Απο τα λιγο που εχω ψαχτει θα πω τι εχω δει και ποια νομιζω ΚΑΤΑ ΤΝ ΓΝΩΜΗ μου ειναι τα σωστα.
Το βασικο λιπαντικο στοιχειο της βενζινης ηταν ο μολυβδος. Οπως καταλαβαινεται η αμολυβδη εχει χασει αυτην την ιδιοτητα. Οι καινουριοι κινητητρες που βγηκαν για να καινε αμολυβδη εχουν στηθει ετσι ωστε να μν χρειαζονται τοση λιπανση. Επισης εχει παρατηρηθει οτι στους παλιους κινητηρες αυξυθηκαν η φθορες αφου ειχαν προδιαγραφες για βενζινη με μολυβδο. Λιγο αργοτερα βγηκε η ονομαζομενη νεα super (LRP) που ειχε προσθετα λιπανσης. Και δεν εννοω για κατοσταρα οταν λεω super. Μιλοντας λιγο ρεαλιστικα και σε βαση Ελλαδας δεν νομιζω να ρεει αυθονη η LRP στα βενζιναδικα μας. Εδω μας νοθευουνε τις απλες θα φερουνε και με αυξημενη τεχνολογια. Οποτε κατα πασα πιθανοτιτα η βενζινη εχει λιγοοοοστεεες παραπανω λιπαντικες ιδιοτητες. Επισης δεν υπαρχει ξηρη καυση. Και οταν λενε κανει τελεια καυση εννουνε οτι τα καταλοιπα καυσης ειναι λιγοτερα απο αυτα της βενζινης πραγμα καλυτερο οχι χειροτερο.
Αν ιδια ποσοτητα αεριου εκανε καλυτερη(τελεια) καυση απο την βενζινη δεν θα βλεπαμε μεγαλυτερες καταναλωσεις αλλα μικροτερες.
Και κλεινω λεγοντας οτι ολο αυτο με την λιπανση ειναι μια μουφα και μιση. Και η λαδιερα ειναι ενα άλλοθι και μονο.
Επειδη
ακομα δεν καταφερανε να βγαλουν ενα αξιολογο συστημα αεριου που να χεις το κεφαλι σου ήσυχο. Γι αυτο ολο και νεοτερες γενιες βγαινουν. Και ειναι λογικο να μην μπορεις κινητηρα που γεννηθηκε για βενζινη να τον γυρνας σε αεριο χωρις ρισκο.
Δλδ τα μανισια αερια που βγαινουν εδω και δεκαετιες στο εξωτερικο γτ πανε καλα?
Απλα δεν ειναι διαδεδομενο τοσο γτ εξω δουλευουν πετρελαιο εδω και χροοονια. Οχι σαν εμας .
Οποτε αν ημουν εγω, λαδιερα θα εβαζα μονο για ψυχολογικους λογους. (Αντε να το βαλουμε μν γινει καμια μ@λ@κι@)
Θα εβαζα καλα λαδια στον κινητηρα και θα τα αλλαζα συχνοτερα.
Και θα προσεχα λιγο στο να μν ζορίζω το αμαξι.
(Στο παλιο μου 2 χρονια το χα στην τσιτα με αεριο. Κατω απο 160 δεν πηγαινε εξω και τσιτοματα μεσα στην πολη.
Ενα χρονο ημουνα χωρις λαδιερα. Και τν πρωτο χρονο που ειχα ,ειχε αδειασει το 1/4 και αλλο δεν εσταζε. Ο μαστορας μου ηταν αποφοιτος ΑΜΕΑ. Και με τα λαδια ασχοληθηκα τελευταιο εξαμηνο. Και βαλβιδες δεν ελεγξα ποτε
κι ας μπηκε το αεριο στα 100.000 χλμ. Το αμαξι δεν ειχε το παραμικρο απο κινητηρα (50.000χλμ+ μετα). Τα συμπερασματα δικα σας)
Το δικο μου ειναι οτι δεν το κατεχει κανεις το αθλημα με το αεριο. Καλα μαστορια υπαρχουν αλλα η τεχνογνωσια ειναι περιοριμσενη.
Και παρτε κι ενα τελευταιο απο καπου που ειδα καιρο πριν και το χω κρατησει. Δεν θυμαμαι την πηγη ας με συγχωρεσετε.
Οι βασικότεροι τρόποι με τους οποίους νοθεύεται η απλή αμόλυβδη είναι είτε με την προσθήκη τολουολίου είτε πετρελαίου. Το τολουόλιο είναι ένα εξαιρετικά εύφλεκτο υγρό του οποίου η μυρωδιά θυμίζει διαλυτικό χρώματος. Πρόκειται για έναν αρωματικό υδρογονάνθρακα ο οποίος χαρακτηρίζεται από τον ασύλληπτο αριθμό οκτανίου 300!
Το τολουόλιο περιλαμβάνεται στη βασική χημική δομή της βενζίνης. Τόσο μόνο του όσο και σαν πρόσθετο στη βενζίνη είναι φοβερά τοξικό και καρκινογόνο. Αν και αποτελεί ένα εκπληκτικό ενισχυτικό οκτανίων, μπορεί να προκαλέσει εξίσου σημαντικές ζημιές στον κινητήρα αφού σαν διαλυτικό αποσυνθέτει όλα τα λαστιχένια εξαρτήματα με τα οποία έρχεται σε επαφή. Γι'αυτό η περιεκτικότητά του στη βενζίνη δεν φτάνει πάνω από 35% κατ' όγκο.
Από πειράματα που έλαβαν χώρα στο παρελθόν αποδείχθηκε ότι το τολουόλιο θα μπορούσε να είναι από μόνο του καύσιμο τόσο για δίχρονους όσο και για τετράχρονους κινητήρες, όμως η παντελής έλλειψη λιπαντικών ιδιοτήτων σε σχέση με τη βενζίνη θα το καθιστούσε πολύ επιβαρυντικό για τον κινητήρα αλλά και για όλο το σύστημα τροφοδοσίας, από την αντλία βενζίνης μέχρι τα μπεκ, εκτός από τα λαστιχένια μέρη. Φυσικά ούτε λόγος για τους εκπεμπόμενους ρύπους, οι οποίοι είναι καταστροφικοί για το περιβάλλον.
Ετσι για να μην νομιζουμε οτι καθε φορα που βαλαμε κατοσταρα και πηγαινε το αμαξι αστερατο
σον και καλα ηταν απο καλη βενζινη κι οχι νοθευμενη.