Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
DrA said:
Η αληθεια ειναι οτι δν ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα αλλα αυτος δν ειναι λογος να λες οτι αυτα που γραφω δν ειναι σοβαρα. Απλα κατεθεσα την εμπειρια μου δν υπαρχει λογος να με προσβαλεις. Απο εκει κ περα οτι θελει ο καθενας κανει.

στο εγραψα¨: "με ολο το θαρρος.." αν θεωρεις οτι σε προσεβαλα ή το σε μειωσα σου ζητω συγνωμη , δεν ειχα τετοια προθεση αλλα καποια πραγματα (ισως κακως) τα θεωρω αυτονοητα..Δεν εχω ακουσει ποτε στη ζωη μου σε αμαξι να διμιουργηθει προβλημα απο G12 και ποσο μαλλον Γερμανικο οταν το G12 διμιουργηθηκε απο Γερμανους για τους "Γερμανους". Εχω χρησιμοποιησει απειρα λιτρα και σε Γαλλικο αλλα και Ιταλικο με πολυ συχνη αλλαγη και ποτε μα ποτε δεν παρουσιαστηκε κανενα προβλημα!

pt1986 said:
αλλαξει και το παραφλου και αυτος λεει τοσα χρονια το εχω ας το αλλαξω το αλλαζει με ενα φτηνιαρικο g12 -26- 3 ευρω τα  2 λιτρα και την επομενη μερα περιμενει στο φαναρι συνηθως καθως περιμενε ανοιγε κανονικα το βεντιλαντερ ε αυτη την φορα δεν αναψε και η θερμοκρασια ηταν λιγο πιο πανω απο την μεση και τελικα λυθικε το προβλημα αφου εφταιγε το παλιοπαραφλου αντικατασταθηκε επιτυχως με το γνησιο της ford το πηγαμε και μια βολτα και ειναι οπως πριν μολις παει η θερμοκρασια λιγο πιο πανω απο την μεση ανοιγει και παλι το βεντιλαντερ.

εχω πεσει κατω απο το πληκτρολογιο και κλαιω...G12 με 3 ευρω οπως ειπε κ ο Ιακωβος μαλλον απιονισμενο νερο με νερομπογια του εβαλε και σιγουρα δεν του εκανε ποτε εξαερωση! Αρα G12 ΔΕΝ εβαλε ποτε στο κυκλωμα του το πιο φτηνο G12 εχει 5 ευρω το λιτρο!!!εγω που παιρνω ARAL που ειναι απο τα πιο ακριβα μου παει κοντα στα 25-28 ευρω τα 4 λιτρα .Καταλαβαινεις οτι ουδεποτε υπαρχει περιπτωση αυτο που εβαλε να ειναι γνησια συσταση G12. Οπως και να εχει αυτη την προακαταληψη που διαβαζω εδω και μερες πως αν το αντιψυκτικο δεν ειναι ΟΕΜ Ford δεν δουλευει σωστα το αμαξι με εχει φτασει σε σημειο παρακρουσης. Προσωπικα θα σας προτεινα να μην το συζητησετε παρα εξω και καλο ειναι να το ψαχνετε λιγο , να διαβαζετε, να παιρνετε γνωμες και απο αλλα forum η κοινοτητες και το καλυτερο να δοκιμαζετε πραγματα στο αμαξι σας!μπορει να μην πετυχει το πειραμα στο τελος της ημερας σιγουρα θα εχετε αποκτησει εμπειρα αλλα και γνωμη.

λοιπον καλο βραδυ και εις το επανιδειν...
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
DrA said:
Τα mk6 δν εχουν αναλογικο δεικτη αλλα ηλεκτρονικο με 5 θεσεις. Αν δν ειναι στη μεση κ παει εστω κ μια πιο πανω ειναι προβλημα (εισαι ενα βημα πριν το λαμπακι). Αν εισαι χημικος μπορεις να μας πεις καποια πραγματα να για τη συσταση παραπανω ως ειδικος δεκτο. Απλα σε μενα μετα απο 9 χρονια απροβληματιστης λειτουργιας μολις γυρισα σε g12 αλλαξα 2 κολαρα, σωληνα εξαερισμου στροφαλοθαλαμου καθως και κελυφος θερμοστατη (αντε αυτο πες ειναι λιγο πολυ αναμενομενο). Μπορει να μην εχουν σχεση μεταξυ τους τι να πω. Επισης αν εχεις χαμηλοτερο θερμοστατη η αντλια σου (κ σε μικροτερο βαθμο το βεντιλατερ σου) δεν δουλευουν αρκετα παραπανω? Αν εχεις κ αλλες μετατροπες ΟΚ αλλα σε μαμα αμαξι δν βλεπω το λογο να τα επιβαρυνεις. Κ εδω αν εχεις κατι παραπανω ως γνωστης μπορεις να μου το αναφερεις.
ειναι ακριβως ο λογος που ειχα τις αμφιβολιες μου. ειτε  παραφλου ειτε αντιψυκτικο ειτε g12 ειτε δεν ξερω και εγω τι  εχουν διαφορετικη χημικη συσταση και μπορουν να προκαλεσουν ζημια σε διαφορα οπως κολαρα και λοιπα. εχω 260.000χμ και εχω σπασει 2 κολαρα μεχρι στιγμης σε περιοδο που δεν ηξερα και ειχα βαλει μεσα απλα g12. το ενα εσπασε ξημερωμα χριστουγενα μετα απο διασκεδαση σε club 100χμ μακρια απο εκει που μενω.ε δεν ειναι μ@λ@κι@?



Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1408687966[/time]
ναι ασε την aral απ εξω απλα γτ ειναι η μεγαλυτερη παπατζα. εξαγορασμενη απο την bp και απλα κραταει το ονομα aral γτ ο γερμανος θελει να παιρνει γερμανικα προιοντα. απλα τα λογια ενως dealer aral που μου ειπε εξω απο τα δοντια να μην παιρνω τπτ aral.
+ οτι μια απλη μαρκα g12 εχει 3 ευρω το λιτρο
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
scorpion said:
με τα λεφτά που έδωσε δεν έβαλε παραφλου σωστό αλλά νερό που έχει κόκκινο χρώμα
του εκανε δωρο το ενα λιτρο συγγνωμη κιολας μια μικρη διορθοση δεν εκανε οχι 3 αλλα 3.5 ευρω το λιτρο αρα κανονικα 7 ευρω τα 2 λιτρα
 
yannis_s said:
ειναι ακριβως ο λογος που ειχα τις αμφιβολιες μου. ειτε  παραφλου ειτε αντιψυκτικο ειτε g12 ειτε δεν ξερω και εγω τι  εχουν διαφορετικη χημικη συσταση και μπορουν να προκαλεσουν ζημια σε διαφορα οπως κολαρα και λοιπα. εχω 260.000χμ και εχω σπασει 2 κολαρα μεχρι στιγμης σε περιοδο που δεν ηξερα και ειχα βαλει μεσα απλα g12. το ενα εσπασε ξημερωμα χριστουγενα μετα απο διασκεδαση σε club 100χμ μακρια απο εκει που μενω.ε δεν ειναι μ@λ@κι@?
Τα συνεργεια το γνωριζουν πολυ καλα πως μπορει να προκληθουν βλάβες σε κολαρα, αντλια, πλαστικα και οτι αλλο η χρηση διαφορετικου παραφλου.
Δεν ειναι τυχαιο που τα πηρες στο χερι. 
Ο καθενας ας κανει οτι θελει. Δικο του το αμαξι για να κανει πειραματα και δικα του τα χρηματα που εχει στο πορτοφολι! Απο την στιγμη που οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν,καλο ειναι να μην προτιμουν λυσεις που και καλα καποιο συνεργειο το προτεινε για καλυτερο ,αφου τις περισσοτερες φορες πουλανε αυτο που εχουν και σιγα μην ψαξουν αυτο με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη!
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Ximiki Veltiosi said:
Οπως και να εχει αυτη την προακαταληψη που διαβαζω εδω και μερες πως αν το αντιψυκτικο δεν ειναι ΟΕΜ Ford δεν δουλευει σωστα το αμαξι με εχει φτασει σε σημειο παρακρουσης. Προσωπικα θα σας προτεινα να μην το συζητησετε παρα εξω και καλο ειναι να το ψαχνετε λιγο , να διαβαζετε, να παιρνετε γνωμες και απο αλλα forum η κοινοτητες και το καλυτερο να δοκιμαζετε πραγματα στο αμαξι σας!μπορει να μην πετυχει το πειραμα στο τελος της ημερας σιγουρα θα εχετε αποκτησει εμπειρα αλλα και γνωμη.

Δν υπαρχει προκαταληψη. Η προταση που διατυπωσα ειναι η εξης:

Σε stock αυτοκινητα (με 80 η 100 ιππους δηλ) χωρις μετατροπες κ συνεπως χωρις περαιτερω αναγκες ψυξης (εξειρουνται ολα τα φτιαγμενα) κ με δεδομενη την γνωστη ευαισθησια των mk6 στο κυκλωμα (παγουρια που ραγιζουν κτλ) δν βλεπω κανενα σημαντικο κερδος αντικαταστασης του εργοστασιακου αντιψυκτικου. Αν κατι τετοιο γινει για λογους κοστους κινδυνευεις να πεσεις σε φτηνιαρικο οπως ο φιλος. Το εργοστασιακο το παιρνω 11,54 τα 3 λιτρα (τιμες 2014 παλια ηταν ακομη πιο φτηνο) με τις εκπτωσεις. Τωρα, αν καποιος εχει μετατροπες η αν διαθετει την ορεξη να ψαξει καλα τις προδιαγραφες για να κερδισει κατι σε αποδοση η σε χρηματα τοτε εχει καλως.

Εξαλλου κ εγω στο 330 μου G12 ειχα.  ;)
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Σημερα καθως εριχνα μια ματια στο manual του fiesta ελεγε οτι το αντιψυκτικο πρεπει να εχει προστασια εως τους -25 βαθμους κελσιου και να εχει προδιαγραφες WSS-M97B44-D τωρα το αντιψυκτικο της ford λεει πανω προστασια στους -37 κελσιου παιζει να γινει τιποτα sorry κιολας που εχω κολλησει σε αυτο το θεμα συνεχως αλλα θελω να μην εχω τυχον προβληματα στο μελλον. ;)
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
DrA said:
Δν υπαρχει προκαταληψη. Η προταση που διατυπωσα ειναι η εξης:

Σε stock αυτοκινητα (με 80 η 100 ιππους δηλ) χωρις μετατροπες κ συνεπως χωρις περαιτερω αναγκες ψυξης (εξειρουνται ολα τα φτιαγμενα) κ με δεδομενη την γνωστη ευαισθησια των mk6 στο κυκλωμα (παγουρια που ραγιζουν κτλ) δν βλεπω κανενα σημαντικο κερδος αντικαταστασης του εργοστασιακου αντιψυκτικου. Αν κατι τετοιο γινει για λογους κοστους κινδυνευεις να πεσεις σε φτηνιαρικο οπως ο φιλος. Το εργοστασιακο το παιρνω 11,54 τα 3 λιτρα (τιμες 2014 παλια ηταν ακομη πιο φτηνο) με τις εκπτωσεις. Τωρα, αν καποιος εχει μετατροπες η αν διαθετει την ορεξη να ψαξει καλα τις προδιαγραφες για να κερδισει κατι σε αποδοση η σε χρηματα τοτε εχει καλως.

Εξαλλου κ εγω στο 330 μου G12 ειχα.  ;)

πως κρινεις οτι το αμαξι των 100 ιππων δεν χρειαζεται βελτιωση στο κυκλωμα; αμα του πινεις το αιμα μια χαρα αναγκες σε καλυτερη ψυξη εχει!δικαιωμα στο σκισιμο εχουν και τα 100 αλογα σε πληροφορω!τα παγουρια που ραγιζουν δεν εχουν να κανουν σε καμια περιπτωση με το υγρο ψυξης... Το παγουρι ραγιζει απο τις πιεσεις και τις εντονες συστολες - διαστολες, οπως επισης και τα κολλαρα. Υγρο κυκλωματος το οποιο να διμιουργει δολιοφθορα μονο στα κολλαρα της ford δεν εχει φτιαχτει ακομα...

επισης καπου πιο πισω ανεφερες για ηλεκτρονικο μετρητη θερμοκρασιας στο MK6. εγω προσωπικα στο S εχω αναλογικο. Οποτε αν υπαρχει διαφοροποιηση στα ΜΚ6 μεταξυ τους δεν το ηξερα, σε ευχαριστω για την πληροφορια.



yannis_s said:
ειναι ακριβως ο λογος που ειχα τις αμφιβολιες μου. ειτε  παραφλου ειτε αντιψυκτικο ειτε g12 ειτε δεν ξερω και εγω τι  εχουν διαφορετικη χημικη συσταση και μπορουν να προκαλεσουν ζημια σε διαφορα οπως κολαρα και λοιπα. εχω 260.000χμ και εχω σπασει 2 κολαρα μεχρι στιγμης σε περιοδο που δεν ηξερα και ειχα βαλει μεσα απλα g12. το ενα εσπασε ξημερωμα χριστουγενα μετα απο διασκεδαση σε club 100χμ μακρια απο εκει που μενω.ε δεν ειναι μ@λ@κι@?



Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]22, Αυγούστου, 2014, 09:12:46[/time]
ναι ασε την aral απ εξω απλα γτ ειναι η μεγαλυτερη παπατζα. εξαγορασμενη απο την bp και απλα κραταει το ονομα aral γτ ο γερμανος θελει να παιρνει γερμανικα προιοντα. απλα τα λογια ενως dealer aral που μου ειπε εξω απο τα δοντια να μην παιρνω τπτ aral.
+ οτι μια απλη μαρκα g12 εχει 3 ευρω το λιτρο

και τα λαδια που βαζεις η TOTAL τα φτιαχνει..και τι με αυτο; η ΑRAL ηταν η 1η εταιρεια σχεδιασμου και παραγωγης της 2ης γενιάς συνθετικων λιπαντικων για τους κινητήρες νέας τεχνολογίας, επισης η ARAL ηταν πρώτη στον κόσμο το 1970 που σχεδιασε και παραξε αμόλυβδη βενζίνη υψηλών οκτανίων. Η BP την ενταξε στο "δυναμικο" της για να ενσωματωσει την τεχνολογικη υπεροχη της ARAL στα προιοντα της και ιδιαιτερα στα λιπαντικα!και μιλαω για σχεδιασμο..Υποψιαζομαι οτι η υπευθυνη σχεδιασμου στρατηγικης της Ευρωπης του Ομιλου BP ξερει λιγοτερα απο τον Dealer..Επισης ωραιος τυπος πουλαει Aral και τα "θαβει";;σοβαροτατος..γιατι δεν τα σταματαει τοτε; Ακομα και BP να ειναι το G12 παλι θα το εμπιστευομουν γιατι δεν ειναι και κανενας τυχαιος ομιλος...

αυτο που τονισα ειναι πως δεν γινεται να εχει 3 ευρω τα 2 λιτρα και να ειναι G12..επισης υπαρχουν G12 κ G12..οπως υπαρχουν εξατμισεις και εξατμισεις, φιλτροχοανες και φιλτροχοανες!Οτι πληρωνεις παιρνεις. εγω επιλεγω το καλυτερο συμφωνα με τη κριση μου εσυ μπορεις να παρεις και το 3 ευρω αν νομιζεις οτι κανει την ιδια δουλεια με ενος επωνυμου Brand με 120 χρονια ιστορια...

τα κολλαρα που φοραει το ΜΚ6 και ειδικα το κεντρικο του καλοριφερ και αυτο που κανει εισαγωγη απο το καλοριφερ στο μπλοκ ειναι απο τη μανα τους ελλατωματικα στις πιεσεις και σκανε. Μου το "σφυριξαν" στην αντιπροσωπεια οπου αλλαξα το σημα πριν ενα μηνα κ μου εκαναν και το δωρεαν τεχνικο ελεγχο ωστε να το εχω υπ 'οψιν ως κοστολογιο αν δεν εχουν αλλαχτει ποτε...ισχυει η΄δεν ισχυει αυτο;

και καταληγω. Εισαι σιγουρος οτι φταιει το G12;γιατι Χριστουγεννα, κρυο, εντονη συστολη διαστολη.κλπ. αλλη αιτια μου χαρακτηριζουν τη βλαβη. Πως και με ποιο τροπο ταυτοποιησατε τη ζημια λογο του του G12;
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Εγω δν εκρινα τπτ. Προφανως μιλαω για κανονικη χρηση. Ανηλεες κ καθημερινο σκισιμο δν ανεφερε ο φιλος. Αν κανεις τετοια χρηση μπορεις να ψαχτεις για κατι καλυτερο. Αυτη η περιπτωση δεν εμπιπτει σε αυτα που ειπα εγω διοτι ετσι δημιουργουνται αυξημενες αναγκες ψυξης.

Εισαι της αποψης οτι τα 2 κολαρα, ο σωληνας εξαερισμου στροφαλοθαλαμου, το κελυφος θερμοστατη κ τελικα ο θερμοστατης ο ιδιος δν εχουν σχεση με την αλλαγη που εκανα σε g12 κ απλα προκειται για συμπτωση, δεκτον. I respectfully disagree. Δν υπαρχει λογος να το αναλυσουμε περαιτερω.

H αλλαγη δημιουργει επιπλεον φθορες (χωρις δολο) τις οποιες κ πληρωσα οποτε δν το ξανακανω ουτε το συνιστω. Αν εσενα δουλευει τζαμι εισαι ωραιος κ συνεχιζεις. (προσωπικο συμπερασμα δν χρειαζεται να συμφωνησουμε)

Αυτο που ειπες μονο για τα Ford δν το επιασα. Σε αλλες μαρκες δν εχω δοκιμασει κατι εκτος εργοστασιακου για να σου πω. Anyway οτι θελει κανει ο καθενας στο αμαξι του.  beer
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
οταν εκφερεις αποψη κατ' επεκταση κρινεις.

Σαφως και μιλησατε για νορμαλ συνθηκες αλλα οταν εγραψα για τις βελτιωσεις στο κυκλωμα ψυξης που εκανα και εκρινες την κατασταση μου¨:

"αλλα σε μαμα αμαξι δν βλεπω το λογο να τα επιβαρυνεις"

ποιος σου ειπε οτι κανω νορμαλ χρηση στο αμαξι;

Δεν ειμαι της αποψης ειμαι αυτο που μου ειπαν στην αντιπροσωπεια, οτι τα 2 κολλαρα που προανεφερα ειναι ελλατωματικα απο τη μανα τους. Δεν εχω αναφερθει σε σωληνες εξαερισμου αλλα εκφερα γνωμη μονο για το κελυφος του θερμοστατη καθως το επιασα στα χερια μου(μετα την αντικατασταση) και καταλαβα οτι ειναι ενα part "επικυνδυνο" λογο του υλικου κατασκευης του ασχετως ψυκτικου υγρου.

Αυτο που ειπα για τη Ford ειναι αυτο που γραφω σε ολα τα post δεν δεχομαι χωρις αποδειξεις οτι ενα υγρο κυκλωματος κανει ζημια σε κολλαρα, παγουρια, κελυφη, θερμοστατες, μπλοκ και οπου αλλου ισχυριζεστε οτι μπορει να γινεται αυτο. Δειξτε μου τις αποδειξεις που πιστοποιουν τη ζημια λογο G12 να σας ζητησω και συγνωμη. Αλλιως οπως καθε σκεπτομενος ανθρωπος θεωρω πως χωρις καπνο δεν υπαρχει φωτια..Τη πιθανοτητα στο αμαξι σου να μην σου εκαναν καλη εξαερωση και να "τιναξε" τα πεταλα λογο αυτου το εχεις σκεφτει;

συμφωνω πως οτι θελει κανει ο καθενας στο αμαξι του αλλα οπως εχω ξαναπει και εχουν συμφωνησει και αλλοι κατα καιρους σε μια κοινοτητα τα statments που κανει ο καθενας μας μπορει ευκολα να επηρεασουν αλλους χρηστες που διαβαζουν ειτε για να μαθουν ειτε για να βοηθηθουν σε προβληματα ή (ακομα χειροτερα) να παρουν αποφασεις για το αμαξι τους και να σχηματισουν λανθασμενες αποψεις. για αυτο καλο ειναι οταν υπαρχει μια αποψη να ειναι τεκμηριωμενη και extended οσο γινεται. Για αυτο και το συζηταμε αλλωστε..

beer beer beer beer beer beer beer beer beer beer beer
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Ximiki Veltiosi said:
ποιος σου ειπε οτι κανω νορμαλ χρηση στο αμαξι;
Αυτο που ειπα για τη Ford ειναι αυτο που γραφω σε ολα τα post δεν δεχομαι χωρις αποδειξεις οτι ενα υγρο κυκλωματος κανει ζημια σε κολλαρα, παγουρια, κελυφη, θερμοστατες, μπλοκ και οπου αλλου ισχυριζεστε οτι μπορει να γινεται αυτο. Δειξτε μου τις αποδειξεις που πιστοποιουν τη ζημια λογο G12 να σας ζητησω και συγνωμη.

Βασικα εγω αναφερομουν στο αμαξι του pt1986 κ υπεθεσα οτι κανει απλη χρηση. Εσυ μπορει να το πατας κ λιγο παραπανω οποτε θες κατι παραπανω σε αποδοση το καταλαβαινω αλλωστε σε ολα τα ανταλλακτικα κ τα αναλωσιμα υπαρχουν after επιλογες ανωτερης ποιοτητας απο τα εργοστασιακα ;) (ειδικα αφου εχεις αναλογικο δεικτη μπορει να βλεπεις οτι τσιμπαει λιγο προς τα πανω οταν το σκιζεις, εμεις δεν εχουμε αυτην την επιλογη).

Μπορει οντως να εγινε καποια αλλη πατατα (πχ εξαερωση) κ το g12 να ειναι συμβατο κ καλο. Αποδειξεις φυσικα δν εχω απλα ειχα 1 (ολογραφως μια) ενδειξη (αρνητικη) οποτε υποχωρησα ατακτως μπροστα στο κοστος επισκευης...  redface

Σε τελικη αναλυση δν διαφωνουμε πολυ, ισως δν διατυπωσα ξεκαθαρα την αποψη μου απο την αρχη.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αν το θετεις ετσι δειξε μας και εμας την πιστοποιηση οτι με το g12 δεν θα εχουμε κανενα θεμα.
ο dealer δεν μου το ειπε για να θαψει την εταιρεια που δουλευει μου το ειπε γτ ειναι φιλος και για να μην πληρωνω ακριβα κατι που δεν αξιζει τοσο.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Καλα αυτο που λες τωρα δεν υπαρχει..

απλα θα ξερεις οτι το αμαξι μου δουλευει με G12!1η Νοεμβριου παω και Σερρες και 15 Οκτωβριου Καρτοδρομο. Αν γινει μακακια να εισαι σιγουρος οτι θα ειμαι ο πρωτος που θα αναφερω το οποιοδηποτε περιστατικο για το κυκλωμα..δεν διακατεχομαι απο ψωλοπερηφανια..

πες του να μαθει πρωτα την ιστορια της ARAL και μετα να μας πει για τη ποιοτητα των προιοντων!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ θα σας πω ότι ο κάθε ένας dealer λέει ότι θέλει.Ποτέ δεν θα μάθετε την πραγματική αλήθεια
Βαγγέλη επειδή αναφέρεσε στην ARAL ακόμα και στην κάθετη μονάδα που φτιάχνει τα συγκεκριμένα προϊόντα η εταιρία να κάνεις σεμινάρια,θα σου πουν αυτό που θέλουν να σου πούνε
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
οτι θα σου πουν οτι θελουν να σου πουν συμφωνω και επ' αυξανω!το θεμα ειναι πως τα προιοντα ειναι στο ραφι και οποιος τα δοκιμασει εχει και μια Α' αποψη. Δεν εκφερα οπως και δεν εκφερω ποτε γνωμη για προιοντα που δεν εχω δοκιμασει ή εχω ακουσει απο 3ους, 4ους, κοκ. Επισης απο σημερα ξανα εγκατασταθηκε το software torque στο ρημαδο iPhone , περιμενω και ενα OBD II Bluetooth Reader για να μπει μονιμα επανω στο αμαξι οποτε θα μπορω να ποσταρω και live μετρησεις απο το αμαξι.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
pt1986 said:
λοιπον ακολουθησα αυτες τις οδηγιες και θελω να τις μοιραστω μαζι σας και σας τις γραφω αναλυτικα αν θελει να τις ακολουθησει καποιος εγω δεν θα εχω καμια ευθυνη αν τυχον παει κατι στραβα.
1.ανοιγουμε το καπακι του δοχειου.
2.ξεβιδωνουμε την βιδα του ψυγειου που βρισκεται κατω αριστερα και βαζουμε και μια λεκανη και περιμενουμε να φυγουν ολα τα υγρα
3.αφου στραγηξουν ολα τα υγρα ξαναβιδωνουμε την βιδα.
4.βαζουμε νερο μεχρι το ΜΑΧ και βαζουμε μπροστα και το αφηνουμε μεχρι η θερμοκρασια να να φτασει στη μεση και να ανοιξει ο θερμοστατης μετα κλεινουμε τη μηχανη και το αφηνουμε περιπου 20 αντε 30 λεπτα να κρυωσει(αυτο τωρα γινεται για να φυγουν ολα τα στοιχεια του g12 που εχουν μεινει στο κυκλωμα μπορει να χρειαστει να το επαναλαβουμε παλι ) ξεβιδωνουμε την βιδα και το αφηνουμε να φυγει ολο το νερο σε μια λεκανη
5.ξαναβιδωνουμε την βιδα του ψυγειου ανοιγουμε τα μπουκαλια με το παραφλου της ford θα χρειαστουμε 2,5 λιτρα παραφλου 2,5 λιτρα νερο δηλαδη σε αναλογια 50-50
6.αφου ριξουμε το παραφλου με το νερο βαζουμε μπροστα και περιμενουμε να αναψει το βεντιλαντερ βιδωνουμε το καπακι και κλεινουμε την μηχανη περιμενουμε να κρυωσει η σταθμη πρεπει να ειναι στο ΜΑΧ αν δεν ειναι ξανα συμπληρωνουμε  και περιμενουμε να ανοιξει το βεντιλαντερ και μετα να κλεισουμε το δοχειο και να δουμε αν ειναι στο ΜΑΧ αν ειναι τοτε ολα οκ  ειμαστε ετοιμοι.
αν εκανα καποιο λαθος ας διορθωθει. ;)
Θελω να προσθεσω κατι στο βημα 4 οταν βαζουμε μπροστα την μηχανη με νερο σκετο το κλιματιστικο να ειναι στο ζεστο τερμα χωρις το  a/c ενεργοποιημενο  για 5'' και οταν ξεβιδωσουμε την ταπα αποστραγγισης να γινει με πολυ φαρδυ  κατσαβιδι η με ενα λαμακι γιατι υπαρχει περιπτωση με μικρο κατσαβιδι η σταυροκατσαβιδο να χαλασει η κεφαλη της βιδας επειδη ειναι πλαστικη με αποτελεσμα να γινει πιο περιπλοκο το αδειασμα του παλιου αντιψυκτικου η να εχουμε διαρροη επειδη δεν εσφιξε καλα η βιδα αυτα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
επειδη ειχα ενα θεμα με κολλημενο θερμοστατη στο αυτοκινητο και χρειαστηκε να αλλαξω αντιψυκτικο εχω να κανω την εξης παραθεση.
εβαλα στο αυτοκινητο αντιψυκτικο με προδιαγραφες wss-m97b44-d και εδω ειναι το θεμα οτι αυτο το αντιψυκτικο ονομαζετε g12 plus
δεν εχει καμια σχεση με το g12 που μπαινει στα group vag και εδω ισως ειναι το προβλημα που προκυπτει με τις διαφορες που ειχαμε περι αντιψυκτικου.
και απλα θα πω οτι απλα με το που εβαλα το g12plus ξεκολησε και ο θερμοστατης
 

toni

Newbie
May 3, 2016
2
0
0
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά
Δεν ξέρω αν γράφω στην σωστή ενότητα, αν όχι συγνώμη είμαι καινούργια εδώ
Εχω ενα fiesta 1300 του 2004. Προχτές μου ανέβασε απότομα θερμοκρασία στο φούλ.
Ο αέρας δουλεύει, λάδι εχει, νερό έχει... ανοίγω το καπώ δεν χάνει απο πουθενά νερό
(ψυγείο και κολλάρο αλλάχτηκαν πριν 4 μήνες περ. καινούργια) και το δοχείο νερού καίει πάρα  πολύ οταν το αγγίξω. Το μετακίνησα μετά που κρύωσε και στα 200 ούτε μέτρα, ξανά ανέβασε στο τέρμα
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Η θερμοστατης θα ειναι η αντλια νερου για να ανεβαζει στο φουλ.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread