Pa_Nos_1400cc
Pro Member
Παράκαμψη στην ECU πρέπει να γίνει γιατί αλλιώς μόνο με πρόγραμμα μπορείς να το διατάξεις να ανοίγει ανεμιστήρα στους 85 βαθμούς το οποίο είναι πολύ δύσκολο και για προγραμματιστή γιατί πρέπει να βρει το κατάλληλο αυτό χάρτη. Παλιότερα μοντέλα αυτοκινήτου είχαν απλά στο ψυγείο μια θερμοστατική βαλβίδα βεντιλατέρ που άνοιγε ανεμιστήρα όταν έφτανε την ορισμένη θερμοκρασία και τον έκλεινε όταν έπεφτε τη θερμοκρασία αυτή. τόσο απλά και έβαζες μια άλλη με 5-10 ευρω σε χαμηλότερη τιμή και η διαφορά υπήρχε και στο κρύωμα του μοτέρ αλλα και στο τράβημα. Εγώ αυτό το είδα σε Saxo του 2000 και είπα τι κριμα να μη μπαίνει και στο φιεστα μια τέτοια πατέντα. αυτό μετά περίπου απο το 2000 δεν ισχύει για το Fiesta και όχι μόνο η εντολή έρχεται απο την ECU.
Εσύ μπορείς απλά να ξεμπριζώσεις τον ανεμιστήρα και να οδηγήσεις με μια τέτοια παλιού τύπου βαλβίδα βεντιλατέρ, και να εκκινεί τον ανεμιστήρα ψυγείου με τις κατάλληλες ασφάλειες και ρελέ, έτσι απλά ωραία και όμορφα.
Ναι έχεις δίκιο σε αυτό για αυτό έγραψα και εγώ επειδή οσο πιο χαμηλή θερμοκρασία εχει το μοτέρ τοσο πιο πολύ τραβάει. Αν δε κάνω λάθος σχεδόν όλα τα αγωνιστικά εχουν γιγαντιαίο συστήμα ψύξης κινητήρα.
Εσύ μπορείς απλά να ξεμπριζώσεις τον ανεμιστήρα και να οδηγήσεις με μια τέτοια παλιού τύπου βαλβίδα βεντιλατέρ, και να εκκινεί τον ανεμιστήρα ψυγείου με τις κατάλληλες ασφάλειες και ρελέ, έτσι απλά ωραία και όμορφα.
Ναι έχεις δίκιο σε αυτό για αυτό έγραψα και εγώ επειδή οσο πιο χαμηλή θερμοκρασία εχει το μοτέρ τοσο πιο πολύ τραβάει. Αν δε κάνω λάθος σχεδόν όλα τα αγωνιστικά εχουν γιγαντιαίο συστήμα ψύξης κινητήρα.