Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Όντως, είναι λίγο διαφορετικό το χρώμα των πιο πρόσφατων μπουκαλιών παραφλού. Εγώ πάντως που χρησιμοποίησα τέτοιο πάλι ροζ έγινε μόλις το αραίωσα...
 

GTboy

Member
May 13, 2012
109
0
16
Athens
Το paraflu για τα fiesta μας που δινει η μαμα Ford..ειναι το Super Plus Premium..που αναφερει στην ετικετα''μεγιστη προστασια κινητηρα εως και 10 χρονια''..ετσι δεν ειναι???εχει φτασει στη γραμμη του min..οποτε θα χρειαστει ενα συμπληρωματακι..μην του βαλω τπτ αλλο και το κανω λασπη!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Νεράκι βάλε, από το min μέχρι το max είναι περίπου ένα μπουκαλάκι 0.5L. Α, φαντάζομαι ότι το τσέκαρες κρύο, ε; Όχι με ζεστό κινητήρα;
 

GTboy

Member
May 13, 2012
109
0
16
Athens
ναι το κοιταξα οταν ηταν κρυο..0.5L?μονο τοσο χωριζει το min απο το max?αμα ειναι ετσι να του βαλω μονο απεσταγμενο νερακι και πιστευω θα ειμαι κομπλε..ευχαριστω ! ;D
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
γεια σας προσφατα εκανα service το αμαξι μου και μου αλλαξαν παραφλου και διαπιστωσα οτι μολις αναβα την μηχανη και το αφηνα στο ρελαντι ανοιγε το βεντιλαντερ του ψυγειου ενω τωρα δεν ανοιγει πρεπει να ανησυχω για αυτο.εβαλαν αντιψυκτικο g12 μηπως δεν ειναι συμβατο με τις προδιαγραφες του αυτοκινητου αν ειναι να βαλω το μανησιο παραφλου νομιζω ειναι αυτο http://www.partscar.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=1498 αν δεν κανω λαθος, αν δεν φταιει αυτο τι πρεπει να κανω.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Κανονικά δεν ανοίγει το βεντιλατέρ μόλις βάζεις μπροστά, αλλά μόνο μόλις ζεσταθεί πολύ ο κινητήρας (πιο συγκεκριμένα στους 105 βαθμούς κελσίου). Να υποθέσω ότι είχες πρόβλημα και τώρα δεν έχεις;
 

Spel

New member
Dec 25, 2013
68
0
0
35
Αθήνα
Κ εγω ετσι καταλαβα πως τωρα ειναι νορμαλ εφοσον δν ανοιγει το βεντιλατερ! Μιας κ ειμαι παθων απο αυτα, μηπως ειχες λαθος παραφλου ή καθολου ή πολυ νερο κτλ κ δεν εκανε σωστη ψυξη πριν; Εκτος αν εχεις διαρροη δν ειχες δει το παραφλου κ γι αυτο αναβε..! Τωρα αν κανω λαθος συγνωμη μια αποψη λεω!
 
pt1986 said:
γεια σας προσφατα εκανα service το αμαξι μου και μου αλλαξαν παραφλου και διαπιστωσα οτι μολις αναβα την μηχανη και το αφηνα στο ρελαντι ανοιγε το βεντιλαντερ του ψυγειου ενω τωρα δεν ανοιγει πρεπει να ανησυχω για αυτο.εβαλαν αντιψυκτικο g12 μηπως δεν ειναι συμβατο με τις προδιαγραφες του αυτοκινητου αν ειναι να βαλω το μανησιο παραφλου νομιζω ειναι αυτο http://www.partscar.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=1498 αν δεν κανω λαθος, αν δεν φταιει αυτο τι πρεπει να κανω.
δεν εβαλες το μαμισιο?
...αν δεν έβαλες το μαμισιο να περιμενεις για αντλια κτλ..
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
παιδια σημερα αγορασα 3λτ απο το παραφλου της ford και λεω να το αλλαξω μονος μου αν δεν κανω λαθος παιρνει 5 λιτρα δηλαδη 2,5 παραφλου και 2,5 νερο αλλα το θεμα ειναι πω να αδειασω το παλιο πως γινεται μην κανω και καμια ζημια
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
η τάπα που λύνεις για να αδειάσεις το παραφλου είναι αριστερά κάτω στο ψυγείο (όπως κάθεσαι μέσα στο αμάξι) αν θυμάμαι καλά
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Η θερμοκρασια σε mk6 1.4 που πρεπει να ειναι ρε παιδια?
Αλλαξα προχτες αντλια νερου κ ενα σωληνακι κ εβαλα νερα κ αντιψυκτικα. Μερικες φορες βλεπω οτι παει απο τη μεση μια θεση πιο πανω (μεσα στο NORM παντα) κ μετα απο 2-3 λεπτα ξανακατεβαινει στη μεση. Ειναι φυσιολογικο αυτο? Πριν αλλαξω την αντλια δν ειχα παρατηρησει αν εφευγε καθολου απο τη μεση.
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Η σταθμη ειναι ενταξει ολα ειναι γνησια Ford σε αντιπροσωπεια τα εβαλαν. Στο ρελαντι καθεται στη μεση συνεχεια.
 
Για καλοκαίρι μέση και λίγο επάνω απο την μέση λειτουργουν όσα μκ6 εχω πιάσει στα χέρια μου. Τον χειμώνα μόνο λίγο πιο κάτω. Στο ρελαντί "βράζει" πιο πολύ το μοτερ γιατί δεν έχει την κίνηση για να το κρυώσει ο φρέσκος αέρας.
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Λογικο αυτο που λες αλλα εγω στο ρελαντι δν εχω θεμα ειναι καρφι στη μεση κ το αφησα για 10 λεπτα. Στην πορεια ανεβαινει για 2-3 λεπτα κ μετα παει παλι στη μεση. Εσυ το εχεις δει αυτο σε mk6 με ηλεκτρονικο δεικτη?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
στο δικο μου δεν εχω δει τη θερμοκρασια να ανεβαινει πανω απο την μεση χειμωνα καλοκαιρι. απο το elm obd που δουλευω σε πορεια το αυτοκινητο δουλευει το χειμωνα 82-85 βαθμους και το καλοκαιρι φτανει μεχρι 105 με το δεικτη στο καντραν να μενει σταθερο στους 90
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Αυριο θα παω να δω στη Ford σε τι θερμοκρασιες αναβει το βεντιλατερ (μηπως καθυστερει) γτ τo Fiesta μου θα με τρελανει. Αν εχει κανεις κατι να προτεινει για ελεγχο ας μου πει.  :question:
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
yannis_s said:
στο δικο μου δεν εχω δει τη θερμοκρασια να ανεβαινει πανω απο την μεση χειμωνα καλοκαιρι. απο το elm obd που δουλευω σε πορεια το αυτοκινητο δουλευει το χειμωνα 82-85 βαθμους και το καλοκαιρι φτανει μεχρι 105 με το δεικτη στο καντραν να μενει σταθερο στους 90
Νάτα-νάτα το έλεγα εγώ είναι πολύ 105 βαθμούς στο μοτέρ. Από λίγο ψάξιμο είδα οτι το κάνουν οι εταιρείες επίτηδες γιατί προσφέρει οικονομία στη κατανάλωση να είναι τόσο ζεστό το μοτέρ. Γίνεται διαστολή με τη θερμότητα και στο καύσιμο αλλά γίνεται και πιο αιθέριο το καύσιμο λογω της θερμότητας του μηχανοστασίου για αυτό το καλοκαίρι έχουμε αποδεδειγμένα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. θα προτιμούσα στους 85 χειμώνα καλοκαίρι να ανοίγει το βεντιλατέρ. νομίζω ακίνδυνο είναι και δεν υπάρχει φόβος να μη δουλεύει το μοτέρ σωστά. και ήδη το σατανικό μυαλό μου σκέφτηκε πως μπορεί να γίνει παράκαμψη της εντολής της ECU και έναυση του βεντιλατέρ ψυγείου στους 85 πχ... εύκολο και αυτό.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
κοιτα στε μενα ακομα και το καλοκαιρι δεν αναβει το βεντιλατερ τοσο ευκολα γτ τα χμ που κανω ειναι περισσοτερο εθνικη και οχι τοσο πολυ πολη με κινηση οποτε δεν με τρελενει και τοσο η ιδεα. αι να το εχουν κανει ετσι απο το εργοστασιο κατι παραπανω θα ξερουν.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Pa_Nos_1400cc said:
Νάτα-νάτα το έλεγα εγώ είναι πολύ 105 βαθμούς στο μοτέρ. Από λίγο ψάξιμο είδα οτι το κάνουν οι εταιρείες επίτηδες γιατί προσφέρει οικονομία στη κατανάλωση να είναι τόσο ζεστό το μοτέρ. Γίνεται διαστολή με τη θερμότητα και στο καύσιμο αλλά γίνεται και πιο αιθέριο το καύσιμο λογω της θερμότητας του μηχανοστασίου για αυτό το καλοκαίρι έχουμε αποδεδειγμένα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. θα προτιμούσα στους 85 χειμώνα καλοκαίρι να ανοίγει το βεντιλατέρ. νομίζω ακίνδυνο είναι και δεν υπάρχει φόβος να μη δουλεύει το μοτέρ σωστά. και ήδη το σατανικό μυαλό μου σκέφτηκε πως μπορεί να γίνει παράκαμψη της εντολής της ECU και έναυση του βεντιλατέρ ψυγείου στους 85 πχ... εύκολο και αυτό.
Παράκαμψη στην ecu γιατί πρέπει να γίνει??


Αυτό το πράγμα το λέω σε κάτι φιλαράκια από εδώ μέσα εδώ και 3 χρόνια. Αλλάζοντας τον θερμοστάτη και κάνοντας τον κινητήρα να δουλεύει σε μικρότερες θερμοκρασίες κερδίζεις και σε επιδόσεις η ακόμα και στο πρόγραμμα που θα ήθελε να βάλει κάποιος.

Yπάρχουν μαρκες που δουλεύουν και στους 110 και η βελόνα για ψυχολογικούς λόγους μένει καρφωμένη στο παραδοσιακό 90αρι. Όλα για οικονομία καυσίμου αλλά και για μείωση ρύπων γίνονται.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread