δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπή για τα μπροστά και οι δαγκάνες χωράνε 300mm
Εμένα η SiCo μου έδωσε άλλες δαγκάνες για να βάλω στην 300mm δισκόπλακα...έμπαιναν και στις μαμά δαγκάνες?
δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπή για τα μπροστά και οι δαγκάνες χωράνε 300mm
Αλλάζεις δαγκάνα για να βάλεις πιο μεγάλο δίσκο,καλά στα έδωσεakiz90 said:Εμένα η SiCo μου έδωσε άλλες δαγκάνες για να βάλω στην 300mm δισκόπλακα...έμπαιναν και στις μαμά δαγκάνες?
akiz90 said:Εγώ πείρα το κιτ της SiCo για μπρος-πίσω. Μπορείς να πάρεις μόνο για πίσω κιτ με μικρότερη δισκόπλακα για να μην αναγκαστείς να αλλάξεις και μπροστά. 900 Ευρώ κοστίζει μπρος - πίσω...Μόνο πίσω είναι κανα 600άρι.
Ενδεχομένως άμα έχεις το χρόνο και τη διάθεση να τα ψάξεις μόνος σου κομμάτι-κομμάτι να πάει από λίγο έως και αρκετά φθηνότερα. Απλά εγώ τα ήθελα όλα μία και έξω χωρίς να ξάχνω και τα πείρα από εκεί.
scorpion said:δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπή για τα μπροστά και οι δαγκάνες χωράνε 300mm
scorpion said:Η ρεζέρβα ούτε πίσω μπαίνει με 280mm.μόνο 15ρα ζάντα
The Ace said:Δυστυχώς οφείλω να σημειώσω ότι, μετά από την συμπλήρωση 10Κ χλμ με το Fiesta, πλέον είμαι σίγουρος ότι η τοποθέτηση ταμπούρων πίσω, και μάλιστα σε όχημα που έχει 100/125/140 άλογα, είναι από τα πιο μεγάλα λάθη που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Το αυτοκίνητο φρενάρει σωστά και στρωτά μόνο στα πρώτα 2,3, άντε 4 γερά φρεναρίσματα, και από εκεί και πέρα αρχίζουν οι θόρυβοι, το fade, και οι αποστάσεις ακινητοποίησης μεγαλώνουν επικίνδυνα.
Εντός του επόμενου μήνα, άντε 45 ημερών, θα πάει για το ετήσιο service, οπότε και θα δω σε τι κατάσταση είναι τα μπροστινά τακάκια. Πάντως είμαι σίγουρος ότι ούτε την πίσω αναβάθμιση μπορώ να κάνω (λόγω εγγύησης), οπότε μόνο κάποια καλή λύση εντός εγγύησης για αναβάθμιση των μπροστινών φρένων...... ??