με τα λεφτά που έδωσε δεν έβαλε παραφλου σωστό αλλά νερό που έχει κόκκινο χρώμαpt1986 said:g12 - 3 ευρω τα 2 λιτρα
με τα λεφτά που έδωσε δεν έβαλε παραφλου σωστό αλλά νερό που έχει κόκκινο χρώμαpt1986 said:g12 - 3 ευρω τα 2 λιτρα
DrA said:Η αληθεια ειναι οτι δν ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα αλλα αυτος δν ειναι λογος να λες οτι αυτα που γραφω δν ειναι σοβαρα. Απλα κατεθεσα την εμπειρια μου δν υπαρχει λογος να με προσβαλεις. Απο εκει κ περα οτι θελει ο καθενας κανει.
pt1986 said:αλλαξει και το παραφλου και αυτος λεει τοσα χρονια το εχω ας το αλλαξω το αλλαζει με ενα φτηνιαρικο g12 -26- 3 ευρω τα 2 λιτρα και την επομενη μερα περιμενει στο φαναρι συνηθως καθως περιμενε ανοιγε κανονικα το βεντιλαντερ ε αυτη την φορα δεν αναψε και η θερμοκρασια ηταν λιγο πιο πανω απο την μεση και τελικα λυθικε το προβλημα αφου εφταιγε το παλιοπαραφλου αντικατασταθηκε επιτυχως με το γνησιο της ford το πηγαμε και μια βολτα και ειναι οπως πριν μολις παει η θερμοκρασια λιγο πιο πανω απο την μεση ανοιγει και παλι το βεντιλαντερ.
ειναι ακριβως ο λογος που ειχα τις αμφιβολιες μου. ειτε παραφλου ειτε αντιψυκτικο ειτε g12 ειτε δεν ξερω και εγω τι εχουν διαφορετικη χημικη συσταση και μπορουν να προκαλεσουν ζημια σε διαφορα οπως κολαρα και λοιπα. εχω 260.000χμ και εχω σπασει 2 κολαρα μεχρι στιγμης σε περιοδο που δεν ηξερα και ειχα βαλει μεσα απλα g12. το ενα εσπασε ξημερωμα χριστουγενα μετα απο διασκεδαση σε club 100χμ μακρια απο εκει που μενω.ε δεν ειναι μ@λ@κι@?DrA said:Τα mk6 δν εχουν αναλογικο δεικτη αλλα ηλεκτρονικο με 5 θεσεις. Αν δν ειναι στη μεση κ παει εστω κ μια πιο πανω ειναι προβλημα (εισαι ενα βημα πριν το λαμπακι). Αν εισαι χημικος μπορεις να μας πεις καποια πραγματα να για τη συσταση παραπανω ως ειδικος δεκτο. Απλα σε μενα μετα απο 9 χρονια απροβληματιστης λειτουργιας μολις γυρισα σε g12 αλλαξα 2 κολαρα, σωληνα εξαερισμου στροφαλοθαλαμου καθως και κελυφος θερμοστατη (αντε αυτο πες ειναι λιγο πολυ αναμενομενο). Μπορει να μην εχουν σχεση μεταξυ τους τι να πω. Επισης αν εχεις χαμηλοτερο θερμοστατη η αντλια σου (κ σε μικροτερο βαθμο το βεντιλατερ σου) δεν δουλευουν αρκετα παραπανω? Αν εχεις κ αλλες μετατροπες ΟΚ αλλα σε μαμα αμαξι δν βλεπω το λογο να τα επιβαρυνεις. Κ εδω αν εχεις κατι παραπανω ως γνωστης μπορεις να μου το αναφερεις.
του εκανε δωρο το ενα λιτρο συγγνωμη κιολας μια μικρη διορθοση δεν εκανε οχι 3 αλλα 3.5 ευρω το λιτρο αρα κανονικα 7 ευρω τα 2 λιτραscorpion said:με τα λεφτά που έδωσε δεν έβαλε παραφλου σωστό αλλά νερό που έχει κόκκινο χρώμα
Τα συνεργεια το γνωριζουν πολυ καλα πως μπορει να προκληθουν βλάβες σε κολαρα, αντλια, πλαστικα και οτι αλλο η χρηση διαφορετικου παραφλου.yannis_s said:ειναι ακριβως ο λογος που ειχα τις αμφιβολιες μου. ειτε παραφλου ειτε αντιψυκτικο ειτε g12 ειτε δεν ξερω και εγω τι εχουν διαφορετικη χημικη συσταση και μπορουν να προκαλεσουν ζημια σε διαφορα οπως κολαρα και λοιπα. εχω 260.000χμ και εχω σπασει 2 κολαρα μεχρι στιγμης σε περιοδο που δεν ηξερα και ειχα βαλει μεσα απλα g12. το ενα εσπασε ξημερωμα χριστουγενα μετα απο διασκεδαση σε club 100χμ μακρια απο εκει που μενω.ε δεν ειναι μ@λ@κι@?
Ximiki Veltiosi said:Οπως και να εχει αυτη την προακαταληψη που διαβαζω εδω και μερες πως αν το αντιψυκτικο δεν ειναι ΟΕΜ Ford δεν δουλευει σωστα το αμαξι με εχει φτασει σε σημειο παρακρουσης. Προσωπικα θα σας προτεινα να μην το συζητησετε παρα εξω και καλο ειναι να το ψαχνετε λιγο , να διαβαζετε, να παιρνετε γνωμες και απο αλλα forum η κοινοτητες και το καλυτερο να δοκιμαζετε πραγματα στο αμαξι σας!μπορει να μην πετυχει το πειραμα στο τελος της ημερας σιγουρα θα εχετε αποκτησει εμπειρα αλλα και γνωμη.
DrA said:Δν υπαρχει προκαταληψη. Η προταση που διατυπωσα ειναι η εξης:
Σε stock αυτοκινητα (με 80 η 100 ιππους δηλ) χωρις μετατροπες κ συνεπως χωρις περαιτερω αναγκες ψυξης (εξειρουνται ολα τα φτιαγμενα) κ με δεδομενη την γνωστη ευαισθησια των mk6 στο κυκλωμα (παγουρια που ραγιζουν κτλ) δν βλεπω κανενα σημαντικο κερδος αντικαταστασης του εργοστασιακου αντιψυκτικου. Αν κατι τετοιο γινει για λογους κοστους κινδυνευεις να πεσεις σε φτηνιαρικο οπως ο φιλος. Το εργοστασιακο το παιρνω 11,54 τα 3 λιτρα (τιμες 2014 παλια ηταν ακομη πιο φτηνο) με τις εκπτωσεις. Τωρα, αν καποιος εχει μετατροπες η αν διαθετει την ορεξη να ψαξει καλα τις προδιαγραφες για να κερδισει κατι σε αποδοση η σε χρηματα τοτε εχει καλως.
Εξαλλου κ εγω στο 330 μου G12 ειχα.
yannis_s said:ειναι ακριβως ο λογος που ειχα τις αμφιβολιες μου. ειτε παραφλου ειτε αντιψυκτικο ειτε g12 ειτε δεν ξερω και εγω τι εχουν διαφορετικη χημικη συσταση και μπορουν να προκαλεσουν ζημια σε διαφορα οπως κολαρα και λοιπα. εχω 260.000χμ και εχω σπασει 2 κολαρα μεχρι στιγμης σε περιοδο που δεν ηξερα και ειχα βαλει μεσα απλα g12. το ενα εσπασε ξημερωμα χριστουγενα μετα απο διασκεδαση σε club 100χμ μακρια απο εκει που μενω.ε δεν ειναι μ@λ@κι@?
Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]22, Αυγούστου, 2014, 09:12:46[/time]
ναι ασε την aral απ εξω απλα γτ ειναι η μεγαλυτερη παπατζα. εξαγορασμενη απο την bp και απλα κραταει το ονομα aral γτ ο γερμανος θελει να παιρνει γερμανικα προιοντα. απλα τα λογια ενως dealer aral που μου ειπε εξω απο τα δοντια να μην παιρνω τπτ aral.
+ οτι μια απλη μαρκα g12 εχει 3 ευρω το λιτρο
Ximiki Veltiosi said:ποιος σου ειπε οτι κανω νορμαλ χρηση στο αμαξι;
Αυτο που ειπα για τη Ford ειναι αυτο που γραφω σε ολα τα post δεν δεχομαι χωρις αποδειξεις οτι ενα υγρο κυκλωματος κανει ζημια σε κολλαρα, παγουρια, κελυφη, θερμοστατες, μπλοκ και οπου αλλου ισχυριζεστε οτι μπορει να γινεται αυτο. Δειξτε μου τις αποδειξεις που πιστοποιουν τη ζημια λογο G12 να σας ζητησω και συγνωμη.
Θελω να προσθεσω κατι στο βημα 4 οταν βαζουμε μπροστα την μηχανη με νερο σκετο το κλιματιστικο να ειναι στο ζεστο τερμα χωρις το a/c ενεργοποιημενο για 5'' και οταν ξεβιδωσουμε την ταπα αποστραγγισης να γινει με πολυ φαρδυ κατσαβιδι η με ενα λαμακι γιατι υπαρχει περιπτωση με μικρο κατσαβιδι η σταυροκατσαβιδο να χαλασει η κεφαλη της βιδας επειδη ειναι πλαστικη με αποτελεσμα να γινει πιο περιπλοκο το αδειασμα του παλιου αντιψυκτικου η να εχουμε διαρροη επειδη δεν εσφιξε καλα η βιδα αυτα.pt1986 said:λοιπον ακολουθησα αυτες τις οδηγιες και θελω να τις μοιραστω μαζι σας και σας τις γραφω αναλυτικα αν θελει να τις ακολουθησει καποιος εγω δεν θα εχω καμια ευθυνη αν τυχον παει κατι στραβα.
1.ανοιγουμε το καπακι του δοχειου.
2.ξεβιδωνουμε την βιδα του ψυγειου που βρισκεται κατω αριστερα και βαζουμε και μια λεκανη και περιμενουμε να φυγουν ολα τα υγρα
3.αφου στραγηξουν ολα τα υγρα ξαναβιδωνουμε την βιδα.
4.βαζουμε νερο μεχρι το ΜΑΧ και βαζουμε μπροστα και το αφηνουμε μεχρι η θερμοκρασια να να φτασει στη μεση και να ανοιξει ο θερμοστατης μετα κλεινουμε τη μηχανη και το αφηνουμε περιπου 20 αντε 30 λεπτα να κρυωσει(αυτο τωρα γινεται για να φυγουν ολα τα στοιχεια του g12 που εχουν μεινει στο κυκλωμα μπορει να χρειαστει να το επαναλαβουμε παλι ) ξεβιδωνουμε την βιδα και το αφηνουμε να φυγει ολο το νερο σε μια λεκανη
5.ξαναβιδωνουμε την βιδα του ψυγειου ανοιγουμε τα μπουκαλια με το παραφλου της ford θα χρειαστουμε 2,5 λιτρα παραφλου 2,5 λιτρα νερο δηλαδη σε αναλογια 50-50
6.αφου ριξουμε το παραφλου με το νερο βαζουμε μπροστα και περιμενουμε να αναψει το βεντιλαντερ βιδωνουμε το καπακι και κλεινουμε την μηχανη περιμενουμε να κρυωσει η σταθμη πρεπει να ειναι στο ΜΑΧ αν δεν ειναι ξανα συμπληρωνουμε και περιμενουμε να ανοιξει το βεντιλαντερ και μετα να κλεισουμε το δοχειο και να δουμε αν ειναι στο ΜΑΧ αν ειναι τοτε ολα οκ ειμαστε ετοιμοι.
αν εκανα καποιο λαθος ας διορθωθει.