:akridas07 said:Ρε παιδιά θα με τρελάνετε; εναλλασσόμενο δεν είναι το ρεύμα της μπαταρίας;
kostg said:Όλες οι μπαταρίες παράγουν συνεχές ρεύμα, γι' αυτό και έχουν πολικότητα (+ και -). Η ΔΕΗ παρέχει εναλασσόμενο. Κάπου τα μπέρδεψες, όντως
turbomaniac said:ναι αλλα το δυναμό παραγει εναλλασόμενο....
Southern said:σημερα το πρωι το αμαξι δουλευε ρολοι,σταθαρο ρελαντι κανενα σβησιμο οταν ηταν κρυο
και στο δρομο 1η-2α κατεβαζε 6300 για πλακα οπως και στα ψηλα στροφαρε ομορφα.
τι να πω θα με τρελανει...σημερα θα κοιταξω λιγο τις γειωσεις και θα μετρησω δυναμο και βλεπουμε
Southern said:σημερα το πρωι το αμαξι δουλευε ρολοι,σταθαρο ρελαντι κανενα σβησιμο οταν ηταν κρυο
και στο δρομο 1η-2α κατεβαζε 6300 για πλακα οπως και στα ψηλα στροφαρε ομορφα.
τι να πω θα με τρελανει...σημερα θα κοιταξω λιγο τις γειωσεις και θα μετρησω δυναμο και βλεπουμε
kostg said:Alex, στο δυναμό του fiesta μου, έχει ένα καλώδιο κόκκινο σαν έξοδο. Γείωση (η ουδέτερο) δεν έχει (υποθέτω ότι είναι το σώμα στο μοτέρ). Από αυτό καταλαβαίνω ότι έχει μέσα του κύκλωμα που μετατρέπει το εναλλασσόμενο ρεύμα σε συνεχές. Βάσει της αρχής λειτουργίας ενός εναλλάκτη, είναι επόμενο η κίνηση (από τον ιμάντα στην προκειμένη περίπτωση) να παράγει εναλασσόμενο ρεύμα. Το δυναμό όμως του αυτοκινήτου βγάζει συνεχές ρεύμα (προφανώς το μετατρέπει). Αν κάνω κάπου λάθος, διόρθωσέ με.
lookmimis said:ξαφνικα δεν αναβουν τα μπροστα φωτα μονο τα μικρα αναβουν γυρναω τον διακοπτη μια δυο τρεις φορες κι αναψαν το επαναλαμβανω καμμια δεκαρια φορες απο τοτε και αναβουν τι να ειναι ?
πρεπει και να φυγω εκτος αττικης το απογευμα