσω και άλλες φώτο με το ρελαντί ανεβασμένο,είτε κρύο είτε ζεστό,όταν παρουσιάζει το σκορτσάρισμα.
Αυριο το μεσημεράκι θα μπορέσω να το δω,απόψε θα γυρίσω σπίτι αργά και αύριο πρωί θα είμαι στη δουλειά.Καλημέρα, θέλω μια χάρη. Αν μπορείς δες με το forscan στο ipc 720-01-01 τους κωδικούς xxxx-xxxx-xxxx γιατί έχω μια υποψία οτι το πρόβλημα με το start/stop είναι σε αυτό το μπλόκ.
Και εμένα έτσι ακριβώς έκανε όπως λες.Αυριο το μεσημεράκι θα μπορέσω να το δω,απόψε θα γυρίσω σπίτι αργά και αύριο πρωί θα είμαι στη δουλειά.
Post automatically merged:
Ανεβασμένες στροφές ρελαντί στη διάρκεια της διαδρομής,όταν γίνεται αυτό παρουσιάζει και το σκορτσάρισμα,οχι πάντα όμως.
Καλησπέρα, κατά την γνώμη μου ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας σε συνδυασμό κάνουν τον εγκέφαλο να μπαίνει σε λειτουργία κρύας εκκίνησης. Υπο φυσιολογικές συνθήκες οταν βάζεις μπρος με κρύο κινητήρα έχεις 0.5-0.6 l/h με λίγο ανεβασμένο ρελαντί, μετά απο 2-3 λεπτά οι στροφές πέφτουν στις 750-800 και η στιγμιαία κατανάλωση στο 0.3-0.4 l/h και παραμένει εκεί οσο η θερμοκρασία ειναι 90. Ο χαλασμένος θερμοστάτης/φούσκα αναγκάζει τον εγκέφαλο κινητήρα να μπαίνει σε κρύα λειτουργία ψεκάζοντας επιπλέον κάυσιμο χωρίς να πρέπει και το μίγμα γίνεται "πλούσιο", αυτό δημιουργεί μπουκώματα-σκορτσαρίσματα και επιβαρύνει το dpf με επιπλέον καυσαέρια / συχνές αναπλάσεις με ανεβασμένο ρελαντί. Σε βάθος χρόνου τα μπέκ πιάνουν καρβουνίλα στις ακίδες απο το άκαυτο κάυσιμο και η στιμιαία l/h αυξάνεται κι άλλο. Στο δικό μου μετά την αλλαγή μπέκ και θερμοστάτη έχω: 0.5-0.6 για 2 λεπτά το πρωί / 0.3-0.4 ζεστό 90c. Κατα την ανάπλαση 0.5-0.6 και όταν ολοκληρωθεί 0.2-0.3 l/h που σταδιακά ξανά πάει 0.3-0.4 μετά λίγα χιλιόμετρα. Έχω γράψει πιο πάνω και τις δυναμομετρήσεις πριν και μετά την αλλαγή μπέκ.Και εμένα έτσι ακριβώς έκανε όπως λες.
Το είδα να το κάνει πάλι αλλά χωρίς το σκορτσαρισμα ( αλλά θέλω να το παρακολουθήσω για περισσότερο καιρό) στο ρελαντί ούτε εγώ έχω δει σταθερά 0,3 πότε
Γενικά 0,5-0,4 και αυτό με bp με shell και avin 0,5-0,6. Στη θερμοκρασία βλέπω και εγώ μια μικρή πτώση αλλά για πολύ λίγο μετά επανέρχεται στο κέντρο, κάτι που δεν έκανε πριν την αλλαγή του θερμοστάτη. Δεν ξέρω αν έχει ακόμα θέμα αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από πριν στο θέμα θερμοκρασίας.
Άντε να πείσεις την αντιπροσωπεία να αλλάξει μπεκ... τώρα το βλέπω δύσκολο.Καλησπέρα, κατά την γνώμη μου ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας σε συνδυασμό κάνουν τον εγκέφαλο να μπαίνει σε λειτουργία κρύας εκκίνησης. Υπο φυσιολογικές συνθήκες οταν βάζεις μπρος με κρύο κινητήρα έχεις 0.5-0.6 l/h με λίγο ανεβασμένο ρελαντί, μετά απο 2-3 λεπτά οι στροφές πέφτουν στις 750-800 και η στιγμιαία κατανάλωση στο 0.3-0.4 l/h και παραμένει εκεί οσο η θερμοκρασία ειναι 90. Ο χαλασμένος θερμοστάτης/φούσκα αναγκάζει τον εγκέφαλο κινητήρα να μπαίνει σε κρύα λειτουργία ψεκάζοντας επιπλέον κάυσιμο χωρίς να πρέπει και το μίγμα γίνεται "πλούσιο", αυτό δημιουργεί μπουκώματα-σκορτσαρίσματα και επιβαρύνει το dpf με επιπλέον καυσαέρια / συχνές αναπλάσεις με ανεβασμένο ρελαντί. Σε βάθος χρόνου τα μπέκ πιάνουν καρβουνίλα στις ακίδες απο το άκαυτο κάυσιμο και η στιμιαία l/h αυξάνεται κι άλλο. Στο δικό μου μετά την αλλαγή μπέκ και θερμοστάτη έχω: 0.5-0.6 για 2 λεπτά το πρωί / 0.3-0.4 ζεστό 90c. Κατα την ανάπλαση 0.5-0.6 και όταν ολοκληρωθεί 0.2-0.3 l/h που σταδιακά ξανά πάει 0.3-0.4 μετά λίγα χιλιόμετρα. Έχω γράψει πιο πάνω και τις δυναμομετρήσεις πριν και μετά την αλλαγή μπέκ.
Είμαι σίγουρος οτι έτσι έχουν τα πράγματα,είχα το ίδιο πρόβλημα πριν πολλά χρόνια με ένα vw polo 6N 16v,το όργανο έδειχνε σταθερά 90 αλλα το αμάξι λειτουργούσε σαν να έκανε κρύα εκκινηση στους -30 και ανέβαινε το ρελαντί στις 1500 στροφές.Χαλασμένη φούσκα θερμοκρασίας.Το θέμα είναι οτι μου άλλαξαν θερμοστάτη και πάλι κάνει τα ίδια.Το πρωί με 5 βαθμούς το ρελαντί δεν είναι ανεβασμένο και η στιγμιαία κατανάλωση 0,5 με 0,6.Σήμερα ανέβηκα το βουνό πήγε σχεδον 90 και στην κατηφόρα και μετά στην ευθεία επεσε στους 75.Περίεργα πράγματα.Εχω αγανακτήσει.Καλησπέρα, κατά την γνώμη μου ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας σε συνδυασμό κάνουν τον εγκέφαλο να μπαίνει σε λειτουργία κρύας εκκίνησης. Υπο φυσιολογικές συνθήκες οταν βάζεις μπρος με κρύο κινητήρα έχεις 0.5-0.6 l/h με λίγο ανεβασμένο ρελαντί, μετά απο 2-3 λεπτά οι στροφές πέφτουν στις 750-800 και η στιγμιαία κατανάλωση στο 0.3-0.4 l/h και παραμένει εκεί οσο η θερμοκρασία ειναι 90. Ο χαλασμένος θερμοστάτης/φούσκα αναγκάζει τον εγκέφαλο κινητήρα να μπαίνει σε κρύα λειτουργία ψεκάζοντας επιπλέον κάυσιμο χωρίς να πρέπει και το μίγμα γίνεται "πλούσιο", αυτό δημιουργεί μπουκώματα-σκορτσαρίσματα και επιβαρύνει το dpf με επιπλέον καυσαέρια / συχνές αναπλάσεις με ανεβασμένο ρελαντί. Σε βάθος χρόνου τα μπέκ πιάνουν καρβουνίλα στις ακίδες απο το άκαυτο κάυσιμο και η στιμιαία l/h αυξάνεται κι άλλο. Στο δικό μου μετά την αλλαγή μπέκ και θερμοστάτη έχω: 0.5-0.6 για 2 λεπτά το πρωί / 0.3-0.4 ζεστό 90c. Κατα την ανάπλαση 0.5-0.6 και όταν ολοκληρωθεί 0.2-0.3 l/h που σταδιακά ξανά πάει 0.3-0.4 μετά λίγα χιλιόμετρα. Έχω γράψει πιο πάνω και τις δυναμομετρήσεις πριν και μετά την αλλαγή μπέκ.
Καλησπέρα, σήμερα είχα επικοινωνία με την ford Στάθης για το start/stop και μου είπαν οτι μίλησαν και με την car center και με την ford motor hellas για να βρεθεί λύση. Στο δικό σου είχες κάνει αλλαγές / ενεργοποιήσεις με το forscan; Αν ναι, τι αλλαγές; Στη car center το ξανά έκαναν εργοστασιακό;Άντε να πείσεις την αντιπροσωπεία να αλλάξει μπεκ... τώρα το βλέπω δύσκολο.
