mk1 Stelios
Hero Member
Εδώ Ελλάδα τα θυμάμαι δεκαετία του '80. Όχι μόνο σε ταξί αλλά και σε φορτηγά τύπου τράνζιτ, σε γεννήτριες κτλ. Το ένα κόλλαγε πίσω από το άλλο! Οι αναθυμιάσεις των καυσίμων είναι αυτές που προκαλούν "σπάσιμο" στο λάδι για αυτό έχει άλλες προδιαγραφές το λάδι σε βενζίνα-πετρέλαιο-γκάζι κτλ. Και που φτάσαμε στη δεκαετία του '10 που συνεχίζουν τα μοτέρ να κολλάνε το ένα πίσω από το άλλο ειδικά από την στιγμή που ο κάθε μηχανικός το παίζει και εγκαταστάτης υγραερίου!
Όσο δεν το πιέζεις είσαι μια χαρά! Ανάλογα και το κιτ πρέπει να έχεις και βενζίνα στο ντεπόζιτο για να μην σου κάψει αντλία, όπως επίσης πρέπει να το δουλεύεις και με βενζίνα για να μην βουλώσουν τα μπεκ.
Επίσης η βενζίνη όταν μπαίνει στο θάλαμο καύσης κάνει και ψύξη ταυτόχρονα , για αυτό με το υγραέριο το πρώτο που θα την "ακούσει" είναι οι βαλβίδες και το καπάκι ειδικά αν το πιέζεις..για αυτό και ο πιο τακτικός έλεγχος ρύθμισης βαλβίδων που φυσικά δεν στο λένε ποτέ...μέχρι να πάρεις το μοτέρ στα χέρια!
Όσο δεν το πιέζεις είσαι μια χαρά! Ανάλογα και το κιτ πρέπει να έχεις και βενζίνα στο ντεπόζιτο για να μην σου κάψει αντλία, όπως επίσης πρέπει να το δουλεύεις και με βενζίνα για να μην βουλώσουν τα μπεκ.
Επίσης η βενζίνη όταν μπαίνει στο θάλαμο καύσης κάνει και ψύξη ταυτόχρονα , για αυτό με το υγραέριο το πρώτο που θα την "ακούσει" είναι οι βαλβίδες και το καπάκι ειδικά αν το πιέζεις..για αυτό και ο πιο τακτικός έλεγχος ρύθμισης βαλβίδων που φυσικά δεν στο λένε ποτέ...μέχρι να πάρεις το μοτέρ στα χέρια!