Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπή για τα μπροστά και οι δαγκάνες χωράνε 300mm

Εμένα η SiCo μου έδωσε άλλες δαγκάνες για να βάλω στην 300mm δισκόπλακα...έμπαιναν και στις μαμά δαγκάνες?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
akiz90 said:
Εμένα η SiCo μου έδωσε άλλες δαγκάνες για να βάλω στην 300mm δισκόπλακα...έμπαιναν και στις μαμά δαγκάνες?
Αλλάζεις δαγκάνα για να βάλεις πιο μεγάλο δίσκο,καλά στα έδωσε
 

Garbakos

Member
Aug 8, 2012
133
0
0
34
Αθήνα
akiz90 said:
Εγώ πείρα το κιτ της SiCo για μπρος-πίσω. Μπορείς να πάρεις μόνο για πίσω κιτ με μικρότερη δισκόπλακα για να μην αναγκαστείς να αλλάξεις και μπροστά. 900 Ευρώ κοστίζει μπρος - πίσω...Μόνο πίσω είναι κανα 600άρι.

Ενδεχομένως άμα έχεις το χρόνο και τη διάθεση να τα ψάξεις μόνος σου κομμάτι-κομμάτι να πάει από λίγο έως και αρκετά φθηνότερα. Απλά εγώ τα ήθελα όλα μία και έξω χωρίς να ξάχνω και τα πείρα από εκεί.
scorpion said:
δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπή για τα μπροστά και οι δαγκάνες χωράνε 300mm

Σας ευχαριστώ πολυ παιδια.
 

pirat

New member
Jun 13, 2015
70
1
8
https://www.youtube.com/watch?v=HQFlntUo16A Το πέτυχα τυχαία και μου φάνηκε ενδιαφέρον. Αρκετά απλό στην υλοποίηση του μου φάνηκε.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
αν υπαρχουν τοσα λεφτα και συνεργεια με τετοια σωστα εργαλεια φυσικα και ειναι πανευκολο
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Γενικά δύσκολο δεν είναι. Όταν έβαλα τα δικά μου απ' τη Sico ήμουν από πάνω όλη την ώρα και βοηθούσα το μάστορα που είναι γνωστός μου. Οι βάσεις μου είναι σχεδόν ίδιες με αυτές στο βίντεο.  Η διαδικασία είναι πιο πολύ χρονοβόρα παρά δύσκολη και φαντάσου μου εξηγούσε σε κάθε βήμα γιατί το κάνουμε έτσι και σε τι βοηθάει ή τι δυνάμεις ασκούνται κατά το φρενάρισμα κτλ. Με αυτά που είδα και έμαθα πιστεύω αν είχα τον εξοπλισμό το έβγαζα και μόνος μου. (δεν θέλω να μειώσω τη δουλειά του μάστορα, μην παρεξηγηθώ, αλλά είναι έτσι φτιαγμένο το κιτ που σε αναγκάζει να το βάλεις σωστά αλλιώς  δεν κουμπώνει και στην ουσία βγάζεις-βάζεις).
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εγω γενικά  θα έλεγα οτι δεν υπάρχει λόγος να αλλαχθούν οι δαγκάνες και η διάμετρος του δίσκου, εκτός αν έχετε 300 άλογα τουλαχιστον.

ενα καλό τακάκι (tarox, brembo HP2000, ferodo premier) και ένας καλός δίσκος (brembo τρυπητός) , όταν έρθει η ώρα τους για αλλαγή και αποκτάτε κορυφαίο φρενάρισμα για συνθήκες δρόμου, ειδικά αν τα αμορτισερ σας είναι πάνω απο 60% και τα λάστιχά σας είναι καλής μάρκας.
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
akiz90 ? εκαναν καιρο να ερθουν τα πραγματα απο sico? εμεινες ευχαριστημενος;
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Άργησαν γιατί πείρα και για πίσω. Στα πίσω έχει 3cm πάχος το πλακάκι και το δίνει αλλού για να το φτιάξουν (θέλει υδροκοπή). Μπροστά είναι πιο λεπτό οπότε αν πάρεις μόνο για μπροστά ίσως να κάνει λιγότερο να φτάσει. Εμένα έκαναν πάνω από 20 μέρες.

Με 300αρι δίσκο ξεχνάς τη ρεζέρβα μπροστά. Δεν θα μπαίνει. Εκτός άμα αλλάξεις τη ρεζέρβα και πάρεις μεγαλύτερη.

Y.Γ: Σου έχω στείλει και στο FB δες και εκεί γιατί θέλω να σε ρωτήσω και κάτι άλλο.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
scorpion said:
Η ρεζέρβα ούτε πίσω μπαίνει με 280mm.μόνο 15ρα ζάντα

Νομίζω ο φίλος σκέφτεται μόνο για μπροστά...αν θέλει και πίσω όντως...ούτε εκεί θα μπει με το 280.
 

Garbakos

Member
Aug 8, 2012
133
0
0
34
Αθήνα
Μετά απο καιρό είπα να ανεβάσω και εγώ.

Δαγκάνες από Focus ST 170
Τρυπητοί δίσκοι Brembo 300mm
Πλακάκι-Αντάπτορες σε μηχανουργείο
Τακάκια Ferodo
Μαρκούτσια φρενών απο Focus ST 170



 

aleks

Member
Apr 20, 2013
197
3
18
2020
Garbakos said:
Μετά απο καιρό είπα να ανεβάσω και εγώ.