Θελω να δουλέψει λίγο το αμάξι να δω πώς πάει και αν δω ότι κάνει πάλι τα ίδια και ανεβάζει λάδια τότε να πιέσω να γίνει και αλλαγή μπεκ.
Τώρα ακόμα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με το start stop και με το κεντρικό κλείδωμα
Μπορεί ο καινούργιος θερμοστάτης να είναι ελαττωματικός. Στη ford Στάθης άλλαξαν θερμοστάτη σε 3 αυτοκίνητα και όλα δουλεύουν όλα σωστά. Μήπως το πας χαλαρά; π.χ 6η με 1500 σ.α.λ.Είμαι σίγουρος οτι έτσι έχουν τα πράγματα,είχα το ίδιο πρόβλημα πριν πολλά χρόνια με ένα vw polo 6N 16v,το όργανο έδειχνε σταθερά 90 αλλα το αμάξι λειτουργούσε σαν να έκανε κρύα εκκινηση στους -30 και ανέβαινε το ρελαντί στις 1500 στροφές.Χαλασμένη φούσκα θερμοκρασίας.Το θέμα είναι οτι μου άλλαξαν θερμοστάτη και πάλι κάνει τα ίδια.Το πρωί με 5 βαθμούς το ρελαντί δεν είναι ανεβασμένο και η στιγμιαία κατανάλωση 0,5 με 0,6.Σήμερα ανέβηκα το βουνό πήγε σχεδον 90 και στην κατηφόρα και μετά στην ευθεία επεσε στους 75.Περίεργα πράγματα.Εχω αγανακτήσει.
Μάλλον ελαττωματικός θερμοστάτης...Θα το πάω πάλι στη ford Στάθης να το ξαναδουν. Δεν βάζω καν 6η,δεν το κρεμάω,το ζορίζω ζεσταίνεται και όταν πάω χαλαρά πέφτει.
Εγώ προσωπικά με το forscan πέρα από το κομμάτι της παρακολούθησης ενδείξεων δεν έκανα τίποτα άλλο. Στην car center δεν μπορούν να το κάνουν εργοστασιακό αυτό ήταν και το πρόβλημα εξαρχής.Καλησπέρα, σήμερα είχα επικοινωνία με την ford Στάθης για το start/stop και μου είπαν οτι μίλησαν και με την car center και με την ford motor hellas για να βρεθεί λύση. Στο δικό σου είχες κάνει αλλαγές / ενεργοποιήσεις με το forscan; Αν ναι, τι αλλαγές; Στη car center το ξανά έκαναν εργοστασιακό;
Κάνε και το update πρώτα στην pcm να δεις τι γίνεται , νομίζω θα βελτιωθεί όπως και στο δικό μου , αλλά μάλλον δεν θα έχεις start stopΜάλλον ελαττωματικός θερμοστάτης...
Είχες τοποθετήσει κάτι aftermarket στο δικό σου; Έχεις ενεργοποιήσει tsr/ahb/da/splash screen ή κάτι άλλο;Εγώ προσωπικά με το forscan πέρα από το κομμάτι της παρακολούθησης ενδείξεων δεν έκανα τίποτα άλλο. Στην car center δεν μπορούν να το κάνουν εργοστασιακό αυτό ήταν και το πρόβλημα εξαρχής.
Απλά τσεκαραν ότι μπορούσαν σε περιφερειακά και λογισμικά και κατέληξαν στο συμπέρασμα του λογισμικού .
Φαντάσου όταν πήρα το αμάξι είχε μέσα καλώδια πλαστικά και τέτοια λες και έγινε μάχη. Παρόλα αυτά είμαι ακόμα στο περίμενε.
Με την ford μίλησα και εγώ Δευτέρα και τους είπα πως έχει το θέμα και ότι υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο στην Θεσσαλονίκη με το ίδιο πρόβλημα που το ψάχνουν.
Πάντως η απάντηση ήταν ότι δεν είναι κάτι που μπορούν να κάνουν και ότι το αίτημα που έχει γίνει από το συνεργείο πάω κατευθείαν εξωτερικό.
Ενα μαντήλι δώρο για τα Χριστούγεννα απο την ford motor hellas να κλάψουμε όλοι μαζί...