Όντως, είναι λίγο διαφορετικό το χρώμα των πιο πρόσφατων μπουκαλιών παραφλού. Εγώ πάντως που χρησιμοποίησα τέτοιο πάλι ροζ έγινε μόλις το αραίωσα...
δεν εβαλες το μαμισιο?pt1986 said:γεια σας προσφατα εκανα service το αμαξι μου και μου αλλαξαν παραφλου και διαπιστωσα οτι μολις αναβα την μηχανη και το αφηνα στο ρελαντι ανοιγε το βεντιλαντερ του ψυγειου ενω τωρα δεν ανοιγει πρεπει να ανησυχω για αυτο.εβαλαν αντιψυκτικο g12 μηπως δεν ειναι συμβατο με τις προδιαγραφες του αυτοκινητου αν ειναι να βαλω το μανησιο παραφλου νομιζω ειναι αυτο http://www.partscar.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=1498 αν δεν κανω λαθος, αν δεν φταιει αυτο τι πρεπει να κανω.
Νάτα-νάτα το έλεγα εγώ είναι πολύ 105 βαθμούς στο μοτέρ. Από λίγο ψάξιμο είδα οτι το κάνουν οι εταιρείες επίτηδες γιατί προσφέρει οικονομία στη κατανάλωση να είναι τόσο ζεστό το μοτέρ. Γίνεται διαστολή με τη θερμότητα και στο καύσιμο αλλά γίνεται και πιο αιθέριο το καύσιμο λογω της θερμότητας του μηχανοστασίου για αυτό το καλοκαίρι έχουμε αποδεδειγμένα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. θα προτιμούσα στους 85 χειμώνα καλοκαίρι να ανοίγει το βεντιλατέρ. νομίζω ακίνδυνο είναι και δεν υπάρχει φόβος να μη δουλεύει το μοτέρ σωστά. και ήδη το σατανικό μυαλό μου σκέφτηκε πως μπορεί να γίνει παράκαμψη της εντολής της ECU και έναυση του βεντιλατέρ ψυγείου στους 85 πχ... εύκολο και αυτό.yannis_s said:στο δικο μου δεν εχω δει τη θερμοκρασια να ανεβαινει πανω απο την μεση χειμωνα καλοκαιρι. απο το elm obd που δουλευω σε πορεια το αυτοκινητο δουλευει το χειμωνα 82-85 βαθμους και το καλοκαιρι φτανει μεχρι 105 με το δεικτη στο καντραν να μενει σταθερο στους 90
Παράκαμψη στην ecu γιατί πρέπει να γίνει??Pa_Nos_1400cc said:Νάτα-νάτα το έλεγα εγώ είναι πολύ 105 βαθμούς στο μοτέρ. Από λίγο ψάξιμο είδα οτι το κάνουν οι εταιρείες επίτηδες γιατί προσφέρει οικονομία στη κατανάλωση να είναι τόσο ζεστό το μοτέρ. Γίνεται διαστολή με τη θερμότητα και στο καύσιμο αλλά γίνεται και πιο αιθέριο το καύσιμο λογω της θερμότητας του μηχανοστασίου για αυτό το καλοκαίρι έχουμε αποδεδειγμένα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. θα προτιμούσα στους 85 χειμώνα καλοκαίρι να ανοίγει το βεντιλατέρ. νομίζω ακίνδυνο είναι και δεν υπάρχει φόβος να μη δουλεύει το μοτέρ σωστά. και ήδη το σατανικό μυαλό μου σκέφτηκε πως μπορεί να γίνει παράκαμψη της εντολής της ECU και έναυση του βεντιλατέρ ψυγείου στους 85 πχ... εύκολο και αυτό.