Δαγκάνες από Focus ST 170
Τρυπητοί δίσκοι Brembo 300mm
Πλακάκι-Αντάπτορες σε μηχανουργείο
Τακάκια Ferodo
Μαρκούτσια φρενών απο Focus ST 170



ποσο πηγε η μετατροπη αδερφε;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,314
183
63
50
Αθήνα
Δυστυχώς οφείλω να σημειώσω ότι, μετά από την συμπλήρωση 10Κ χλμ με το Fiesta, πλέον είμαι σίγουρος ότι η τοποθέτηση ταμπούρων πίσω, και μάλιστα σε όχημα που έχει 100/125/140 άλογα, είναι από τα πιο μεγάλα λάθη που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Το αυτοκίνητο φρενάρει σωστά και στρωτά μόνο στα πρώτα 2,3, άντε 4 γερά φρεναρίσματα, και από εκεί και πέρα αρχίζουν οι θόρυβοι, το fade, και οι αποστάσεις ακινητοποίησης μεγαλώνουν επικίνδυνα.

Εντός του επόμενου μήνα, άντε 45 ημερών, θα πάει για το ετήσιο service, οπότε και θα δω σε τι κατάσταση είναι τα μπροστινά τακάκια. Πάντως είμαι σίγουρος ότι ούτε την πίσω αναβάθμιση μπορώ να κάνω (λόγω εγγύησης), οπότε μόνο κάποια καλή λύση εντός εγγύησης για αναβάθμιση των μπροστινών φρένων...... ??
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
13
18
Αθήνα
The Ace said:
Δυστυχώς οφείλω να σημειώσω ότι, μετά από την συμπλήρωση 10Κ χλμ με το Fiesta, πλέον είμαι σίγουρος ότι η τοποθέτηση ταμπούρων πίσω, και μάλιστα σε όχημα που έχει 100/125/140 άλογα, είναι από τα πιο μεγάλα λάθη που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Το αυτοκίνητο φρενάρει σωστά και στρωτά μόνο στα πρώτα 2,3, άντε 4 γερά φρεναρίσματα, και από εκεί και πέρα αρχίζουν οι θόρυβοι, το fade, και οι αποστάσεις ακινητοποίησης μεγαλώνουν επικίνδυνα.

Εντός του επόμενου μήνα, άντε 45 ημερών, θα πάει για το ετήσιο service, οπότε και θα δω σε τι κατάσταση είναι τα μπροστινά τακάκια. Πάντως είμαι σίγουρος ότι ούτε την πίσω αναβάθμιση μπορώ να κάνω (λόγω εγγύησης), οπότε μόνο κάποια καλή λύση εντός εγγύησης για αναβάθμιση των μπροστινών φρένων...... ??

Πάντως έχοντας αλλάξει μόνο δισκόπλακες/τακάκια (EBC Ultimax χαραχτούς/EBC Green) + σωληνάκια goodridge, μπορώ να πω ότι, στην δική μου περίπτωση, ήταν πεταμένα λεφτά. Το φρενάρισμα έχει βελτιωθεί ελάχιστα, και η συμπεριφορά που περιγράφεις ύστερα από συνεχόμενα φρεναρίσματα είναι η ίδια.
Μάλλον είναι μονόδρομος η αλλαγή με μεγαλύτερα φρένα, τουλάχιστον μπροστά, αν θέλει κάποιος σοβαρή βελτίωση σε σχέση με τα μαμά.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αυτο με τα ταμπούρα πίσω είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα του φιέστα. Η FORD κατανείμει την δύναμη φρεναρίσματος κατά 70% στους μπροστά τροχούς γιά να "ξεκουράσει" τα ταμπούρα και γι αυτό παρατηρείται αυτή η κόπωση των φρένων . Η μετατροπή σε πίσω δισκόφρενα έχω ακούσει ότι αποδίδει , μάλιστα το αυτοκίνητο δεν μπρουμουτίζει τόσο πολύ σε έντονο φρενάρισμα. Πάντως εγώ άλλαξα λόγω φθοράς τα τακάκια και έβαλα πάλι της FORD (δεν γνωρίζω κωδικούς ) και το φρενάρισμα βελτιώθηκε σημαντικά. Μάλλον τα πρώτης τοποθέτησης θα ήταν της πλάκας.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Με τα μαμά φρένα το μόνο που ένιωθα ήταν αβεβαιότητα. Όταν σε απλά καθημερινά φρεναρίσματα χωρίς χιλιόμετρα και χωρίς να σπάω το πεντάλ, ένα αμάξι του 2010 με ολοκαίνουρια λάστιχα δεν σου δίνει 100% σιγουριά...σε περίπτωση που όντως θα θες ένα καλό φρενάρισμα τί θα κάνει? Για μένα όποιος μπορεί να διαθέσει χρήματα για μπρος πίσω φρένα ας το κάνει με κλειστά μάτια...αν όχι όλα μαζί...έστω σταδιακά...δεν θα τα κλάψει αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
ποια ποιοτητα ειναι πιο καλη απο την αλλη στα τακακια ford;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread