Η ακριβή πάντα είναι καλύτερη.Βέβαια η ford μέσα στα κουτιά της δεν ξέρουμε τι ποιότητα βάζει πλέον..Παλία ήταν ΑΤΕ...τώρα άγνωστοGRF said:ποια ποιοτητα ειναι πιο καλη απο την αλλη στα τακακια ford;
Η ακριβή πάντα είναι καλύτερη.Βέβαια η ford μέσα στα κουτιά της δεν ξέρουμε τι ποιότητα βάζει πλέον..Παλία ήταν ΑΤΕ...τώρα άγνωστοGRF said:ποια ποιοτητα ειναι πιο καλη απο την αλλη στα τακακια ford;
aleks said:ποσο πηγε η μετατροπη αδερφε;
laDAKIAS said:Γιατί θες να βγάλεις τα 300αρια και να βάλεις τα 280 του st;
Το ίδιο set up νομίζω πως φοράει και το st170 300mm αλλά πιστευω πως με τετραπιστωνα και 324mm το φρενάρισμα θα είναι πολύ καλύτερο. Το θέμα μου είναι αν μπαίνει ολόκληρο το άκρο από το rs. Γνωρίζει κάποιος να μας πει?nos7 said:δεν νομιζω οτι το εχει κανει κανενας αυτο για να μπορεσει να σου απαντησει καποιος με σιγουρια!!! οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν δαγκανες απο monteo και 300αρι δισκο!
Όποτε η λύση δαγκανες st170 και 300mm δισκοι ειναι η πιο ευκολη λυση. Αλλα ψαχνωντας σχετικα με αυτη την μετατροπή στο νετ εχω μπερδευτη παρα πολύ. Τι ακριβώς χρειαζόμαστε, μπορεί κάποιος που το έχει κάνει να μου πει. Και μετά τα πάντα δουλεύουν κανονικά (abs)?kostg said:Άλλο αυτοκίνητο το focus RS και άλλο το fiesta. Άλλα άκρα, άλλες αποστάσεις στα ψαλίδια, άλλα ημιαξόνια. Δύσκολο να τα παντρέψεις χωρίς να γίνει βλακεία. Αντάπτορες πρέπει να φτιάξεις (πλακάκια σε μηχανουργείο) που να ταιριάξουν τις δαγκάνες του focus RS με το άκρο του fiesta σου. Και φυσικά άλλες ζάντες με μικρότερο offset ή αποστάτες τροχών για να χωρέσουν οι τετραπίστονες. Οι δίκοι χωράνε στις 17άρες, δε χωράνε όμως οι τετραπίστονες.
The Ace said:Το ότι το μεγαλύτερο μειονέκτημα/σφάλμα του Fiesta είναι ότι έχει πίσω ταμπούρα το ξέραμε όλοι κατά την αγορά του, αλλά λες "τα βάζει ο κατασκευαστής τόσα χρόνια σε όχημα με τόσα άλογα, κάτι θα ξέρει". Και όμως τελικά αποδεικνύεται ότι ο κατασκευαστής το κάνει μόνο και μόνο για λόγους μείωσης κόστους, τα φρένα του Fiesta είναι ανεπαρκή για οτιδήποτε άλλο πλην απλής και ήρεμης αστικής/περιαστικής μετακίνησης. Εφόσον λοιπόν ταυτόχρονα βάζεις μοτέρ με 100/125/140 άλογα, και άρα εσύ ο ίδιος το προμοτάρεις ως σβέλτο/γρήγορο, αυτοαναιρείσαι ως κατασκευαστής, αλλά και δημιουργείς ένα άκρως επικίνδυνο μείγμα (γρήγορο αυτοκίνητο με ανεπαρκή φρένα).
Θα ρωτήσω για τα τακάκια σε λίγες μέρες που θα πάω Βελμάρ, αλλά θα τους ρωτήσω και αν οι ίδιοι -ως εξουσιοδοτημένοι- προτείνουν κάτι όσον αφορά την βελτίωση των φρένων. Βέβαια λύσεις υπάρχουν (από μπροστινά ST μέχρι πίσω δισκόφρενα), αλλά προφανώς τόσα λεφτά και μάλιστα εντός εγγύησης δεν παίζουν....