Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

gre165

Rookie
Jan 27, 2016
43
0
0
gre165 said:
Παιδια μιας που μερικοι εχουν χρονια πλεον υγραεριο και πολλα χλμ ενα follow up και ισως καποια tips θα ηταν πολυ χρησιμα.
Για παραδειγμα μπουζι βαζετε τα εργοστασιακα?Αραγε η Ford δινει τα ιδια μπουζι για το 1.4 και για το 1.4LPG?
Με βαλβιδες εχει καποιος καποιο θεμα και εχει να προτινει κατι?

Εγω εχω BRC και εχω κανει 11.000χλμ σε 5μηνες..Κανενα απολυτως προβλημα.Με 48αρα μπουκαλα [42 πραγματικα] βγαζω 500+ χιλιομετρα.
Σημερα και καθε 10.000χλμ θα ψεκαζω στην μπουκαλα ενα προσθετικο που λαδωνει τις βαλβιδες.Το εχει στα περισσοτερα βενζιναδικα με γκαζι και κοστος 7 με 12Ε.

ειχα βαλει ( και κοπηκε το υπολοιπο ποστ μου..


@Πολυ καλο νουμερο φιλε μου.Λαδια μπουζι καθε ποτε αλλαζεις;
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
ενα καλο tip που στηριζεται και σε προηγουμενο ποστ κι εχει να κανει με το ¨ΑΡΓΑ¨, ειναι η ρυθμιση να γυρναει σε βενζινη μετα τις 4500 στροφες ἠ στο 80% φορτιο κινητηρα, το οποιο εξασφαλιζει οτι δεν θα δουλεψει το αεριο οταν ο κινητηρας ζοριστει...λογικα ολα τα τελευταια μοντελα με εγκεφαλο θα μπορουν να παρουν αναλογη ρυθμιση. Εγω να πω την αληθεια πριν γινει αυτη η ρυθμιση, οταν ηθελα να κανω προσπεραση το γυρναγα σε βενζινη, ενω τωρα γινεται αυτοματα και οταν οι στροφες πεσουν απ τις 4500 ξαναγυρναει μονο του στο αεριο..
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
fokooo said:
ειναι η ρυθμιση να γυρναει σε βενζινη μετα τις 4500 στροφες ἠ στο 80% φορτιο κινητηρα, το οποιο εξασφαλιζει οτι δεν θα δουλεψει το αεριο οταν ο κινητηρας ζοριστει...

Πολύ έξυπνο αυτό δεν το ήξερα ότι γίνετε. Έχω όμως μία απορία...ας πούμε ότι κάνεις ένα γρήγορο άνοιγμα με 1η (ξεκινάς υγραέριο)...φτάνεις 4500σαλ και σε αλλάζει σε βεζίνη...βάζεις 2α, πέφτουν οι στροφές άρα σε γυρνάει πάλι στο υγραέριο...σε λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να ανοίξει η 2α θα πρέπει να σε ξαναπάει σε βενζίνη αφού θα περάσεις τις 4500σαλ. Το ερώτημα είναι αν είναι σωστό να δουλεύει έτσι ο κινητήρας με τόσες εναλλαγές από βενζίνη σε υγραέριο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Προφανώς η απάντηση είναι οτι άμα θες ταρζανιές απλά κλείσε το υγραέριο...αλλά έστω ότι το αφήνεις...
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
αναλογα τι δυνατοτητες ςχςι ο εγκεφαλος του αεριου πχ μικτους ψεκασμους , προψεκασμους  κλπ
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
εχεις δικιο σ αυτο...εχω κανει λαθος διατυπωση...τα ακριβη λογια του μαστορα ηταν οτι ψεκαζει και βενζινη μαζι αν ζοριστει (4500 ἠ 80%)...αλλα και σε αεριο να γυρναγε εφοσων το μιγμα ειναι σωστο (γιατι ουτως ἠ αλλως εχει ξεχωριστο εγκεφαλο για το αεριο), δεν νομιζω οτι εχει καπου προβλημα... δεν καταλαβαινεις καμια διαφορα στο γκαζι, ουτε καν κοψιμο οσο και να το πατησεις (τουλαχιστον στο δικο μου)..θεωρω οτι αν ρυθμιζεται αυτο το πραγμα θα πρεπει οποιος εχει αεριο στο αμαξι να το κανει για παν ενδεχομενο
 

saltofx_v

New member
Mar 20, 2012
86
0
0
Thessaloniki
www.facebook.com
μιας και ειμαι στα προθυρα να βαλω αεριο ηθελα να ρωτησω εσας που το εχετε 2-3 χρονια...σας εχει βγαλει καποιο προβλημα η αντλια βενζινης οπως διαβαζω σε αλλα αυτοκινητα?
σκοπευω να βλαω της brc που ψεκαζει και μικροποσοτητα βενζινης.
 

gre165

Rookie
Jan 27, 2016
43
0
0
BRC και εγω εχω τα τελευταια 25.000χλμ.Το αυτοκινητο εχει 96.000χλμ

Μεχρι στιγμης κανενα θεμα απολυτως
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά μου το είπε μηχανικός που βάζει υγραέρια και ίσως να βοηθήσει:

Παίζει ρόλο η ταχύτητα με την οποία συνεργάζονται οι 2 εγκέφαλοι (αυτοκινήτου-υγραερίου). Ο εγκέφαλος του κάθε αυτοκινήτου διαβάζει με διαφορετική ταχύτητα τις ενδείξεις μέχρι να τις αναλύσει και να ψεκάσει καύσιμο. Αν ο εγκέφαλος του υγραερίου είναι πιο αργός και δεν μπορεί να ακολουθήσει, πιθανός να ανάβει το check της μηχανής, και να κόβει το αυτοκίνητο.
 

gfer

Newbie
Nov 5, 2016
2
0
0
Καλησπερα στο φορουμ προχθες αγορασα ford fiesta 1.6 120ps του 09 με 61.000χιλ.
Γενικα το αμαξι μου αρεσε απο παντα και μονο καλα μου λεγαν οσοι το ειχαν. Πριν ειχα lancia y και επειση εργαζομαι στο αεροδρομιο κ κακω πολλα χιλ καθημερινα ειχα βαλει συστημα υγραεριοκινησης landirenzo για 50.000χιλ δεν ειχα κανενα θεμα,
Θα θελα να μου πειτε αν στο συγκεκριμενο μοτερ υπαρχει θεμα και σαν πιο εμπειροι στο θεμα να μου δωσετε καμια συμβουλη, ευχαριστω πολυ! κ καλως σας βρηκα!
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Καλοτάξιδο λοιπόν το fiesta σου φίλε. Δεν ξέρω να σου πω μάρκες υγραερίων συγκεκριμένα αλλά 3 φίλοι μου που έχουν σε MK7 (οι 2 σε 1.4 και 1 σε 1.6) δεν έχουν κανένα πρόβλημα εδώ και πάρα πολλά χιλιόμετρα.
 

gfer

Newbie
Nov 5, 2016
2
0
0
ευχαριστω πολυ φιλε να σαι καλα! οποιος ξερει κανεναν καλο που βαζει στο vct να μου πει!
 

hlias sar

Newbie
Nov 2, 2016
6
0
0
θεσσαλονικη
καλησπερα ειμαι νεο μελος με φιεστα 2010 1600κυβικα .πρωην κατοχος κορσα οπσ.και ειμαι ηλεκτρολογος αυτοκινητων.θα πω και εγω την αποψη μου απο την πλευρα μ.η υγραεριοκινηση ειναι αναγκαίο κακο.ολοι μας θα θελαμε να δουλευουμε με το ιδανικο καυσιμο 100αρα βενζινη.καταρχας αξιζει και κανει αποσβεση σε αυτους που κανουν πανω απο 10.000 χιλιομετρα το χρονο.πλεονεκτημα τους υγραεριου ειναι οτι μιλαμε για καυσιμο 115 οκτανιου.ποιο πολλα απο την κατοσταρα βενζινη αλλα οχι με τις λιπαντικες ιδιοτητες της βενζινουλας.το κακο με τα φορντ μας ειναι οτι εχουν μηχανικα οστιρια οπως νομιζω.δηλαδη θα χρειαζεται αν το κανουμε υγραεριο να κανουμε ανα 30.000 περιπου χιλιομετρα ελεγχο διακενων των βαλβιδων.αν το κανουμε αυτο ειμαστε ησυχοι.και παντα βαζω υγραεριο στο αμαξι με το σκεπτικο οτι κυκλοφορω ποιο φθηνα και οχι ποιο γρηγορα επειδη δεν θα καιει.και στο προγραμμα δεν εμπλουτιζονται ολες οι μαρκες αεριων με βενζινη .σε λοβατο ιταλικο γινεται σιγουρα.ετσι ειχα το κορσα μ.ευχαριστω
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
hlias sar said:
καταρχας αξιζει και κανει αποσβεση σε αυτους που κανουν πανω απο 10.000 χιλιομετρα το χρονο.

οχι απαραιτητα και να εξηγηθω

κοστος βενζινης το λιτρο 1,38 ανα μεσο ορο ( τιμες απο http://www.fuelprices.gr/ )

κοστος υγραεριου 0,699 (μ.ο)

ΕΣΤΩ οτι εχουμε ενα fiesta με καταναλωση 8L/100km (μικτη)

αρα εχουμε με βενζινη 8*1,38 = 11,04 ε
          με αεριο βαζω χοντρικα 9 γιατι παντα με αεριο καιμε παραπανω ποσοτητα  9* 0,699= 6,291ε

αρα σε 10.000χλμ μικτης κυκλοφοριας με αυτην την καταναλωση εχουμε  475 ε ΚΑΘΑΡΟ κερδος , και μην ακουτε τον εγκαταστατη υγραεριοκινησης που λεει "βαζεις 1000ε αεριο εκανες αποσβεση ή κανεις 10.000χλμ εχεις ηδη κερδισει"  ΟΧΙ, απο οσο βλεπουμε για εγκαταστασεις αεριου της ταξεως των 700ε πρεπει να κανουμε 15.000 χλμ

εννοειται αν η καταναλωση ειναι μεγαλυτερη η αποσβεση θα γινει πολυ πιο γρηγορα λογο της διαφορας

hlias sar said:
και στο προγραμμα δεν εμπλουτιζονται ολες οι μαρκες αεριων με βενζινη .σε λοβατο ιταλικο γινεται σιγουρα.ετσι ειχα το κορσα μ.ευχαριστω

αναλογα με το αν το υποστηριζει ο εγκεφαλος (τα συστηματα που κυκλοφορουν τα τελευταια χρονια ειναι αρκετα εξελιγμενα ωστε να το υποστηριζουν) και αν το ενεργοποιησει ο προγραμματιστης μπορει να γινει κατι τετοιο και ρυθμιζει και στροφες ή αναλογα με το ποσο γκαζι παταει ο οδηγος
 

hlias sar

Newbie
Nov 2, 2016
6
0
0
θεσσαλονικη
εγω το κορσα μου το ειχα και στο ρελαντι να δουλευει βενζινη και μετα τις τεσεραμιση στροφες και ενοειται μετα απο 80 της εκατο φορτιο
 

hlias sar

Newbie
Nov 2, 2016
6
0
0
θεσσαλονικη
φαντασου εχω πελατη με πορσε καγιεν και ηθελε να παει και να ελθει βολο 200 ευρω τωρα με αεριο που εβαλε γιναν σχεδον τα μισα.αυτος ειναι που εχει το τρελο οφελος
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Έχω κάνει μόνο 8000 χλμ με αέριο (σε ούτε 2 μηνες), αξίζει να αναφέρω τις σκέψεις μου. Κάνω~ 50.000 χλμ το χρόνο.

Στο αμάξι που οδηγώ κάνω την πιο συντηρητική οδήγηση και χρήση του αερίου, δλδ λειτουργώ σεβαστά παραπάνω τη βενζίνη από το μέσο όρο του έλληνα οδηγού με όχημα υγραεριοκίνητο, όπως π.χ.  βάζω ανά 1 φορά 100άρα βενζίνη.

Στον πρώτο μήνα είχα εξοικονόμηση 135 ευρω.
Με τη βενζίνη ήμουν στα: 10,58χλμ / € καυσίμου (στατιστικό 2ετίας)
Με το αέριο + χρήση βενζίνης: 14,3χλμ / € καυσίμου.

το οποίο σημαίνει οτι η απόσβεση γίνεται σε 43.000 χλμ (οχι σε 3 μήνες όπως μερικοί είπανε) αλλά σε 10,5 ~ 11 μήνες.

Αν συνυπολογίσω και το έξτρα κόστος της αλλαγής πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλωδίων (200 ευρά) η απόσβεση γίνεται 12 ~ 13 μήνες.

Συνεπώς, αν έχετε κάτω από 10.000 χλμ / έτος η αποσβεση θα γίνει σε 3.5 ~ 4 χρόνια, κάτι που νομίζω δεν είναι άξιο αναφοράς (αλλά επ' ουδενί άσχημη ιδέα).
______
Στα άνω στατιστικά υπολογίζω και διακυμάνσεις τιμής βενζίνης σε σχέση με τα παλιά δεδομένα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εμπειρια με αεριο σε mk7 sport μετα απο 100.000χμ
1000 ευρω ζημια. καμενη φλαντζα κεφαλης τελειωμενες βαλβιδες εξαγωγης και μπλοκ στο ρεκτηφιε για πλανη.
μαζι αλλαγη κουζινετα μπιελες και ελατηρια στα εμβολα αφου θα κατεβει το μοτερ και το αυτοκινητο εχει 160.000χμ
και ο οδηγος σχετικα προσεκτικος.
αξιζει το αεριο???
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Έχει σημασία τι σύστημα θα βάλει κανείς, τι συντήρηση του κάνει και αν πρόκειται να κάνει rebuild τον κινητήρα. Από τη δική σου περίπτωση δε μπορώ να βγάλω γενικό συμπέρασμα καθώς έχω αλλά που λένε αξίζει.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Αν πουμε οτι το mk7 εχει γυρω στο 7 (?) μικτη , για να μην βαλω 8 ειμαστε

7*1.532=10.7 ε /100 χλμ                    αν πουμε οτι με αεριο καιει 8.5 ή και 9 ειναι
9*0.81=7.29 ε / 100 χλμ           

αρα 341 κερδος καθε 10.000 χλμ χοντρικα αρα στα 90.000 (σου βαζω οτι τα 10 τα εκανε με βενζινη) παει 3069 ε ΚΑΘΑΡΟ κερδος

1) με μεσες τιμες απο fuelprice.gr και σχετικα μικρες τιμες καταναλωσης που εβαλα βλεπεις αν συμφερει
2) να αλλαξει εγκαταστατη στο αεριο και να προσεχει πως και ποιος θα κανει τον προγραμματισμο
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ναι αλλα δεν εβαλες απο τα 90.000 τις εκινησεις του κινητηρα κρυου που δουλευει βενζινη και τα διαστηματα που κινηται με βενζινη και τα διαστηματα που γυρναει σε βενζινη.
και αν απο τα 3069 καθαρο κερδος πεσει το 20% και αφαιρεσεις την επιπλεον συντηρηση την εγκατασταση και το κοστος μια ζημιας απο το αεριο το τε αυτοματος ποσο βγαινει το κερδος απο το αεριο????
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread