Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ωραιες οι αναλυσεις και τα στατιστικα σας αλλα εχω να πω κατι τεχνικα.
Μιλατε με την υποθεση οτι καποιος θα βρει ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΥΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗς ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΑΕΡΙΟ.
Λαθος γιατι απλα δεν υπαρχει.
Το τελειο ειναι ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΑΕΡΙΟ.
Ειμαι καθημερινος γνωστης ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ σε αυτοκινητα που εγιναν μετατροπες σε αεριο.
Απειρα προβληματα συμβατοτητας των ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς ΣΕ ΑΕΡΙΟ.
Περα ομως απο αυτο ,υπαρχουν και τα τεχνικα δεδομενα μηχανολογιας
που δεν επιτρεπουν σε ενα βενζινικινητο να χρησιμοποιησει ΥΓΡΑΕΡΙΟ.
Τα αυτοκινητο πρεπει να να αλλαχτουν τα εξης.
Βαλβιδες εισαγωγης με Νατριο γεμιστες για να αποφευγονται οι τοπικες υπερβολικες
θερμοκρασιες και φθορες .
Ξανασχεδιασμος των αυλων εισαγωγης με στρογγυλεμενες γωνιες και επιστρωση
λειαντικων υλικων για καλυτερη αεροδυναμικη προωθηση του αεριου και την αποφυγη
του φαινομενου σπηλαιωσης μεσα στον αυλο εισαγωγης.
Αλλαγη των ελατηριων των εμβολων αλλα και των κεφαλων με αλλα πολυ ανθεκτικοτερα
στις θερμοκρασιες.
Αλλαγη τυπου λαδιων που χρησιμοποιουνται.
Και μια σειρα απο αλλες λεπτομερειες ,που δεν πρεπει .
Το αυτοκινητο να ειναι ΑΜΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ  και να διαθετει ΣΤΑΡΤ -ΣΤΟΠ.
Μπορω να γραφω ημερες ολοκληρες τους λογους που δεν πρεπει καποιος
να χρησιμοποιοει ΑΕΡΙΟ σε αυτοκινητο που ειναι για βενζινη.
Και τελος ΟΛΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ Η ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Σκεφτειτε οτι εχετε μια βομβα συνηθως στην θεση της ρεζερβας πισω στο αυτοκινητο.
Επιστροφη απο ταξιδι το Πασχα ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑς ΒΑΡΥΣΤΟΜΑΧΙΑΣΜΕΝΟς ΚΑΙ
ΞΕΜΟΥΔΙΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΣΑς ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΦΡΕΝΟ.
Τι προδιαγραφες ασφαλειας σε επιθεση εκ των οπισθεν εχει η δεξαμενη των τοσων λιτρων
αεριου που εχετε στην πλατης σας?
Τι εχει να συμβει αν ανοιξει με την συγκρουση και απο την εξατμιση που ειναι ακριβως απο
κατω αναφλεγει?
Ποιος απο του χαβαλεδες που βαζει τετοια συστηματα ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙς ΑΣΦΑΛΕΙΑς
ΜΕ 700 ΕΥΡΩ?
ΚΑΝΕΙΣ.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
δεν περιμενα κατι λιγοτερο απο τον χρηστη karby

τρομολαγνεια για ενα θεμα το οποιο η η γειτονος χωρα φαινεται να εχει τελειοποιησει (ή τουλαχιστον εξελιξει σε ενα πολυ μεγαλο βαθμο) και για αυτο και η μεγαλη εξαπλωση του και σε αλλες χωρες οπως η δικη μας

ας κρινει λοιπον το καθε μελος με το δικο του μυαλο αν αξιζει η οχι, δεν εχω να προσθεσω κατι παραπανω
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Αγαπητε η γειτονα χωρα φημιζεται για τις λεγομενες πατεντες ,που συνηθως προερχονται
απο Κινεζικες εταιρειες ,χωρις καμια μελετη και πιστοποιηση.
Γιατι παρακαλω και προκαλω οποιον θελει να μου δειξη μια πιστοποιημενη εφαρμογη απο
σοβαρους κατασκευαστες της Γερμανιας η της Αγγλιας.
Γιατι κανενας οργανισμος πιστοποιησης προιοντος δεν εχει δωσει πιστοποιηση και μαλιστα
ο εγκριτος οργανισμος TUV δεν εχει δωσει σε κανενα κατασκευαστη τετοια πιστοποιηση.
Γιατι ο ασφαλιστικος οργανισμος ADAG της ΓΕΡΜΑΝΙΑς  ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ
ΑΣΦΑΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΝΤΑ ΤΗς VW ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΑΕΡΙΟ-LPG.
Δεν ειμαι τρομολαγνος απλα λεω την αληθεια ,που δεν λεγεται απο κανενα
επισημο τοποθετητη αεριου στην Ελλαδα.
Ζητειστε να σας δωσουν πιστοποιηση καταληλοτητας με bar -code ελενχου
κΑΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ ΦΩς ΤΟΥς.
Και κατι ακομη.
Ποια εγκριση εχουν ολα αυτα τα συστηματα ,για αλλαγες συμφωνα με την ανυπαρκτη
ομολογκασιον του αυτοκινητου για αεριο ,για να περασει ΚΤΕΟ το αυτοκινητο
στον επομενο ελενχο?
Γιαυτο παρακαλω μην με αποκαλειται τρομολαγνο την στιγμη που αναφερομαι σε μια
πραγματικοτητα που θιγει τα συμφεροντα οσων τοποθετου βομβες στα αυτοκινητα
πολιτων ΧΩΡΙς ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ.
Δεν μου αρεσει να προκαλω αναστατωση αλλα δυστυχως
ειμαι μηχανολογος και μαλιστα με πτυχιο του εξωτερικου με μεταποτυχιακο
σε κατασκευαστη ΠΑΛΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
Συγνωμη για το υφος ,αλλα επι τελους αυτος ο τοπος πρεπει
να αρχισει να σοβαρευει,γιατι αλλοιως ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Και τελος γιατι ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕς ΚΑΝΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΛΕΟΝ?
Γιατι οι ερευνες ετων ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Ποσο μαλλον οι Ελληνικες-Ιταλικες ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Υπάρχουν πολλές σοβαρες εταιρείες που κατασκευάζουν συστήματα υγραερίου στο εξωτερικό με κορυφαίους τους Ιταλούς και τους Ολλανδούς και πολύ καλοί τοποθετητές στην Ελλάδα.
Στην υπόλοιπη Εύρώπη το LPG κυκλοφορεί πάρα πολλά χρόνια . Εγώ είχα στο δικό μου αυτοκίνητο στην Ιταλία την περίοδο 89-91 χωρίς προβλήματα τότε. Τώρα οι κινήτήρες είναι ακόμη πιό ανθεκτικοί.
ΚΑRBY με την ευκαιρεία πες μας, αν θες ,  σε ποιό Πανεπιστήμιο του Εξωτερικού τελείωσες.
Πολλοί από εδώ μέσα πιστεύω έχουν πτυχία Πανεπιστημίων αλλά δεν τα αναφέρουν συνεχώς, ούτε γράφουν συνεχώς με κεφαλαία.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
φιλε μου πιστευω οτι μιλας για την περιοδο 89-91 με αυτοκινητο που απλα δεν ηταν injection
ειχαν ποιο απλα συστηματα αεριου τοτε.
πλεον που μιλαμε για αυτοκινητα eyro3-4-5 τα πραγματα ειναι εντελως αλλιως
ναι μενοι κινητηρες ειναι ποιο ανθεκτικοι.
με το καταλυτη τη γινετε? με το οτι αναιβαινει κατακορυφα με την χρηση αεριου η θερμοκρασια στο θαλαμο καυσης τι γινετε?
ποσοι γνωριζουν οτι τα αυτοκινητα μας οταν γινετε καυση εχουμε το οξυγονο απο το περιβαλον το καυσιμο υλικο (βενζινη-αεριο) και υπολοιματα καυσης (καυσαερια)
ειναι φτιαγμενες οι βαλβιδες το μπλοκ του κινητηρα για να δεχτουν αυτες τις επιπλεων θερμοκρασιες που αναπτυσονται με την καυση του αεριου? ο καταλυτης? τα μπουζι? ο μηχανικος της τοποθετησης του αεριου? εχει τις καταλληλες γνωσεις για την σωστη τοποθετηση?
ολα αυτα που γραφω εχουν αποδειχτει μεσα απο τα ρεκτιφιε και τις επισκευες που κανουν οτι το αεριο δημιουργει δυστυχως ζημιες που ειναι και χρονοβορες αλλα εχουν και μεγαλο κοστος στην τσεπη μας
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Θεωρώ λοιπόν ότι ο κινητήρας πρέπει να γίνει rebuild με άλλες βαλβίδες και επιστρώσεις, έτσι όπως ένας σωστός μηχανικός ξέρει.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Το υγραέριο κάνει πιό καθαρή καύση από την βενζίνη και δεν δημιουργεί πρόβλημα στον καταλύτη. Οι βαλβίδες καταπονούνται πράγματι περισσότερο αλλά οι σύγχρονες είναι πιό ανθεκτικές και τελικά το πόσο θα κρατήσει ο κινητήρας εξαρτάται από το σύστημα και τον εγκαταστάτη. Υπάρχουν συστήματα με 800 euro ( που δημιουργούν αυτά που αναφέρθηκαν) και συστήματα πιο αξιόπιστα με 1500 euro η και περισσότερο που δεν δημιουργούν τέτοια προβλήματα. Ξεχνάτε ότι πριν μερικά χρόνια κυκλοφορούσαν και ΤΑΧΙ που έκαναν αρκετές εκατοντάδες χλμ μέχρι να τα φτύσει ο κινητήρας. Σε τελική ανάλυση αν κάποιος ενδιαφέρεται για υγραέριο καλό είναι πάρει πληροφορίες από σωστούς εγκαταστάτες και να αποφασίσει. Δεν υπάρχει λόγος να καταδικάζουμε μία τεχνολογία που δουλεύει αρκετές δεκαετίες στην Ευρώπη.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
fiesta 77
Τεχνολογικο Πανεπιστημιο του ACHI-KEN -NAGOYA JAPAN
Πιστοποιημενος μηχανολογος μηχανικος κατα συστηματος πιστοποιησης JIS(JAPAN INST.)
Με φερνεις σε δυσκολη θεση να λεω πραγματα που δεν θελω.
Την 2 ετια που η VW ΕΚΑΝΕ το project με το φυσικο αεριο το λεγομενο ERGO-GAS ΔΙΕΘΕΣΕ
πανω απο 120 εκατ.ευρω σε μελετες αλλα και σε ενα πρΩταθλημα ενιαιου τυπου
αυτοκινητων με scirocco R με φυσικο αεριο.
Τα αποτελεσματα της μελετης εκεινης ηταν ΠΟΛΥ ΚΑΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ
ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΥ.
Το βασικοτερο ηταν το εξης.
Το αεριο ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗς
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑς.
Δεν μπορεσε η σημερινη τεχνολΟγια να βρει τροπο ΑΣΦΑΛΗ να αποφυγει την αναφλεξη η ακομα και την εκρηξη της δεξαμενης σε περιπτωση οπισθιας συγκρουσης.
Οι νορμες ασφαλειας των τελευταιων ετων ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ τετοιες κατασκευες
που θετουν σε κινδυνο την δημοσια κυκλοφορια αυτοκινητων.
Αυτο ειναι το σημαντικοτερο ΟΛΩΝ και γιαυτο σταμματησαν ολοι οι κατασκευαστες να
πειραματιζονται με αεριο.
Ακομη και οι Γαλλοι που χρησιμοποιησαν ΜΟΝΟ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟ ΑΕΡΑ  για κινησΗ ,ακομα και αυτοι
για τους ιδιους λογους ΣΤΑΜΜΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Τωρα αυτα που μου λες για το παρελθον ,ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΟΤΙ
ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
Γιαυτο και το ξαναλεω,ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΞΕΠΕΡΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ .
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗς.
Ποσο μαλλον να μιλαμε ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
Αν δεν σου λεει κατι η λεξη πιστοποιηση ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.
Παρε τηλεφωνο σε ενα ΚΤΕΟ και ρωτα ποσα χαρτια ζητανε για να το περασουν,και μετα
απο πιστοποιηση ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ  και εγκριση -δηλωση του υπουργειου.
Και εχε υπ οψιν οτι ο μηχανολογος τα παιρνει κατω απο το τραπεζι,και αν συμβει κατι
ΘΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟς ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΑ.
Τι αλλο να σου γραψω ,για να καταλαβεις οτι το θεμα ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ .
Υπαρχουν τρελλα συμφεροντα απο τους τοποθετητες και ολοι ειναι βολεμενοι μεχρι το πρωτο ατυχημα που καποιος αν ζησει ΘΑ ΤΟ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ.
Και κατι πληροφοριακα.
Ολοι οι κινητηρες αμεσσου ψεκασμου ,που ειναι και του δικου μας φιεστα δουλευουν
με πιεση καυσιμου 220 bar η και περισσοτερο.
Οι φιλοι μας μηχανολογοι ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ -ΠΡΟΣΕΧΤΕ-ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ με τοση μεγαλη πιεση
αφησαν το ρεζερβουαρ να εχει ατμοσφαιρικη πιεση μια κλασσικη τρομπα βενζινης ισως και με χαμηλοτερη πιεση ,λαστιχενια σωληνακια -και απλα μεταλικα μεχρι το μοτερ,εκει η τρομπα
υψηλης που βρισκεται ακριβως πανω εμπρος και αριστερα φθανει την πιεση 220 bar για να δωσει βενζινη στα μπεκ ψεκασμου.
Κανει δε ιδιαιτερη μνεια οδηγια στους μηχανικους να προσεχουν στις εργασιες που κανουν εκει
γιατι υπαρχει κινδυνος αναφλεξης ΑΜΕΣΑ.
Τοτε πως μπορουμε να μιλησουμε ΓΙΑ ΑΕΡΙΟ  με την ηδη πιεση που υπαρχει μεσα στο μπαλονη
του ρεζερβουρ και με τι προυποθεσεις αυτο ελενχεται σε περιπτωση διαρροης η ατυχηματος?
Το πλατιασα το θεμα και γινομαι κουραστικος και ΞΕΡΟΛΑς. redface

Να ειστε ολοι καλα.
Τα κεφαλαια γραμματα ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΜΕΣΣΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝΤΟς.
Δεν καταλαβα γιατι σε ενοχλει αυτο και το γεγονος οτι λεω την πραγματικοτητα.? AR15firing

http://www.zercustoms.com/news/Volkswagen-Scirocco-GT24-CNG-at-2009-Nurburgring-24-Hours.html
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Δεν θα συνεχίσω την συζήτηση γιά να σου αναλύσω που κάνεις λάθος γιατί θα καταλήξω και εγώ "κουραστικός  και ΞΕΡΟΛΑς".
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Αγαπητε να μου αναλυσεις τι?
Οτι κανουν λαθος οι μηχανολογοι της vw με προυπολογισμο 120 μυρια και πειραματα σε αγωνες για τρια χρονια ,με ενεργα  83 αυτοκινητα και 26 δημοσιογραφους ειδικου τυπου?
Η οι ειδικοι στο κεντρο ερευνων ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗς -ΔΟΚΙΜΗΣ στη συραγγα δοκιμων της ADAG?
ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.
 

feugatos

Newbie
Σεπτ. 29, 2017
6
0
1
Παιδιά καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει βάλει κάποιος υγραέριο σε μκ7 1,25  (γιατι βλέπω απο 1,4 και πανω)τι μάρκα και αν εχει μεινει ευχαριστημένος?
 

fiestaf1

New member
Aug 29, 2018
85
1
8
Υπάρχει κάποιο φίλος να έχει την υποδοχή του υγραερίου εκεί που είναι η τάπα βενζίνης?? Εγώ το έχω κάτω (εκεί πού είναι ο γάντζος) και θέλω να αλλάξω θέση. Ο μάστορας όμως μού είπε ότι επειδή είναι πλαστικό το κομμάτι (εκεί πού είναι η τάπα τής βενζίνες) μπορεί να σπάσει από τούς κραδασμούς
 

Bill_CBK

Rookie
Nov 20, 2018
19
0
1
Σε μένα είναι κάτω από την τάπα βενζίνης, και υπάρχει αντάπτορας που βιδώνει για τον ανεφοδιασμό. Αλλιώς δεν θα χωρούσε. Φοράω BRC. Ετσι το αγόρασα, οπότε δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για  να σε βοηθήσω περισσότερο.
 

fiestaf1

New member
Aug 29, 2018
85
1
8
Bill_CBK said:
Σε μένα είναι κάτω από την τάπα βενζίνης, και υπάρχει αντάπτορας που βιδώνει για τον ανεφοδιασμό. Αλλιώς δεν θα χωρούσε. Φοράω BRC. Ετσι το αγόρασα, οπότε δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για  να σε βοηθήσω περισσότερο.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Κατάλαβα τι παίζει. Αν και ο μάστορας πού πήγα δεν με ενημέρωσε για κάτι τέτοιο. Θα υποθέσω ότι δεν είχες πότε πρόβλημα σωστά??
 

gratipa

Newbie
Oct 7, 2019
1
0
0
Καλησπέρα στα παιδια και στην κοινοτητα.

νεος χρηστης και νεος κατοχος fiesta MK7 1.6 - 2010.
Ονομαζομαι Κων/νος, και ως θα χρησιμοιποιησω το fiestaki εως δευτερο αυτοκινητο για τις καθημερινες μου μετακινησεις.
Δεδομένου οτι κανω περιπου 20Κ χλμ/ετος σκεφτομαι να κανω το fiesta σε αεριο.
Διαβασα πολλες αποψεις εδω μεσα και πλεον εχουν βγει πολλες επιλογες για τον κινητηρα μας. Τεινω να καταλληγω σε  BRC ωστοσο θα ηθελα να παρω και την γνωμη αλλων παιδιων που εχουν βαλει αντιστοιχη λυση η καποιου αλλου κατασκευαστη 'η τι προτεινουν εναλακτικα , συχνα προβληματα και εαν γινεται να προταθει καποιος εγκαταστατης που εγινε η συγκεκριμενη μετατροπη που μεινατε ευχαριστημενοι.

Ευχαριστω πολυ, και καλη συνεχεια σε οτι κανετε.

Κων/νος
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread