Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Παράκαμψη στην ECU πρέπει να γίνει γιατί αλλιώς μόνο με πρόγραμμα μπορείς να το διατάξεις να ανοίγει ανεμιστήρα στους 85 βαθμούς το οποίο είναι πολύ δύσκολο και για προγραμματιστή γιατί πρέπει να βρει το κατάλληλο αυτό χάρτη. Παλιότερα μοντέλα αυτοκινήτου είχαν απλά στο ψυγείο μια θερμοστατική βαλβίδα βεντιλατέρ που άνοιγε ανεμιστήρα όταν έφτανε την ορισμένη θερμοκρασία και τον έκλεινε όταν έπεφτε τη θερμοκρασία αυτή. τόσο απλά και έβαζες μια άλλη με 5-10 ευρω σε χαμηλότερη τιμή και η διαφορά υπήρχε και στο κρύωμα του μοτέρ αλλα και στο τράβημα. Εγώ αυτό το είδα σε Saxo του 2000 και είπα τι κριμα να μη μπαίνει και στο φιεστα μια τέτοια πατέντα. αυτό μετά περίπου απο το 2000 δεν ισχύει για το Fiesta και όχι μόνο η εντολή έρχεται απο την ECU.
Εσύ μπορείς απλά να ξεμπριζώσεις τον ανεμιστήρα και να οδηγήσεις με μια τέτοια παλιού τύπου βαλβίδα βεντιλατέρ, και να εκκινεί τον ανεμιστήρα ψυγείου με τις κατάλληλες ασφάλειες και ρελέ, έτσι απλά ωραία και όμορφα.

Ναι έχεις δίκιο σε αυτό για αυτό έγραψα και εγώ επειδή οσο πιο χαμηλή θερμοκρασία εχει το μοτέρ τοσο πιο πολύ τραβάει. Αν δε κάνω λάθος σχεδόν όλα τα αγωνιστικά εχουν γιγαντιαίο συστήμα ψύξης κινητήρα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
υπαρχει και ποιο ευκολη λυση. το καλοκαιρι απλα βγαζεις το θερμοστατη για ποιο ανετη ροη του νερου και το χειμωνα παλι πανω
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Γιάννη μου, δεν είναι καλή ιδέα να βγάλεις τελείως τον θερμοστάτη. Καλό είναι να υπάρχει αλλά να γίνει αυτή η μετατροπουλα που λέγαμε με τον Πάνω ο οποίος πολύ ωραία εξήγησε την λειτουργία και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο!
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
scorpion said:
η τάπα που λύνεις για να αδειάσεις το παραφλου είναι αριστερά κάτω στο ψυγείο (όπως κάθεσαι μέσα στο αμάξι) αν θυμάμαι καλά
λογω υποχρεωσεων δεν ειχα ελευθερο χρονο για το αδειασμα του παραφλου με μια ματια  οντως κατω αριστερα βρηκα μια πλαστικη βιδα. ας ουμε το αδειαζω και πως το καθαριζω το κυκλωμα κινητηρα-ψυγειου απο αυτο το παραφλου που μου βαλαν στο αμαξι
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
παιδια λοιπον το φιλαρακι μου εχει ενα fiesta mk6 3θυρο 1.4 του 2006 και επειδη τρυπησε το δοχειο για 4 φορα το αλλαξε και μαζι με αυτο ειπε να αλλαξει το αντιψυκτικο σε ενα συνεργειο  ειχε ακομα το μωβ το παραφλου της ford και εβαλε (ο μηχανικος) ενα g12  πορτοκαλοκοκκινο που λεει πανω -26
και απο τοτε οταν φτανει η θερμοκρασια λιγο πιο πανω απο την μεση δεν αναβει το βεντιλαντερ ενω πριν αναβε κανονικα ο φιλος μου μου ειπε οτι αυτος το συνδεσε και τον εγκεφαλο για μη τυχον βλαβες λετε να εκανε καμια λαλακια απο κει η φταιει το παραφλου που του εβαλε, αν βαλει παλι ford παραφλου λετε να ερθει στα ισια του. να σας θυμισω οτι και εγω που ειχα βαλει ενα g12  ανοιγε το βεντιλαντερ μολις εφτανε η θερμοκρασια στη μεση ενω πριν ειχα προβλημα και ανοιγε στην εκινηση.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
AN7 said:
Δεν έχει να κάνει το παραφλού με το που θα ανοίγει το βεντιλατέρ.
μηπως με τον εγκεφαλο απενεργοποιησε την λειτουρια του ο μηχανικος γινετε αυτο?
ακουσα οτι αν βγαλω την μπαταρια για 10 λεπτα κανει reset ο εγκεφαλος αν την βγαλω θα γινει επαναφορα στις ρυθμησεις που εκανε αυτος η ειπα βλακεια sorry κιολας δεν ξερω και πολλα τωρα μαθαινω  redface
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Λοιπόν τα πράγματα είναι σχετικά απλά. Είπες έβαλε παραφλου G12 (opel κλπ) και πλέον δεν ανοίγει το βεντιλατέρ όπως παλιά, μάλλον δεν το ανοίγει καθόλου, αυτό είναι πολύ καλό γιατί σημαίνει οτι δεν πιάνει ποτέ 105 βαθμούς όπως με το παραφλού της FORD γιατί  το G12 απάγει τη θερμότητα καλύτερα. Δεν πρέπει να τον ανησυχήσει να πεις αντίθετα ψύχει τον κινητήρα πιο καλύτερα απο το άλλο χωρίς να ανοίγει το βεντιλατερ.
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Pa_Nos_1400cc said:
Δεν πρέπει να τον ανησυχήσει να πεις αντίθετα ψύχει τον κινητήρα πιο καλύτερα απο το άλλο χωρίς να ανοίγει το βεντιλατερ.

Λεει οτι η θερμοκρασια ανεβαινει πανω απο τη μεση. Αυτο ειναι προβλημα δν ειναι φυσιολογικο. Τετοιο G12 ειχε κ το δικο μου κ ειχε προβληματα. Ξαναεβαλα Ford κ ολα φυσιολογικα. Παντα μεχρι τη μεση.

Μετα απο πολλα προβληματα (λογω καποιων service που εγιναν οπου να 'ναι) τα αλλαξα ολα με γνησια κ δν συνιστω σε κανεναν να παιξει με θερμοστατες, αντιψυκτικα κ αναλογιες εκτος αν ειναι πολυ σιγουρος γι' αυτο που κανει.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
DrA said:
Λεει οτι η θερμοκρασια ανεβαινει πανω απο τη μεση. Αυτο ειναι προβλημα δν ειναι φυσιολογικο. Τετοιο G12 ειχε κ το δικο μου κ ειχε προβληματα. Ξαναεβαλα Ford κ ολα φυσιολογικα. Παντα μεχρι τη μεση.

Μετα απο πολλα προβληματα (λογω καποιων service που εγιναν οπου να 'ναι) τα αλλαξα ολα με γνησια κ δν συνιστω σε κανεναν να παιξει με θερμοστατες, αντιψυκτικα κ αναλογιες εκτος αν ειναι πολυ σιγουρος γι' αυτο που κανει.
Φιλε εχεις δικιο και εγω το ειχα παει σε εναν ασχετο και μου εβαλε λαδια και βαλβολινες  που δεν ταιριαζουν στις προδιαγραφες του αυτοκινητου. τεσπα θα παμε να παρουμε 3 λιτρα γνησιο super plus της ford και θα το κανουμε μονοι μας σε ευχαριστω πολυ DrA και κατι ακομα τελευταιο πως θα κανω εξαερωση στο συστημα και το δικο μου δεν το εκανα και το εχω ετσι καιρο πως γινεται αν γινεται φυσικα
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Στο συνεργείο το αφήνουν να δουλεύει με ανοιχτό το καπάκι του δοχείου στο ρελαντί μέχρι να ανοίξει το βεντιλατέρ. Μετά κλείνουν το καπάκι, συμπληρώνουν παραφλού φυσικά και ξανά μέχρι να ανοίξει το βεντιλατέρ. Μετά το αφήνουν να κρυώσει λίγο, ανοίγουν τα καπάκι και πάλι την ίδια διαδικασία. Μετά κυκλοφορείς το αυτοκίνητο κανονικά αλλά σε κάθε βόλτα κοιτάς το παραφλού το οποίο πέφτει από το max στο min και συμπληρώνεις. Δύο τρεις φορές θα δεις ότι θα χρειαστεί συμπλήρωμα και μετά τέλος.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
σε καμια περιπτωση δεν εχει να κανει με την χημικη συσταση του ψυκτικου.Το οτι η βελονα ανεβαινει παραπανω απο τη μεση παλι δεν ειναι καποια ενδειξη βλαβης καθως η αναλογικη απεικονηση κατα 99,9% αποκλινει απο την πραγματικη. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει ειναι να δει αν οντως δεν ανοιγει ποτε το βεντιλατερ(ας το αφησει να περασει τη μεση ο δεικτης της θερμοκρασιας) ,ας βαλει κ το air condition σε λειτουργια αν παλι δεν δουλευει το βεντιλατερ τοτε κοιταμε τα παρακατω:

1. βαλβιδα του βεντιλατερ. Ας βεβαιωθει πως ειναι κουμπωμενη σωστα και να την καθαρισει.
2. Ασφαλεια Βεντιλατερ.Δυσκολα καιγεται αλλα συμβαινει.

Αν το προβλημα παραμενει πρεπει να κανει check για αντικατασταση βαλβιδας.

DrA said:
Μετα απο πολλα προβληματα (λογω καποιων service που εγιναν οπου να 'ναι) τα αλλαξα ολα με γνησια κ δν συνιστω σε κανεναν να παιξει με θερμοστατες, αντιψυκτικα κ αναλογιες εκτος αν ειναι πολυ σιγουρος γι' αυτο που κανει.

με ολο το θαρρος δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα που γραφεις...

το δικο μου το αμαξι με θερμοστατη cosworth και G12 γιατι δουλευει καλυτερα απο πριν που ηταν ολα μαμα; δεν ειναι δα και κβαντικη επιστημη το κυκλωμα του ψυγειου..



:)
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
beautifull κωστα tease
δεν χρειαζετε τοσες πολλες φορες απλα γεμιζεις μεχρι το μαξιμουμ και το αφηνεις να δουλευει ρελαντι οταν παει το δοχειο να ξεχειλησει απο τα υγρα το κλεινεις και το δοχειο και τ αυτοκινητο και το αφηνεις να κρυωσει. οταν κρειωσει η σταθμη θα εχει πεσει το συμπληρωνεις μεχρι το μαξιμουμ και τελος
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Kι όμως, με τη διαδικασία που γράφω έχω συμπληρώσει δύο τρεις φορές μετά από βόλτες μέχρι να σταθεροποιηθεί η στάθμη. Μία φορά δε φτάνει γιατί πέφτει η στάθμη. Κι έχω αλλάξει παραφλού τρεις φορές όλα αυτά τα χρόνια.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
Ximiki Veltiosi said:
το δικο μου το αμαξι με θερμοστατη cosworth και G12 γιατι δουλευει καλυτερα απο πριν που ηταν ολα μαμα; δεν ειναι δα και κβαντικη επιστημη το κυκλωμα του ψυγειου..

οταν λες δουλευει καλυτερα τι εννοεις? εχεις χαμηλωτερες θερμοκρασιες? και αν εχει πως το μετρας? εμενα με το torque απο 80 βαθμους μεχρι και 105 η βελονα μενει κολλημενη στη μεση δηλαδη στους 90.
g12 γιατι? τι διαφορες εχει απο το αντιψυκτικο που μπαινει στα δικα μας αυτοκινητα?
και αν ειναι καλυτερο γτ η ford δεν τα συνιστα για τα ford και αν δεν εχεις ανταλακτικα ford ειδικα στην επαρχια για να βρεις αντιψυκτικο με προδιαγραφες ford πρεπει να εχεις το θεο μπαρμπα?
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
οταν εχεις χαμηλοτερο θερμοστατη και καλυτερο υγρο σε θεματα flow και temperature performance ειναι σαφες ποιο ειναι το αποτελεσμα.ολες οι μετρησεις εγιναν με obd και προγραμμα monitoring. αναφορικα με τις υπολοιπες αποριες σου μπορεις να ανατρεξεις στο αντιστοιχο thread για το ST οπου εχουμε γραψει τις τελευταιες 2 εβδομαδες.Σχετικα με τις διαφορες κοιτα τη χημικη στυσταση και τα χαρακτηριστικα τους και μπορεις να κρινεις τι ειναι καλυτερο για το αμαξι σου και να το χρησιμοποιησεις οπως εσυ θεωρεις καλυτερα .

Ποια αντιπροσωπεια σου προτεινει κατι διαφορετικο απο τα δικα της ΟΕΜ προιοντα ;
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
λοιπον ακολουθησα αυτες τις οδηγιες και θελω να τις μοιραστω μαζι σας και σας τις γραφω αναλυτικα αν θελει να τις ακολουθησει καποιος εγω δεν θα εχω καμια ευθυνη αν τυχον παει κατι στραβα.
1.ανοιγουμε το καπακι του δοχειου.
2.ξεβιδωνουμε την βιδα του ψυγειου που βρισκεται κατω αριστερα και βαζουμε και μια λεκανη και περιμενουμε να φυγουν ολα τα υγρα
3.αφου στραγηξουν ολα τα υγρα ξαναβιδωνουμε την βιδα.
4.βαζουμε νερο μεχρι το ΜΑΧ και βαζουμε μπροστα και το αφηνουμε μεχρι η θερμοκρασια να να φτασει στη μεση και να ανοιξει ο θερμοστατης μετα κλεινουμε τη μηχανη και το αφηνουμε περιπου 20 αντε 30 λεπτα να κρυωσει(αυτο τωρα γινεται για να φυγουν ολα τα στοιχεια του g12 που εχουν μεινει στο κυκλωμα μπορει να χρειαστει να το επαναλαβουμε παλι ) ξεβιδωνουμε την βιδα και το αφηνουμε να φυγει ολο το νερο σε μια λεκανη
5.ξαναβιδωνουμε την βιδα του ψυγειου ανοιγουμε τα μπουκαλια με το παραφλου της ford θα χρειαστουμε 2,5 λιτρα παραφλου 2,5 λιτρα νερο δηλαδη σε αναλογια 50-50
6.αφου ριξουμε το παραφλου με το νερο βαζουμε μπροστα και περιμενουμε να αναψει το βεντιλαντερ βιδωνουμε το καπακι και κλεινουμε την μηχανη περιμενουμε να κρυωσει η σταθμη πρεπει να ειναι στο ΜΑΧ αν δεν ειναι ξανα συμπληρωνουμε  και περιμενουμε να ανοιξει το βεντιλαντερ και μετα να κλεισουμε το δοχειο και να δουμε αν ειναι στο ΜΑΧ αν ειναι τοτε ολα οκ  ειμαστε ετοιμοι.
αν εκανα καποιο λαθος ας διορθωθει. ;)
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Ximiki Veltiosi said:
τελικα δεν μας ειπες τι εφταιγε...
επειδη ο φιλος μου εμεινε απο δοχειο ειπε μαζι με αυτο να αλλαξει και το παραφλου εντομεταξυ δεν το εχει αλαξει ποτε ειχε ακομα αυτο το μωβ 8 χρονια απο τοτε που πηρε το αμαξι
ειπε να το παει σε ενα συνεργειο μαζι με το δοχειο να το αλλαξει και ο λαλακας ο μηχανικος του προτεινε να αλλαξει και το παραφλου και αυτος λεει τοσα χρονια το εχω ας το αλλαξω το αλλαζει με ενα φτηνιαρικο g12 -26- 3 ευρω τα  2 λιτρα και την επομενη μερα περιμενει στο φαναρι συνηθως καθως περιμενε ανοιγε κανονικα το βεντιλαντερ ε αυτη την φορα δεν αναψε και η θερμοκρασια ηταν λιγο πιο πανω απο την μεση και τελικα λυθικε το προβλημα αφου εφταιγε το παλιοπαραφλου αντικατασταθηκε επιτυχως με το γνησιο της ford το πηγαμε και μια βολτα και ειναι οπως πριν μολις παει η θερμοκρασια λιγο πιο πανω απο την μεση ανοιγει και παλι το βεντιλαντερ. τελως καλο ολα καλα. sorry για τα κατεβατα
 

DrA

Member
Mar 6, 2011
243
0
0
Ximiki Veltiosi said:
σε καμια περιπτωση δεν εχει να κανει με την χημικη συσταση του ψυκτικου.Το οτι η βελονα ανεβαινει παραπανω απο τη μεση παλι δεν ειναι καποια ενδειξη βλαβης καθως η αναλογικη απεικονηση κατα 99,9% αποκλινει απο την πραγματικη. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει ειναι να δει αν οντως δεν ανοιγει ποτε το βεντιλατερ(ας το αφησει να περασει τη μεση ο δεικτης της θερμοκρασιας) ,ας βαλει κ το air condition σε λειτουργια αν παλι δεν δουλευει το βεντιλατερ τοτε κοιταμε τα παρακατω:

1. βαλβιδα του βεντιλατερ. Ας βεβαιωθει πως ειναι κουμπωμενη σωστα και να την καθαρισει.
2. Ασφαλεια Βεντιλατερ.Δυσκολα καιγεται αλλα συμβαινει.

Αν το προβλημα παραμενει πρεπει να κανει check για αντικατασταση βαλβιδας.

με ολο το θαρρος δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα που γραφεις...

το δικο μου το αμαξι με θερμοστατη cosworth και G12 γιατι δουλευει καλυτερα απο πριν που ηταν ολα μαμα; δεν ειναι δα και κβαντικη επιστημη το κυκλωμα του ψυγειου..



:)

Η αληθεια ειναι οτι δν ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα αλλα αυτος δν ειναι λογος να λες οτι αυτα που γραφω δν ειναι σοβαρα. Απλα κατεθεσα την εμπειρια μου δν υπαρχει λογος να με προσβαλεις. Απο εκει κ περα οτι θελει ο καθενας κανει.

Τα mk6 δν εχουν αναλογικο δεικτη αλλα ηλεκτρονικο με 5 θεσεις. Αν δν ειναι στη μεση κ παει εστω κ μια πιο πανω ειναι προβλημα (εισαι ενα βημα πριν το λαμπακι). Αν εισαι χημικος μπορεις να μας πεις καποια πραγματα να για τη συσταση παραπανω ως ειδικος δεκτο. Απλα σε μενα μετα απο 9 χρονια απροβληματιστης λειτουργιας μολις γυρισα σε g12 αλλαξα 2 κολαρα, σωληνα εξαερισμου στροφαλοθαλαμου καθως και κελυφος θερμοστατη (αντε αυτο πες ειναι λιγο πολυ αναμενομενο). Μπορει να μην εχουν σχεση μεταξυ τους τι να πω. Επισης αν εχεις χαμηλοτερο θερμοστατη η αντλια σου (κ σε μικροτερο βαθμο το βεντιλατερ σου) δεν δουλευουν αρκετα παραπανω? Αν εχεις κ αλλες μετατροπες ΟΚ αλλα σε μαμα αμαξι δν βλεπω το λογο να τα επιβαρυνεις. Κ εδω αν εχεις κατι παραπανω ως γνωστης μπορεις να μου το αναφερεις.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread