Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

psixakias

Member
Nov 9, 2012
122
0
0
34
Καϊλάρι
Το αέριο στις δεξαμενες και του πρατηριου αλλα και στις δεξαμενες μας ειναι υπο πίεση. Και η θερμοκρασια του ειναι πολυ πολυ χαμηλη. Αν δεν κανω λαθος στους -40. Οποτε αν ισχυουν αυτα δεν εχουμε να κανουμε με διαστολη ή συστολη του υγραεριου. Οι πιεσεις στις εγκταστασεις τους λογικα ειναι σε σταθερες τιμες και δεν παιζει ρολο η εξωτερικη θερμοκρασια. 
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Αυξημένη κατανάλωση υγραερίου οφείλετε σε μη σωστή ρύθμιση και εξηγώ:
Επειδή η ρύθμιση που κάνουν την κάνουν με βάσει τον λ του αυτοκινήτου και όχι με έναν έξτρα αισθητήρα που θα ήταν αποκλειστικά για το υγραέριο το οποίο με τη σειρά του θα έπρεπε να έχει στο κιτ και έναν παράλληλο εγκέφαλο που να διαχειρίζεται την καύση του υγραερίου.

Σκεφτείτε ότι για να καεί ένα χιλιόγραμμο  βενζίνης χρειάζονται 14,7 κιλά αέρα ενώ για το υγραέριο χρειάζονται 15,5 κιλά αέρα αντίστοιχα.
Από την στιγμή όμως που η εργοστασιακή ecu ρυθμίζει τον ψεκασμό τον μπεκ του υγραερίου μ βάση αυτό που θα χιαζόταν σε βενζίνη καταλαβαίνετε ότι μόνο και μόνο από εκεί υπάρχει ένα σοβαρό θέμα στην διαχείριση του σωστού AFR.


Εάν ο εργοστασιακός λ προσπαθούσε να πιάσει τις τιμές τις τέλειας καύσεις του LPG τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά και στην κατανάλωση αλλά και στην μακροχρόνια αξιοπιστία του υγραερίου σαν καύσιμο.








@arkα......τώρα που το θυμήθηκα…. βγάλε την EGR redface redface ;)
 

Garbakos

Member
Aug 8, 2012
133
0
0
34
Αθήνα
Ητανε να γινει..και τελικα εγινε!!

Τo  fiesta_2 μου πλεον φοραει συστημα LPG τελευταιας γενιας.  biggrin

Αυριο και φωτο ;)

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1376552572[/time]
6fdm.jpg


ghl2.jpg


8dwc.jpg


q484.jpg


ntlq.jpg


jqad.jpg


6ohd.jpg
 

Garbakos

Member
Aug 8, 2012
133
0
0
34
Αθήνα
Ευχαριστω πολυ παιδια!  :)

Εβαλα ιταλικο συστημα Landi Renzo στον Θεοδωρακοπουλο.

Μου πηγε συνολο 1200 ευρω.

Μεχρι τωρα στο πρωτο φουλαρισμα (33 λιτρα με 29 ευρω  biggrin) και καταναλωση 8,6 εβγαλε 380 χιλιομετρα.

Τωρα ειμαι στο δευτερο φουλαρισμα για να δω αλλη μια φορα ποσα χιλιομετρα θα βγαζω κατα μεσο ορο..

Παντως εγω ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα και η δουλεια που μου εκανε ο μαστορας  ειναι τελεια οπως ειδατε και εσεις.
 

maxitis13

New member
Aug 28, 2010
75
0
0
καλησπερα... εχω βαλει υγραεριο απο περισυ το πασχα (11/04/12)... 58.000km εχω 98.000 κ δεν εχει κανει το παραμικρο τσακ το αμαξι... το μονο που θελει ειναι 2-4 λεπτα ζεσταμα αναλογα τον καιρο κ ολα οκ... ξερω θα μου πειτε δεν κανει αλλα ναι το εκανα... κ τα εστησα κ το πατησα κοφτες κ το αφησα να παει μονο του βενζινι αλλα ΤΙΠΟΤΑ ουτε τσακ... τιμη 1250, μαρκα europe-gas , συστημα oscar-n  http://www.slamprou.gr/oscar-n-plus.html    τυπος κιτ pcus.... σερβισ ανα 10.000 κ η τιμη του 34 ευρω... φουλαρο με 27-30 ευρω αναλογα την τιμη κ περνω 37lt περιπου... μεσα στην πολυ βγαζω 400 με 450 km αναλογοσ πως το παω, με βενζινη θα ηθελα 50-60 ευρω... αθηνα-διδυμοτειχο με 65ευρω σταθερη πορεια 110-120... τι αλλο να πω... οτι θελετε ρωτηστεμε αν μπορω να απαντησω απο τη εμπιρια μου...ααααααα κ νομιζω πωσ η τριτη μου ειναι λιγο πιο νευρικη-δυνατη.... κ φοραω κ φιλτρο kn auta............
 

θοδωρης

New member
Nov 16, 2011
80
0
0
37
αθηνα
Καλημερα έχω βάλει συστιμα υγραεριου απο 12/08/11 δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μεχρει στιγμής έχω 40lt  μπουκαλα γεμίζει απο 29-34 εως euro. Και κάνω απο 380 μεχρει 430 χλμ. Και έχω κάνει 40.000 χλμ με υγραεριο.αυτά απο μενα.
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
παιδια και απο μενα ανεπιφυλλακτα υγραεριο...το εχω πανω απο ενα χρονο και ολα κομπλε...μαλιστα σε 1 μηνα θα κανω Τριπολη-Βουδαπεστη (~1600km), κατι που δεν υπηρχε περιπτωση να σκεφτομουν με τη βενζινη... Γενικα με το υγραεριο βγαινουν χιλιομετρα γιατι δεν σκεφτεσαι να πας οπουδηποτε και ευχαριστιεσαι στο επακρον το αμαξι...αποσβεση εχω κανει και δεν νομιζω να εχω καποιο προβλημα γενικα, μιας και εχω πετυχει πολυ καλο μαστορα εδω  ;) ιδωμεν
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
γύρω στα 6 ειμαι με νορμαλ οδηγηση γενικα αλλα και προσπερασεις οπου χρειαζεται...δεν εχει τρελη διαφορα με την βενζινη η καταναλωση (γύρω στο 5% πρεπει να ειναι) και γι αυτο που ειπε καποιος παραπανω στο topic, εχω καταλαβει και γω μια διαφορα στην τριτη οτι αρπαζει πιο πολυ...μπορει και να ειναι ιδεα μου αλλα αφου το παρατηρησε κι αλλος κατι θα παιζει φανταζομαι..παντως ολα μια χαρα στον τροπο λειτουργιας..Το μόνο αρνητικο που λενε οτι εχει ειναι οτι δεν λιπαινονται οι βαλβιδες απο μεσα επειδη το υγραεριο κανει τελεια καυση και δεν αφηνει το "λιπαντικο καταλλυπο" που αφηνει η βενζινη..εμενα τσιμπαει περιπου 300-400ml λαδι/10.000km οποτε πιστευω λιπαινονται  tease
 
είναι διαφορετικά τα λάδια που έχουν προδιαγραφές για υγραέριο για αυτό και δεν αντέχουν. Εκτός από συχνότερη αλλαγή λαδιών θα πρέπει να προσέχεις στο να μην το πιέζεις με υγραέριο ειδικά Εθνική με πολλές στροφές (μηχανής) . Να το γυρνάς σε βενζίνη αλλιώς θα είσαι ένας από τους εκατοντάδες που έχουν "σκάσει"  μοτέρ!
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αυτο ειναι το λαθος. τα καινουρια κιτ ψεκαζουν με ποσοστα επι τις 100% βενζινη μαζι με αεριο αναλογα τις στροφες του κινητηρα. η πραγματικη μειωση τις καταναλωσης πρεπει να ειναι μειων 35% μαξιμουμ. και εννοειτε σπανια πανω απο 4.500στροφες να μην το παρεις στα χερια.
επισεις τσεκ στις βαλβιδες ανα 20.000χμ.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
fokooo said:
Το μόνο αρνητικο που λενε οτι εχει ειναι οτι δεν λιπαινονται οι βαλβιδες απο μεσα επειδη το υγραεριο κανει τελεια καυση και δεν αφηνει το "λιπαντικο καταλλυπο" που αφηνει η βενζινη..εμενα τσιμπαει περιπου 300-400ml λαδι/10.000km οποτε πιστευω λιπαινονται  tease
Συγνωμη αλλα δεν ξερεις τι γραφεις...η αγνοια σκοτωνει
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Pinkfloyd καλο θα ηταν να εξηγεις που κανει λαθος καποιος που δεν γνωριζει κατι ωστε να το μαθει και αυτος αλλα και υπολοιποι που δεν ξερουν(αλλωστε αυτος ειναι ο σκοπος του φορουμ)...δεν νομιζω οτι σωστη η συμπεριφορα απεναντι σε καποιο μελος που δεν γνωριζει κατι ή απλα το εχει ακουσει και το αναφερει!!
 

psixakias

Member
Nov 9, 2012
122
0
0
34
Καϊλάρι
Απο τα λιγο που εχω ψαχτει θα πω τι εχω δει και ποια νομιζω ΚΑΤΑ ΤΝ ΓΝΩΜΗ μου ειναι τα σωστα.

Το βασικο λιπαντικο στοιχειο της βενζινης ηταν ο μολυβδος. Οπως καταλαβαινεται η αμολυβδη εχει χασει αυτην την ιδιοτητα. Οι καινουριοι κινητητρες που βγηκαν για να καινε αμολυβδη εχουν στηθει ετσι ωστε να μν χρειαζονται τοση λιπανση. Επισης εχει παρατηρηθει οτι στους παλιους κινητηρες αυξυθηκαν η φθορες αφου ειχαν προδιαγραφες για βενζινη με μολυβδο. Λιγο αργοτερα βγηκε η ονομαζομενη νεα super (LRP) που ειχε προσθετα λιπανσης. Και δεν εννοω για κατοσταρα οταν λεω super. Μιλοντας λιγο ρεαλιστικα και σε βαση Ελλαδας δεν νομιζω να ρεει αυθονη η LRP στα βενζιναδικα μας. Εδω μας νοθευουνε τις απλες θα φερουνε και με αυξημενη τεχνολογια. Οποτε κατα πασα πιθανοτιτα η βενζινη εχει λιγοοοοστεεες παραπανω λιπαντικες ιδιοτητες. Επισης δεν υπαρχει ξηρη καυση. Και οταν λενε κανει τελεια καυση εννουνε οτι τα καταλοιπα καυσης ειναι λιγοτερα απο αυτα της βενζινης πραγμα καλυτερο οχι χειροτερο.
Αν ιδια ποσοτητα αεριου εκανε καλυτερη(τελεια) καυση απο την βενζινη δεν θα βλεπαμε μεγαλυτερες  καταναλωσεις αλλα μικροτερες.

Και κλεινω λεγοντας οτι ολο αυτο με την λιπανση ειναι μια μουφα και μιση. Και η λαδιερα ειναι ενα άλλοθι και μονο.
Επειδη
ακομα δεν καταφερανε να βγαλουν ενα αξιολογο συστημα αεριου που να χεις το κεφαλι σου ήσυχο. Γι αυτο ολο και νεοτερες γενιες βγαινουν. Και ειναι λογικο να μην μπορεις κινητηρα που γεννηθηκε για βενζινη να τον γυρνας σε αεριο χωρις ρισκο.
Δλδ τα μανισια αερια που βγαινουν εδω και δεκαετιες στο εξωτερικο γτ πανε καλα?

Απλα δεν ειναι διαδεδομενο τοσο γτ εξω δουλευουν πετρελαιο εδω και χροοονια. Οχι σαν εμας .

Οποτε αν ημουν εγω, λαδιερα θα εβαζα μονο για ψυχολογικους λογους. (Αντε να το βαλουμε μν γινει καμια μ@λ@κι@)

Θα εβαζα καλα λαδια στον κινητηρα και θα τα αλλαζα συχνοτερα.
Και θα προσεχα λιγο στο να μν ζορίζω το αμαξι.

(Στο παλιο μου 2 χρονια το χα στην τσιτα με αεριο. Κατω απο 160 δεν πηγαινε εξω και τσιτοματα μεσα στην πολη.
Ενα χρονο ημουνα χωρις λαδιερα. Και τν πρωτο χρονο που ειχα ,ειχε αδειασει το 1/4 και αλλο δεν εσταζε. Ο μαστορας μου ηταν αποφοιτος ΑΜΕΑ. Και με τα λαδια ασχοληθηκα τελευταιο εξαμηνο. Και βαλβιδες δεν ελεγξα ποτε
κι ας μπηκε το αεριο στα 100.000 χλμ. Το αμαξι δεν ειχε το παραμικρο απο κινητηρα (50.000χλμ+ μετα). Τα συμπερασματα δικα σας)

Το δικο μου ειναι οτι δεν το κατεχει κανεις το αθλημα με το αεριο. Καλα μαστορια υπαρχουν αλλα η τεχνογνωσια ειναι περιοριμσενη.

Και παρτε κι ενα τελευταιο απο καπου που ειδα καιρο πριν και το χω κρατησει. Δεν θυμαμαι την πηγη ας με συγχωρεσετε.

Οι βασικότεροι τρόποι με τους οποίους νοθεύεται η απλή αμόλυβδη είναι είτε με την προσθήκη τολουολίου είτε πετρελαίου. Το τολουόλιο είναι ένα εξαιρετικά εύφλεκτο υγρό του οποίου η μυρωδιά θυμίζει διαλυτικό χρώματος. Πρόκειται για έναν αρωματικό υδρογονάνθρακα ο οποίος χαρακτηρίζεται από τον ασύλληπτο αριθμό οκτανίου 300!
Το τολουόλιο περιλαμβάνεται στη βασική χημική δομή της βενζίνης. Τόσο μόνο του όσο και σαν πρόσθετο στη βενζίνη είναι φοβερά τοξικό και καρκινογόνο. Αν και αποτελεί ένα εκπληκτικό ενισχυτικό οκτανίων, μπορεί να προκαλέσει εξίσου σημαντικές ζημιές στον κινητήρα αφού σαν διαλυτικό αποσυνθέτει όλα τα λαστιχένια εξαρτήματα με τα οποία έρχεται σε επαφή. Γι'αυτό η περιεκτικότητά του στη βενζίνη δεν φτάνει πάνω από 35% κατ' όγκο.
Από πειράματα που έλαβαν χώρα στο παρελθόν αποδείχθηκε ότι το τολουόλιο θα μπορούσε να είναι από μόνο του καύσιμο τόσο για δίχρονους όσο και για τετράχρονους κινητήρες, όμως η παντελής έλλειψη λιπαντικών ιδιοτήτων σε σχέση με τη βενζίνη θα το καθιστούσε πολύ επιβαρυντικό για τον κινητήρα αλλά και για όλο το σύστημα τροφοδοσίας, από την αντλία βενζίνης μέχρι τα μπεκ, εκτός από τα λαστιχένια μέρη. Φυσικά ούτε λόγος για τους εκπεμπόμενους ρύπους, οι οποίοι είναι καταστροφικοί για το περιβάλλον.


Ετσι για να μην νομιζουμε οτι καθε φορα που βαλαμε κατοσταρα και πηγαινε το αμαξι αστερατο
σον και καλα ηταν απο καλη βενζινη κι οχι νοθευμενη.
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
mk1 Stelios said:
...και έχουν να βγάλουν πολλά κιτ ακόμα μέχρι να τα βελτιώσουν...μέχρι τότε ας είναι καλά τα "πειραματόζωα" !!
εδω φιλε.μου θα διαφωνισω γιατι κιτ υγραεριου βγαινουν εδω και 30 χρονια τουλαχιστον...στην γιουκοσλαβια ειχαν κιτ υγραεριου τα ταξι σε κινητηρα super απο το '80...οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να μην εχει βελτιωθει ή ψαχτει το θεμα...τωρα επειδη εσυ και γω το γνωρισαμε εν ετει ~2010 δεν παει να πει οτι ειναι καινουρια η τεχνολογια και θα αναπτυχθει τωρα...και οσον αφορα τα λαδια που λεει ο pinkfloyd και ο στελιος, δεν ειμαι και πολυ σχετικος οντως αλλα ΝΟΜΙΖΩ οτι 1) δεν εχουν να κανουν με το θαλαμο καυσης και αρα με το καυσιμο απ ευθειας, παρα μονο με την κατασκευη και το ειδος του κινητηρα..γιατι αλλος κινητηρας αυτος που σχεδιαστηκε να καιει lpg, αλλος της βενζινης και αλλος ο diesel...δηλαδη το οτι εβαλα lpg kit δεν παει να πει οτι θα χρησιμοποιησω αλλα λαδια και 2)αστειευομενος ειπα οτι ειμαι ενταξει που και λιγο λαδι(αν δεις και το φατσακι διπλα)...Παντως απ οτι εχω ακουσει (αν και σε καμια περιπτωση δεν το ρισκαρω), τ λαδια μπορεις να τα αλλαξεις σε παραπανω χιλιομετρα απο τα κανονικα γιατι ακριβως επειδη κανει τελεια καυση, τα λαδια δεν εχουν εκεινο το μπιχλιαρικο μαυρο χρωμα αλλα ειναι λιγο πιο σκουρο απο καινουρια...αυτα απο μενα, συγγνωμη για την εκθεση, και το αμαξι δεν το τρεχω σχεδον καθολου;)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread